echt uitstekend

Gewoon ongewoon goede service, waar vind je die nog tegenwoordig? snelle reactie en leuke frisse kijk op 2de hans verkoop. ik schrijf normaal geen beoordelingen, maar hier maak ik een uitzondering van: absoluut een aanrader.

Heel prettig en vlot geholpen

Erg aangenaam geholpen door de verkoper en er een heerlijke auto aan overgehouden.

Ontzettend klantgericht én klantvriendelijk

Betrokken, deskundig, betrouwbaar, service!

Super service!

Goede service en vriendelijk personeel. Thuis afleveren van de auto was erg fijn.

Een uitstekende ervaring met ShiftUp!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een super ervaring heb gehad met ShiftUp. Het liep vanaf moment A allemaal zo goed en vertrouwd, dat ik juist daardoor wat argwanend werd: “to good to be true”. Op een geven moment maakte ik dit kenbaar aan Constantijn (ShiftUp) en hij pakte dit zo netjes en zorgvuldig op - stap voor stap werd mijn eerdere vertrouwen weer volledig terugwonnen. Ik ben ontzettend blij met de perfect geleverde tweedehands BMW 520i. Zeer tevreden en een dikke duim omhoog voor Constantijn en zijn ShiftUp!

Van begin tot eind perfect

Toen wij op zoek waren naar een BMW X3 was Constantijn de eerste die reageerde uit een aantal uitstaande vragen bij autobedrijven. De manier waarop Shift Up communiceert, de auto’s presenteert, en eigelijk alles op orde heeft, gaf ons direct een hele goede eerste indruk. Na wat te hebben gesproken over wat extra’s omtrent een lakverzegeling hebben we de afleverdatum gepland en zagen we de fantastisch mooie auto op een trailer bij ons de straat in rijden. Johan overhandigde ons de sleutels en instructies en nam hiervoor alle tijd. Shift Up maakt van het kopen van een auto een geweldige belevenis, de mailtjes, berichtjes en telefoontjes alles gaat op een hartelijke en oprechte manier, en bovenal, de auto is super! Dit is zeker niet de laatste keer dat wij bij Shift Up een auto hebben gekocht, Constantijn, bedankt!

Ik zou zo weer een auto bij hen kopen !

Prima service bij uitzoeken van auto en aankoop aan huis !

Snelle respons, komt afspraken na en goede communicatie

Via de website contact opgenomen en de dag daarna direct reactie. Communicatie verliep soepel en netjes. Constantijn komt professioneel over en neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Na de proefrit heb ik de auto gekocht en hij kon direct op naam worden gezet, erg fijn. Aanrader!

Uitstekende service

Bij de heren een mooie BMW X5 gekocht. Wat opviel is dat alle afspraken zijn nagekomen vanaf het eerste contact. Daarnaast is de prijs netjes. De auto werd keurig voor de deur afgeleverd. Uiteraard netjes gepoetst. Bij de auto is de onderhoudshistorie volledig aanwezig inclusief 2 sleutels. Echt een hele vernieuwende servicegerichte ervaring. Top! Ga zo door!

hele bijzondere uitvoering van de verkoop van auto's

Professionele, klantvriendelijke en betrouwbare handelswijze

Vernieuwende aankoopervaring door kennis van zaken, persoonlijke klantbenadering en goede aftersales

Een sportieve 118i aangekocht bij Shift-Up. Als autoliefhebber wordt de uitgebreide kennis van zaken door Constantijn gewaardeerd. Transparante en eerlijke communicatie, handelen volgens afspraak, incl. inruil onder goede voorwaarden.

Helemaal correct en volledig

Toevallig tegen Shift-Up en Constantijn aangelopen. Op locatie een auto bekeken, helaas was deze net verkocht. Maar samen met Constantijn de wensen en mogelijkheden bekeken. Vlot samen een nieuwe auto gezocht en tot een deal. Hierna is de auto ondanks kerst en oud/nieuw toch vlot bij ons voor de deur afgeleverd.

Gave BMW gekocht, met een scherpe prijs en een goede service!

Ik heb mijn Volkswagen Golf ingeruild voor een BMW 118i. Het was erg fijn dat proefrit aan huis gedaan kon worden. Het contact met Shift Up is erg prettig, goede kennis en service.

Professionele maar toch warme service

Fijn ontvangen en goede service. Zeer vriendelijk en klantgericht.

Top Service

Ik ben een hele gelukkige eigenaar van een Mini, kleur Iced Chocolate . Het was een feestje om bij deze jonge, enthousiaste en eerlijke ondernemer deze auto te kopen. Ook de nazorg was top, had nog een paar vragen over de navigatie en hij stond dezelfde dag nog op de stoep om deze met me door te nemen. Wat een service van het begin tot het eind. Raad het bij iedereen aan om bij hem een auto te kopen.

Top service

Geen minpuntje op aan te merken. Goede, snelle service. Constantijn neemt de tijd om alles uit te leggen. Is duidelijk en weet waar hij over praat. Wil je een proefrit, dan komt hij aan huis.

Top service, top auto

Persoonlijke, open en heldere communicatie. Alle pluspunten van de auto worden onder de aandacht gebracht tijdens een proefrit aan huis. Eventuele lakschades worden ook aangewezen. Alles is mogelijk en geen vraag te veel. Thanks voor de mooie en toch wel unieke 3 serie touring, Constantijn. Tot de volgende auto!

En uitstekend bedrijf met een goed concept!

Via internet kwam ik in contact met dit bedrijf. Zij hadden een prachtige Mini cooper s clubman all 4 te koop staan. Aangezien wij voor een lang weekend in Friesland waren, konden wij op de terugweg naar Zeeland na contact met Constantijn langs komen om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Na terugkomst nog wat nabesproken over een eventuele inruil van onze Mini waarin Constantijn te kennen gaf, dat wij er gerust over na konden denken om over te gaan tot koop, ondanks dat er meer gegadigden waren. Uiteindelijk bij thuiskomst na overleg onderweg weer contact gehad met Constantijn om de koop te sluiten. Al vrij snel kon de Mini geleverd worden aan huis. Dit werd keurig verzorgd door Johan zijn medewerker/partner? Wij zijn super blij met de Mini en wensen Constantijn en Johan heel veel succes met hun bedrijf! Met vriendelijke groet, Jaap & Cora Constant.

Super !

Ik heb een BMW 5 touring via Constantijn aangeschaft. Vanaf het eerste contact een super goed gevoel gehad, vanwege de super snelle en duidelijke communicatie. De gemaakte afspraken worden volledig nagekomen en de geleverde auto voldoet aan alle verwachtingen. Kortom een adres dat ik ten zeerste kan aanbevele n gezien de communicatie maar vooral natuurlijk vanwege de kwaliteit van de auto’s Nogmaals bedankt en tot de volgende auto! Gr Udo Heesen

Zo hoort het !!!! Go and Shift Up !!

Contact gelegd met Constantijn via mail en WhatsApp en dat ging zo makkelijk en voelde zo vertrouwd dat we, voor de eerste keer, online een auto gekocht hebben. Inruilprijs was goed en zijn heeft hij beloftes dubbel en dwars waargemaakt !! Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen. Constantijn super bedankt voor alles en we gaan genieten van onze Countryman. Heel veel succes met verdere verkopen en ik kan Shift Up echt heel erg aanbevelen !!!

Top service

Op zoek naar een BMW 3 serie coupe stuitte ik op een mooie 320 bij ShiftUp. Na een belletje kon ik direct langskomen. Ik werd netjes ontvangen, kon zonder problemen een proefritje maken en we hebben samen de auto even langsgelopen. Er was geen ruimte voor onderhandeling over de prijs, maar daar tegenover stond dat alle krasjes en steenslag weggewerkt zou worden, de velg gerepareerd en wat ruis in de speakers verholpen werd. Dit werd allemaal netjes geregeld en er is zelfs een extra velg bijgewerkt en twee speakers vervangen, zonder extra kosten. Hier werd ik netjes over gebeld. De auto werd daarnaast zelfs gratis aan huis afgeleverd, wat voor mij erg fijn was gezien ik niet om de hoek woonde en geen oude auto had ik in te ruilen. Al met al merkte ik dat ShiftUp echt de tijd en moeite neemt om je een mooie auto te bieden. Geen gedoe, gewoon een concrete transparante deal en geen glad verkooppraatje. Wat wil je nog meer?

Dit is next level service en advies

Ik heb contact gehad met Constantijn over de eventuele aankoop van een Mini. Direct was hij erg helder en prettig in communiceren over de auto en haar opties. Johan kwam persoonlijk met de auto naar mijn huis gereden waar ik tussen de bedrijven door een fijne proefrit heb kunnen maken. Online aanvragen, proefrijden en kopen.. wat een goed concept. Uiteindelijk bleek de Mini niet helemaal te passen bij mijn wensen maar ik zou zeker een auto aanschaffen bij Shift Up, dit is modern ondernemen zoals je het graag ziet en ervaart!

Een bedrijf door liefhebbers voor liefhebbers.

Na jaren leaseauto’s gereden te hebben werd het nog een keer tijd voor een mooie 6 cilinder. Een lange zoektocht verder stuitte ik op shiftup.nl. Op de site staat een ambitieus verhaal over continu verbeteren wat ik in eerste instantie met enige argwaan heb gelezen. De auto branch heeft in mijn hoofd niet zo’n goed imago:-). Zonder afspraak maar eens in Amstelveen gaan kijken en daar kennis gemaakt met Constantijn. De passie en ambitie spat er bij hem vanaf. De auto die ik op het oog was zag er ontzettend goed uit en ieder klein krasje was al op de site te zien. Gevolg dat ik direct tot aankoop ben overgegaan. Het proces naar de daadwerkelijke levering van de auto maakt Constantijn ook gewoon een feestje. Bij vragen reageert hij vrijwel direct via de whatsapp en ook na levering gaat die betrokkenheid door. De auto zelf werd brandschoon, professioneel en vooral met aandacht geleverd. Bij veel nieuwe auto’s die ik in het verleden heb mogen ontvangen was dat aanmerkelijk minder feestelijk. Mijn initiële argwaan is volledig omgeslagen in een uitermate tevreden klant. Een bedrijf door liefhebbers voor liefhebbers.

Goede service en vriendelijk personeel. Blij met de aankoop die ik daar heb gedaan. Mooie BMW aan overgehouden, super blij mee!

Shift up verkoopt je geen auto, maar een ervaring

Bij Shift Up begrijpen ze het wel. Shift up verkoopt je geen auto, maar een ervaring. Vanaf het moment dat je binnenkomt, tot de auto bij je thuis wordt bezorgd was dit duidelijk te merken. Zowel Johan als Constantijn denken goed met je mee en zorgen dat het kopen van een auto een feestje is. Thanks voor de top ervaring heren! En als er een nieuwe moet komen, weet ik jullie te vinden.

Over Shift Up B.V.

Shift Up is hoofdzakelijk gespecialiseerd in jong gebruikte BMW’s & MINI’s, maar heeft ook veel kennis en ervaring met merken als Porsche & Land Rover. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!