Perfecte service!

In december 2023 een 220i cabrio gekocht bij ShiftUp. De communicatie met Constantijn was zeer prettig en vlot en de auto was in zeer goede staat. Na een paar duizend kilometer nog steeds erg blij met de aankoop!

Fijne en professionele service

Je wordt serieus genomen en hele fijne manier om te communiceren. Ze zijn goed bereikbaar en hebben een uitstekend aanbod van diverse modellen

Keurig net betrouwbaar bedrijf .met zorg / kennis ingekochte auto’s

Bij binnenkomst is de eerste indruk ,nette auto’s gepoetst binnen en buiten . Ongedwongen sfeer. Echt tijd voor je .geen vraag is teveel. Ik heb het gevoel dat ze elk knopje of elektronica etc weten hoe het werkt. Wij kwamen voor een Mini Countryman keuze genoeg .wensenlijstje samen met Constantijn doorgekomen en er 1 gevonden en gekocht. Ook de after sale heb ik ervaren als super. Geen moeite is teveel. Correcte prijzen incl garantie.wij zijn zeer tevreden. Wij hopen vele kilometers met deze stoere countryman te kunnen rijden.maar mocht er toch wat zijn wordt het zeker naar tevredenheid door het shiftup Team opgelost.het bedrijf is echt aan te bevelen.

Fantastic

Customer service is best part of Shift Up. Due to traffic we were late and could only reach 15 minutes after the closing hours of Shift Up. Best part was Constantijn patiently waited for us and helped us with test drive. I not only got best trade in deal but home delivery of my 330e with pickup service of my old car. Next to that, Constatijn makes himself available on WhatsApp for quick queries and always prompt in his response. Transparent communication made me change my mind from 530e (different dealer) to 330e!

Super bedrijf

Ben je op zoek naar een betrouwbare plek om een occasions te kopen dan raad ik dit bedrijf aan. De eigenaar is erg bevlogen en is erg kundig. Hij nam alle tijd voor ons en gaf eerlijke adviezen. Wij zijn blij dat we onze aankoop hier hebben gedaan en rijden nu met veel plezier in onze prachtige BMW

een fijne reis naar een nieuwe auto

Zeer positief verrast over de gehele communicatie. We hebben dit als zeer prettig ervaren! Met Christiaan het eerste contact gehad tot zelfs op kerstavond en uiteindelijk kwam Johan de Mini Countryman bij ons afleveren. Alles zeer professioneel. Top ga zo door mannen!

Fijne, eerlijke garage met uitstekende klantenservice!

Wat hebben wij een prettige ervaring gehad bij Shift Up! We dachten al een paar jaar na over het kopen van een (voor ons) nieuwe auto. Het liefst een blauwe BMW 330i Touring met veel opties. Op Autoscout zagen we een perfecte bij Shift Up, met een logische prijs. 20 minuten na mijn eerste appje kreeg ik al duidelijk antwoord van Constantijn. Ook de rest van het contact was duidelijk en behulpzaam. We planden een proefrit aan huis voor woensdag en kregen dinsdag zelfs al een filmpje toegestuurd. Romano kwam langs, de proefrit verliep prettig en we voelden geen druk. Ook na ons akkoord en tekenen bleef het contact fijn, inclusief het halen van de auto diezelfde zaterdag. Constantijn heeft daarna zelfs nog op aanvraag gekeken naar een specialist in de buurt. Wij rijden in ieder geval heerlijk in onze mooie nieuwe auto en vinden de 5 sterren voor deze garage meer dan terecht!

POSITIEF

Vanaf het eerste moment had ik het idee dat ik serieus werd genomen. service is goed en snelle opvolging. mooi assortiment. Romano heeft mij goed geholpen en goed voorzien alle informatie. Als je een auto op hun site ziet en geïnteresseerd bent, kan ik hun van harte aanraden!!

Super fijne ervaring!

Heel fijn geholpen Goede uitleg Ben na 1 week rijden met mijn mini cooper heel tevreden en hoop dat het zo blijft met vorige mini heb ik nagenoeg nooit problemen mee gehad en hoop dan ook dat ik van deze mini net zoveel plezier mag hebben.

Fantastische service en een mooie auto

Bij Shift up had ik een mooie MINI gezien. Ik belde vrij laat op de middag op om een proefrit aan te vragen. Dat was geen probleem en kon de volgende dag al bij mij thuis plaatsvinden. Na de proefrit hebben we de koop gesloten en 2 dagen later werd de MINI met gebak thuis afgeleverd. Alles is perfect gegaan. Goede service en de medewerkster zijn super vriendelijk.

Goed geholpen van begin tot eind

In de zoektocht naar een BMW X5 occassion bij Shift Up terecht gekomen. Constantijn heeft veel tijd voor ons genomen. We kregen deskundig advies, bijv veel uitleg over de verschillende motoren etc. Uiteindelijk een hele mooie X5 gekocht. De aflevering is alsof je een nieuwe auto koopt! De auto is mooi gepolijst en de binnenzijde is als nieuw. Er was een BMW terugroepactie en deze is door Constantijn geregeld. Auto werd thuis opgehaald en eind van de dag was deze weer terug. Kortom, erg tevreden over Shift Up! Volgende keer gaan we weer langs Constantijn (maar nu eerst genieten van deze mooie auto :-)

Tevreden terugkerende klant, super service!

Voor de tweede maal zeer professioneel geholpen met uiteindelijk de aanschaf van wederom een super auto. Dit maal een BMW X5 45e gekocht, zeer nette uitvoering, goede service vanuit Shift UP en klantgericht meedenken. Proefrit aan huis, levering aan huis met een heldere uitleg van de auto. De vorige auto had wat kleine probleempjes, deze zijn onder garantie zeer snel (incl. leenauto) opgelost. 1 ding is zeker, zolang BMW mooie auto's blijft maken zal ik ze bij Shift Up blijven kopen.

Een feestje om hier een auto te kopen

Constantijn begrijpt helemaal waar het om gaat als je op het punt staat om een nieuwe auto te kopen. Hij is wars van alle ‘trucjes’ die ik van verkopers bij autobedrijven gewend ben om aan te moeten horen. Wat een genot! Daarbij komt dat hij een showroom heeft die vol staat met prachtige BMW’s en Mini’s. Hou je van dit merk, dan is dit the place to be/buy. Dank voor de goede deal, wij gaan genieten van onze nieuwe Mini. Tot de volgende…..!

Afspraak is afspraak

Geen opdringerige verkoop. Deal gemaakt in de showroom, zonder direct een handtekening te moeten zetten. Vervolgens alle gemaakte afspraken keurig op de mail, zodat je alles nog even rustig kan bekijken alvorens je definitieve akkoord te geven. Alle gemaakte afspraken keurig nagekomen

Alles netjes en snel volgens afspraak verlopen!

Ik ervaar de heren van Shiftup als netjes en deskundig. Ze komen afspraken na en zijn altijd vriendelijk. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!

laagdrempelig, vriendelijk en persoonlijk.

laagdrempelig bedrijf met genoeg ervaring in de verkoop van auto's. Je voelt je er zeer welkom en eigenaar neemt alle tijd voor je. Het persoonlijk contact en de vriendelijkheid heeft ons doen besluiten hier onze auto te kopen. auto werd netjes in Maastricht afgeleverd volgens afspraak. Kortom een aanrader.

Zeer tevreden en perfect contact

Mensen die elke vraag serieus benaderen. Niets is teveel. Correcte benadering.

Fantastische en prettige service!

Het was een fantastische ervaring om bij Constantijn te kopen. Hij is zeer kundig en reageert snel en duidelijk op vragen. En hij verkoopt hele mooie en goede auto’s. Zijn persoonlijk filmpje van de auto ter voorbereiding op de proefrit was ook geweldig. Zeker een aanrader voor iemand die een jong gebruikte BMW of Mini zoekt!

Snelle deal

Nette ontvangst, auto volledig als omschreven en kreeg nette inruilprijs voor mijn auto. Deal was snel gesloten, aflevering top. Goede club dit.

Betrouwbaar

Goed en netjes geholpen bij de aanschaf van onze auto. Ik zou jullie willen adviseren om de auto voor de verkoop nog even te checken op eigendommen/Papieren van de vorige eigenaar.

Shift Up hebben wij ervaren als zeer betrouwbaar bedrijf voor de aanschaf van jong gebruikte BMW's

Vanaf het moment van binnenkomst tot het moment van aflevering was een plezierige ervaring. De ontvangst en uiterst correcte en vakkundige begeleiding door Constantijn geeft je het goede gevoel. Ook bij de aflevering van onze prachtige 540i alle aandacht en tijd. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Servicegericht bedrijf

Prima service, nazorg en aandacht...

Perfecte service, echt heel blij!

Constantijn heeft een passie voor auto's, dit heeft voor mij geresulteerd in een vlekkeloze ervaring van rondleiding tot aflevering. Ik raad Shift Up zeker aan.

Denkt mee, schakelt snel en komt afspraken na!

Alles vanuit huis geregeld: proefrit, inruilwaarde vaststellen, koop en aflevering. Nooit op locatie geweest maar bedrijf komt zeer betrouwbaar over en reageerde snel!

Eerlijk en persoonlijk advies

Uitstekend geholpen door Constantijn. Gemakkelijk contact gelegd via WhatsApp. Daarna mogelijkheid gehad om meerdere auto's te rijden. Altijd eerlijk en open advies gekregen om tot de juiste keuze te komen. Nooit het gevoel gehad dat een verkoop 'gepushed' werd, zoals dat bij andere autobedrijven vaak genoeg wel het geval is. Bovendien is Constantijn een échte kenner met passie voor BMW en Mini en dat maakt het contact ook gewoon leuk!

Over Shift Up B.V.

Shift Up is gespecialiseerd in het leveren van jong gebruikte BMW's en MINI's tot 6 jaar oud. Auto's met de prijsvoordelen van een jong gebruikte, maar met de beleving van een nieuwe! We hebben een complete voorraad van verschillende complete BMW en MINI modellen. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!