Iedere keer perfecte service

We hebben hier onze zonnecellen gekocht en al meer dan 7 jaar tevreden klant. Door storm een paar panelen van het dak gewaaid dat werd snel opgelost en ook nu met een storing in de omvormer was het snel geregeld

Top, alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak netjes geïnstalleerd. Goed en nuttig advies.

Zeer Slecht!!

In April ontdekt dat er 2 zonnepanelen beschadigd waren, foto's gezonden en hen op consumentenrecht gewezen. Echter je hebt stoepgarantie bij hen. Brief aangetekend naar directie in April en geen reactie vanuit hen. Nu ACM bericht over dit bedrijf en ga verder met een advocaat.

Beste Heer, Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en zijn wij samen tot een passende oplossing gekomen. Zoals in de e-mail aangegeven blijven de garantievoorwaarden hetzelfde en heeft de kras geen invloed op de werking van de zonnepanelen. Met de overgemaakte vergoeding voor de zonnepanelen geloven wij dat wij een passende oplossing aan u aangeboden hebben. Wij hopen dat u nog veel plezier haalt uit het opwekken van uw eigen stroom.

Super netjes

Heel goed alles geregeld

Prettige ervaring, vanaf ontvangst offerte tot aflevering van de zonnepanelen.

E2-Energie kwam met een scherpe offerte, vervolgens kwam er tijdens het schouw gesprek een goed advies. Tijdens het plaatsen van de zonnepanelen wordt er netjes gewerkt, er wordt gekeken in oplossingen. Wat ik heel prettig vind is de snelle reactie vanuit E2-Energie als je vragen hebt.

Uitstekend comunicatie

Duidelijke communicatie. We hebben een airco die in mei geplaatst gaat worden.Het voortraject beantwoorden van vragen uitstekend .Meestal binnen uur en soms 5 minuten antwoord.Aanleg extra kabel stroom voor airco ,alles onder 1 dak wat erg fijn is. Vragen over wat extra werk werd heel goed over meegedacht. Na de installatie, zal ik u het verdere verloop laten lezen Tot nu toe dik tevreden. .

Van offerte t/m oplevering, fijn bedrijf

Op vrijdag 16 april waren wij aan de beurt voor onze split airco met een binnen unit in de woonkamer en 1 in de hal voor de bovenverdieping, van begin tot eind goed een deskundig advies en contact met accountmanager Richard, en veel lof voor team DJ dat de installatie tot in de puntjes heeft uitgevoerd

super

Een langdurig probleem met de app bleek heel hardnekkig. Na de nodige pogingen om eea weer aan het werk te krijgen werd besloten om kosteloos een reparatie uit te voeren waardoor alles weer functioneert naar behoren. Super dat men mee heeft gedacht en het probleem uiteindelijk heeft opgelost .

Deskundig en betrouwbaar

Betrokken vanaf het begin tot en met het einde. persoonlijk aanspreekpunt, in ons geval Richard, deskundig, altijd bereikbaar en direct betrokken!

Dank u wel

Paneel opbrengst weer te volgen via internet

Na over te zijn gegaan op glasvezel, kreeg ik ook een nieuwe router. Tja, dan kan het voor sommigen wel eens lastig worden om dit weer op de juiste wijze te koppelen. Maar dankzij de service afdeling, eerst met e-mails, uiteindelijk telefonisch, is de koppeling weer hersteld. Prima zo.

Topkwaliteit installatie voor een scherpe prijs

E2 heeft een duidelijk plan voor de plaatsing van zonnepanelen neergelegd en goed meegedacht over de mogelijkheden en keuzes. Hun aanbieding was de allerscherpste en zij hebben de installatie keurig en zoals afgesproken uitgevoerd. Vanwege corona was er twee weken uitstel, maar dat is in deze tijd te accepteren wat mij betreft.

Beste zonnepanelen in Nederland

ontwikkelen

Vanaf start tot en met de nazorg in een woord uitstekend

- goede informatie voorziening vooraf en na schouw van het dak legplan aangepast i.v.m. hoge begroeiing - panelen zijn keurig netjes gelegd alsook de bedrading, omvormer etc., prettige personen die alles kwamen plaatsen. - exact volgens afspraak, dag na plaatsing alle hulp en toelichting voor app, belasting terugvraag en de factuur natuurlijk. - ook bij telefonische navraag op hoofdkantoor perfect geholpen door medewerker en ook eenmaal direct teruggebeld.

Service zoals afgesproken.

De storing in de installatie was aan mijn aandacht ontsnapt. Telefonisch werd ik ervan op de hoogte gesteld en binnen enkele dagen waren twee heren op het dak de storing, die ze snel hadden gevonden, aan het verhelpen. Zeer tevreden over deze werkwijze.

Prima product

E2-Energie levert met de zonnepanelen en omvormer van SolarEdge een prima product. De installatie is probleemloos verlopen. De panelen liggen nu ruim vier jaar op het dak. Met de app van SolarEdge kun je het verbruik en de opbrengst prima monitoren. De opbrengst voldoet aan de verwachtingen die vooraf door E2-Energie zijn afgegeven. Wij zijn dan ook zeer tevreden met onze zonnepanelen. Wat wij wel jammer vinden is dat E2-Energie niet op onze vraag in wilde gaan om de installatie met twee panelen uit te breiden. De reden daarvoor is niet duidelijk geworden.

Degelijk en service gericht bedrijf

Goede ervaringen met E2. Goede voorbereiding en een eerlijk advies over wat het beste is voor je huis. De panelen liggen er strak op en met een handige app kan ik het goed volgen wat het gaat opleveren. Laat de zomer maar komen.

Eerlijk, tevreden over eindresultaat

Ik ben tevreden, zonnepanelen brengen meer op dan vooraf is aangegeven door E2. Gemaakte beloftes zijn nagekomen.

Eerste omvormer had een storing, is vervangen door andere en sindsdien prima gewerkt. Nu al 6 jaar

zie eerste zin

Top geregeld

Super geholpen. Scherpe prijs. Deskundig advies. Alleen a merk onderdelen. Zeer netjes gemonteerd. En ook nog eens geregeld dat btw terug komt.

correct uitgevoerde plaatsing en aftersales

Zie hier onder.

Een probleem werd na enige discussie alsnog opgelost.

Maakt waar wat ze beloven

In 2014 16 zonnepanelen gelegd en altijd minimaal 3000 kWh beloofd De meter staat nu op 27800 6 oct 2020 en vlekkeloos gewerkt

Prima geleverd en later goede service

Snel en goed geïnstalleerd. Geschatte rendement klopte precies. Goed geholpen met de BTW.

Goede contacten en service

Wij hebben samen met de buren onze zonnepanelen door E2 laten installeren. Dat is prima verlopen en de contacten waren snel en prettig, Wij hebben beide ook de paneelgroepen uitgebreid, waardoor wij meer opbrengst hadden. Ook over de uitbreiding hebben wij geen klachten. Ik ben nu bezig om voor mij kinderen zonnepanelen te organiseren en natuurlijk wordt dat weer E2!

Prima afstemming en afwikkeling destijds bij aanschaf en plaatsing

Prima afstemming en afwikkeling destijds bij aanschaf en plaatsing. Geen storing of reparaties oid nodig gehad en bij vragen tussentijds snel en prima geholpen. En inmiddels, na 5 jaar en 7 maanden, de volledige investering terugverdiend! Vanaf nu is alle opbrengst echt winst :) (20 panelen zie foto)

Over E2-Energie

E2-Energie is installateur van zonnepanelen in Nederland. Wij ontwikkelen, realiseren en onderhouden PV-Installaties voor consumenten, bedrijven en overheden.