Deskundig en betrouwbaar

Betrokken vanaf het begin tot en met het einde. persoonlijk aanspreekpunt, in ons geval Richard, deskundig, altijd bereikbaar en direct betrokken!

Dank u wel

Paneel opbrengst weer te volgen via internet

Na over te zijn gegaan op glasvezel, kreeg ik ook een nieuwe router. Tja, dan kan het voor sommigen wel eens lastig worden om dit weer op de juiste wijze te koppelen. Maar dankzij de service afdeling, eerst met e-mails, uiteindelijk telefonisch, is de koppeling weer hersteld. Prima zo.

Topkwaliteit installatie voor een scherpe prijs

E2 heeft een duidelijk plan voor de plaatsing van zonnepanelen neergelegd en goed meegedacht over de mogelijkheden en keuzes. Hun aanbieding was de allerscherpste en zij hebben de installatie keurig en zoals afgesproken uitgevoerd. Vanwege corona was er twee weken uitstel, maar dat is in deze tijd te accepteren wat mij betreft.

Beste zonnepanelen in Nederland

ontwikkelen

Vanaf start tot en met de nazorg in een woord uitstekend

- goede informatie voorziening vooraf en na schouw van het dak legplan aangepast i.v.m. hoge begroeiing - panelen zijn keurig netjes gelegd alsook de bedrading, omvormer etc., prettige personen die alles kwamen plaatsen. - exact volgens afspraak, dag na plaatsing alle hulp en toelichting voor app, belasting terugvraag en de factuur natuurlijk. - ook bij telefonische navraag op hoofdkantoor perfect geholpen door medewerker en ook eenmaal direct teruggebeld.

Service zoals afgesproken.

De storing in de installatie was aan mijn aandacht ontsnapt. Telefonisch werd ik ervan op de hoogte gesteld en binnen enkele dagen waren twee heren op het dak de storing, die ze snel hadden gevonden, aan het verhelpen. Zeer tevreden over deze werkwijze.

Prima product

E2-Energie levert met de zonnepanelen en omvormer van SolarEdge een prima product. De installatie is probleemloos verlopen. De panelen liggen nu ruim vier jaar op het dak. Met de app van SolarEdge kun je het verbruik en de opbrengst prima monitoren. De opbrengst voldoet aan de verwachtingen die vooraf door E2-Energie zijn afgegeven. Wij zijn dan ook zeer tevreden met onze zonnepanelen. Wat wij wel jammer vinden is dat E2-Energie niet op onze vraag in wilde gaan om de installatie met twee panelen uit te breiden. De reden daarvoor is niet duidelijk geworden.

Degelijk en service gericht bedrijf

Goede ervaringen met E2. Goede voorbereiding en een eerlijk advies over wat het beste is voor je huis. De panelen liggen er strak op en met een handige app kan ik het goed volgen wat het gaat opleveren. Laat de zomer maar komen.

Eerlijk, tevreden over eindresultaat

Ik ben tevreden, zonnepanelen brengen meer op dan vooraf is aangegeven door E2. Gemaakte beloftes zijn nagekomen.

Eerste omvormer had een storing, is vervangen door andere en sindsdien prima gewerkt. Nu al 6 jaar

zie eerste zin

Top geregeld

Super geholpen. Scherpe prijs. Deskundig advies. Alleen a merk onderdelen. Zeer netjes gemonteerd. En ook nog eens geregeld dat btw terug komt.

correct uitgevoerde plaatsing en aftersales

Zie hier onder.

Een probleem werd na enige discussie alsnog opgelost.

Maakt waar wat ze beloven

In 2014 16 zonnepanelen gelegd en altijd minimaal 3000 kWh beloofd De meter staat nu op 27800 6 oct 2020 en vlekkeloos gewerkt

Prima geleverd en later goede service

Snel en goed geïnstalleerd. Geschatte rendement klopte precies. Goed geholpen met de BTW.

Goede contacten en service

Wij hebben samen met de buren onze zonnepanelen door E2 laten installeren. Dat is prima verlopen en de contacten waren snel en prettig, Wij hebben beide ook de paneelgroepen uitgebreid, waardoor wij meer opbrengst hadden. Ook over de uitbreiding hebben wij geen klachten. Ik ben nu bezig om voor mij kinderen zonnepanelen te organiseren en natuurlijk wordt dat weer E2!

Prima afstemming en afwikkeling destijds bij aanschaf en plaatsing

Prima afstemming en afwikkeling destijds bij aanschaf en plaatsing. Geen storing of reparaties oid nodig gehad en bij vragen tussentijds snel en prima geholpen. En inmiddels, na 5 jaar en 7 maanden, de volledige investering terugverdiend! Vanaf nu is alle opbrengst echt winst :) (20 panelen zie foto)

Top bedrijf met top service.

Top bedrijf! Inmiddels al meer dan een jaar hier op het dak. Ze waren binnen dag gelegd, en bespaar nu bakken met geld op m'n energie rekening. Dik tevreden.

Zeer tevreden, komen afspraken na.

Fijn contact met Erik van E2 gehad, hij is persoonlijk langs geweest, alles bekeken. De monteur kwam had alles er in een dag op liggen, alles werkte meteen. Dit bedrijf komt zijn afspraken na, zorgt voor een nette monteur. De 14 panelen draaien sinds december 2013 probleemloos en wekken voor zo'n 800 euro aan Energie op, ik lever elk jaar zo'n 600-1000kWh terug. Nu dus aan het kijken of die energie kan gebruiken om mijn huis te koelen/verwarmen.

Tevreden koper van ca. 6kWh/piek panelen in 2012 van E2-Energie

Duidelijke vrijblijvende uitleg en advies zonder opdringerigheid. Mijn zus heeft een aantal jaren later ook bij E2-Energie de panelen aangeschaft.

Alles netjes geregeld

In september 2019 14 panelen laten installeren. Alles in een dag klaar. Aardige jongens die met respect en passie hun werk uitvoeren. Alles netjes hebben achtergelaten. Nu een jaar later werkt alles boven verwachting. Helemaal tevreden.

Uitstekende ervaringen met E2-energie

Vooral het meedenken en anticiperen bij (kleine) problemen heb ik als erg prettig ervaren

In de zomer van 2013 door e2 laten aanleggen en al 7 jaar storingsvrij electriciteit geleverd. Heb de aanschafkosten inmiddels terugverdiend. De service van e2 bij aanleg was ook heel goed.

18 panelen, probleemloos geinstalleerd

snelle offerte kundige montage flexibel en creatief goede service

Fijn bedrijf met een prima service

Over E2-Energie

E2-Energie is installateur van zonnepanelen in Nederland. Wij ontwikkelen, realiseren en onderhouden PV-Installaties voor consumenten, bedrijven en overheden.