Prima installatiewerk

Goed meegedacht en prima uitvoering van de werkzaamheden. Zeer netjes gewerkt en goede service

Mooie zonnepanelen, snel geleverd, hele vriendelijke lui!

De zonnepanelen werden zelfs eerder geplaatst omdat er een plekje vrij kwam, ideaal. Hele aardige vakmensen. Fijne communicatie en altijd bereikbaar. Aanrader!

Deze week een airco laten plaatsen door E-2 energie. Het was geen makkelijke klus omdat de buitenunit op een balkon geplaatst moest worden met nogal wat obstakels. De uitstekende monteurs vonden een uitstekende oplossing voor deze moeilijke klus. We zijn dus heel tevreden en blij dat het toch mogelijk bleek. de monteurs zijn super vriendelijk en werken heel schoon. Alles wordt netjes opgeruimd dus een dikke pluim voor E-2 ENERCY.

Netjes en alles in goed overleg.

Goede vakmensen. Weten wat ze moeten doen Alles netjes achtergelaten.

Deskundige en klantvriendelijke installateur van zonnepanelen

Na de aankoop van onze huidige woning hebben wij een beroep gedaan op E2Energie om een gecompliceerde situatie van niet goed geïnstalleerde zonnepanelen te herstellen en extra panelen te plaatsen. Dit bedrijf gaf ons goede en deskundige adviezen, deed ons een aantrekkelijke offerte, en schakelde een zeer bekwame technische ploeg in voor de werkzaamheden van reparatie en installatie. Ze lieten de werkplek netjes achter. Daarna bood E2Energie de nodige nazorg om allerlei details op te lossen. Kortom, we zijn zeer tevreden.

Makkelijk en snel

De installatie van de warmtepomp is naar alle tevredenheid uitgevoerd. In het gehele proces was E2 makkelijk bereikbaar en hebben ze ons altijd vriendelijk te woord gestaan. Op de dag zelf hebben de warmtepompspecialist en zijn collega's de klus in een ochtend geklaard zonder veel overlast. Absoluut een aanrader!

Snel en netjes gewerkt

Snel en netjes gewerkt

Accuraat en kennis van zaken

Keurige medewerkers met kennis van zaken. Perfecte service

Nette installatie met aardig personeel en goede afstemming

Erg tevreden over E2 energie. Ze reageren snel op vragen. tijdens de installatie hebben ze goed afgestemd en overlegd wat ze gingen doen en wat handig zou zijn. Meer dan tevreden.

2 woorden; TOTAAL WAARDELOOS

Blijkbaar vindt dit bedrijf het de normaalste zaak van de wereld van afspraken niet na te komen, de mensen onnodig een volledige middag te laten wachten en zelfs niet even te bellen dat er iets tussen gekomen is omdat de monteur in tijdsnood zit. Als reactie op de vraag wat "het excuus" (als er voor zo'n onbeschofte houding überhaupt al wel een excuus bestaat) krijgen we onderstaande doodleuke reactie (citaat uit de mail van E2-Energie); ------- Geachte familie, Bedankt voor uw bericht. De monteur heeft aangegeven dat het niet lukte om langs te komen in verband met uitlopende werkzaamheden. In verband met mijn afwezigheid heb ik dit niet tijdig kunnen terugkoppelen. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer de monteur weer in de omgeving is zal ik u tijdig informeren met een nieuwe datum. Met vriendelijke groet, *** -------- Met andere woorden (althans; zo komt dit over) - van zodra het E2-Energie uitkomt zullen we nog wel zien of we langskomen. Nog nooit zo'n absoluut waardeloze dienstverlening, onbetrouwbaarheid en compleet misplaatste arrogantie meegemaakt! Ons advies; lekker ver weg blijven van E2-Energie en een bedrijf opzoeken dat de betekenis van correcte service aan en communicatie naar de klanten wel begrijpt.

Alles werkt goed.

Even kwamen we een probleempje tegen, maar dat is goed opgelost. De monteurs hebben heel goed werk geleverd,. Ze zorgden voor net werk en maakten weinig rommel. Stof krijg je, dat hebben we natuurlijk zelf opgeruimd. We zijn heel tevreden en blij dat we gekozen hebben voor de daikin-installatie.

Goede ervaring met dit bedrijf en hun medewerkers

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel gehad bij dit bedrijf. Hun offerte heb ik laten checken door een aantal deskundigen. Ook zij adviseerden mij om met E2-Energie in zee te gaan. Geen spijt van! Bij de installatie werd er schade gemaakt aan het plafond. Dat kan gebeuren. Wat belangrijker is, is hoe het wordt opgelost. Ook hier heb ik alle vertrouwen in na contact met de medewerkers hierover. Er kwam zelfs een bloemetje de dag na het ontstaan van de schade.

Makkelijke en snelle installatie

In onze zoektocht naar een installateur voor Airco en een warmtepomp hebben we een aantal offertes vergeleken. E2 Energie kwam hierbij voordelig uit de bus, de verkoper was kundig en de installatie kon snel worden ingepland. De installateurs hebben vervolgens puik werk afgeleverd en snel de installatie volbracht. Niets dan lof!

Prettige en kundige installatie Éngineers

De installatie is bijna probleemloos uitgevoerd echter er waren 3 zaken niet goed : Vloerverwarming pomp verkeerd om geplaatst,Dakpan lag scheef (koelleiding buiten unit onder de dakrand geplaatst) waardoor lekkage,sensor temperatuur binnen thermostaat afwijking. Deze drie zaken zijn na melding prima verholpen.

Te weinig info gekregen

Werken wel hard

Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te horen dat u te weinig informatie heeft mogen ontvangen. Wij zullen u benaderen welke informatie u graag wenst te ontvangen. Wij wensen u veel plezier met de installaties!

Slecht

Helaas lopen de dingen niet zoals ze horen, Ik geef van te voor al aan dat er iets stuk is. Sturen een verleerde monteur. Sluiten het alsnog gewoon aan waardoor ik nu gas lekkage heb en geven een ander bedrijf de schuld. Slechte communicatie en krijg uiteindelijk een dikke rekening

Geachte heer Barendse, De installatie is destijds door een andere partij geïnstalleerd. Zij zijn vorig jaar failliet gegaan en wij hebben het onderhoud netjes overgenomen. Er is een vakkundige monteur aanwezig geweest en het onderhoud uitgevoerd. Echter vergeet u te melden dat u de airco door een 3e partij heeft laten verwijderen en terug heeft laten plaatsen, zonder enige ervaring. Dit is niet correct gebeurd, hierdoor ondervindt u nu een storing aan de airco. Wij hebben u tijdig geïnformeerd wat er is geconstateerd. Met vriendelijke groet, E2-Energie

Heel fijne monteur die aandacht voor details heeft

Voor mijn geluidsstudio is er een Airco geplaatst. Daarbij is het extra belangrijk dat er geen geluidslekken en trillingen met contactgeluid plaatsvinden. Ook was de wand een hele reeks van harde en zachte materialen waar doorheen geboord moest worden. De monteur begreep dat goed en ging netjes te werk om zo secuur mogelijk e.e.a. te plaatsen waarbij hij steeds goed overlegde. Wat een fijne man! Hoog opgeleid ook. Hij was enkele jaren in Nederland en wilde ook graag in het Nederlands communiceren om nog beter de taal te leren. Dat ging wat mij betreft erg goed. Foto van de binnen unit bijgevoegd. De buiten unit van de split airco is ook netjes gedaan met een zwarte afwerking rond de leidingen omdat dat mooier bij de zwarte damwandplaten past. Ook daarmee kwam de monteur zelf. De Mitsubishi Airco functioneert heel goed en stil. Prima apparaat conform mijn verwachting.

Fijne vakmensen

Blij met het resultaat

De installatie verliep soepel, de installateurs waren professioneel en hebben alles ook netjes opgeruimd na de installatie. De prijs was wat ons betreft goed en levertijd was snel!

Denken goed mee. Nette installatie. Betrouwbaar

E2energie dacht zeer goed mee met de selectie van de juiste oplossing. Zowel bij airco’s als full electric warmtepomp om onze onze woonboerderij uit 1949 volledig gasloos te maken. De installatie verliep vlot en zeer netjes. Altijd goed bereikbaar, goede communicatie en bijna geen wachttijd tot levering en installatie

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Super service zowel bij verkoop als installatie!

Meedenken en adviseren. Hierdoor juiste koop en installatie gerealiseerd!

Super geholpen, heel klantvriendelijk

Vanaf de offerte aanvraag krijg je een fijn persoonlijk gesprek. Er wordt super meegedacht en uiteindelijk heb ik een prachtige design laadpaal bij mijn huis staan! De monteurs zijn vriendelijk, werken hard en denken eveneens mee. En natuurlijk heel belangrijk naast design; functioneert alles top, inclusief de app. En dit was ook nog eens de goedkoopste offerte van drie aanvragen!!

goed en snel geregeld

In een woord geweldig. Koop was snel geregeld na snel en soepel contact met de verkoper. Daarna zijn de panelen na ongeveer 3 weken snel en netjes op het dak gelegd. En het ligt er keurig bij! Mooi recht en in de vooraf bedachte opstelling. Met de nieuwe 435Wp panelen en de zwarte afwerking van het montage systeem kan ik niet anders zeggen dan dat wij dik tevreden zijn!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Lekker vlot en ook nog goed geplaatst

Ik had eerst bij een leverancier besteld met een scherpe prijs, maar die had twee dagen nodig (met een weekend er tussen). Mogelijk omdat die prijs zo scherp was, was die partij wegens faillissement uitgevallen en kwam ik bij E2-Energie uit. E2 was ook prijstechnisch gunstig én E2 kon die drie airco's ook nog op één dag plaatsen. Ze werden geplaatst door een team van arbeidsmigranten (uit een warmer EU land die wel wat voor loopt met airco's) en een politiek vluchteling die al gewend was leiding te geven. Aardige en hardwerkende mensen. Als je geen Engels spreekt, wellicht lastig, maar aangezien de meeste mensen dat wel spreken, we op deze manier (met aanvaardbare prijzen en technische vooruitgang en snel geholpen kunnen worden) zowel ikzelf als Nederland zo wel verder komen, zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen. Ik heb maar één foto bijgevoegd, nl. die waar de enige airco hangt die niet aan de buitenmuur hangt. Daar zie je een buis via de muur naar buiten lopen. De andere twee airco's zijn nog netter weggewerkt, omdat je dan geen buis ziet.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Hoge kwaliteit installatie en service

De installateurs hebben zeer goed werk geleverd bij de installatie van een airconditioning. Van een un it die vervangen zou worden hebben ze aangegeven dat deze ook nog te repararen is. Ben er erg tevreden over.

Over E2-Energie

Bij E2-Energie geloven we in een toekomst waarin duurzame energie centraal staat. Wij zijn een innovatieve organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve totaaloplossingen voor de particuliere en zakelijke markt. Met een passie voor duurzaamheid streven we ernaar om de transitie naar hernieuwbare energie te versnellen. E2-Energie realiseert een duurzame toekomst voor iedereen die zelf zijn energie wil opwekken en beheren. Wij willen mensen en bedrijven de mogelijkheid geven om CO2 neutraal te wonen en te werken en onafhankelijk te zijn van het gas- en elektriciteitsnet. Wij optimaliseren energiestromen voor onze klanten door het zelf opwekken van duurzame energie met zonnepanelen, besparing op energiekosten met airco’s, warmtepompen en elektrisch vervoer, het eigen verbruik te optimaliseren en de netaansluiting optimaal te benutten. Wij bouwen aan langdurige klantrelaties en denken mee in kritische bedrijfsprocessen, flexibele energiestromen en faciliteren waar nodig investeringen.