Het overtrof al mijn verwachtingen!

Ik ben tijdens het kopen van mijn auto erg fijn begeleid door Constantijn. Het afhalen van de auto was het absolute hoogtepunt. We zijn door alle opties gegaan en de auto zag er top uit!

Prima en vriendelijk te woord gestaan

Zoektocht naar mijn ideale auto is goed gelukt bij dit bedrijf. Goede communicatie!

Prima service!

Alles liep soepel met inruil en levering van de nieuwe auto voor de huisdeur. Constantijn is zeer geëngageerd en makkelijk in de communicatie.

Keurig net bedrijf en autos - serieus en eerlijk zaken doen.

Alles volgens afspraak afgehandeld - bedrijf (en autos) ziet er zeer netjes uit. Geeft goeie indruk. Mensen nemen de tijd en willen alles netjes afhandelen. Zeker aan te bevelen.

Erg fijn bedrijf, ze nemen de tijd voor jou als klant!

Netjes ontvangen, de auto stond klaar zoals afgesproken. We kregen eerst uitleg over de auto en daarna hebben we een proefrit gemaakt. Tijdens de proefrit heeft Constatijn de inruil bekeken en een reeel bod gedaan. We hebben hierna de deal gesloten. Papieren keurig meegekregen en ook via de mail mogen ontvangen. Wij hebben het hele proces omtrent de aankoop als erg prettig ervaren.

Zéér correcte afhandeling.

Het contact was erg prettig. Ontvangst was prima en het latere contact en afwerking was perfect. Complimenten aan Constantijn.

Zeer professionele,correcte,deskundige,vriendelijke benadering.

Zie boven.

Goed, netjes en vakkundig geholpen.

Goede service!

De pasie waarmee alles wordt verteld is aanstekelijk! Perfecte service! Zou dit bedrijf An iedereen aanraden!

Top en klantvriendelijk

Een leuke Z4 gekocht. Was binnen een week klaar en werd mooi thuis afgeleverd. En als ik vragen had werd daar onmiddellijk op geantwoord via de app of mail of je kon even bellen. Prettige samenwerking. Ga zo door. De auto loopt fijn we zijn positief. Groetjes uit Ospel

Mijn ervaring was prima!

Mijn ervaring was zeer aangenaam. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en Constantijn heeft zijn best gedaan om daar aan te voldoen. Ik rijd nu met veel plezier in mijn mini Countryman

Bijzonder prettig

Heel erg prettig.

Zeer prettig

Top advies, super meedenken en uiteraard een top auto

Zeer goed duidelijk en eerlijk

Goede afspraken. Zeer correcte oplevering op lokatie. Keurige levering van auto.

Heel goed

Bij Constantijn een heel mooie Mini Countryman S All-4 gekocht met weinig kilometers op de klok en bijna alle mogelijke opties. Geen gladde verkoop praatjes. Constantijn kan steunen op veel ervaring met de merken die hij nu zelf verkoopt met veel passie en enthousiasme. Onze Mini was zo goed als nieuw, waarbij men veel aandacht geeft aan het verkopen van een auto alsof het een nieuwe is. Kleine beschadigingen, ook van velgen, worden vooraf verholpen en zo kom je niet voor verrassingen te staan. Ik ben zelf heel zuinig op mijn auto en zo staan ook alle auto's erbij in de showroom. Wat mij betreft dus absoluut aan te raden als je naar een mooie, eerlijke gebruikte auto op zoek bent.

Goed concept, zeer goed bereikbaar en vriendelijke mensen. Afspraken worden goed nagekomen. Zal het bedrijf zeker aanbevelen.

Gewoon top!

Shift Up een mooi bedrijf met hele mooie auto's, dikwijls full options. Constantijn is accuraat, service gericht en qua communicatie uitstekend (ook na sluitingstijd). De auto is zoals beschreven. Constantijn komt vanuit Amstelveen naar Enschede voor een proefrit en de aflevering qua overeengekomen afspraken zijn volledig nagekomen. Gewoon top! Mocht u een andere auto (BMW, Mini, Porsche of Land Rover) overwegen, ga dan beslist eens bij Shift Up kijken. Waarschijnlijk worden uw verwachtingen overtroffen.

Mooi aanbod, deskundig, bereikbaar, klantvriendelijk!

Zeer tevreden over aankoop(proces)

Verstand van zaken

Ik kwam via Gaspedaal bij Shift Up terecht voor een BMW 318D touring. Constantijn zat vanaf het begin dicht op de bal. Vooraf veelvuldig contact via Whatsapp en telefoon. Eenmaal op locatie presenteerde hij een prachtige auto. Na een proefrit en de prijs onderhandeling inzake mijn in te ruilen X1 waren we er snel uit. De auto is later nog voorzien van zomerbanden omdat er winterbanden onder bleken te zitten. Dit was geen enkel probleem voor Shift Up. Daarna is de auto netjes thuis afgeleverd. Prima service, waanzinnige auto. Dik tevreden klant.

Niveau 9 sterren

Heel klantvriendelijk met een hoog servicegehalte. Waarom dan geen 10? De communicatie over en weer verdient nog wat aandacht. We zijn heel tevreden over de geleverde auto. Voldoet aan nagenoeg alle wensen en hopen er nog jaren plezier aan te beleven. Mocht er daarna toch behoefte zijn aan een andere auto, dan is Shift Up in zijn huidige status zeker de eerste waar ik informeer. Aanrader!

Super service

Vanaf eerste contact uitstekend geholpen en snelle reacties. Service is uitstekend. Volgende auto bestel ik weer bij Shift Up.

enthousiaste en vakkundige verkoper constantijn

mooie showroom en vriendelijk te woord gestaan,heeft echt verstand van zaken en keurige aflevering van de auto aan huis

Uitstekende service en kwaliteit

Wij waren opzoek naar een Mini Countryman, en deze troffen wij helemaal naar onze wens aan bij Shift-Up. Het contact was zeer prettig en ook de tijdens het kooptraject bleef dit onveranderd. Ook vragen achteraf werden netjes en tijdig beantwoord. Constantijn is onze ogen een vakondernemer die klanttevredenheid en kwaliteit zeer hoog in het vaandel heeft staan. Wij zijn met een vertrouwd gevoel in onze prachtige Mini vertrokken. Zodra er weer een auto bij moet komen dan komt deze gegarandeerd bij Shift-Up vandaan.

Klantvriendelijk en professioneel

Onlangs bij shiftup een mooie Mini Countyman S aangeschaft. Van begin tot eind zeer vriendelijk en ontspannen geholpen door Constantijn. Veel persoonlijkere ervaring dan bij veel dealer filialen en toch een hele professionele en gedegen aanpak. Constantijn is zeer attent en goed bereikbaar in geval van vragen. Zelfs als shiftup gesloten is, kun je hem bereiken via bv whatsapp. Al met al een prettige ervaring en we zijn zeer content met onze aankoop. Een aanrader!

Fantastisch!

Het is gewoon een feestje om bij Constantijn een auto te kopen. Alles wat je wenst kan hij voor je regelen en ontzorgt je hierin volledig. Het is duidelijk dat ze hier een echte passie hebben voor auto’s.

Over Shift Up B.V.

Shift Up is hoofdzakelijk gespecialiseerd in jong gebruikte BMW’s & MINI’s, maar heeft ook veel kennis en ervaring met merken als Porsche & Land Rover. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!