Fast service

I was able to take care of my problem quickly and easily. Mark knew how to fix it right away. Only my computer was slowly.

• Would you recommend us? Yes
  • How would you rate our Service & Support?
  • How would you rate the quality of our Materials & Products?

hoef maar te bellen en het wordt geregeld top

ik doe zaken met Marcel Swarts en ik u vertellen dat ik erg tevreden ben over de manier waarop de zaken geregeld worden, de bestellingen laten ook niet lang op zich wachten en als er echt haast bij is ,wat we hier hebben gehad met de corona periode toen we veel tape nodig hadden werd het zelfs gebracht !!!!!! echt top

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Top geholpen met inzetten van symbolen.

Top geholpen met inzetten van symbolen.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Bedrijf dat meedenkt met de ideeen van de klant

Er wordt goed geluisterd waardoor het juiste advies gegeven wordt.

Perfecte stickers

Goede printers en perfecte kwaliteit stickers. Service en ondersteuning ook heel goed geregeld.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Top service op onze "oude" software!

Snel en professioneel geholpen door Mark waardoor we weer snel verder konden met printen.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

mensen die meedenken. super service!!

super geholpen door Peter!!

Goede support

Op een goede en duidelijk manier mijn probleem opgelost. Een hele vriendelijk medewerker.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Prima relatie en betrouwbare levering

Samenwerking verloopt soepel en leveringen gaan goed. Advies wat betreft printers loopt naar tevredenheid.

prima Support

Altijd netjes en snel geholpen !

Uitstekende samenwerking

Samen met Rebo stickers ontworpen en daarna vanuit een database 2300 unieke stickers gegenereerd en afgedrukt. Rebo gaf nooit op, had veel geduld en leverde de professionele kwaliteit zoals afgesproken op de afgesproken datum. Prima samenwerking!

Goed geholpen

Problemen met installeren van printer drivers. Mark heeft mij hierbij goed geholpen

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Zeer behulpzaam, goed bereikbaar en goede uitleg.

Doordat we via "anydesk" gezamenlijk op 1 scherm bezig zijn kan medewerker(Mark) op afstand op mijn beeldscherm instructies geven. Dit werkt zeer goed!

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Ingewikkelde en slechte printer, veel te dure tape, en slechte service

Er gaat veel te veel dure tape verloren door de ingewikkelde printer. Het is te lastig om tape te wisselen. En nadat de printer opgestuurd geweest is voor reparatie/onderzoek heb ik de machine krom retour gekregen.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Beste Piet, Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij willen dit graag gebruiken voor het verbeteren van onze service. We vinden het erg jammer om te horen dat je deze aankoop zo hebt ervaren. Er is al contact geweest met onze vertegenwoordiger en wij hebben begrepen dat de printer het inmiddels al langere tijd naar behoren doet. Mocht er zich toch nog een probleem voordoen, horen wij het graag. Vriendelijke groeten, Rebo

Snijden van deze printer is ver beneden peil

Printen en gebruikersgemak is prima! Voor snijtekst is deze printer af te raden. Letters worden niet netjes uitgesneden, zelfs kleine rechthoekige kaders worden niet netjes uitgesneden.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Beste Joeri, Hartelijk bedankt dat je een beoordeling hebt ingevuld. Wij blijven er aan werken onze service en producten te verbeteren en klantbeoordelingen helpen daarbij. Wij waarderen je reactie. We vinden het jammer dat je een negatieve ervaring hebt en wij zullen ons uiterste best doen om hier een positieve ervaring van te maken. Er is al een afspraak gemaakt met onze vertegenwoordiger zodat wij dit probleem kunnen oplossen. Vriendelijke groeten, Rebo

prima producten

Bestel al een aantal jaar stickers en zien er goed uit.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Precies wat ik nodig had

Ideale printer/plotter goede kwaliteit eenvoudig in gebruik

uitstekende producten en service

Gedegen advies en uitstekende service en ondersteuning, stipt en tijdige levering van supplies

Prima ervaring

Duidelijke webshop, werkt klantvriendelijk bestelling snel gedaan!

Duidelijk, snel goed

Duidelijk snel conform afspraak

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Goedemiddag Joris! Allereerst hartelijk dank voor uw review, wij zijn blij dat uw ervaring zo positief is. Het lijkt er echter op dat u per ongeluk "Nee" heeft geselecteerd bij de vraag of u ons zou aanbevelen. Ik wilde hier toch even op attenderen mocht dit een foutje zijn. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Alain (Marketing & Support)

Top!!

elke keer als er iets is met eeen onderdeel of als ik het niet voor elkaar krijg , bel je even op en regelen ze het meteen

Super service

Sinds dat we het Rebo systeem gebruiken hebben we altijd de stickers kunnen printen zoals gewenst. Een keer een kleine storing gehad maar gelijk heeft een Rebo specialist mijn computer overgenomen en was het probleem binnen een half uur opgelost. Als extra service hebben ze ons bedrijfslogo aangepast zodat deze beter uitkomt op de sticker. Super.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

prima printer voor typeplaatjes e.d.

Het was wel een puzzel om het printerlint goed in de machine te plaatsen. het lint is op de lege rol andersom opgerold dan dat deze in de printer geplaatst moet worden. na wat experimenteren mooie typeplaatjes gemaakt. Je raakt er al snel mee vertrouwd. Het is alleen jammer dat je het uiteindelijke resultaat inclusief invulling van de open velden niet kan opslaan om nogmaals uit te printen.

• Hoe beoordeelt u de kwaliteit van onze Materialen/Producten?

Vriendelijk, accuraat klantrgericht geholpen door Peter

Netjes en prima geholpen door Peter, ook bij het achteraf verder inregelen van de labels en software heeft hij goede support geleverd.

top.

Online support is top. nemen de tijd om het goed duidelijk te maken wat er gebeurd.

Over REBO Systems

Rebo Systems is een familiebedrijf en is in ruim 40 jaar uitgegroeid tot dé specialist in industriële identificatie en belettering voor o.a.: Facilitair, Chemie, Veiligheid, Logistiek, Productie, Procesinstallaties, Onderhoud, Machinebouw, Inspectie, Hulpdiensten, Verkeer en Infrastructuur. Met 5 nationale en diverse internationale verkoopregio’s, productielijnen voor tapes en etiketten, een service afdeling en online IT support staan we garant voor een betrouwbare en prettige samenwerking.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.