10 met een griffel

Nederlandse Solar Maatchappij heeft panelen geplaatst bij onze buren en wij hebben op hun advies een afspraak gemaakt. Er komt een vriendelijke adviseur langs voor een berekening op maat en wij waren er snel uit. We hebben dezelfde avond alles in orde gemaakt. De panelen zijn binnen 2 weken geplaatst. De montage verliep vlekkeloos en de app werkt goed en is transparant. Ik raad ze daarom aan.

fantastisch aangelegd

Na een gesprek met Leon was alles binnen 3 weken gerealiseerd en geplaatst. Wat een snelheid nooit gedacht dat het zo snel kon. De heren kwamen om 8.15 uur bij ons aan en om 11.55 uur gingen zij alweer weg alles was netjes afgewerkt en gemonteerd. Na aansluiting uitleg gegeven over de APP en nu kijken we elke dag hoe het staat met opbrengst want dat is ook waar het ons om te doen is geweest. Fam Buis Almere

Snelle service, vriendelijk personeel

Onze algehele ervaring is zeer goed. We hebben een prettige en duidelijke uitleg gekregen. Er wordt tijd genomen voor de klant zonder opdringerig te zijn. Bij vragen wordt opnieuw tijd genomen voor extra uitleg. Als de keuze is gemaakt loopt het vervolgproces snel en duidelijk. We werden continue op de hoogte gehouden van de stappen. Zonnepanelen zijn supersnel geleverd en gemonteerd. Binnen een dagdeel werkt het. Complimenten aan het personeel zowel voor de voorlichting als de installatie. Vriendelijk en toegankelijk.

Top bedrijf

Wij zijn bij Nederlandse Solar Maatschappij terecht gekomen via een collega. Het proces is professioneel, eerst komt een adviseur, vervolgens vind er een technische inspectie plaats en uiteindelijk wordt de zonne-installatie gemonteerd. Bij ons is binnen 2 weken alles geregeld en dit alles zeer klant- gericht en vriendelijk.

Helden!

Niets is deze club te gek. Wij hebben een dak met allerlei hoeken en een dakkapel. Eerder benaderde partijen zagen geen mogelijkheden. Nederlandse Solar Maatschappij heeft door een creatieve benadering ons passend kunnen helpen. De opbrengst is tot op heden ook meer dan verwacht. Echt een aanrader! Ze geven trouwens 30 jaar garantie op de zonnepanelen!

De 3 mannen waren er al vroeg en ik had me ingesteld op een dagje thuiszitten, dit was nl. bij onze overburen een week ervoor het geval (was wel ander bedrijf). Maar de mannen zijn zeer professioneel en snel te werk gegaan. Met 3 uur was alles geïnstalleerd en werkend. Echt super!!!

Hoge kwaliteit

Ze maken zonnepanelen zonder investering vooraf mogelijk. Je investeert in je eigen zonnepanelen en dit doe je met de besparing op de grijze stroom. Perfect. Ik ben tevreden over de montage.

Betrouwbare club

In 1 zin: snelle, leuke, betrouwbare, professionele club!

top!!

goede verkoper niet over de top echt legendarisch!! de mannen die de montage kwamen doen ook super complimenten en nog een mooi boeket ontvangen wij zijn erg tevreden

Perfecte service en ontzorging

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie binnen 3 weken hebben wij een goed gevoel gehad. De zorgen die we hadden werden weggenomen en alles werd door ze geregeld. Kortom een professionele organisatie met een goed team zorgde voor het goede gevoel.

Tevreden

Via onze buren kwam ik in contact met Nederlandse Solar Maatschappij. Vanaf het adviesgesprek tot de montage heb ik NLSM ervaren als professioneel en klantgericht. Dit bedrijf werkt snel, adequaat en hanteert korte communicatielijnen. De montageploeg heeft hier met enorme regenval keihard doorgewerkt, super!

Professioneel en klantvriendelijk!

Nederlandse Solar Maatschappij is een professioneel bedrijf met gedegen kennis over zonne-installaties. Ik ben door Marcel totaal ontzorgd in de aanschaf van mijn zonne-installatie en ben er tot op heden zeer tevreden mee. Nogmaals hartelijk dank team NLSM!

Nederlandse Solar Maatschappij online gevonden en een afspraak gemaakt. De adviseur heeft ons heel goed geinformeerd over de mogelijkheden. Helaas konden wij niet alles opwekken. Wij hebben direct gekozen voor deze club en ze hebben ons vertrouwen niet beschaamd. Goed materiaal en mooi gemonteerd. Aanrader.

Top onder onderneming.

Eerst komt een adviseur een vriendelijke jonge man die alles heel goed uitlegt berekend en alle vragen beantwoord. Ook de technische jongens die eerst alles komen bekijken en de panelen komen plaatsen, heel vriendelijke en service gericht. Alles is goed en snel geregeld en de panelen netjes geplaatst en alles netjes weg gewerkt. Geen bouw en breekwerk dus Wil je zonnepanelen zonder eigen investering dan raadt ik zeker deze maatschappij aan.

Ik heb online een aanvraag gedaan om te zien wat de voordelen van zonnepanelen in onze situatie waren. Wij zijn zeer uitgebreid (1 uur lang) geïnformeerd over de mogelijkheden. Deze bleken zo interessant dat we hier direct op in zijn gegaan. Binnen 3 weken alles keurig gemonteerd door betrokken monteurs. Wij zijn zeer tevreden. Dank Nederlandse Solar Maatschappij.

Aanrader!

na het tonen van interesse, is er direct telefonisch contact met ons opgenomen. Binnen 3 dagen zat de adviseur bij ons aan de keukentafel. Het advies is volledig en ze werken met de beste producten en materialen. Dit was voor ons doorslaggevend. Wij hebben dezelfde avond voor de Nederlandse Solar Maatschappij gekozen. De montage was naar wens en de app werkt ook direct. Op naar veel zonuren!

Fantastisch geholpen!

Wij zijn fantastisch geholpen. De adviseur was zeer kundig en de installatie is vlekkeloos verlopen. Vervolgens volkomen verrast met een mooie bos bloemen. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Top bedrijf!

Hele goede ervaring met Nederlandse Solar Maatschappij. Mooi concept en ben zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Binnen 2 weken was alles geregeld. Goeie kwaliteit. Goeie service. Echt een aanrader.

Neringstraat 17

2624HX Delft

015-215 57 10

Over Nederlandse Solar Maatschappij

Nederlandse Solar Maatschappij is de specialist op het gebied van zonne-energie. Het team staat 24/7 voor haar klanten klaar en verzorgt het volledige traject. Nederlandse Solar Maatschappij levert en installeert hoogwaardige glas-glas zonnepanelen, omvormers en randapparatuur met lange Europese garanties. Onze missie is duurzame zonne-energie bereikbaar maken voor iedereen.