Professionele vakmannen

Goed werk afgeleverd Duidelijk in de communicatie

Zeer positief

Ik kwam op de wachtlijst, Want de heren Bloemhof hebben het erg druk, maar toen ze er dan ook waren verliep alles vlot en vlekkeloos. Ik ben blij dat ik voor dit bedrijf gekozen heb. Het huis ziet er weer fantastisch uit en alles is keurig netjes schoon achtergelaten. Dus ik zou niet twijfelen om ze bij een eventueel volgende klus weer te bellen.

Probleem van de scheuren opgelost en vakkundig afgewerkt.

Perfect gerestaureerd

Metamorfose in een mum van tijd

Bedankt voor jullie werk aan ons huis. Het ging vlot, maar niet gehaast. De voorgevel was flink beschadigd door de jaren heen, ook door klimplanten. Nu heeft het een metaformose ondergaan. Echt prachtig! Het was het wachten waard.

Met toewijding uitgevoerd

We hebben er even op moeten wachten, maar dat was het waard. De heren Bloemhof hebben keurig werk verricht, met aandacht voor de details. Plezierig in de omgang bovendien. Deze heren kan je gerust laten komen.

Prettige mannen en mooi maatwerk

We wonen in een blokje van 5 woningen uit 1904. We wilden niet dat alles volledig nieuw en strak zou worden. Uiteindelijk alleen de onderste anderhalve meter uitgefreesd en opnieuw knipvoeg erin. De rest van de muur op plaatsen hersteld. Het duurde wel bijna een jaar na de offerte voordat ze konden komen. Druk dus. Verder zeer vriendelijk en komen afspraken na. Ik heb een voor en na foto maar die stuur ik wel even apart.

Vakwerk

De gevel van ons huis ziet er weer strak uit met prachtig voegwerk!

Vakmanschap met oog voor afwerking

Onze ervaring met de firma Bloemhof is dat zij echte vakmensen zijn die heel nauwkeurig werken, hun afspraken in overleg met de klant inplannen en nakomen. De voorgevel van onze boerderij is door de firma Bloemhof voorzien van een ambachtelijke (nieuwe) snijvoeg. Het eindresultaat is strak en mooi afgewerkt.

Prima!

Goed werk en goed overleg! Ook,als er niemand kwam.

geweldige vakmannen!

De mannen van Bloemhof werken secuur, het zijn echte vakmannen! wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat!! Ook laten ze het rondom de woning erg netjes achter!! Geen na werk mee!! BEDANKT!!

Voeg werk muurtje.

Prima werk!

Perfecte

Goed en vakkundige resultaat. We zijn er zeer blij mee.

Professioneel, meedenkend en top afgeleverd.

Na lang wachten was het zover en is mijn gevel gereinigd, gevoegd en is er een impregneer laag aangebracht. ik ben zeer tevreden over het resultaat. De heren bloemhof zijn betrokken mannen, die hun werk "zover ik het kan zeggen" met passie uitvoeren.

Prachtig werk geleverd

Duidelijk plan hoe de gevel schoon te maken en te herstellen. Harde, zorgvuldige werkers! Mijn huis ziet er weer als nieuw uit. Ik ben erg blij met het resultaat. Ook uit het dorp alleen maar positieve reacties.

Een goed en vakkundig team

De werkzaamheden betroffen het opnieuw voegen en reinigen van de muren. Het uitfrezen van de voegen verliep voorspoedig en het uitgefreesde materiaal werd keurig opgeruimd. Het reinigen van de muren met stoom gaf een geweldig resultaat, muren als nieuw. Door het goede weer kon het voegwerk in twee dagen worden gedaan. In drie dagen was de klus geklaard met een fantastisch resultaat en alles werd schoon opgeleverd.

Prima!

De wachttijd is lang maar als ze er dan zijn... Leveren ze wat ze beloven; Een huis als nieuw! Mannen met oog voor detail Wij zijn dik tevreden

Vakmanschap ten top

Zeer te spreken over het resultaat, de wijze van uitvoering werkzaamheden en de klantvriendelijke benadering en communicatie met medewerkers.

Toppers!

Prachtig werk opgeleverd en dat alles in een zeer prettige sfeer.

Vakwerk geleverd.

Prima werk. Al menig compliment ontvangen dat de woning er van is opgeknapt.

De muur is erg mooi geworden!

Ze hebben de muur schoon gemaakt en opnieuw gevoegd en hij is erg mooi geworden!

Goede dienstverlening met een pracht resultaat

Nadat we de offerte hadden getekend duurde het wel een tijd voordat de heren Bloemhof kwamen, dit was echter vooraf medegedeeld. We hadden een voorgevel die door meerdere verbouwingen met verschillende steenkleuren nogal gevlekt was. Na het reinigen en bijkleuren van de afwijkende kleuren ziet het voorhuis er weer als nieuw uit, dit resultaat had ik niet verwacht en we zijn dus uiterst tevreden.

in een woord prima!

precies alles gedaan zoals afgesproken op de offerte. Netjes gewerkt ! helemaal tevreden

perfekt werk geleverd

zeer beschadigde muur in perfekte staat terug gebracht goeie vakmensen

Vakmensen die kwaliteit leveren.

afspraken worden nagekomen en ze werken netjes en secuur. Wij zijn zeer tevreden en zouden de volgende keer weer kiezen voor Bloemhof.

Goed werk afgeleverd

Vakmensen.