Betrokken

Ondanks het verdriet bij de nabestaanden heeft Anja een geweldige prestatie geleverd. De aandacht, verzorging en zeker het persoonlijke is een hele grote pluspunt.

Persoonlijk en betrokken

Anja dentk mee, geeft goed advies en heeft een persoonlijke betrokkenheid die we zeer prettig vonden. Deze persoonlijke benadering is erg welkom in een moeilijke periode. De betrokkenheid gaat verder dan enkel de uitvaart, Anja doet haar werk met hart voor de nabestaanden.

Respectvol en behulpzaam

Anja heeft ons respectvol en zeer goed ondersteund in een, voor ons, nieuwe en stressvolle periode. Ze heeft ons goed geadviseerd over de beslissingen die genomen moesten worden en de zaken die geregeld moesten worden en gaf daarbij steeds duidelijk aan wat we wanneer af moesten hebben om alle zaken rondom de herinneringsdienst geregeld te kunnen hebben. Onze wensen zijn daarbij allemaal gerealiseerd.

• Organisatie van de uitvaart

Warm, liefdevol betrokken en persoonlijk

Ondanks de situatie waarin onze familie terecht kwam door het onverwachte overlijden van ons familielid,; hebben wij de begeleiding van Anja als heel fijn ervaren. Betrokken, liefdevol en meedenkend. Anja is bereid om mee te denken met de wensen van de overledene en houdt rekening met de nabestaanden. We kijken terug op mooie liefdevolle uitvaart.

• Organisatie van de uitvaart

Fijne, warme en persoonlijke benadering

Anja was een goede keus. Ze was ervaren, en het contact was warm en vriendelijk. Ze gaf goed alle mogelijkheden aan en bewoog makkelijk mee met onze eigen wensen tot invulling. We hebben ons met alle stappen bemoeid en bijna alles zelf willen oppakken en de ruimte die ze ons bood dat te doen was heel fijn. Ook het nagesprek was prettig. Als we gedurende het proces feedback gaven of aangaven dat we dingen anders wilden, werd daar ook heel prettig op gereageerd. We hebben op die manier mede dankzij Anja een mooi afscheid kunnen organiseren. Ik zou haar zeker aanbevelen.

• Organisatie van de uitvaart

Het contact met Annette Walraven ervaren wij als zeer prettig.

Het contact met Annette hebben wij als zeer prettig ervaren. Zeer betrokken en heeft het geleid tot een mooi persoonlijk afscheid.

• Organisatie van de uitvaart

Betrokken, professioneel, laagdrempelig benaderbaar, klasse

In het holst van de nacht Anja moeten bellen met het verzoek een uitvaart te organiseren. Vanaf het eerste nachtelijke begin tot ruim na de uitvaart was zij op plezierige wijze pro-actief in the lead. Zij had goede adviezen (over de keuze voor het crematorium), tips (bv voor bloemen) en raadgevingen en stond open voor ideeën onzerzijds. De communicatie verliep heel soepel. De nazorg was uitstekend. Anja's werkwijze was ontzorgend in een periode waarin je als nabestaande kwetsbaar bent.

Professioneel en liefdevol

In deze moeilijke tijd was Anja een geweldige steun, ook gaf ze ons de ruimte om onze wensen te verwezenlijken, zij was altijd aanwezig om ons met raad en daad bij te staan.

Betrokken en respectvol

We hebben Anja als een betrokken en fijne gesprekspartner ervaren die in alle facetten van het overlijden en de uitvaart van mijn vader goed en respectvol schakelde op de wensen die wij hadden. Dankjewel voor je begeleiding Anja.

• Organisatie van de uitvaart

Het begin was heel bijzonder maar wij hebben waardig afscheid kunnen nemen.

Het was een uitvaart met een bijzonder verhaal. Anja heeft ons ontzettend goed geholpen en begeleid met alles. Wij hebben dankzij Anja waardig afscheid kunnen nemen van iemand waar wij zielsveel van houden. Nogmaals dankjewel Anja.!!

• Organisatie van de uitvaart

We zijn heel goed begeleid, alles goed geregeld. Vriendelijk en sociaal en vooral heel meelevend.

• Organisatie van de uitvaart

Warm contact en volledig ontzorgd in een verdrietige tijd

We hebben het contact met jullie als zeer warm en betrokken ervaren. Hoewel jullie planning het in eerste instantie niet helemaal toe liet om ons te begeleiden, vonden we het onwijs fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt. Een uitvaart die voor ons en de familie als onverwacht kwam en mede dankzij jullie goede zorgen een mooi afscheid is geworden. We willen jullie daarvoor heel erg bedanken! Liefs Sigrid, Richard en Cheryl

• Organisatie van de uitvaart

Anja ontzorgt in de voor ons moeilijke tijd

Meedenkend, ontspannen sfeer, kijkend naar de mogelijkheden, ad hoc probleem oplossingen die wij zelf hadden veroorzaakt. Goede nazorg. Anja heeft alle zorgen met de betrekking tot de uitvaart weg genomen zodat wij ons konden focussen op wat echt belangrijk was.

Betrokken

Zeer vriendelijk en betrokken is Anja, ook kijkend om zich heen hoe de situatie is en daar op inspelen en aandacht aan besteden! Dankjewel voor al je goede zorgen, wij kijken hier heel fijn op terug!

• Organisatie van de uitvaart

Duidelijk en luisterend en raadzaam.

Ze had een luisterend oor. Ze kwam ook met adviezen en tips. Ze kon de dingen goed uitleggen, zodat het voor ons begrijpend was.

Warme en liefdevolle begeleiding door Anja

Vanaf het begin een zeer prettige samenwerking waarbij goed naar onze wensen is geluisterd en waar nodig fijne adviezen zijn gegeven. We zijn meer dan tevreden en kijken terug op een uitvaart waar onze moeder trots op zou zijn geweest.

• Organisatie van de uitvaart

Warme en liefdevolle begeleiding door Anja.

Vanaf het begin een zeer prettige samenwerking waarbij goed naar onze wensen is geluisterd en waar nodig fijne en nuttige adviezen zijn gegeven. We zijn meer dan tevreden en kijken terug op een uitvaart waar onze moeder trots op zou zijn geweest.

Warme en liefdevolle begeleiding

Vanaf het begin een zeer prettige samenwerking met Anja waarbij goed naar onze wensen is geluisterd en waar nodig fijne adviezen zijn gegeven. We zijn meer dan tevreden en kijken terug op een uitvaart waar onze moeder trots op zou zijn geweest.

Warme en liefdevolle begeleiding door Anja

Vanaf het begin zeer prettige samenwerking waarbij goed naar onze wensen is geluisterd en waar nodig fijne adviezen zijn gegeven. We zijn meer dan tevreden en kijken terug op een uitvaart waar onze moeder trots op zou zijn geweest.

Dr Reilinghplein 6 4141DB Leerdam

06 – 12 75 62 66