Prettige ervaring

Wij hebben na een adviesgesprek 14 zonnepanelen laten plaatsen. Gesprek verliep goed , duidelijke uitleg geen opdringerigheid. Nette offerte gekregen en tijd genoeg gehad om te kunnen vergelijken ,maar toch weer terug bij e 2energie. Goed communicatie, bij vragen werden we altijd te woord gestaan. Plaatsing zonnepanelen is netjes en naar tevredenheid verlopen , nette monteurs .

Vakmensen die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan.

Vakwerk geleverd door E2 energie bij installatie van airco. Vooraf meegedacht en niet direct beginnen, maar eerst kijken en overleggen wat het meest handig is, op een manier wat er ook nog voor zorgt dat het esthetisch blijft. Klasse.

Uitstekend bedrijf

Top bedrijf zijn bij mij thuis geweest Alles goed uitgelegd met labtop erbij had ik er direct goed beeld bij. Snelle levering. Top monteurs werken netjes en zijn harde werkers.

Heb zeer goede ervaring met het plaatsen van onze airco heel netjes gewerkt en aardig personeel die goed luisteren naar onze wensen Dik tevreden

Arrogant en geen tijd en aandacht voor de klant

Na het tekenen van het contract, moest alles weer aangepast worden, omdat de adviseur niet deskundig was (volgens de E2 zelf directie) Nog gevraagd of er een adviseur langs kon komen, hebben ze niet meer gereageerd. Meerdere malen gemaild en gebeld, maar helaas willen ze niet reageren. In het begin was het gevoel goed (offerte ook) maar helaas. Ik denk dat ze het te goed hebben, en geen tijd voor de klant meer hebben.

Perfect zoals E2-Energie werkt en oplevert

Op één dag zijn 8 zonnepanelen met omvormer en een Wall-box voor elektrisch laden van een auto geïnstalleerd met alle bekabeling, inclusief graven van een geul onder de oprit voor de bekabeling van woonhuis naar garage. De monteurs kwamen op de afgesproken tijd, ondanks dat ze twee en een half uur onderweg waren geweest, waren ze er om half negen. De monteurs waren zeer deskundig, erg vriendelijk en werkten hard en heel erg netjes. Alles werd in topconditie afgeleverd, schoon, werkend en wel. Als je zonnepanelen en/of een laadwall box wilt hebben, ga dan naar E2-Energie.

Keurig gewerkt

Na wat problemen met de planning uiteindelijk zeer tevreden. Harde werkers, deskundig en netjes.

Perfecte installatie

Binnen 3 weken zonnepanelen op het dak geplaatst, prima installatie keurig werk geleverd. Alleen kan ik nog niet zien wat de opbrengst is, zit reeds 3 weken te wachten op de installatie van de App daar valt nog winst te behalen E2energie.

Vakwerk.

Twee weken geleden, hebben 2 zeer netjes werkende vakmensen, bij mij een Daikin airco installatie geïnstalleerd. Het systeem bestaat uit 3 stuks Stylish binnen-units en één buiten-unit. Het is een oud huis en onverwachte zaken werden heel professioneel en uiteraard met overleg erg goed opgelost. De mannen zijn super op elkaar ingewerkt. Ze hebben respect voor andermans spullen. Ik kan niets anders doen dan deze firma/deze monteurs aan iedereen aanraden.

bij winst voorE2 wordt je normaal behandeld

toen ik zonnepanelen kocht, kreeg ik direct contact, nu de omvormer het heeft begeven wordt ik als nummer met een mail afgescheept. dit bedrijf is te snel groot geworden met overenkomstige kenmerken.

Zeer tevreden.

Gisteren is bij ons de airco geplaatst door twee zeer professionele monteurs. De heren dachten echt mee in oplossingen, en het resultaat mager zijn. Alles tot on de puntjes afgewerkt en de werkplek keurig opgeruimd achtergelaten. Complimenten!

Heel fijn geholpen voor een goede prijs

Keurige installateurs. Door het weer konden ze het niet in 1 dag doen maar ze kwamen snel terug toen het weer kon. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Particulier - Duidelijk en correct

Goede info vooraf via persoonlijk gesprek In overleg een plaatsingsdatum bepaald Keurig afgeleverd, geplaatst en geactiveerd Afhandelingsbericht ontvangen

Heel tevreden

Monteurs uit Bulgarije. Heel beleefd. Ze werkten keurig en ruimden alles weer op. Alles netjes aangelegd. Ook de kabel naar de meterkast,wat niet makkelijk was. Nadat de monteurs zich hadden afgemeld kregen we gelijk een code voor de WiFi van Richard. Ben tevreden. Groetjes Henk

Zeer goed zaken gedaan met E2-Energie

Bezoek aan huis. Oog voor de persoonlijke omstandigheden. Goede uitleg van de mogelijkheden. Duidelijke gespecialiseerde offerte. Keurige uitvoering.

Vandaag zijn de 10 zonnepanelen geïnstalleerd. Prima werk gedaan. Goede installateurs!

Helemaal tevreden. Nu afwachten wat de opbrengst zal zijn. Ben benieuwd! Gr. Wicha ter Maat De Hilde 30 6971 HB Brummen

perfecte aflevering door de mannen die de panelen kwamen plaatsen

goed overleg enz en goed e oplevering dik tevreden.

Top in service.

Zeer korrekt bedrijf. Kun je heel goed zaken mee doen . Service 10.

Prima uitvoering zoals afgesproken.

Klantvriendelijk. Duidelijk advies.

snel en goed

Na de aanmelding voor zonnepanelen kreeg ik snel een adviesbezoek en een offerte. De prijs was goed en binnen 3 weken werd het geheel in 1 dag vakkundig geïnstalleerd.

Zeer zeer zeer slecht service.

Ik raad niemand aan om laadpaal via E2 Energie plaatsen. Ze komen hun afspraken niet na en de laadpaal werkt 1 dag wel en 1 week niet. Ik bel de klantenservice en ze maken alleen melding van. Daarna hoor niks meer van

Zeer vakkundige technici werken goed door en zijn plezierig in de omgang

Prima werk ,prettig personeel

Wij hadden al ervaring met het plaatsen van zonnepanelen. De monteurs hebben in elk opzicht prima werk geleverd.

Een zeer prettige ervaring

In 2012 al zonnepanelen bij Eric gekocht Nu tijd voor wat meer panelen ivm elektrisch rijden Kreeg al snel persoonlijk advies aan huis en na drie weken is alles geïnstalleerd Kortom snelle en goede service, vakkundig advies, vriendelijke mensen, terwijl ze het heel druk hebben

Dank u wel

Professioneel, kwaliteit en service gericht.

E2 energie levert kwaliteit en werkt erg service gericht. Niet de laagste prijs maar dat is iedere euro waard!

Over E2-Energie

E2-Energie is installateur van zonnepanelen in Nederland. Wij ontwikkelen, realiseren en onderhouden PV-Installaties voor consumenten, bedrijven en overheden.