Deze mannen weten wat ze doen en zijn bekend met het vak en de producten en komen met juiste advies.

Meer dan vakmanschap

Naast uitstekend voeg- en gevelrenovatiewerk brengen Peter, Jeroen en Wouter gezelligheid door het plezier, waarmee ze hun werk doen. Ze zijn in voor een praatje, lappen na afloop de ramen, ruimen de rommel op en geven adviezen: Oude zonneschermen wegdoen, want de aluminium balk geeft blijvende strepen op de ramen en de kozijnen nakijken. Naast het vervangen van de voegen, zijn spiraalankers geplaatst, scheuren gerepareerd, kapotte en anders gekleurde stenen vervangen door stenen van dezelfde kleur en is een gat in de muur gerepareerd. Dit alles zo goed als onzichtbaar. Het voorhuis, de boerderij en het bakhuisje zien er weer puik uit. Kortom ik beveel Bloemhof van harte aan.

TOP!

Het duurt even (wachtlijst) maar dan heb je ook wat! We zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat. Wat een vakmanschap!! Vooraf heb je een bepaalde verwachting van hoe het zou kunnen worden. Daar zijn ze echter ver overheen gegaan. Terugkijkend is het echt heel lang geleden dat we met zo veel plezier geld uitgegeven hebben. TOP!

Fantastisch werk!

Een zeer prettige samenwerking waarbij bij de offerte al goed gecommuniceerd werd, dit gaf vanaf het begin duidelijkheid over de gevelrenovatie van onze boerderij. De mannen zijn zeer kundig, denken mee en geven goed advies. Wij zagen gewoon de passie waarmee ze het werk uitvoeren. Ze werken hard en ruimen aan het eind van de dag zoveel mogelijk op. Onze gevel is als nieuw, alle scheuren zijn herstelt, kapotte stenen zijn vervangen, hij is weer schoon en er zit een prachtige voeg in. De boerderij straalt weer en je schrikt bijna van het verschil als je de foto's ziet van voor de renovatie. Wij zijn super blij met het resultaat en onze keuze voor dit bedrijf!

Goede vakmensen die ook nog eens communiceren

De heren Bloemhof hebben het voegwerk van onze klusboerderij hersteld. Ze gaan echt netjes te werk en communiceren ook duidelijk. Het resultaat was beter dan wij hadden gehoopt.

Vakkundige aardige mannen

Prettig contact met deze mannen die bij mij keurig werk hebben afgeleverd.

Prachtig resultaat geleverd in enkele dagen

De mannen van Bloemhof hebben onze woning van een mooie, nieuwe voeg voorzien. Alles is mooi uitgevoerd en ik korte tijd. Zeer tevreden over hun werk en vooral over het eindresultaat.

Goed werk

Betrouwbaar bedrijf, goed werk geleverd en ze komen de afspraken na.

Vakwerk aan jaren '30 huis. Scheur in gevel weggewerkt en overige ontbrekende voegen bijgewerkt.

Zie bovenstaande. Goede kleur van voegen. Netjes gewerkt.

Vakwerk met een hoofdletter

Echt vakwerk, huis van 50 jaar oud, ziet weer uit als nieuw.

Prachtig resultaat

Prettige communicatie, aardige, rustige, hardwerkende mannen die hun vak verstaan! Supernette afwerking en schoon achtergelaten.

Prima werk

Het was een heel groot project, dus we maakten ons wel zorgen of het allemaal goed zou komen. Het werk is serieus opgepakt met kennis en kunde. Het werk is heel netjes gedaan. De muren zijn schoon! De kapotte bakstenen zijn vervangen door nagenoeg dezelfde bakstenen, heel veel oude schroefgaten zijn gevuld in nagenoeg dezelfde kleur. De muren zijn weer keurig gevoegd en daarna geïmpregneerd. Kortom het huis kan weer een halve eeuw mee. Ook wat betreft de dagelijkse rommel om huis - het is telkens aan het eind van de dag bij elkaar geveegd, in betonkuipen gedaan en meegenomen. Al met al was het een hele investering in tijd en geld, maar we zijn heel tevreden met het resultaat. Het huis ziet er weer spik en span uit.

Vakmanschap, vriendelijk, vertrouwd

Gevelrenovatie, volgens afspraak. We zijn blij met het resultaat. Zeker aan te bevelen. 30-6-2022

Vakmannen die afspraken nakomen

Vanaf het eerste moment een goed contact. Bellen snel terug en zijn eerlijk mbt wachttijden. Prima bedrijf.

Met vakmanschap vlgs. planning uitgevoerde gevelrenovatie .

Aanvraag gevelrenovatie van april 2021 , opdracht in mei 2021 geplaatst met de wetenschap dat er een orderboek van een jaar. Aangezien er geen spoed was , gewacht tot mei 2022 ( keurig volgens planning !) gevelrenovatie tot volle tevredenheid uitgevoerd . Gebr. Bloemhof staan garant voor vakmanschap , duidelijke afspraken , goed communicatie . werken hard en zorgen dat als schoon en netjes wordt afgewerkt , zonder nawerk !

Vakmensen waarmee goed te overleggen is.

Komt afspraken na

Scheuren in mijn voorgevel laten repareren door Bloemhof. Komt vakkundig over en de communicatie was erg prettig. Ik zou Bloemhof zeker aanbevelen.

Wat een verschil, prachtig!

Onze gevel is weer als nieuw, nooit gedacht dat er nog zo’n mooie steen onder de vieze smeer vandaan zou komen! De mannen hebben echt vakwerk geleverd! Maar niet alleen dat, ze werken ook netjes en schoon. Ik kan Bloemhof echt aanbevelen!

Super tevreden

Zeer tevreden. Vriendelijke mensen, goede communicatie en bovenal prachtig resultaat. Aan te bevelen!

Prima werk geleverd.

Het uitgevoerde werk voldeed aan onze verwachting.

Prachtig resultaat, mooier dan we hadden gedacht

Het heeft wel even geduurd voor we aan de beurt waren, maar dat was ons ook wel verteld bij het accepteren van de offerte. Ze werken snel, laten alles netjes achter, zijn plezierig in de omgang en de prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Kortom: Zeer tevreden

top resultaat

super geregeld en lekker duidelijk in de communicatie. Eind resultaat ziet er geweldig uit. We zijn er erg blij mee en kunnen weer jaren vooruit.

Geweldig team dat vakwerk levert

Plezierige vakmensen, prachtig stukje vakmanschap en gezellig in de omgang. Ze maken na gedane arbeid keuring schoon, niet onbelangrijk. Geven antwoord op vragen en geven goed advies. We zijn zeer tevreden. Onze gevel ziet er weer fantastisch uit. Toppers!

Ze hebben een uitstekend resultaat geleverd.

Ze zijn gedreven, hebben kennis van zaken en hebben het keurig opgeleverd.

Een verbluffend resultaat!

Peter en Jeroen Bloemhof zijn echte gevelkenners. Deze heren weten precies wat ze doen. Maken aan het eind van de dag alles keurig netjes weer schoon. Een echte aanrader!