Duidelijke informatie en toelichting, Adequate uitvoering en verslaglegging.

Plezierig contact, zowel met de backoffice als ten tijde van de uitvoering. Het uiteindelijke verslag ziet er zeer netjes en overzichtelijk uit.

Goedemiddag John, Fijn om te horen, dat alles zo naar tevredenheid is verlopen. Hartelijke groet, Mirella van Iperen-van Leeuwen Van Houten & partners BV

de begeleiding van vanaf dag 1 fantastisch geregeld !!

Dhr. M. Vermeulen heeft vanaf het eerste moment Vrenobouw bij de hand genomen in dit proces en ons stap voor stap naar een positief resultaat begeleidt. De hoge berg die wij voor ons zagen werd zodoende een vluchtheuveltje. Marco, nogmaals dank voor de fijne samenwerking. Team Vrenobouw

Goedemorgen Johan, Gefeliciteerd met jullie VCA* certificering en wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen. Het is onze specialisme onze klanten te ontzorgen. Jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking. Hartelijke groet, Team van Van Houten & partners Mirella van Iperen-van Leeuwen

Uitstekende samenwerking

Uitstekende samenwerking met Mart de Jong. Kundig en helder, praktisch ingesteld om samen het VCA en ISO9001 traject te doorlopen en te behalen. Alle opties staan open en er wordt proactief meegedacht. Klasse!

Fijn dat de VCA en ISO 9001 certificering naar wens is verlopen en dat wij jullie goed hebben kunnen begeleiden met onze heldere en praktische werkwijze. Hartelijke groet, Team van Van Houten & partners Mirella van Iperen

Goede communicatie en begeleiding

De begeleiding naar het certificaat was erg duidelijk. Geen lastige omschrijvingen en plannen, maar korte bondige uitleg met te behalen doelen. De opvolging door jullie ( Nienke ) was super, vragen werden direct beantwoord en problematieken en struikelblokken werden direct opgelost.

Goedemorgen Enzio, Dank voor je mooie reactie en de prettige samenwerking. Wij hebben de werkzaamheden met veel plezier bij jullie uitgevoerd. Hartelijke groet, Team Van Houten & partners Mirella van Iperen

Professionele en adequate support

Wij werken inmiddels een paar jaar naar tevredenheid met Merel Duijzer van Van Houten & Partners. Zij verzorgen onze interne audits ten aanzien van ISO9001/14001. Merel heeft ons support gegeven en klaargestoomd wat betreft de implementatie van ISO14001, mede dankzij Van Houten zijn we sinds vorige week in het trotse bezit van het ISO14001 certificaat! Wij hopen nog lang van de professionele en adequate support van Van Houten & Partners gebruik te kunnen maken.

Beste Klaas, Dank je wel voor de mooie beoordeling. Wij hopen uiteraard ook dat wij nog lang bij jullie de ondersteuning mogen verzorgen. Gefeliciteerd met jullie ISO 14001 certificaat, nadat ISO 9001 certificaat al was gerealiseerd. Hartelijke groet, Van Houten & partners Mirella van Iperen-van Leeuwen

Excelent!

Geweldige ervaring! Gaan pragmatisch te werk en hebben ons geholpen bij ISO 9001

Goedemiddag Thomas, Dank voor je snelle en positieve reactie! De complimenten aan Mart de Jong doorgegeven. Hartelijke groet, Mirella van Iperen-van Leeuwen

Netjes verzorgd en snelle verwerking

Fijn contact en snelle verwerking

Beste Cynthia, dank voor jullie reactie en fijn dat het allemaal goed is verlopen. Groet, Mirella van Iperen-van Leeuwen

Alles was snel geregeld

Zeer efficient en snel alles geregeld.

Beste Ed, Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Groet, Mirella

Goede service en begeleiding mogen ontvangen in het bijzonder van jullie collega Mart de Jong.

In beginsel niet wetende wat te verwachten in de opzet en uitvoering van RI&E, Groen Gedaan en ISO9001. Door jullie was naar voren geschoven Mart de Jong om ons hierin te begeleiden. In onze ogen een bijzonder fijn persoon welke ook kennis van zaken heeft. Fijn om mee te werken en makkelijk bereikbaar voor vragen mocht dit nodig zijn. Wij kijken dan ook uit naar verdere samenwerking met hem in d etrent van aanwezigheid bin audits en bijhouden/bijwerken van de diverse certificeringen en RI&E.

Fijn contact, maar weinig aan overgehouden

Ik heb met meerdere mensen contact gehad en dat waren allemaal fijne gesprekken. Wij hebben een nieuwe RI&E incl. PVA, maar daarmee is ook gezegd. Er is niet secuur gekeken naar alle situaties en we hebben weinig feed back gekregen. Wil je enkel een het document? Raad ik Van Houten & Partners aan. Wil je daadwerkelijk wat opsteken? Raad ik aan om verder te zoeken.

Beste Serena, Wat jammer om te horen, wij staan juist bekend om de goede begeleiding welke onze adviseurs geven aan onze klanten. Een stukje meerwaarde waar wij voor staan. De RI&E is getoetst en goedgekeurd, door een hoger veiligheidskundige waardoor ook nog door de ogen van deze kerndeskundige een beoordeling is gemaakt. Ik zal de adviseur vragen telefonisch contact op te nemen om nog de benodigde feedback te geven waar behoefte aan is. Dank voor de reactie. Hartelijke groet, Team van Van Houten & partners.

Snel, prettig en professioneel

Er is bij ons een RI&E afgenomen. Het werd snel en professioneel gedaan. Duidelijk uitleg hoe het in zijn werk ging en wat er van ons verwacht werd. Een prettige ervaring over het algemeen.

Goedemiddag Martine, Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hartelijke groet, Tam van Van Houten & partners

Snel, duidelijk en meedenkend.

Snel, duidelijk en meedenkend.

Doeltreffend, flexibel en snel

Jan is prettig om mee samen te werken en heeft ons goed geholpen met het snel opzetten van een kwaliteitssysteem conform ISO9001 en geholpen bij de externe audit t.b.v. certificering.

Heldere begeleiding door Van Houten & Partners

Helder, vriendelijk, no-nonsense, en niet onnodig tijdrovend. Zo zou ik de begeleiding door Van Houten & Partners omschrijven.

Beste Marcel, Fijn dat het allemaal zo naar wens is verlopen en dat Multinorm International inmiddels ISO 9001 gecertificeerd is. Dank voor de prettige samenwerking met jullie. Hartelijke groet, Mirella van Iperen-van Leeuwen

Als bedrijf hebben wij Mirella gevraagd ons te begeleiden in de VCA* certificering. Mirella heeft alles tot in de puntjes voorbereid met als resultaat dat wij in korte tijd het certificaat behaald hebben. Een echte aanrader!

Beste Kees, Gefeliciteerd met het behalen van jullie VCA* certificaat voor SE Montage. Dank voor je positieve reactie! Hartelijke groet, Mirella van Iperen

Fijne mensen, goede communicatie

De ri&e en iso 9001 zijn uitstekend verlopen!

Beste Lydia, Fijn om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen en dat jullie het ISO 9001 certificaat hebben behaald. Ons voorstel m.b.t. het opzetten en implementeren van ISO 14001 volgt spoedig. Hartelijke groet, Team Van Houten & partners

Goede begeleiding voor VCA/ ISO

Voor de ISO en VCA certificering zijn wij heel fijn begeleid door Mart

Hartelijk dank voor jullie positieve reactie. Van harte gefeliciteerd met het behalen van het VCA en ISO 9001 certificaat. Hartelijke groet, Team van Van Houten & partners.

Goed geholpen!

Richting onze ISO certificering begeleid door Mart, goed geholpen en klaar gestoomd voor de audit.

Beste Thomas, Van goed om te horen dat het zo goed is verlopen. Van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie ISO 9001 certificaat. Hartelijke groet, Team van van Houten & partners

Fijne samenwerking.

Mijn ervaring met Van Houten & Partners is zeker goed. De informatie die zij geven komt goed en op een prettige manier over. Bij vragen hebben wij snel een reactie terug, waar wij ook iets mee kunnen. Nooit is iets 100% goed, maar op dit moment zijn er geen punten die echt verbeterd moeten worden. Zeer tevreden dus!

Beste Joost, Dank voor jullie reactie en gefeliciteerd met jullie certificering. Team van Van Houten & partners

Prima onderzoek

de onderzoeker sprak uitsluitend in negatief geformuleerde zinnen met moeten verplichten je voldoet niet dit kan niet zo hoort het niet en ga zo maar door. misschien wel leuk voor een cliënt om niet volledig te worden afgebrand suggestie NLP cursus! Deze mevrouw is heel demotiverend.

Geachte mevrouw Hoogvliet, Wat vervelend om dit te moeten vernemen en dat u niet direct telefonisch contact met ons heeft gezocht, dan hadden we sneller kunnen reageren. Onze adviseur herkent zich niet in u opmerkingen en zij heeft juist nog extra tips gegevens. Bij de RI&E komen uiteraard veel wettelijk verplichten zaken aan de orde, welke voor de organisatie in orde moeten zijn of komen. Het is uiteraard niet negatief bedoeld als de adviseur aangeeft in het gesprek en de rapportage dat iets een verplichting is vanuit de wet en dat het in orde gemaakt moet worden. In het plan van aanpak is altijd een geruime tijd per prioriteit wanneer het uitgevoerd moet zijn. Onze adviseur heeft nog telefonisch contact met u gezocht om e.e.a. te bespreken en nader toe te lichten.

Totale ontzorging om samen tot een top eindresultaat te komen!

Wij hebben Marco van Van Houten & Partners ingeschakeld om ons te assisteren bij het behalen van de CO2 prestatieladder certificering. Marco heeft deze specifieke certificering aan tafel duidelijk uiteengezet, wat dit concreet inhoudt en wat dit voor ons als organisatie voor de toekomst kan betekenen. In meerdere sessies heeft Marco ons keurig begeleid en bijgestuurd waar nodig. Dit aan de hand van een strakke planning die vooraf is besproken. Tijdens de audit resulteerde dit er dan ook in dat er geen aanvullende werkzaamheden benodigd waren en dat ook de auditor complimenten gaf voor de voorbereiding.

Deskundige partij welke je goed begeleid in het proces van certificeren

In een prettige sfeer met veel expertise zijn wij door Van Houten & Partners begeleid in het behalen van ISO 9001 en 14001.

Zeer constructief contact

De onderlinge samenwerking met Kees Hoogendoorn heb ik als zeer prettig ervaren. Ook het invoeren van het VCA systeem in de vorm van de word en exell documenten vond ik zeer prettig. De contacten over en weer tijdens het implementeren waren ook heel constructief en dit maakte het mogelijk om in een korte periode de VCA* certificering te behalen. Ik hoop ook in de toekomst contact te houden met Kees en misschien kunnen we ook nog wat voor elkaar betekenen.

Beste Leen, Dank voor je fijne reactie. Wij hebben de samenwerking ook als heel prettig ervaren. Gefeliciteerd met jullie VCA certificering. Hartelijke groet, Van Houten & partners Mirella van Iperen-van Leeuwen

Goed en gezellig en eerlijk en praktijkgericht.

Zie boven

Goedemorgen Andre, dank voor je positieve reactie en fijn dat jullie VCA gecertificeerd zijn. Hartelijke groet, Van Houten & parnters Mirella van Iperen

Duidelijke en hands-on benadering

Van Houten heeft vanaf het offerte traject een duidelijk verhaal en ontzorgt je volledig. Denken mee in het traject, bieden ruimte voor overleg en hebben een hands-on mentaliteit.

Beste Jaco, Dank voor de prettige samenwerking en fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen. Gefeliciteerd met jullie VCA* en ISO 9001 certificering. Hartelijke groet, Het Van Houten team

Mart Stamhof 9 7311AG Rotterdam

Over Van Houten & Partners

Om als bedrijf te voldoen aan veiligheids- en duurzaamheidsnormen, dient u de juiste keurmerken en certificaten te hebben. Het is moeilijk om te bepalen welke certificaten u nodig heeft en hoe u deze precies krijgt. Hier komt Van Houten & partners in het spel. Van Houten & partners is een landelijk opererend organisatieadviesbureau op het gebied van duurzaamheid, veiligheid en kwaliteit. Wij begeleiden en adviseren bedrijven op deze vlakken en zien erop toe dat u en uw bedrijf de juiste certificaten bezitten. Denk dan bijvoorbeeld aan VCA, ISO 9001, ISO 14001, MVO en diverse BRL’s. Daarnaast bieden wij onder andere VCA-cursussen en BHV-opleidingen aan die nodig zijn om een dergelijk certificaat te behalen.