Alles werkt goed.

Even kwamen we een probleempje tegen, maar dat is goed opgelost. De monteurs hebben heel goed werk geleverd,. Ze zorgden voor net werk en maakten weinig rommel. Stof krijg je, dat hebben we natuurlijk zelf opgeruimd. We zijn heel tevreden en blij dat we gekozen hebben voor de daikin-installatie.

Goede ervaring met dit bedrijf en hun medewerkers

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel gehad bij dit bedrijf. Hun offerte heb ik laten checken door een aantal deskundigen. Ook zij adviseerden mij om met E2-Energie in zee te gaan. Geen spijt van! Bij de installatie werd er schade gemaakt aan het plafond. Dat kan gebeuren. Wat belangrijker is, is hoe het wordt opgelost. Ook hier heb ik alle vertrouwen in na contact met de medewerkers hierover. Er kwam zelfs een bloemetje de dag na het ontstaan van de schade.

Makkelijke en snelle installatie

In onze zoektocht naar een installateur voor Airco en een warmtepomp hebben we een aantal offertes vergeleken. E2 Energie kwam hierbij voordelig uit de bus, de verkoper was kundig en de installatie kon snel worden ingepland. De installateurs hebben vervolgens puik werk afgeleverd en snel de installatie volbracht. Niets dan lof!

Prettige en kundige installatie Éngineers

De installatie is bijna probleemloos uitgevoerd echter er waren 3 zaken niet goed : Vloerverwarming pomp verkeerd om geplaatst,Dakpan lag scheef (koelleiding buiten unit onder de dakrand geplaatst) waardoor lekkage,sensor temperatuur binnen thermostaat afwijking. Deze drie zaken zijn na melding prima verholpen.

Te weinig info gekregen

Werken wel hard

Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te horen dat u te weinig informatie heeft mogen ontvangen. Wij zullen u benaderen welke informatie u graag wenst te ontvangen. Wij wensen u veel plezier met de installaties!

Slecht

Helaas lopen de dingen niet zoals ze horen, Ik geef van te voor al aan dat er iets stuk is. Sturen een verleerde monteur. Sluiten het alsnog gewoon aan waardoor ik nu gas lekkage heb en geven een ander bedrijf de schuld. Slechte communicatie en krijg uiteindelijk een dikke rekening

Geachte heer Barendse, De installatie is destijds door een andere partij geïnstalleerd. Zij zijn vorig jaar failliet gegaan en wij hebben het onderhoud netjes overgenomen. Er is een vakkundige monteur aanwezig geweest en het onderhoud uitgevoerd. Echter vergeet u te melden dat u de airco door een 3e partij heeft laten verwijderen en terug heeft laten plaatsen, zonder enige ervaring. Dit is niet correct gebeurd, hierdoor ondervindt u nu een storing aan de airco. Wij hebben u tijdig geïnformeerd wat er is geconstateerd. Met vriendelijke groet, E2-Energie

Heel fijne monteur die aandacht voor details heeft

Voor mijn geluidsstudio is er een Airco geplaatst. Daarbij is het extra belangrijk dat er geen geluidslekken en trillingen met contactgeluid plaatsvinden. Ook was de wand een hele reeks van harde en zachte materialen waar doorheen geboord moest worden. De monteur begreep dat goed en ging netjes te werk om zo secuur mogelijk e.e.a. te plaatsen waarbij hij steeds goed overlegde. Wat een fijne man! Hoog opgeleid ook. Hij was enkele jaren in Nederland en wilde ook graag in het Nederlands communiceren om nog beter de taal te leren. Dat ging wat mij betreft erg goed. Foto van de binnen unit bijgevoegd. De buiten unit van de split airco is ook netjes gedaan met een zwarte afwerking rond de leidingen omdat dat mooier bij de zwarte damwandplaten past. Ook daarmee kwam de monteur zelf. De Mitsubishi Airco functioneert heel goed en stil. Prima apparaat conform mijn verwachting.

Fijne vakmensen

Blij met het resultaat

De installatie verliep soepel, de installateurs waren professioneel en hebben alles ook netjes opgeruimd na de installatie. De prijs was wat ons betreft goed en levertijd was snel!

Denken goed mee. Nette installatie. Betrouwbaar

E2energie dacht zeer goed mee met de selectie van de juiste oplossing. Zowel bij airco’s als full electric warmtepomp om onze onze woonboerderij uit 1949 volledig gasloos te maken. De installatie verliep vlot en zeer netjes. Altijd goed bereikbaar, goede communicatie en bijna geen wachttijd tot levering en installatie

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Super service zowel bij verkoop als installatie!

Meedenken en adviseren. Hierdoor juiste koop en installatie gerealiseerd!

Super geholpen, heel klantvriendelijk

Vanaf de offerte aanvraag krijg je een fijn persoonlijk gesprek. Er wordt super meegedacht en uiteindelijk heb ik een prachtige design laadpaal bij mijn huis staan! De monteurs zijn vriendelijk, werken hard en denken eveneens mee. En natuurlijk heel belangrijk naast design; functioneert alles top, inclusief de app. En dit was ook nog eens de goedkoopste offerte van drie aanvragen!!

goed en snel geregeld

In een woord geweldig. Koop was snel geregeld na snel en soepel contact met de verkoper. Daarna zijn de panelen na ongeveer 3 weken snel en netjes op het dak gelegd. En het ligt er keurig bij! Mooi recht en in de vooraf bedachte opstelling. Met de nieuwe 435Wp panelen en de zwarte afwerking van het montage systeem kan ik niet anders zeggen dan dat wij dik tevreden zijn!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Lekker vlot en ook nog goed geplaatst

Ik had eerst bij een leverancier besteld met een scherpe prijs, maar die had twee dagen nodig (met een weekend er tussen). Mogelijk omdat die prijs zo scherp was, was die partij wegens faillissement uitgevallen en kwam ik bij E2-Energie uit. E2 was ook prijstechnisch gunstig én E2 kon die drie airco's ook nog op één dag plaatsen. Ze werden geplaatst door een team van arbeidsmigranten (uit een warmer EU land die wel wat voor loopt met airco's) en een politiek vluchteling die al gewend was leiding te geven. Aardige en hardwerkende mensen. Als je geen Engels spreekt, wellicht lastig, maar aangezien de meeste mensen dat wel spreken, we op deze manier (met aanvaardbare prijzen en technische vooruitgang en snel geholpen kunnen worden) zowel ikzelf als Nederland zo wel verder komen, zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen. Ik heb maar één foto bijgevoegd, nl. die waar de enige airco hangt die niet aan de buitenmuur hangt. Daar zie je een buis via de muur naar buiten lopen. De andere twee airco's zijn nog netter weggewerkt, omdat je dan geen buis ziet.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Hoge kwaliteit installatie en service

De installateurs hebben zeer goed werk geleverd bij de installatie van een airconditioning. Van een un it die vervangen zou worden hebben ze aangegeven dat deze ook nog te repararen is. Ben er erg tevreden over.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Ze waren netjes op tijd voor de afspraak. Na fabrieksopgave in de pomp snel geregeld dat er een nieuwe kwam. Alles netjes achter gelaten

Prettige omgang, snelle service

Super!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Top ervaring en goeie service!!

Top ervaring en goeie service!!

Heel goed

Ze werken netjes en snel. Alles in 1x goed.

Uitstekend!

Alles goed geïnstalleerd en de full service is geweldig. Aanrader dus

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Goed personeel , en goede producten

Goed en snelle afhandeling, van aanvraag en plaatsing van onze zonnepanelen en Hybride pomp, Goed werkend en betrouwbaar personeel, Heel blij met E2-Energie .

Blij met onze zonnepanelen

Fijn bedrijf, vriendelijk personeel! Van te voren een goed gesprek gehad,over wat wel en niet kon bij ons huis,en tevens hebben wij airco's laten plaatsen,waar we tot op de dag van vandaag nog erg blij mee zijn!! We verwarmen onze woonkamer hier nu mee in de winter.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Geweldig en ontzettend netjes gewerkt.

Voor mijn kapsalon kreeg ik als advies om een daikin airco te laten plaatsen. De offerte kwam na een dag al binnen en de plaatsing is heel netjes gegaan. De mannen hebben alles netjes weer opgeruimd en ik ben nu al 1 jaar erg blij met een koele salon in de zomer en een comfortabele warmte in de winter. Dank e2 energie

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Zowel het verkooptraject als de implementatie was helemaal goed. Fijne medewerkers, die alles goed uit kunnen leggen.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Heel netjes de airco’s geplaatst

Omdat BCC failliet ging kwam ik bij E2 energie terecht. Alles werd heel snel overgenomen waarbij er goed gecommuniceerd werd. De hardwerkende aardige monteurs hebben voor vele uitdagingen gestaan omdat het geen makkelijk huis is, maar bedachte snel oplossingen en hebben heel netjes alles afgewerkt. Al met al, heel erg tevreden over het eindresultaat

Over E2-Energie

Bij E2-Energie geloven we in een toekomst waarin duurzame energie centraal staat. Wij zijn een innovatieve organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve totaaloplossingen voor de particuliere en zakelijke markt. Met een passie voor duurzaamheid streven we ernaar om de transitie naar hernieuwbare energie te versnellen. E2-Energie realiseert een duurzame toekomst voor iedereen die zelf zijn energie wil opwekken en beheren. Wij willen mensen en bedrijven de mogelijkheid geven om CO2 neutraal te wonen en te werken en onafhankelijk te zijn van het gas- en elektriciteitsnet. Wij optimaliseren energiestromen voor onze klanten door het zelf opwekken van duurzame energie met zonnepanelen, besparing op energiekosten met airco’s, warmtepompen en elektrisch vervoer, het eigen verbruik te optimaliseren en de netaansluiting optimaal te benutten. Wij bouwen aan langdurige klantrelaties en denken mee in kritische bedrijfsprocessen, flexibele energiestromen en faciliteren waar nodig investeringen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.