Vertrouwd en professioneel.

Het gehele aankooptraject als prettig ervaren. Na het 1e telefonische contact komt er een adviseur thuis die duidelijke uitleg geeft en alle tijd voor je neemt. Geen haast, geen druk om over te gaan tot aankoop. Daarna kwam er een technische inspectie van het dak om te kijken wat mogelijk was. Vervolgens een tekening opgestuurd gekregen van het dak met daarop de zonnepanelen ingetekend. Dan de dag van plaatsing. Keurige en beleefde monteurs die, zoals ze zelf zeiden, al jarenlang in het vak van zonnepanelen plaatsen zitten. Gewoon goed, wat je mag verwachten voor deze investering.

Magnificent!!!

Ben normaal gesproken niet zo van revieuws schrijven. Maar heb van diego van de solarmaatschappij zoon goede service gehad. Dat ik voor mijn gevoel niet anders kon om de wereld te vertellen hoe geweldig zijn service is. Kan natuurlijk niet voor de rest van de medewerkers spreken maar als deze op hetzelfde niveau zitten, Kan de rest van de wereld hier een puntje aan zuigen. Als er iets is of je begrijpt het niet, heb je hem binnen 5 seconde aan de telefoon en verteld hij het verhaal wat hij al verteld heeft met net zoveel liefde nog een keer uit! Echt een top service.

Tevreden

Ik ben tevreden. De service is gewoon wat je wil. Voorlichting was volledig en goed en de montage was top!!! Op de app kun je ook alles per paneel volgen.

Eindelijk

Ik heb ruim rondgekeken voor zonnepanelen. Wat mij opviel is dat veel bedrijven een offerte toesturen en pas na akkoord fysiek langskomen. NLSM is hierin anders. Ze nemen echt de tijd en komen thuis langs voor advies op maat. Na het adviesgesprek hem ik voor hen gekozen en heb daar geen spijt van. Na de inspectie zijn de zonnepanelen binnen 2 weken geplaatst.

Bij ons is Diego geweest ik ben niet iemand die over een nacht ijs ga. Maar Diego heeft ons netjes voorgelicht over hoe het allemaal in z'n werk gaat. Hij nam alle tijd en we konden alles vragen en als we het niet snapten dan legde hij het opnieuw uit. Hij legte beslist geen druk op hele geheel. Sterker nog het gaf ons beiden maar vooral mij een fijn gevoel. We hadden 14 dagen bedenktijd maar we zijn 's avonds gelijk overstag gegaan. En er is al inspectie geweest en goed gekeurd. Vanaf 20 september hebben wij Solar Zonnepanelen op het dak. En Diego verdient een grote pluim vooral op de wijze waarop hij te werk gaat. Kortom een top gozer en bedrijf. Ik zou zeggen gewoon doen.

Uitstekende voorlichting en snelle afhandeling van de administratieve zaken. De installatie is in twee dagen in overleg snel en zorgvuldig uitgevoerd. Zeer tevreden. Laat de zon nu maar schijnen.

Vriendelijk en professioneel

Of het allemaal werkt moet nog blijken ik kan dat zien op de gratis app die ik nog niet heb gedownload. Per paneel is te zien wat het oplevert. Personeel is vriendelijk en professioneel, netjes gewerkt en opgeruimd.

Fantastische service, doen wat ze beloven en nog meer

Het totale proces (vanaf het eerste contact tot en met de nazorg) is geweldig ondersteunt. Complimenten, zo zouden meerdere bedrijven moeten werken. Bij het kennismakingsgesprek wordt de werking van de zonnepanelen goed uiteengezet en wat je kunt verwachten mbt besparing. Ook bij het financierings traject was NSM paraat om antwoord te geven als dat nodig was. Tijdens de installatie en voorinspectie, wordt duidelijk aangegeven wat er gebeurt, wat er nodig is en zijn de monteurs/installateurs vrolijk en respectvol. Ze hebben lekker genoten van de worstenbroodjes en waren ruim op tijd binnen de aangegeven planning. De bos bloemen na installatie was een verrassing en wordt zeker gewaardeerd dat er voor komende 30 jaar een relatie aangegaan wordt. In de nazorg is er regelmatig contact, worden vragen (o.a. omtrent BTW teruggave (belastingdienst), aanmelding energieleverancier e.d) duidelijk beantwoord. Zelfs na enige maanden krijg ik een appje dat de eerste mWH opgewekt is. Als met al een bedrijf die weet hoe ze met klanten om moeten gaan en deze tevreden moeten houden !!!

Na aanvraag snelle reactie/actie

Allen netjes geregeld. Wel aan de dure kant.

Ik kan de NSM aan een ieder aanbevelen.

Zeer professioneel, van A tot Z.

Goede, snelle en zorgvuldige installatie

Vanaf het begin tot het eind zijn we heel tevreden over het hele proces. Met dank aan Diego! Hij heeft vanaf de uitleg tot aan de definitieve aanvraag ons prima begeleid. Nog een keer langs komen? Geen probleem. De plaatsing van de zonnepanelen ging daarna heel snel. Nu zijn we natuurlijk erg benieuwd of de zonnepanelen over 1 jaar opgebracht hebben wat voorspeld is.....

komen afspraken na!

goede service!

Snel en heel erg goed

Van aanvraag tot montage . 10 dagen . het advies is duidelijk en de montage snel en heel goed afgewerkt . je ziet heel duidelijk dat het de beste zonnepanelen zijn .

vanaf het begin tot einde vriendelijk, duidelijk en perfect

Het gesprek met de adviseur (Mathieu) was duidelijk vriendelijk en hij nam de tijd om alles goed uit te leggen. Ook de vervolgtrajecten gingen perfect. En dan uiteindelijk de installatie die was in ruim 2 uur helemaal klaar en ontzettend netjes afgewerkt. Ook de 2 installateurs waren vriendelijk en vakbekwaam. In een zin een echte aanrader.

Goed en netjes geregeld in korte tijd

Duidelijke voorlichting en na opdracht was alles binnen 15 dagen geregeld en waren de zonnepanelen geplaatst. Installaltie inclusief nieuwe stoppenkast snel en netjes uitgevooerd. Kortom, zeer tevreden.

Top en netjes gewerkt en geïnstalleerd

Een duidelijk verhaal en snel, maar keurig geïnstalleerd. Wij zijn er blij mee

Gewoon goed

Ik ben zeer tevreden. Nederlandse Solar Maatschappij heeft een mooi concept en geven 30 jaar garantie. De montage verliep snel en profi. Aanrader.

Afspraak = afspraak

Van A tot Z alles wordt geregeld. Goede kwaliteit en service. Ik beveel ze aan iedereen aan.

Helemaal goed

Afspraak = afspraak bij hun. Ik ben heel blij met de goede en snelle service. Ze werken met de beste producten en geven 30 jaar garantie. Even eerlijk, waar zie je dat nog.

Persoonlijke begeleiding en verstand van zaken

Na verschillende partijen over de vloer te hebben gekregen, zijn hun zeer transparant en open. Ze denken met je mee en komen hun afspraken na. Goede kwaliteit panelen en top service. Meer wil je toch niet!

geweldig behulpzaam van af het eerste gesprek tot aan de plaatsing.

Erg vriendelijke mensen vanaf dag 1 een goed gevoel erbij en terecht zowel de uitleg als de installatie voortreffelijk.

Alles zeer vlot geregeld, keurig geïnstalleerd.

Het hele traject werd duidelijk uitgelegd zowel door de adviseur thuis als via folders en e-mail. De financiering was ook snel geregeld en kon er snel een afspraak gemaakt worden door een monteur om de situatie thuis op te nemen. Toevallig kwam er ruimte vrij om binnen enkele dagen de zonnepanelen te plaatsen en dat is naar volle tevredenheid gebeurd! De installatie werkt perfect, zeer tevreden.

Prima offerte, snelle levering, vaklui.

Door adviseur Léon werd een duidelijk advies gegeven waarbij al onze wensen aan bod kwamen. De offerte was overzichtelijk en duidelijk. De prijs was in verhouding tot andere aanbieders scherp. Het plaatsen van de panelen is in twee keer gedaan ivm storm waardoor het niet mogelijk waa om het dak op te gaan. Enkele dagen later lag alles op z’n plek en nu de inloggegevens ook binnen zijn draait het systeem probleemloos. Het is prima zaken doen met Léon en Stefan.

12.3.2021. Om 8.30 begonnen met 3 man en.om 12.00 klaar 25 panelen.erop en de hele meter kast vervangen. Mathieu vertegenwoordiger.doet goed zijn werk goede uitleg en een toffe gast. We hopen op een goede samen werking mocht er iets zijn . Voor mijn vrouw kreeg nog een mooi boeket bloemen..het is gewoon een mooi gebaar maar wordt wel zeer gewaardeerd.. Hopelijk was de frites en de Limburgse vlaai lekker voor de harde werkers. Gr.huub en carin

komen afspraken na, werken snel en hebben verstand van zaken. dank je wel.

Neringstraat 17

2624HX Delft

015-215 57 10

Over Nederlandse Solar Maatschappij

Nederlandse Solar Maatschappij is de specialist op het gebied van zonne-energie. Het team staat 24/7 voor haar klanten klaar en verzorgt het volledige traject. Nederlandse Solar Maatschappij levert en installeert hoogwaardige glas-glas zonnepanelen, omvormers en randapparatuur met lange Europese garanties. Onze missie is duurzame zonne-energie bereikbaar maken voor iedereen.