Van a tot z geregeld

Goed geregeld en ontzorgd

• Organisatie van de uitvaart

Eerste klas service echt n totaalpakket !

Erg betrokken begeleiding vol met goede ideeen.

• Organisatie van de uitvaart

Het was helemaal top geregeld van het begin tot het eind

Erg blij dat ze heel betrokken was kan niet anders dan lovend over haar praten

Fijne uitvaartzorg

Toegewijd, luisterend, meedenken en bovenal goede zorg.

• Organisatie van de uitvaart

Menselijk en zeer betrokken.

Anja va Heeswijk regelt alles van A tot Z. Draagt ideeën aan , is enorm betrokken, zorgvuldig en eerlijk. Is een warme persoonlijkheid, niks is haar teveel. Anja bedankt voor alles wat je voor ons betekend hebt.

Bevlogen en betrokken

Anja heeft heeft de uitvaart tot in de puntjes verzorgd. Ze is enorm betrokken en neemt de zorgen volledig uit handen. Ze staat 24/7 voor je klaar, is permanent bereikbaar en heeft oog voor ieder detail. Je kan zien en voelen dat Anja vanuit haar hart werkt, en op die manier in een een hele prettige samenwerking zorgt dat het laatste afscheid van een dierbare nog mooier wordt dan je zelf kon verzinnen.

• Organisatie van de uitvaart

Zeer geweldige, respectvol, liefdevol en meedenkende vrouw

Heb Anja nu voor de derde keer gevraagd om een uitvaart te regelen, en dat is alle keren zeer goed bevallen. Voelt en denkt erg mee. Staat dag en nacht klaar. De communicatie gaat altijd snel en duidelijk.

Dikke pluim

Anja heeft ons bijgestaan bij de uitvaart van onze moeder en oma. Ze heeft ons heel goed door het hele proces begeleid waarbij ze al de mogelijke opties besprak en zeer goed luisterde naar onze wensen. Alles was tot in de puntjes geregeld en niets werd aan het toeval over gelaten. Het is een mooie uitvaart geweest en we zijn Anja er erg dankbaar voor.

Begripvolle begeleiding

Van het begin tot aan de nazorg is prima. Anja begrijpt wat je bedoelt en voelt de situatie goed aan. Ze is flexibel, respectvol en aimabel.

• Organisatie van de uitvaart

een zeer fijne samenwerking in deze moeilijke periode

Anja is een heel betrokken vrouw, ze denkt met je mee en luistert goed naar je wensen!

• Organisatie van de uitvaart

Een warm en persoonlijk afscheid zonder zorgen...

Anja heeft ons geweldig begeleid. Het afscheid was warm en persoonlijk en dankzij Anja hoefden we ons nergens zorgen over te maken. Ze zorgde ervoor dat we niets vergaten en kwam zelf ook met allerlei suggesties, waar we zelf niet aan gedacht zouden hebben. Het idee om met de rouwauto langs het huis van mijn zus te rijden zodat andere bewoners nog konden zwaaien werd een prachtig moment. Ze leek telkens te weten wat nodig was voordat we dat zelf wisten, zo zorgde ze dat mijn vader, die van ver moest komen, tijdens de condoleance naast de kist kon zitten. Haar oplettende betrokkenheid nam ons veel zorg uit handen.

• Organisatie van de uitvaart

Prima verzorgd, waarbij veel aandacht voor de persoonlijke situatie en wensen.

Uit de gesprekken met Anja blijkt dat ze goed aanvoelt wat de wensen en behoeften van de familie zijn. Ze neemt veel zorgen uit handen, communiceert duidelijk en komt met ideeën naar aanleiding van de gesprekken die we hadden, over wat voor persoon mijn vader was en wat zijn liefhebberijen waren. Ze heeft de uitvaart op een mooie en persoonlijke manier verzorgd.

• Organisatie van de uitvaart

Professionele begeleiding om een liefdevol afscheid mogelijk te maken

Een jaar geleden eerst mijn vader en nu mijn moeder overleden. Anja heeft er voor gezorgd door haar warme betrokkenheid en advies dat het afscheid van hen, heel persoonlijk werd. Door goed te luisteren wist zij precies wat voor ons belangrijk was en gaf zij advies om het voor ons perfect te maken. Tegelijkertijd gaf zij warmte en steun. Anja, dankjewel voor wat je ons gegeven hebt, door jou kunnen we terugkijken op een mooi afscheid van onze ouders, wat ons veel troost heeft gegeven. Het was het laatste wat we voor hen konden doen en het was perfect.

• Organisatie van de uitvaart

Betrokken en prettig in de omgang

Anja is rustig, luistert goed naar je wensen, denkt mee en draagt ideeën aan. Ze heeft een persoonlijke en prettige benadering.

• Organisatie van de uitvaart

Mooi uitvaart in gekke tijden.

Een crematie in Corona-tijd is vreemd en soms zelfs lastig, en dan ook nog vlak voor Kerst maakt het extra ingewikkeld. Ondanks de beperkingen heeft Anja ons uitstekend begeleid en geholpen om de uitvaart voor mijn moeder zo te organiseren dat wij het konden doen zoals wij dat graag wilde.

zeer goed

Anja heeft alles snel en accuraat geregeld volledig volgens onze wensen. Ze dacht goed mee en kwam met originele ideeën om de uitvaart nog mooier te maken. Ze was betrokken, leefde mee met ons en gaf ons ook steun en troost.

• Organisatie van de uitvaart

normaliter doe ik nooit aan enquètes mee, maar mijn ervaring met u was goed

• Organisatie van de uitvaart

Uitmuntend en zeer betrokken !

Op zeer deskundige wijze de begrafenis van mijn moeder geregeld; ze bood ons creatieve mogelijkheden om het zo mooi mogelijk op de dag van de uitvaart te kunnen laten verlopen; veel warmte en betrokkenheid !

• Organisatie van de uitvaart

Een prachtig afscheid, vooral vanwege de bezieling van Anja!

Anja gaat net dat stukje verder. Ze is betrokken en doet er alles aan om een mooi afscheid te verzorgen! Ze is helder en eerlijk en denkt mee, indien nodig, met de familie! Haar oprechte interesse en betrokkenheid zijn als een warme deken.

• Organisatie van de uitvaart

Wat hebben wij jouw betrokkenheid gewaardeerd.

Professioneel en een fantastische persoonlijke benadering: kortom een echte vakvrouw.

• Organisatie van de uitvaart

De crematie is precies zo verlopen zoals mijn schoonmoeder het wilde, alles klopte op deze herfsdag.

Een paar dagen voor het overlijden van mijn schoonmoeder maakte ik kennis met Anja. Ik vroeg haar wat praktische dingen tav de crematie in deze coronatijd. Ze was heel hartelijk en nam uitgebreid de tijd om mijn verhaal te horen. Ook nam ze de tijd om enkele crematoria te bellen voor informatie. Twee dagen later belde ik haar in de avond op dat mijn schoonmoeder al was overleden. Ze kwam die avond snel naar ons toe en nam alle tijd. Haar rust en betrokkenheid viel mij direct op. De dagen na het overlijden was Anja er iedere dag even en had oog voor alle betrokkenen van het gezin. De crematie was in zeer besloten kring. We hebben op een respectvolle manier afscheid genomen van een bijzonder mens. Het verliep allemaal heel goed en Anja was er,op de achtergrond maar toch betrokken en aanwezig als het moest. We kunnen terugkijken op een mooie dag. Anja, dank je wel voor het ondersteunen en regelen van de crematie. Ik vond je erg betrokken en op een liefdevolle manier omgaan met ons. Het sluiten van de kist, het lezen van het gedicht, oog voor detail maakte het voor mij ondanks het verdriet een bijzondere ervaring.

• Organisatie van de uitvaart

Prettige samenwerking en betrokken uitvaartverzorging

Prettige samenwerking en betrokken uitvaartverzorging met aandacht voor de wensen.

• Organisatie van de uitvaart

De verzorging van de uitvaart is uitstekend geregeld.

Respectvol, liefdevol, netjes georganiseerd.

• Organisatie van de uitvaart

Anja heeft ons op een heel fijne wijze bijgestaan tijdens dit zware traject.

Plotseling overlijdt één van je ouders en wordt je van het ene op het andere moment geconfronteerd met zaken waar je totaal onbekend mee bent. Anja heeft ons vanaf dat punt fantastisch begeleidt en voor overzicht en rust gezorgd. Zonder daarbij de emotionele kant uit het oog te verliezen. Dankzij haar hulp en expertise kunnen we terugkijken op een prachtig en waardevol afscheid. Wat enorm fijn dat we je hebben leren kennen. Maar dat wist je al ;-)

• Organisatie van de uitvaart

Heel erg betrokken en meedenkend

Anja haalt je veel uit handen en regelt werkelijk alles! Ze komt een paar keer bij je thuis om alles door te nemen wat de wensen zijn en denkt met je mee. Zelfs last minute kan er nog iets veranderd worden en past zij dit in. Tijdens de uitvaart liet ze door de achterkleinkinderen een doosje openmaken waarin vlinders zaten. Zo speciaal maakten ze het! We kunnen als familie terug kijken op een “mooie” speciale uitvaart. Ik heb veel waardering voor haar als persoon en haar werk!

Over Uitvaartscore