Al ruim 10 jaar lang uitstekend geholpen

Al ruim 10 jaar klant bij Hypokee / Albert. Naast zijn deskundig advies en kennis van zaken, is Albert ook een man met humor, waar ik heel prettig mee kan schakelen. Ik kan hem altijd bellen of appen als ik ergens een vraag over heb. Dik tevreden dus!

Alles uitstekend geregeld

Bereikbaar voor alle vragen, snel en goed advies, alles verloopt zonder problemen

Superfijn geholpen

Heel fijn advies en altijd snel reageren! Verzekeringen en hypotheek super geregeld en duidelijk uitleg van Albert bij vragen. Wij bevelen OkeeAdvies bij iedereen aan die meer wil halen uit zn hypotheek of verzekeringen!

Fijn kantoor

Na tien jaar werd ik op het juiste moment gebeld door Albert. Hij belde zomaar, om te vragen hoe het met me ging. Uiteindelijk heeft hij me heel fijn en deskundig geholpen bij het oversluiten van mijn hypotheek. Zo zie je er maar weinig. Bedankt Albert!

Prima contact met Albert

Hij regelt het gewoon en daar gaat het om.

Goed advies en juiste hypotheek op juiste moment

Goed mee gedacht in alle optie en ook de verzekeringen gelijk onder de loep genomen.

Zeer professioneel geregeld allemaal.

Albert heeft voor ons de best mogelijke rente en looptijd weten te bewerkstellen voor onze nieuwe hypotheek. De zeer begrijpelijke manier van communiceren, met goede uitleg door Albert heeft ons doen besluiten alles door hem te laten verzorgen. Van harte aanbevolen door ons, en zeker ons adres voor eventuele zaken in de toekomst. Met vriendelijke groet, Fam. J. Nederlof

Gweldig

Wij hebben dit jaar alles opnieuw gedaan ook onze verzekeringen, het heeft een behoorlijke bezuiniging opgeleverd. Top een aanrader

De hypotheek was snel en goed geregeld, terwijl ik eerder bij mijn eigen bank nul op het recest kreeg. Albert is zeer behulpzaam en direct bereikbaar voor vragen. Heldere communicatie. Niet lullen maar poetsen. Zeer blij dat ik met Hypokee in zee ben gegaan! Ook na het afsluiten van de hypotheek heeft Albert mij tevens geholpen met het overzetten van mijn verzekeringen naar een pakketverzekering met extra korting. Ook als het gaat om vragen over belasting en aftrekposten kreeg ik direct helder advies. Top!

Fijn geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek

We hadden wat haast bij het afsluiten van onze hypotheek vanwege de lage rente op dat moment. Albert reageerde snel, adequaat en vriendelijk. Ook onze verzekeringen hebben we tegenwoordig bij hem ondergebracht.

Top bedrijf, goed resultaat.

Sinds 2016 bij OkeeAdvies mijn hypotheek en verzekeringen ondergebracht. Als er iets is staan ze ook echt voor je klaar om je goed te helpen. Betrouwbaar en doen wat ze beloven.

Super fijn contact, snelle en duidelijke uitleg van diverse opties

Het is alweer de 3e keer dat wij met Paul zaken hebben gedaan. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt richting Paul. Hij is op korte termijn voor ons bezig geweest. De uitleg van de nieuwe hypotheek was duidelijk en wederom is alles uit handen genomen zodat we er zelf bijna geen omkijken naar hebben.

Prima advies en uitleg, vlotte afhandeling

Ik heb nu een paar keer gebruik gemaakt van de diensten van Albert van Erk (Okee Advies) en steeds tot volle tevredenheid. Hij geeft goed advies, is vlot in het uitzoeken en communiceren en legt alles helder en duidelijk uit. Ik beveel hem van harte aan!

Goed en duideliijk advies

Wij hebben afgelopen jaar onze hypotheek door Albert van Erk laten omzetten en dat heeft hij tot volle tevredenheid geregeld. Alles werd door hem zeer helder uitgelegd ondanks dat het door corona niet mogelijk was om persoonlijk contact te hebben. Tevens heeft hij in overleg met ons naar reeds lopende verzekeringen gekeken en waar nodig geadviseerd.

Goed advies, vriendelijk en geduldig

Voor de 3e of 4e keer gebruikt gemaakt van de diensten van OkeeAdvies. Niet alleen de verzekeringen maar ook 3x een hypotheek via Albert afgesloten. En er werd zelfs een aannemer voorgesteld waar we ook heel blij mee zijn. Van alle markten thuis dus.

Goede advies en vlotte afhandeling

Aangenaam

Vakmanschap tegen schappelijke prijs

Snelle en zeer zorgvuldige advisering en haalt alle zorgen uit je handen!

Zeer positief

Okee advies heeft mij heel fijn en snel aan een hypotheek geholpen Ben zeer tevreden Dankjewel

Warme ervaring

Ik voelde mij begrepen tijdens het proces en het contact was altijd warm en helder. We hadden wat haast ivm de geboorte van onze kleine dus niet alles ging helemaal volgens planning. Uiteindelijk was alles piccobello geregeld!

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Snelle, open en heldere communicatie m.b.t afsluiten hypotheek

Albert is een fijne en goede gesprekspartner die altijd op zoek is naar oplossingen. Het heeft vele huizen geduurd waarbij we misgrepen, uiteindelijk toch ons plekje gevonden. Al die tijd heeft Albert voorwerk gedaan met heel veel geduld en uiteindelijk met een mooi resultaat. Ons huisje wordt nu gebouwd.

Maakt beloftes waar. Geweldige voorlichting..

Zeer prettig contact. Komt aan huis. Beloofd niet meer dan hij kan waarmaken en maakt het vervolgens waar. Snelheid. Ruime keus geldverstrekkers die bij je passen. Lage rente. Goede voorlichting.

Zou het een volgende keer weer doen.

Erg blij dat ik de financiële rompslomp uit handen heb gegeven aan OkeeAdvies bij de verkoop van m’n huis. Alles netjes geregeld, een hele zorg minder!

Wij hebben jarenlang gedoe gehad omtrent ons hypotheek, zoals zaken waar je de fout in kunt gaan als je niet goed op de hoogte bent over de hypotheekregels en vormen, simpelweg omdat je niet genoeg kennis van zaken hebt hierover. We zijn er ook van overtuigd dat je begeleiding moet hebben van een goede en serieuze hypotheekadviseur. Via OkeeAdvies hebben wij een zeer proffesioneel adviseur ontmoet die ons alles goed heeft uitgelegd, zodanig dat ik het zelf ook weer begrijp. Wij hebben ons hypotheek omgezet en dat is nu beter dan ooit geregeld met goede mogelijkheden. Ik heb de communicatie en samenwerking met de hypotheekdeskundige als prettig ervaren. Djin staat voor je klaar, luisterd, is meedenkend, creatief, serieus en is ook nog prettig en Vriendelijk. Bedankt voor je deskundigheid! Kortom goed advies, prettige communicatie, professioneel en ons hypotheek is nu beter geregeld. Ongelofelijk fijn hoe we geholpen zijn!

Al 16 jaar ons vaste adviseur

We zijn inmiddels in ons tweede koophuis beland en hadden ook hier het beste advies gevraagd aan Paul Peeman. De uitleg van Paul is zeer helder en duidelijk en laat aan ons de keus hoe we de hyptoheek willen hebben. Bij een eventueel derde koophuis gaan we zeker weer naar OkeeAdvies.

Over OkeeAdvies

OkeeAdvies Voor jouw hypotheek en ander financieel advies. – Jouw wensen staan centraal – De scherpste rente tegen optimale voorwaarden – Keuze uit een breed scala aan geldverstrekkers – Alles onder één dak: hypotheken, verzekeringen, leningen en (ver)koopondersteuning – Persoonlijke benadering