De Groot heeft ons enorm ontzorgd !

Als familie kunnen we niet anders, dan heel dankbaar zijn voor de enorme en persoonlijke steun die wij van de medewerkers van De Groot Uitvaart hebben ervaren. Zowel direct na het overlijden van onze Moeder als ook na de Begrafenis hebben ze ons enorm veel uit handen genomen en pro actief gesteund, waarvoor onze hartelijke dank.

Een fijn uitvaartcentrum

Na het overlijden van mijn moeder heeft De Groot uitvaart het afscheid verzorgd. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Mees de Groot het afscheid heeft begeleid.

• Respect voor uw wensen

Tijdens de ingewikkelde tijd van afscheid en verdriet alle steun en medewerking ervaren.

Tijdens de ingewikkelde tijd van afscheid en verdriet hebben wij alle steun en medewerking ervaren van de Goot Uitvaart, met name van Ellen. Niks was Ellen te veel. We konden Ellen goed en altijd bereiken en ze nam alle tijd die we nodig hadden. Er werd meegedacht in lastige keuzes en medewerking verleend bij specifieke wensen (zoals de traktatie bij de koffie/ thee en het bedankje voor de belangstellenden na de crematie). Heel fijn! Ook de mensen die mijn vader verzorgden direct na zijn overlijden waren professionals en deden alles met waarde en respect. Ik heb bewondering voor deze mensen die ons geholpen hebben om op een fijne manier afscheid te kunnen nemen van papa. Ik hoop nog heel lang geen gebruik te moeten maken van de diensten van de Groot Uitvaart, maar als het zover is, zou ik ze zeker weer benaderen.

Heel goed

Zeer betrokken en respectvol en meedenkend. Ook zeer begripvol terwijl wij zelf hoog in onze emoties zaten en hierdoor soms alle kanten uit gingen. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen.

• Respect voor uw wensen

Voortreffelijke hulp ook voor kleine details die we misschien over het hoofd hadden gezien. Zeer vertrouwd en betrouwbaar wat door ons allen zeer positief is ervaren!

Mooi

Een mooie begeleiding als je zoiets meemaakt.

• Respect voor uw wensen

Respectvol en alles zeer goed en netjes geregeld

Wij als familie hebben geen zorgen gehad over de uitvaart. Alles was goed geregeld niets moest maar alles kan. Mees nam de tijd, wij hebben het contact met hem als zeer prettig ervaren.

Wederom zeer tevreden

We hadden een zeer goed persoonlijk contact en zullen een volgende gelegenheid zeker weer een beroep op De Groot Uitvaart doen. Ook in de nazorg waren wij zeer tevreden. Tevens een zeer goede prijs kwaliteit verhouding dat was onze mening.

Zeer goede ervaringen

Zeer goede ervaringen

Alles goed verzorgd

Alles goed verzorgd

• Respect voor uw wensen

Jarenlange ervaring en professionele intuïtieve begeleiding.

Afscheid nemen is een moeilijk proces dat, vooral vlak na het overlijden, professionele begeleiding verdient. En dat is precies waar uitvaartcentrum De Groot goed in is. Ze nemen de tijd om te helpen het afscheid zo min mogelijk belastend voor de nabestaanden te laten verlopen. Hun jarenlange ervaring maakt dat ze intuïtief aanvoelen hoe de nabestaanden te helpen bij de keuzes die gemaakt moeten worden. Wij, de nabestaanden, bedanken uitvaartcentrum de groot dan ook dat ze het voor ons nabestaanden iets minder zwaar hebben gemaakt.

Respect voor Henk en team/familie de Groot Uitvaart

Hoe iets wat eigenlijk onmogelijk is mogelijk gemaakt kan worden. Dank jullie wel voor de bijzondere uitvaart van mijn broer Alex Visser. Woorden schieten te kort. Een diepe buiging voor Henk, Mees, Harma en Ellen.

• Respect voor uw wensen

Een uitvaart zoals mijn moeder gewild en wij gekregen hebben.

Vanaf het moment van het telefoontje dat onze moeder was overleden tot ver daarna een zeer inlevende, attente en professionele uitvaartverzorgster (Ellen). Niets dan lof, ook over de verdere ondersteuning van haar collega’s.

• Respect voor uw wensen

Zeer tevreden over de uitermate correcte afhandeling.

Zeer betrokken.

• Respect voor uw wensen

Heel prettig begeleid in een moeilijke periode.

Fijne mensen, warm, betrokken en empatisch.

prima en persoonlijke begeleiding

mooi combineren van betrokkenheid, ervaring en hulpmiddelen

• Respect voor uw wensen

Dit is wat je verwacht bij een overlijden

Zorgvuldig, attent, meedenkend zonder overdreven te zijn.

• Respect voor uw wensen

Alles naar wens geregeld en verzorgd

Henk en Mees hebben alles uit handen genomen en ons goed begeleid.

Prettige begeleiding

Hele prettige begeleiding, empathisch, meedenkend en correcte afwikkeling van het financiële gedeelte

• Respect voor uw wensen

Alles wordt verzorgd en overal mee geholpen

Onze vader had zijn wensen gelukkig al bij De Groot neergelegd. dit maakte het al makkelijker. Maar alle overige zaken zijn netjes en snel afgehandeld. Wij hebben midden in de nacht gebeld om het overlijden te melden en zelfs toen werden wij gelijk te woord gestaan en geholpen

Afscheid op maat.

Ik, wij, hebben het maken van afspraken, meedenken, en uitvoering als zeer fijn en warm ervaren. Het aanvoelen van de sfeer en daarop anticiperen betekende voor ons veel. Klantvriendelijk vind ik in dit verband een understatement. Mijn moeder was geen doorsnee vrouw en het afscheid was zeer in de lijn van haar visie. Een en ander achteraf bevestigt door haar , onze, gasten. Ook namens de andere dank jullie wel. Erna ,Kees ,Richard , Dennis , Eliane en Stijn

• Respect voor uw wensen

Houd een goed gevoel over hoe alles is verlopen en geregeld.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de nabestaanden en meegedacht. Een goede communicatie. Ook de nazorg is goed.

geweldig

De uitvaart was zeer goed verzorgd ik ben jullie zeer dankbaar. Mees heeft de dienst goed geleid ik ben dan ook zeer tevreden. Ook de nazorg is netjes goede informatie gehad. Ik dank jullie voor deze mooie herinnering aan de laatste wens van Jaap.

Heel erg warm gevend

De hulp met alles was geweldig.

• Respect voor uw wensen

fijn contact en goed geregeld

er werd goed naar ons wensen geluisterd en mee gedacht

Over De Groot Uitvaart

De Groot Uitvaart in Huizen biedt ruimte om te rouwen Al drie generaties lang begeleiden de medewerkers van De Groot Uitvaart uit Huizen begrafenissen en crematieplechtigheden. Als uw dierbare is overleden, heeft u genoeg aan uw verdriet. Dan wilt u met uw gezinsleden, familie en vrienden ruimte hebben om te rouwen. Dan wilt u tijd hebben voor emoties, voor afscheid. Dan wilt u een passende uitvaart, in de geest van de overledene. Het is dan fijn om een uitvaartondernemer naast u te hebben die professioneel en ervaren is. Die weet dat een mooie uitvaart helpt bij het verwerken van uw verdriet, maar ook beseft dat het in één keer goed moet. Een uitvaartondernemer die u persoonlijk advies geeft in een emotionele tijd, maar ook aanvoelt wanneer u en uw familieleden even ruimte nodig hebben. En natuurlijk een uitvaartondernemer die alle praktische zaken voor u regelt. U hebt al zorgen genoeg. Ons uitvaartcentrum aan de Havenstraat 23-25 in Huizen beschikt over twee familiekamers. Uw dierbare kan hier worden opgebaard. U krijgt de sleutel en kunt deze ruimte met uw familie de gehele dag gebruiken om met elkaar afscheid te nemen. Wij staan open voor al uw ideeën en wensen. Bel ons gerust.

Over Uitvaartscore