Slechte afspraken

Als je belt duurt het vaak lang voor je het juiste antwoord hebt. Maandag gebeld bellen je terug dinsdag niets gehoord. A.U. B. Sneller reageren.

Perfect verlopen alles volgens afspraak

Vanaf het eerste contact met Mathieu tot aan de installatie alles goed verlopen en afspraken die gemaakt zijn worden ook nagekomen. Wij hadden binnen 4 weken de installatie op ons dak liggen. De installatie is netjes tot in de puntjes verzorgd, geen kabeltje te zien en de glas op glas panelen met zwarte randen zien er strak uit. In totaal hebben wij 23 panelen liggen. Super blij mee.

Duidelijk, eerlijk, meedenkend, behulpzaam!

Zonnepanelen zonder investering, is dat wel interessant vroegen wij ons af! En toen was daar Jouri Zaal van de Nederlandse Solar Maatschappij, hij vertelde een duidelijk, eerlijk en helder verhaal! Ook als je even geen geldboom hebt om in panelen te investeren kun je met deze oplossing toch meehelpen aan het milieu en CO-2 uitstoot vermijden. Een maand later al kwamen de mannen (dennis, Cris en Kevin) het installeren, ze werkte hard en hadden met een paar uur de 10 panelen geïnstalleerd. Ze liggen er nu een week en wij zijn zeer tevreden, in de app kunnen we zien dat we al bijna 25 kg CO-2 uitstoot hebben vermeden en dit staat gelijk aan 1 geplante boom! Hopelijk een geldboom want we mogen altijd extra aflossen als we daar ruimte voor hebben. Top, we proberen het iedereen aan te bevelen want als wij mensen aandragen bij Jouri krijgen wij daar ook een leuk extraatje voor :-). Jouri bedankt :-)

Zeer tevreden met de installatie van onze zonnepanelen!!

De zonnepanelen stonden na de eerste kennismaking met het bedrijf binnen een paar weken al op het dak en konden we van onze ‘eigen’ stroom gebruikt maken. Na een paar dagen zelfs nog een mooie bos bloemen als dank ontvangen!

Goede servies en snelle montage .

Goed en snel geregeld!

Diego, bedankt voor de duidelijke uitleg en het goede advies. Steven ook bedankt voor de acties rondom Stedin. Fijne mensen die meedenken. Binnen een maand, vanaf eerste contact, lag alles op het dak. Nu de zon nog. En natuurlijk de hele mooie bos bloemen: geweldig.

Diego is een topper!

Fijn bedrijf! Wij waren vooral heel erg blij met de gedreven en betrokken Diego, die above and beyond gaat met zijn hulp!!

Geweldige vaklui

Super tevreden over de monteurs Werken netjes ze hebben zelfs geholpen met klinkers dichtstraten geweldi

Goede service en begeleiding in het voortraject en plaatsing.

Zeer goed geholpen met het voortraject naar plaatsing van de panelen. Alles netjes geplaatst kleine probleempjes direct vakkundig opgelost snel en efficiënt de panelen geplaatst. Zeer tevreden over het resultaat.

Erg duidelijk, klantvriendelijk en professioneel bedrijf

Mijn ervaring; Erg vriendelijke, niet opdringerige medewerkers. Afhandeling en werkzaamheden erg netjes uitgevoerd. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ook is de verkoper/adviseur (Diego) een erg vriendelijk, enthousiast en professioneel persoon.

Mensen zijn duidelijk. Deal snel gesloten. Goede begeleiding. Netjes geplaatst. Vriendelijke medewerkers! Werken zeer netjes. Alles geregeld geen zorgen. Top!

Snel, netjes, goede voorlichting.

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Nette en vriendelijke werkmensen, waren keurig op tijd en hebben netjes gewerkt.

Vriendelijk, duidelijk een snel

Vriendelijke verkoper die meedenkt. Binnen een maand lagen de panelen op mijn dak! Ook de monteurs waren vriendelijk.

Vriendelijk personeel! Snelle service, en altijd te bereiken. Duidelijke stappen, alles wordt geregeld.

Een goede voorlichting en een snelle uitvoering.

Goed geregeld allemaal naar onze tevredenheid ! Diego, bedankt voor de duidelijke uitleg en het goede advies ! Nette afhandeling en ook nog een mooie bos bloemen gekregen ! En dit alles binnen 4 weken vanaf de informatie van Diego t/m montage van de zonnepanelen . Top !

probleemloze installatie in 1 dag

De eerste communicatie vlot en helder, zeer snel met antwoord. Goede begeleiding bij aanvragen subsidie en andere zaken. Montage ging snel, grote ploeg die de montage binnen 1 dag de panelen op het dak hadden gemonteerd. Ook de samenwerking om de stroomkabel van dak naar meterkast te trekken was zeer goed. Het systeem draait goed, met een handige App om te monitoren.

zeer tevreden

we werden door heel competente mensen (Diego) geadviseerd, en ook de verdere afhandeling verliep vlekkeloos met Stefan en Stephen. Ze hebben zelfs nog onze meterkast verder geoptimaliseerd. Heel vriendelijke werknemers met een ouderwetse "hands-on" mentaliteit! De bos bloemen van de Ned. Solar Maatschappij staat ook geweldig; bedankt daarvoor!

vriendelijke en snelle goede uitvoering van het hele traject

nazorg zeer tevreden

betrouwbare relatie en goed bereikbaar voor vragen

Tijdens het eerste gesprek met Mathieu een goed gevoel over de aankoop. Daarna bij vragen steeds goed bereikbaar en ook op de dag van levering een correcte afwerking. Het bloemetje was voor mijn eega dan ook de kers op de taart . .

In 1 woord: super!

Ik heb verschillende bedrijven thuis gehad maar NLSM stak er qua proffesionaliteit met kop en schouders bovenuit. Ze werken met goede kwaliteit producten en de montage verliep vlekkeloos. Dank! Onze buren gaan ook contact met jullie opnemen.

Top service en kwaliteit

Mijn ervaring was zeer zeker professioneel, vakkundig en zeer klantvriendelijk!! Ben zeer tevreden met mijn nieuwe panelen en raad het iedereen aan. Bedankt nog jongens en zeker weten tot ooit!!

Zeer correct uitgevoerd, goede service.

Geheel volgens gemaakte afspraken uitgevoerd. Vakkundig personeel voor zowel de voorbereiding, inspectie en montage. Het systeem werkte direct na het installeren van de panelen, binnen ook keurig gewerkt.

Goed en betrouwbaar

Goede service en uitleg hoe of wat

Super fijn gesprek met Diego! Uitgebreid en enthousiast in zijn verhaal , duidelijke info , niets op aan te merken . Wij konden alles vragen. Diego nam ruim de tijd en wat vooral heel prettig was ; Geen druk. Nou wij gaan nooit over 1 nacht ijs maar nu wel! Complimenten voor Diego . Nederlandse Solar maatschappij moet je hebben voor je zonnepanelen

super

Van begin tot einde goed begeleidt en geinformeerd. Kunt altijd bellen als je vragen hebt. De mannen die de panelen geplaatst hebben waren zeer vakkundig en vriendelijk.

Neringstraat 17

2624HX Delft

015-215 57 10

Over Nederlandse Solar Maatschappij

Nederlandse Solar Maatschappij is de specialist op het gebied van zonne-energie. Het team staat 24/7 voor haar klanten klaar en verzorgt het volledige traject. Nederlandse Solar Maatschappij levert en installeert hoogwaardige glas-glas zonnepanelen, omvormers en randapparatuur met lange Europese garanties. Onze missie is duurzame zonne-energie bereikbaar maken voor iedereen.