Ze waren netjes op tijd voor de afspraak. Na fabrieksopgave in de pomp snel geregeld dat er een nieuwe kwam. Alles netjes achter gelaten

Prettige omgang, snelle service

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Top ervaring en goeie service!!

Top ervaring en goeie service!!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Ze werken netjes en snel. Alles in 1x goed.

Uitstekend!

Alles goed geïnstalleerd en de full service is geweldig. Aanrader dus

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Goed personeel , en goede producten

Goed en snelle afhandeling, van aanvraag en plaatsing van onze zonnepanelen en Hybride pomp, Goed werkend en betrouwbaar personeel, Heel blij met E2-Energie .

Blij met onze zonnepanelen

Fijn bedrijf, vriendelijk personeel! Van te voren een goed gesprek gehad,over wat wel en niet kon bij ons huis,en tevens hebben wij airco's laten plaatsen,waar we tot op de dag van vandaag nog erg blij mee zijn!! We verwarmen onze woonkamer hier nu mee in de winter.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Geweldig en ontzettend netjes gewerkt.

Voor mijn kapsalon kreeg ik als advies om een daikin airco te laten plaatsen. De offerte kwam na een dag al binnen en de plaatsing is heel netjes gegaan. De mannen hebben alles netjes weer opgeruimd en ik ben nu al 1 jaar erg blij met een koele salon in de zomer en een comfortabele warmte in de winter. Dank e2 energie

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Zowel het verkooptraject als de implementatie was helemaal goed. Fijne medewerkers, die alles goed uit kunnen leggen.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Heel netjes de airco’s geplaatst

Omdat BCC failliet ging kwam ik bij E2 energie terecht. Alles werd heel snel overgenomen waarbij er goed gecommuniceerd werd. De hardwerkende aardige monteurs hebben voor vele uitdagingen gestaan omdat het geen makkelijk huis is, maar bedachte snel oplossingen en hebben heel netjes alles afgewerkt. Al met al, heel erg tevreden over het eindresultaat

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Vlotte, zorgvuldige installatie van onze airco

E2-Energie heeft zowel voorafgaande aan de installatie van de airco als daarna de installatie uitstekend gecommuniceerd. Daarnaast heeft de monteur tijdens de installatie voorgesteld om de buitenunit net iets anders te plaatsen dan voorheen afgesproken. Dit om er voor te zorgen dat er voldoende vrije luchttoevoer is en niet alleen de werking van de airco optimaal is maar dit ook de levensduur verlengd. Je maak niet altijd mee dat een monteur het beste resultaat voor de klant wil bereiken.

Prettige ervaring

Goede voorlichting en keurige installatie.

Vakkundig, snel, vriendelijk, professioneel

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Ze nemen goed de tijd om met je mee te denken, kunnen snel de klus uitvoeren en werken met goed materiaal en vakkundige mensen. Diegene die de klus hebben geklaard zijn de meest hardwerkende, vriendelijke mensen. Ze ruimden zelfs op nadat de klus klaar was ondanks dat ze uitliepen qua tijd.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Onbetrouwbaar en nemen geen verantwoordelijkheid.

Afgelopen maand bleek dat monteurs van E2 Energie tijdens de installatie van de zonnepanelen een dakpan open hebben laten staan waardoor er lekkage schade is. Ik heb netjes contact gezocht met E2 Energie en gevraagd of ze deze lekkage schade willen vergoeden. E2 Energie weigert dat Het is volgens hen mogelijk dat de wind een Sneldek-dakpan van 4,5kg omhoog heeft geblazen. Dit is hun manier om zich juridisch in te dekken om niet op te hoeven draaien voor de veroorzaakte schade. Ik adviseer iedereen om aanwezig te zijn bij de installatie van warmtepompen, airco's en zonnepanelen, de monteurs goed te controleren en vooral heel veel foto's te maken als bewijs tegen eventuele toekomstige schade.

Geachte heer A, Jammer om te lezen dat u ons met dit cijfer beoordeeld. De nuance die wij willen toevoegen aan uw reactie is dat de installatie in september 2017 is geïnstalleerd. Los van de vraagstelling of het probleem is veroorzaakt door ons of niet, veranderd niets aan het feit dat de afgesproken garantietermijnen zijn verstreken. Wij hebben de service verleend die u van ons mag verwachten. Echter zijn de servicewerkzaamheden buiten garantietermijn niet kosteloos. Wij hopen uw begrip. E2-Energie

Snelle afhandeling advisering en goede plaatsing van de airco.

Binnen enkele dagen na de aanvraag kwam de adviseur voor de Daikin airco / luchtverwarmer. Ca. 2 weken later werden units al geplaatst na de details en wensen besproken te hebben.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Fijn profesioneel bedrijf met klantvriendelijke medewerkers.

We hebben een goed werkende, mooi geplaatste airco. Deze is geadviseerd en geïnstalleerd door professionele en goed meedenkende medewerkers. Alles keurig op de aangegeven tijd.

Gewoon goed!

Dit is mijn tweede installatie van E2-energie. Een deskundig bedrijf met meedenkende vakmensen. Het geheel is volgens afspraak verlopen.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

vakkundig, snel en schoon geinstaleerd

Na overleg en juiste informatie aan huis is de airco/verwarming volgens afspraak na 1 week al aangebracht. Uitleg over de werking was wel wat gehaast, wat voor oudere mensen jammer is.

Beste heer Kleyn, Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar onze specialist. Hij zal tijdig contact met u opnemen voor de gemiste uitleg. Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Professioneel bedrijf

Wij wilden ons huis voorzien van zonnepanelen. Na een rondje google en reviews lezen hebben wij toen 4 bedrijven uitgenodigd om een offerte uit te brengen. (Op 1 wachten wij nog steeds). E2-Energy kwam met een duidelijk, begrijpelijk verhaal en een scherpe offerte. Ook hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf. Redenen dus om voor dit bedrijf te kiezen. De zonnepanelen zijn recentelijk geïnstalleerd op de overeengekomen dag door 2 vakkundige monteurs, die ook zeer helder en duidelijk communiceerden. Kortom een professioneel bedrijf dat weet wat het doet, daarom zeker een aanrader.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Kundige installatie en geinstalleerd wat is beloofd

Monteurs zijn ervaren en weten precies wat en hoe installatie moet plaats vinden. Apparatuur is van A kwaliteit. Oplevering vindt rustig plaats, zelfs het tegelpad dat opengebroken moest worden netjes weer achtergelaten. Jammer dat nog € 150,- boven op de kosten v.d. offerte kwamen. Beter is om dit meteen te vermelden, maar neemt niet weg dat hier sprake is van een betrouwbare leverancier.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Kosten verwijderen dakpanankers niet in verhouding met uitgevoerde werkzaamheden

Betreft plaatsen zonnepanelen en omvormer: Tijdens het installeren kwamen de installateurs dakpanankers tegen. Ik werd gebeld of ze die mochten verwijderen en dat dat €40 per paneel ging kosten. Totaal €240. Een keus heb je natuurlijk niet, want ja je wilt dat er zonnepanelen worden geplaatst daarvoor zijn ze er. Gezien het forse bedrag (8% van de totaalsom) had ik de verwachting dat ze er veel tijd aan kwijt zouden zijn. Echter, de gehele plaatsing en het aansluiten gebeurde binnen 2 uur tijd (inclusief 2x koffie). Erg snel dus. Ik heb meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de salesmedewerker die mij belde over het verwijderen van de dakpanankers via mail en telefonisch contact. Ik wil weten hoe ze het bedrag van €240 kunnen rechtvaardigen. Ik ben niet teruggebeld en heb uiteindelijk alleen een medewerker van de administratie kunnen spreken. Zij wijst mij op de aanvullende voorwaarden tijdens plaatsen. Ook na intern overleg door haar is er geen manager of coordinator of die mij te woord wil staan en het bedrag kan en wil uitleggen, toelichten. Ik voel mij totaal niet gezien en gehoord als klant. Ze verwijzen stug naar hun opgestelde regels en zijn niet bereid om mee te kijken naar dat wat er daadwerkelijk is gedaan. Ik vind het schandelijk. De kosten staan niet in verhouding naar dat wat er geleverd is. Dit bedrag is trouwens nog excl BTW ook. Absurd. Ik ben er zeer boos over. Qua klantvriendelijkheid, proces (fouten met offertes en 2 keer een schouw uitvoeren omdat er planmatig van alles misgaat) en in rekening brengen van diensten die niet in verhouding staan met de kosten zeg ik, 'niet in zee gaan met E2'. Over de uitvoering door de installatiemedewerkers kan ik niets zeggen (behalve dat ze een dakpan kapot hebben laten vallen), aangezien ik dat niet kan beoordelen en er op mag vertrouwen dat dat goed is gedaan in slechts minder dan 2 uur tijd.

Geachte heer Tulen, Toen de monteurs tijdens de installatie de gehaakte dakpannen zagen, stopten zij direct met de installatie. Er is telefonisch contact met u opgenomen door een van onze verkoopmedewerkers. Er werd aan u gevraagd of u akkoord gaat met de meerwerkkosten van het verwijderen van de stormhaken. U bent hiermee akkoord gegaan. De monteurs hebben hierna de installatie correct en netjes afgerond. De monteurs hebben meer tijd en materialen nodig om de stormhaken te verwijderen. Alles is met u in overleg uitgevoerd. U heeft een prachtige installatie op uw woning. Wij wensen u veel plezier met de installatie. E2-Energie

Fijne samenwerking en alles Top uitgevoerd

Na eerst de warmtepomp via E2 zijn nu inmiddels ook de zonnepanelen geïnstalleerd. Het systeem is keurig gemonteerd en werkt goed. Wij zijn erg tevreden over E2

Fijn dat je tevreden bent Willem, geniet van je mooie installaties!

Na ondertekening offerte wel lang moeten wachten maar uiteindelijk dik tevreden.

Op 7 maart zijn onze panelen gelegd door deskundige en aardige monteurs. Een kleine storing gemeld en door E2 heel snel opgelost. ( software update van de omvormer). Dus tot nu toe zijn wij tevreden klanten

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

zonnepanelen zijn door deskundig, rustig personeel aangelegd die niet schromen mee te denken met de klant. Was een aangename ervaring.

Ervaren en prettige mensen

Contact met mensen van dit bedrijf verliep van begin tot eind in een prettige sfeer

Impact 75 6921RZ Duiven

085- 4011246

Over E2-Energie

Bij E2-Energie geloven we in een toekomst waarin duurzame energie centraal staat. Wij zijn een innovatieve organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve totaaloplossingen voor de particuliere en zakelijke markt. Met een passie voor duurzaamheid streven we ernaar om de transitie naar hernieuwbare energie te versnellen. E2-Energie realiseert een duurzame toekomst voor iedereen die zelf zijn energie wil opwekken en beheren. Wij willen mensen en bedrijven de mogelijkheid geven om CO2 neutraal te wonen en te werken en onafhankelijk te zijn van het gas- en elektriciteitsnet. Wij optimaliseren energiestromen voor onze klanten door het zelf opwekken van duurzame energie met zonnepanelen, besparing op energiekosten met airco’s, warmtepompen en elektrisch vervoer, het eigen verbruik te optimaliseren en de netaansluiting optimaal te benutten. Wij bouwen aan langdurige klantrelaties en denken mee in kritische bedrijfsprocessen, flexibele energiestromen en faciliteren waar nodig investeringen.