Zij doen wat ze beloven,

Ik heb alle communicatie en de uiteindelijke installatie als zeer prettig ervaren. Zowel de verkoper, technisch inspecteur en uiteindelijk het montage team hebben kennis en kunde, werken netjes en komen gemaakte afspraken na! Ik kan iedereen de NSLM aanbevelen!

Goede communicatie en goede installatie!

Vooraf een goede communicatie over de afspraken en vervolgens een goede installatie gehad! Mooie app ook om de panelen te monitoren!

Uitstekende service van A tot Z

In één woord uitstekend. Wij zijn zeer tevreden met de service die wij hebben ontvangen bij het exploreren van - en de uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen. De informatievoorziening kon niet duidelijker zijn geweest en het traject van financiering was net zo duidelijk. Ik was ook aangenaam verrast bij de montage zelf, gezien het verantwoordelijke team echt de moeite deed om de afwerking zo netjes mogelijk te doen. Ze liepen aanvankelijk tegen een probleem aan m.b.t. tot het doortrekken van een kabel en i.p.v. zich erbij neer te leggen en voor een minder esthetische mooie oplossing te gaan, zoals bij buren van ons was gedaan door een andere maatschappij, hebben ze toch doorgezet en het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen. Daaruit bleek wat ons betreft dat men zich echt bekommert om de kwaliteit van aflevering. Dan nog was de montage zo gedaan. De communicatie is altijd goed geweest. Bij vragen, hebben we altijd heel snel een terugkoppeling gekregen. Dit was zeer gewaardeerd. Onze eerste contactpersoon was Thomas de Mik en hij heeft ons zeer goed geholpen. Het is allemaal makkelijker gegaan dan ik had gedacht.

Prima vaklieden

Aardige vaklieden die net werk hebben geleverd en de zonnepanelen mooi hebben geplaatst!

Niet thuis bij klachten

Contract 11-juni-2021: citaat "Ze (NLSM) laten de BTW aangifte over aan gespecialiseerd partner (NBA-Zonnepanelen)". Dit bedrijf gaat momenteel ter ziele (het bedrijf is alleen te mailen; in mijn contract stond nog een telnr. en daar hoor je op het telnr. deze boodschap) en NLSM neemt niet eens de moeite de klanten te informeren of een nieuw bedrijf voor de BTW aangifte te selecteren. Gevolg: boetes van de Belastingdienst voor te laten aangifte en de komende tijd voor geen aangiftes! Wat zegt NLSM als je eindelijk contact krijgt met ze: "We zijn niet keten-aansprakelijk, u werkt zelf samen met NBA-Zonnepanelen". Dit is klinkklare nonsens, zie contract "gespecialiseerd partner". Goede zonnepannelen, zeer waardeloze omgang met klanten waar de centen al een tijdje van binnen zijn.

Snelle levering en prima service

Drie weken geleden zijn ze langs gekomen voor persoonlijk advies. Goeie uitleg gehad, ze konden snel aan de slag. Prima kundige monteurs die in een paar uur alles hadden geregeld.

Snelle service

Binnen 5 week alles geregeld.

Erg netjes gewerkt en zeer vriendelijke medewerkers.

De heren hebben alles zeer netjes en vakkundig geïnstalleerd. Het werk is snel gedaan. Nette afhandeling van a tot z. Zou het bedrijf zeker aanraden.

Prima, heldere communicatie en vlotte plaatsing

Precies gegaan zoals afgesproken

Super snel, goede service en goed werk verricht.

Informatie en service was super. Ook de doorlooptijd was erg goed. Binnen 2 weken hadden we goed werkende zonnepanelen.

Prima uitvoering!

Een goed bedrijf met vakkundig personeel! Werken netjes en gaan zorgvuldig met je spullen om. Ook probleem van een verzakte dakpan werd snel en zorgvuldig opgelost. Top!

Zeer kundig en betrouwbaar

Duidelijke uitleg gekregen en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Team van installateurs hebben zeer netjes alles afgewerkt en aangesloten.

Mooie alles in één oplossing waarin je totaal wordt ontzorgd

Goede uitleg, correcte en vlotte opvolging van afspraken waarbij duidelijk is wat je kan verwachten.

Super!!

Netjes gemonteerd

Goede service en snelle levering

Op 22 juni 2023 zijn mijn 7 zonnepanelen geplaatst, deze waren met vijf personen dus ging allemaal super snel. Goede uitleg en vakkundig gemonteerd, aardige werknemers. Ben er blij mee top .

Zeer goed! En snelle service.

Goede ervaring met de Nederlandse Solar Maatschappij.

Enorm goede voorlichting

Monteurs harde werker en keurig in de omgang.

Top producten en goede service!

Alle medewerkers telefonisch NIET bereikbaar

Bij elk telefoontje hoor ik steeds dat alle medewerkers NIET bereikbaar zijn. Dat is toch niet voor te stellen in deze tijd. En dan de voicemail in spreken en vervolgens niet terug gebeld worden. Wanneer verbeteren jullie de bereikbaar eens. Het product bevalt prima dus aanbevelen .....ja. Nog wel last van slecht contact met SolarEdge in verband met storing bij de buren.

Vanaf adviesgesprek tot en met oplevering een goed gevoel. Monteurs werken als een geoliede machine samen. Zeer snelle montage. Ook eigen inbreng mogelijk qua plaatsing.

Waardeloos!

Mijn contact is met ene Stefan geweest. begin november 2022 contact mee gehad over het leveren van een complete enphase set + legmateriaal. De panelen hadden we al, door een eerdere oplichting van een andere zogenoemde legger. Stefan had beloofd om een offerte te maken, maar door de drukte kon het even duren. Helaas duurde het wel erg lang. Na vele telefoontjes (vaak niet bereikbaar dus daarom maar voicemail ingesproken) en Whatsapp berichten (ook zelden beantwoord) en vele beloftes ("de offerte ligt klaar, ik bel je terug") die ook niet gedaan werden, hebben we zelf besloten om er maar mee te stoppen. Zijn collega wilde het niet overnemen en alleen maar een offerte maken voor het leggen van een complete nieuwe installatie. Nou, nee, laat maar... Zeg als je iets niet waar kunt maken maar hou ons niet aan het lijntje! Op 6 april 2023 krijgik de volgende mail "Nederlandse Solar Maatschappij stuurt u via deze weg een verzoek om de beoordeling aan te passen." Serieus? Wat denkt u? Geen excuses, alleen deze melding! Schandalig!

Onverwachts goed

Vanaf advies tot nazorg heel goed. Ik heb de zonnepanelen nu 1.5 jaar liggen en ze werken nog beter dan verwacht. Dank.

Sinds vandaag zonnepanelen

In een woord, goed. Goede monteurs en goede adviseur.

Na plaatsen cv in storing

Dit direct bij Solar gemeld . Printplaat bleek kapot te zijn gegaan. Er waren geen fouten gemaakt bij plaatsen .Printplaat is door cv tecnniek vervangen.Solar nam contact met ons op en was toch bereid de helft te vergoeden . Dus goed afgehandeld. Oorzaak kan ouderdom printplaat zijn geweest.

Waardeloos

Afspraak gemaakt 16-05 om 19.00 uur zou er iemand langskomen. Nu 20.30 niemand gezien of gehoord. Ben er klaar mee , veel succes!!

Neringstraat 17

2624HX Delft

015-215 57 10

Over Nederlandse Solar Maatschappij

Nederlandse Solar Maatschappij is de specialist op het gebied van zonne-energie. Het team staat 24/7 voor haar klanten klaar en verzorgt het volledige traject. Nederlandse Solar Maatschappij levert en installeert hoogwaardige glas-glas zonnepanelen, omvormers en randapparatuur met lange Europese garanties. Onze missie is duurzame zonne-energie bereikbaar maken voor iedereen.