Zeer goede ervaring

Goed servise

Heel tevreden goede uitleg telefoons werden gekoppeld en het een en ander wordt goed uitgelegd zeer tevreden fijne mensen . In een dag 2 auto, gekocht Vriendelijk en duskundig personeel.

Goede service en aandacht voor de klant

Tijdens de aflevering werd alle tijd genomen voor uitleg van de auto en alle opties. Telefoons werden op ons verzoek gekoppeld aan de auto en ook de werking hiervan goed uitgelegd. Na enkele dagen na de aflevering bleek opeens een autosleutel niet correct te werken maar werd, na 1 telefoontje en afspraak, snel opgelost door de batterij te vervangen. Voor vragen die toch nog ontstaan waren na de aflevering werden, tegelijk met het oplossen van het probleem met de sleutel, in alle rust beantwoord.

Vriendelijke mensen

Vertrouwbare garage , hulpzaam, eerlijk ,vriendelijk.

Im Kurzurlaub Probleme mit dem Auto

Wir waren 4 Tage / 3 Nächte im Hotel t’klokje in Renesse untergebracht und hatten am Montagabend Probleme mit unserem Auto. Der Strom bei unserem Ford Focus war komplett weg und er sprang nicht mehr an. Das Hotel hat uns Auto Landegent in Burgh-Haamstede empfohlen. Am nächsten Morgen nahmen wir Kontakt auf, konnten die Probleme in deutscher Sprache erläutern und hatten sofort den Eindruck, dass man sich sehr freundlich und hilfsbereit unserem Problem annehmen wird. Man sandte uns prompt einen Mitarbeiter, der einen Defekt der Batterie feststellte, uns zunächst Starthilfe gab und nachdem wir ihm in die Werkstatt gefolgt waren, uns sofort eine neue Batterie eingebaut hat. Sowohl die Servicekraft am Telefon als auch der Mechaniker haben uns ohne viel „Zipp und Zapp“ geholfen und unser Fahrzeug wieder in Ordnung gebracht, sodass wir unseren Kurzurlaub weiter genießen konnten. Wir beurteilen diese Unterstützung von Anfang bis Ende als sehr freundlich, kompetent und im Ergebnis schnell wie effizient, sodass wir 5 von 5 Sternen vergeben können. „Auto Landegent“ kümmert sich nach eigenen Aussagen um alle Fabrikate, sollten also in dieser Gegend einmal Autoprobleme zu lösen sein, dort wird gerne geholfen: De Roterij 22, 4328 BA Burgh-Haamstede, +31 (0)111 65 80 42

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Maakt verwachting waar

Na goed gesprek met vertrouwen een auto aangekocht via deze lokale garage. Dit is prima en vlot verlopen. Garantiepunten worden volgens afspraak netjes afgehandeld en herstelt. Goede communicatie en service.

vriendelijke ontvangst

Na jaren "vreemd"te zijn gegaan nu weer terug bij de vertrouwde garage zo om de hoek. Met vriendelijk en deskundig personeel

Fijne garage

Sedert 2002 zijn mijn vrouw en ik klant bij Garage Landegent te Burgh-Haamstede. Wij kochten toen onze eerste Santa Fe, en daarna tot nu toe nog 6 auto's en 3 voor mijn vrouw. Dit doe je natuurlijk alleen maar als je volledig vertrouwen hebt in een merk en een garage. Het personeel van Garage Landegent, waarvan er verschillende reeds in 2002 van de partij waren, is altijd bijzonder vriendelijk en zeer bekwaam. Onlangs kochten wij een Tucson en ook hierbij zijn wij weer prima geholpen door Peter. Ik zou zeggen "ga zo voort" !

Klantvriendelijk top garage

Wij hebben met heel veel plezier bij auto Landegent een Hyundai Tucson gekocht. Auto perfect en klantvriendelijk geleverd. Ook aftersales na 6 weken nog gebeld worden hoe de auto bevalt en of er nog vragen zijn. Hebben dit nog nooit meegemaakt. Top!

Bijzonder goed en vriendelijk geholpen

Wij hebben onlangs een Hyundai i10 gekocht bij Auto Landgent. Gelijk al wekte het garagepersoneel een betrouwbare indruk. De afspraken omtrent de levering zijn netjes nagekomen. Ik zou hier zeker zo weer naar teruggaan!

Betrouwbaar garagebedrijf

In januari een heel mooie Volkswagen Tiguan uit 2012 gekocht met 140.000 km op de teller, met 6 maanden BOVG garantie. Hierop een perfecte Volkswagen Golfplus ingeruild. Eerlijke deal gesloten. Probleempje met airco naar tevredenheid onder garantie opgelost. Altijd zeer correct te woord gestaan.

Uitstekende na-service

Vanaf het eerste contact t/m heden prima service

Goede en prettige samenwerking

Wilde een nieuwe auto, maar moest plug-in zijn en moest ook nog eens een caravan kunnen trekken. Wij zelf hadden Max trekgewicht van 1700 kg aan gegeven. Ook de auto moest nog wel behoorlijk aan veel eisen voldoen. Na paar afwijzingen van onze kan, is het door jullie engelen geduld toch gelukt om een mooie passende auto te vinden

Je wordt in een prettige sfeer geholpen.

Wij hebben nu 4 auto's bij Auto Landegent gekocht. De verkopers helpen je op een prettige manier. Deze luisteren en geven een goed advies.

Uitstekend!

Fijne, eerlijke en persoonlijke garage met uitstekende service!

Vriendelijk behulpzaam personeel

Betrouwbaar

Voor de tweede keer een auto aangeschaft via Landegent. Ik heb een zeer prettige ervaring met Sjoerd, ik geef aan wat ik wil en het komt in orde. Heldere comminicatie en scherpe prijzen. Mocht er iets niet in orde zijn, dan staat het hele team klaar om het naar tevredenheid op te lossen. Om deze redenen rij ik met alle liefde vanuit Barendrecht naar het eiland, en ben ontzettend verliefd op mijn Tucson!

Vertrouwd adres, na al die jaren!

Na een uitstapje te hebben gemaakt bij een andere lokale dealer, ben ik opnieuw geslaagd bij Auto Landegent! Ik heb mijn Renault Captur mogen inruilen voor een mooie Hyundai i20. Groot complimenten voor de heren van de verkoopafdeling!

Heel erg GOED

Na zoeken op internet bij Landegent uit gekomen lekker dicht bij huis. Toen we daar binnen stapten hadden we gelijk al een gevoel van dit is anders dan bij voorgaande autobedrijven. Nou en dat klopte wel werden keurig welkom geheten door de mevrouw achter de receptie. En konden op het gemak dus niet gelijk opdringerig rond kijken bij de auto waar voor we kwamen kijken. Hadden vooraf niet gebeld of de auto er nog was. Toen we onze belang stelling kenbaar hadden gemaakt konden we gelijk een proef rit maken na de koffie. En hierna besloten we om de auto maar te kopen als we het eens konen worden. Nou en dat ging allemaal zo gemoedelijk er werd niet gepoest en zo en we waren er eigenlijk heel snel uit (eigenlijk nog nooit zo snel met elkaar overeen gekomen voor een auto). En dan de aflevering nou zo lang hebben we daar nog nooit tekst en uitleg bij gekregen dat was in een woord TOP. Tijdens het op zetten van de nieuwste navigatie waren er wat kleine dingentjes maar die zijn toen ook zonder blikken of blozen verholpen. Ook waren er wat dingentjes die wij nog niet helemaal begrepen te doen dat werd ook gelijk weer keurig verteld en voor gedaan hoe we dat moesten doen. Nou als iemand aan ons zou vragen weet je een goede auto garage dan zou ik zeggen nee dat weet ik niet wel een Hele goede garage. Wij komen hier ook weer terug. Sjoerd en Ditmar jullie bedankt voor het geduld met ons voor alle uit leg Marianne en Cock

Zeer klantvriendelijk en eerlijke voorlichting

Hier een jonge Tucson gekocht en het hele verkoopproces als zeer positief ervaren

Ge-wel-dig

Na de speurtocht op internet naar een Hyundai I30 wagon en een rit van Limburg naar Burg Haamstede. 7 okt. Zeer vriendelijk ontvangen door medewerkers en verkopers. Na een kop koffie een uitgebreide testrit gemaakt in de Hyundai I30 uit 2022. We zijn er zeer snel uitgekomen over de prijs en inruil. 14 okt. De auto opgehaald en zeer uitgebreide uitleg gehad. Zeker een garage waar ik graag terug kom.

Wij hebben met een heel goed gevoel een auto gekocht bij autolandegent. Goede eerlijke werknemers, vriendelijk, meedenkend en zeer service gericht. We hebben nu een auto voor langere termijn maar mochten we willen vervangen of toch weer een andere auto aan willen schaffen komen we zeker langs.

Wederom vertrouwen voor de toekomst

Na jaren geleden bij Auto Landegent een mooie occasion Hyundai IX35 gekocht te hebben met prima service ging ik eens langs om te kijken of er een occasion Tucson aanwezig was naar mijn smaak en budget. Verkoper Sjoerd informeerde naar mijn wensen en had deze helaas niet staan. Een dag later werd ik gebeld. Hij had een auto gezien die aan mijn wensen voldeed. De vraag was of ik deze zou willen kopen. Buitengewoon spannend. De auto had de juiste opties en zag er op foto's prima uit. We hebben goede afspraken gemaakt over het wel of niet doorgaan van een koop. Geen rokersauto, gekke luchten, schades etc. Lang verhaal kort. De wagen is showroomnieuw gepoetst door mij aangekocht met volledige garantie vanuit Landegent. Er was een kleine herstelling nodig waarbij ik aangenaam verrast werd met een haal- en brengservice met een heel mooie wagen. Ik rijd er nu ruim een maand in rond en vind het een mooi moment om mijn waardering hier over uit te spreken.

Goed en klantvriendelijk meegedacht

In mijn zoektocht naar een Hyundai Tucson Hybride uitgekomen bij auto Landegent. Sjoerd Flikweert dacht hierin prima met mij mee en kocht een prachtig model in. Een Hyundai Tucson 1.6-GDI HEV Premium Sky. Het rijk uitgeruste model viel duurder uit dan in eerste instantie mijn bedoeling was, maar in een pittige, maar eerlijke onderhandeling zijn we er uit gekomen. De auto werd keurig afgeleverd. Nu rij ik rond in een hele mooie auto, die voldoet aan mijn wensen en meer. Ik geniet elke rit en wil nog veel jaren plezier hebben van deze auto, waarbij ik het onderhoud toe vertrouw aan Auto Landegent Burgh-Haamstede.

Klanten op 1

Onderweg naar Zeeland problemen met de koppeling ,slipte heel erg versleten was ie waarschijnlijk, met de auto naar Landegent gegaan dinsdagmorgen ,vriendelijke ontvangst ,de monteur stukje gereden ermee ,oordeel koppelingsplaat versleten ,auto daar gelaten ,kreeg netjes een leenfiets om naar het landal huisje te kunnen ,en van te voren een duidelijke prijsopgave gekregen , en woensdagmiddag was hij al klaar ! ,hij rijd weer als nieuw ,een top service daar ,we kunnen onze vakantie weer oppakken !, €20 in de fooienpot gedaan ,dik verdiend