Helemaal goed

Ik bestel een auto in Friesland en komen met de auto naar Amersfoort voor een proefrit!

Helemaal goed

We hebben de auto kunnen rijden, zelfs laten zien aan onze eigen onderhoudsgarage. en daarna met overtuiging gekocht. Ook de financiële afhandeling ging goed. En dat alles in eigen vertrouwde omgeving. Alles klopte. Ook de nazorg was goed. Een week verder zijn we nog steeds erg blij met de auto. Tip: alvorens deze enquête te sturen zou je ook nog (extra) kunnen nabellen. Maar dit niet nabellen bevestigt misachien juist de "uitstekend" van deze score. PS Waarom bestaat dit concept niet al veel langer?

Gewoon geweldig

Hele fijne kennismaking met Johan Tuinstra, 1 van de initiatiefnemers van Proefritaanhuis. Volgende x krijgt ie de sleutel van ons huis. Nu moest hij namelijk zonder morren buiten of in onze auto wachten gedurende de proefrit.

Bijzonder goede service

Proefrit op locatie is echt perfect geregeld. Daarnaast vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen.

Onverwacht een prettig, praktisch, eerlijke en oprechte service!

Mijn eerste reactie was om naar Franeker af te reizen voor de proefrit. Ook al was het telefonisch gesprek met Michel over de auto, de informatie en de service zeer prettig en voelde het vertrouwd; ik weet natuurlijk niet of ik mij semi-verplicht ga voelen wanneer de auto bij mij de oprit oprijdt. Tijdens de kennismaking thuis voelde ik mij best wel een beetje bezwaard dat er 130 km heen en 130 km weer terug wordt gereden alleen om een proefrit te maken en dan toch misschien wel niet de auto te kopen. Eerlijk; dit is een mooie service. Je hoeft niet te kopen en mag in je eigen omgeving rijden. Hoelang? Dat maakte niet uit; "neem de tijd maar" werd er gezegd. Ik heb mij op geen enkele manier onder druk gezet gevoeld. De keuze was geheel aan mij. Uiteindelijk is het vertrouwen gewekt en naar mijn idee zeker niet onterecht. Conclusie: zie je hier een auto die je wel wat lijkt. Bel ze op. Ze zijn zeer toegankelijk en open. En probeer gerust de proefrit aan huis. Je zit nergens aan vast en ze doen er alles aan om duidelijk te maken dat niets hoeft. Ik heb de auto gekocht. Ben dus zeer tevreden over deze service. Uiteraard moet ik de komende tijd ervaren of de andere service, na de koop, ook zo goed is. Ik vertrouw daar op, vandaar dat ik als kritische consument de auto heb gekocht en nu met plezier rijd.

Zeer positief verrast!

De auto heb ik sinds vandaag een week in mijn bezit. Zoals ik al aangeef, ben ik zeer positief verrast door dit concept wat mij via autobedrijf Synyco is aangeboden. De gegeven informatie was heel transparant en correct. Er wordt snel gereageerd en correct te woord gestaan. Ook bij de proefrit aan huis mag in alle rust de auto beoordeeld worden of deze aan jou wensen voldoet. De afhandeling m.b.t. overdracht verliep heel vlot en soepel. Ook de extra garantie van een half jaar geeft vertrouwen en zekerheid voor de toekomst wat een extra mooie service is. Ook de kleine opmerkingen die ik achteraf heb gedeeld met Michel, werden op een hele correcte wijze en naar tevredenheid afgehandeld. Kortom jullie hebben er weer een tevreden klant erbij!