Perfect! Goed meegedacht!

Opzoek geweest naar een rol hoes van een Clio. Eerste instantie was deze niet aanwezig maar na goed zoeken toch kunnen leveren.

Op tijd geleverd, goede conditie en werkt weer uitstekend!

Meer dan een 10

Vriendelijk aan de telefoon weet en helpt je het juiste onderdeel te vinden. Neemt de tijd voor de klant. Kom zeker terug. Gr Albert ⁰

Sehr freundlich und hilfsbereit

Sehr freundlich und hilfsbereit

goede service en snelleafhandeling.

Er wordt goed met je meegedacht over het onderdeel wat je nodig hebt. ook de levering is snel en correct.

top service

snel, correct en als afgesproken

Ik had twee achterlampen nodig, liefst van gelijke kwaliteit. Na telefonisch contact een mooie set ontvangen. Nette prijs en binnen 2 dagen geleverd. Het telefoontje maakte het verschil, daardoor twee lampen van gelijke kwaliteit gekregen. Ook de after sales was prima. Vragen worden snel beantwoord

Super alles wat je nodig hebt kan je krijgen

Dankjewel

Onderdeel was goed, goed geoakt en snel gestuurd

Ik heb een luidspreker gekocht, er was nog goed is er snel gestuurd en goed gepakt

Staan altijd voor je klaar, ruim aanbod en goede prijs

Deze mensen staan altijd voor je klaar en denken met je mee. Ruim aanbod aan onderdelen tegen scherpe prijzen. Helemaal top, wij kopen hier geregeld onderdelen.

Prima communicatie

Nette prijzen Snel verstuurd

Niet goed.

Ik bestel 10 dagen geleden een set accupolen met kabel voor een Peugeot 208 besteld en betaald, na 3x gebeld te hebben waar ze blijven en de telefonische toezegging dat het nu goed komt, nog steeds geen onderdelen ontvangen. Men spreekt wel vriendelijk af dat ze het zullen regelen maar er gebeurd vervolgens niets. Heb nog een rolgordel nodig maar durf het gewoon niet te bestellen omdat het leveren niet bekent is.

Zeer vriendelijk en zeer goed geholpen

Deal snel en goed verlopen

Correcte service

Correcte service

Wordt altijd netjes geholpen, verzending is lekker snel. Dus kon ook weer lekker snel rijden met de auto! Jelmer is een topgozer!

Snel en correct

Snel en goed geholpen

Onderdelen die ik nodig had zijn op chassisnummer uitgezocht en snel verstuurd. (Bekleding deel van een Renault) Was wel aan de prijs. Maar elders niet te vinden

geweldig

goed van antwoord en ze weten waar ze het overhebben .

Zeeer positief

Zeer vriendelijke mensen die echt de tijd voor je nemen. Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. Ik kan deze garage alleen maar positief beoordelen en adviseren.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Na bestelling volgde een zeer snelle levering, artikel was goed verpakt en ik werd goed op de hoogte gehouden over levertijd en plaats. Dus een tevreden klant.

snel geleverd correct onderdeel schappelijke prijs

zeer snel in huis en goed passend onderdeel

Super schneller Versand und Kontakt

Leider wurde auf dem Transportweg mein Kühlergrill beschädigt DHL oder Transoflex weiß man nicht leider . Ansonsten war alles super und auch immer wieder gerne

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

fijne samenwerking

prima, vakkundig bedrijf. Komt afspraken na

bestelde huis in perfecte staat. en snel geleverd.

laat in de middag nog een luchtfilterhuis besteld, van een auto van bouwjaar 2000 (worden de onderdelen zeldzaam, maar Snuverink heeft er gewoon 2 liggen) Ondanks de drukte bij de pakketbezorgers had ik het toch snel in huis.

Redelijk en snel

Jullie hebben mijnprobleem niet helemaal begrepen. Ik zocht alleen een nieuw bestuurders portier slot. Maar jullie zonden een heel pakket voor vervanging van alle sloten inclusief contact slot. Ik heb alleen het portier slot vervangen en gebruik nu 2 sleutels