De mannen hebben naar volle tevredenheid hun werk gedaan.. Ons huis is er enorm van opgeknapt. Iedere avond werd alles opgeruimd. Het zijn vriendelijke en gezellige mensen. Ik kan ze iedereen aanraden

Vakmannen

Vakmannen die weten wat ze doen en alles keurig achterlaten. Ons huis is er enorm van opgeknapt!

Echt vakwerk!

De gebroeders Bloemhof hebben dit jaar onze woning én tuinder schuur gestraald en gevoegd. Zij komen met goede adviezen welke voegkleur te gebruiken bij de stenen, werken zeer netjes, zijn betrouwbaar en komen hun afspraken na. Het eindresultaat is prachtig geworden, de woning heeft zijn oude glorie terug gekregen. Dit zijn echte vakmensen die ik van harte kan aanraden!

Verbluffend!

Je huis als nieuw terug krijgen, investering meer dan waard Mannen werken keurig!! Schoon en zijn ook nog eens erg vriendelijk Houden zich aan de gemaakte afspraken en zijn duidelijk in hun overleg, erg prettig. Ik zou iedereen de gebr. Bloemhof aanraden.

Experts

Zeer vriendelijke en kundige man die ons goed heeft kunnen helpen (en reparatie heeft uitgevoerd), na aanschaf van een iets ouder huis.

Prima werk geleverd.. Werken netjes. Kan ze zeker aanbevelen

goed overleg, goed werk

ambachtelijk werk levering zoals afgesproken aardige mensen

Professionele vakmannen!

Professionele vakmannen die prima werk leveren. Weten waar ze over praten. Ze hebben het enorm druk waardoor de wachttijd lang kan zijn.

Het duurde wel een jaar, Maar dan is alles voor elkaar!

Erg goed!

Erg mooi resultaat en laten alles schoon achter.

Komen de afspraken goed na.

De werkzaamheden waren een jaar geleden opgenomen en een offerte opgemaakt. Omdat de gebroeders zeer druk waren moesten wij een jaar wachten, dat was voor ons geen probleem. De aangeboden offerte zou zeker een jaar geldig blijven. Na een jaar werden de werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken, er werden nog extra door ons gevraagde werkzaamheden uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden hoe alle reparaties zijn uitgevoerd, de gevel ziet er weer fris en zonder scheuren uit. Wij kregen de rekening, deze was zoals afgesproken en de extra werkzaamheden waren niet gerekend.

Bloemhof levert kwaliteit!

Heldere communicatie. Prettige medewerkers. Kleinschalig bedrijf.

Zeer vakbekwame mensen

Wij lieten de voorgevel van ons herenhuis uit 1914 compleet renoveren en het eindresultaat is prachtig geworden. Top bedrijf. Alles netjes achtergelaten.

Top bedrijf

Komen de afspraken keurig na, geen na werk, ruimen alles netjes op. En zijn zeer vakbekwaam.

Een aanrader!!

De mannen werken hard De mannen werken netjes De mannen leveren goede prijs/kwaliteit De mannen komen afspraken na Kortom goed om zaken mee te doen! Wij zijn erg blij met het resultaat! Je moet wel een beetje geduld hebben.

Gewoon fijne en eerlijke vakmensen

Stond met open mond te kijken naar de gerenoveerde muren van ons boerderijtje! Had nog aan mijn man gevraagd of er geen hele nieuwe muren moesten komen, want het zag er niet uit, bijna 100 jaar oude vervuilde muren, stenen kapot, op veel plaatsen vrijwel geen voegwerk meer. En nu hebben we weer muren alsof het nieuw is, prachtige stenen kwamen er onder het vuil vandaan, daarna heel netjes weer gevoegd en geimpregneerd. Echt vakwerk!! Verder werken ze heel netjes, als ze iets onverwachts tegenkomen, dan wordt daar niet moeilijk over gedaan. Dus van harte aanbevolen!

Volgens afspraak en prijs opgave!

Vriendelijke heren die kennis van zaken hebben!

vakmanschap, eerlijk advies, goede service en prettig contact

duidelijk aangegeven wat het probleem was en de oplossing goed gecommuniceerd en uitgevoerd.

Bloemhof werkt netjes en komt de afspraken na!

De gevel is weer mooi schoon gemaakt, opnieuw gevoegd, en geïmpregneerd! Ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan mocht je plannen hebben om werkzaamheden aan je gevel uit te laten voeren!

gewoon goed!!

best veur mekare!

Top gasten, veel kennis en doen graag een stapje extra waar dat nodig is.

Erg blij met het resultaat. Fijn in de communicatie en goede vakmensen. Zou ze zeker aanraden!

Meer dan goed werk

Wij hebben eerder onze voorgevel laten restaureren en nu ook de achterzijde laten voegen. Ze doen niet alleen wat er afgesproken is maar als ze iets tegen komen wordt dat meteen ook herstelt. Achteraf is alles ook weer keurig schoon gemaakt. De communicatie is helder en direct. Wij zijn blij met het resultaat.

Vakmanschap!

Afspraken staan duidelijk in de offerte. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. We hebben weer een mooi schoon huis en alles is netjes afgewerkt en opgeruimd. Bedankt mannen!

vertrouwd en aanbevelingswaardig.

> eindelijk een gewoon werkend bedrijf. > houdt zich aan de afspraken, zoals in offerte is vastgelegd. > ik wist dat ik een jaar moest wachten, maar hoefde er niet achteraan te bellen of te mailen. > gewoon afrekenen op factuur en middels banktransactie.

Uitzonderlijke service en oog voor detail.

Goed werk afgeleverd! Reparaties aan de gevel zien er mooi afgewerkt uit. Netjes gewerkt, mooi alles schoon gemaakt achter gelaten. Oog voor detail een service