snel en goed

Na de aanmelding voor zonnepanelen kreeg ik snel een adviesbezoek en een offerte. De prijs was goed en binnen 3 weken werd het geheel in 1 dag vakkundig geïnstalleerd.

Zeer zeer zeer slecht service.

Ik raad niemand aan om laadpaal via E2 Energie plaatsen. Ze komen hun afspraken niet na en de laadpaal werkt 1 dag wel en 1 week niet. Ik bel de klantenservice en ze maken alleen melding van. Daarna hoor niks meer van

Zeer vakkundige technici werken goed door en zijn plezierig in de omgang

Prima werk ,prettig personeel

Wij hadden al ervaring met het plaatsen van zonnepanelen. De monteurs hebben in elk opzicht prima werk geleverd.

Een zeer prettige ervaring

In 2012 al zonnepanelen bij Eric gekocht Nu tijd voor wat meer panelen ivm elektrisch rijden Kreeg al snel persoonlijk advies aan huis en na drie weken is alles geïnstalleerd Kortom snelle en goede service, vakkundig advies, vriendelijke mensen, terwijl ze het heel druk hebben

Dank u wel

Professioneel, kwaliteit en service gericht.

E2 energie levert kwaliteit en werkt erg service gericht. Niet de laagste prijs maar dat is iedere euro waard!

Dank u wel

Alleen maar goeds, meer zal ik in de review vertellen.

Ik zou E2-energie aanraden bij vrienden, kennissen, familieleden en in mijn woonomgeving als zij ook een airco geplaatst zouden willen hebben omdat vanaf het begin tot aan het eind alles perfect is verlopen. Nette mensen zowel de installateurs als de manager. En de airco werkt perfect zowel koelen als verwarmen. Ben er ontzettend blij mee. Bij deze bedankt.

Dank u wel

super netjes en strak werk.

Er wordt heel netjes gewerkt en alles is schoon achtergelaten. Alle bekabeling wordt extra beschermd. Een installatie om aan iedereen te laten zien. En erg vriendelijk personeel.

Slechte service

App waarmee ik kan zien wat de opbrengst is, werkt al een week niet. Staat op de site, was het antwoord van de servicedesk. En daar blijft het bij. Jammer .

Fijne service en netjes en snel klaar

Netjes optijd gearriveerd, duidelijk wat er gaat gebeuren, snel en netjes gewerkt. Al bij al een fijne ervaring.

Vakkundig geplaatst

Na eerste contact is de airco snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd, alles is heel netjes opgeruimd door de werknemers. Wij zijn zeer tevreden over hen en blij met de airco.

top bedrijf

airco geplaatst.daikin 4.2.. Heb nog bepaalde zaken die nog gebeuren moesten. Keurig netjes gebeld, hr v de berg. legde alles uit en s.middags stond 2 medewerkers voor de deur om het gevraagde uit te voeren. Dik tevreden.

Servicegericht,doortastend en doeltreffend

Heel alert, geweldige service en ze weten waarover ze het hebben. Heel goed service personeel.

Iedere keer perfecte service

We hebben hier onze zonnecellen gekocht en al meer dan 7 jaar tevreden klant. Door storm een paar panelen van het dak gewaaid dat werd snel opgelost en ook nu met een storing in de omvormer was het snel geregeld

Top, alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak netjes geïnstalleerd. Goed en nuttig advies.

Zeer Slecht!!

In April ontdekt dat er 2 zonnepanelen beschadigd waren, foto's gezonden en hen op consumentenrecht gewezen. Echter je hebt stoepgarantie bij hen. Brief aangetekend naar directie in April en geen reactie vanuit hen. Nu ACM bericht over dit bedrijf en ga verder met een advocaat.

Beste Heer, Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en zijn wij samen tot een passende oplossing gekomen. Zoals in de e-mail aangegeven blijven de garantievoorwaarden hetzelfde en heeft de kras geen invloed op de werking van de zonnepanelen. Met de overgemaakte vergoeding voor de zonnepanelen geloven wij dat wij een passende oplossing aan u aangeboden hebben. Wij hopen dat u nog veel plezier haalt uit het opwekken van uw eigen stroom.

Super netjes

Heel goed alles geregeld

Prettige ervaring, vanaf ontvangst offerte tot aflevering van de zonnepanelen.

E2-Energie kwam met een scherpe offerte, vervolgens kwam er tijdens het schouw gesprek een goed advies. Tijdens het plaatsen van de zonnepanelen wordt er netjes gewerkt, er wordt gekeken in oplossingen. Wat ik heel prettig vind is de snelle reactie vanuit E2-Energie als je vragen hebt.

Uitstekend comunicatie

Duidelijke communicatie. We hebben een airco die in mei geplaatst gaat worden.Het voortraject beantwoorden van vragen uitstekend .Meestal binnen uur en soms 5 minuten antwoord.Aanleg extra kabel stroom voor airco ,alles onder 1 dak wat erg fijn is. Vragen over wat extra werk werd heel goed over meegedacht. Na de installatie, zal ik u het verdere verloop laten lezen Tot nu toe dik tevreden. .

Van offerte t/m oplevering, fijn bedrijf

Op vrijdag 16 april waren wij aan de beurt voor onze split airco met een binnen unit in de woonkamer en 1 in de hal voor de bovenverdieping, van begin tot eind goed een deskundig advies en contact met accountmanager Richard, en veel lof voor team DJ dat de installatie tot in de puntjes heeft uitgevoerd

super

Een langdurig probleem met de app bleek heel hardnekkig. Na de nodige pogingen om eea weer aan het werk te krijgen werd besloten om kosteloos een reparatie uit te voeren waardoor alles weer functioneert naar behoren. Super dat men mee heeft gedacht en het probleem uiteindelijk heeft opgelost .

Deskundig en betrouwbaar

Betrokken vanaf het begin tot en met het einde. persoonlijk aanspreekpunt, in ons geval Richard, deskundig, altijd bereikbaar en direct betrokken!

Dank u wel

Paneel opbrengst weer te volgen via internet

Na over te zijn gegaan op glasvezel, kreeg ik ook een nieuwe router. Tja, dan kan het voor sommigen wel eens lastig worden om dit weer op de juiste wijze te koppelen. Maar dankzij de service afdeling, eerst met e-mails, uiteindelijk telefonisch, is de koppeling weer hersteld. Prima zo.

Topkwaliteit installatie voor een scherpe prijs

E2 heeft een duidelijk plan voor de plaatsing van zonnepanelen neergelegd en goed meegedacht over de mogelijkheden en keuzes. Hun aanbieding was de allerscherpste en zij hebben de installatie keurig en zoals afgesproken uitgevoerd. Vanwege corona was er twee weken uitstel, maar dat is in deze tijd te accepteren wat mij betreft.

Beste zonnepanelen in Nederland

ontwikkelen

Over E2-Energie

E2-Energie is installateur van zonnepanelen in Nederland. Wij ontwikkelen, realiseren en onderhouden PV-Installaties voor consumenten, bedrijven en overheden.