fijne samenwerking

prima, vakkundig bedrijf. Komt afspraken na

bestelde huis in perfecte staat. en snel geleverd.

laat in de middag nog een luchtfilterhuis besteld, van een auto van bouwjaar 2000 (worden de onderdelen zeldzaam, maar Snuverink heeft er gewoon 2 liggen) Ondanks de drukte bij de pakketbezorgers had ik het toch snel in huis.

Redelijk en snel

Jullie hebben mijnprobleem niet helemaal begrepen. Ik zocht alleen een nieuw bestuurders portier slot. Maar jullie zonden een heel pakket voor vervanging van alle sloten inclusief contact slot. Ik heb alleen het portier slot vervangen en gebruik nu 2 sleutels

Netjes en optijd geleverd wat ik besteld heb

Het onderdeel dat ik besteld heb werkt prima , was netjes verpakt en mooi optijd aangekomen.

Goede prijs

Goede prijs ,snelle service

super even bellen goede uitleg en een dag later in huis

goed geholpen en product zoals omschreven product was goed verpakt en een dag later in huis

Marchandise correcte , rapide et transaction impeccable

Très bon site , je recommande !

klopt meestal

alleen de prijs

Snelle en acurate levering

Mijn eerste ervaring met jullie bedrijf is top

super service

snelle en correcte service

Super snel

Super snel top dus

GOEDE SERVICE !!

je word goed en netjes geholpen.. ga zo door;o))

Goed geholpen en uitleg van het onderdeel van mijn auto. Top

Vriendelijke netjes geholpen met het onderdeel van mijn auto enzo

Prima advies en snelle levering

*****

Snel en goed geleverd!

Deskundig en betrouwbaar bedrijf

Lossen problemen snel op en komen afspraken goed na.

Réactif et Sérieux

J'ai reçu un produit détérioré lors de l'acheminement. Le vendeur me l'a remboursé. Je suis très satisfait du vendeur et de son sérieux. Merci pour tout.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Correct emailcontact. Snelle levering. Onderdeel in goede staat ontvangen.

In praktijk niet juiste onderdelen

Ik had een achterbank en een tankklep nodig voor mijn c5 tourer. Ik heb precies doorgegeven voor welke auto ik het nodig heb. Bij ophalen bleek de achterbank niet hetzelfde te zijn en daardoor niet te passen. Het tankklepje was ook niet hetzelfde. Het was dan ook zonde van mijn tijd om er heen te rijden. Positief is dat ze direct het betaalde bedrag terug hebben gestort.

een product wat op voorraad was maar na het bestellen niet meer op voorraad is

Ik had een onderdeel besteld wat toen die tijd op voorraad was. De volgende dag werd ik gebeld dat het opeens niet meer op voorraad is

Prima geregeld

Prima geregeld.

Breed aanbod en zeer klantgericht.

Een redelijk zeldzaam artikel heel snel gevonden op de website. Telefonisch contact vlot concreet en vriendelijk. Verdere afwikkeling snel en zonder verrassingen. Fijn bedrijf met fijne mensen.

très heureux d'avoir trouvé notre pièce auto

Nous n'avions pas trouvé notre pièce auto (trop ancienne) en france, et sur ce site ils l'avait, elle correspond exactement à ce que l'on attendait, livraison très rapide par rapport à la date annoncée.

Super tevreden.

Super tevreden snelle reactie op vragen . Goede service en hele snelle levering.

Goed en snel

een onderdeel besteld, deze werd super snel bezorgd. het klopte allemaal en vriendelijk geholpen! ook het statiegeld is snel retour gekomen. top geregeld!

Kamerlingh Onnesstraat 15 7271AZ Borculo

+31 (0)545 27 20 64