Zeer betrokken mensen!!

Wat een ongelofelijke lieve, meedenkende en betrokken mensen werken daar. Niks is te gek. In het bijzonder Mees, die heeft het meeste betekend in die tijd. De bezoekers vroegen mij zelfs of hij mijn vader al kende omdat hij zo betrokken overkwam. Door dit alles heb ik een ontzettend goed gevoel overgehouden aan een vervelende periode.

• Respect voor uw wensen

Wij hebben het als heel prettig en professionele ervaren.

Goed meedenken, flexibel, heel professioneel en goed aanvoelen hoe wij de uitvaart in gedachten hadden. Veel ontzorgen en op de achtergrond continu aanwezig. ook alle afspraken zijn nagekomen. kortom heel tevreden dus.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke en zakelijke begeleiding allebei heel goed

De Groot uitvaart stond altijd klaar voor ons en hebben aandacht gehad voor al onze wensen. Alles werd punctueel geregeld.

Dank jullie wel

Betrokken, vriendelijk en professioneel Fijne ondersteuning Dank je wel, Mees en het gehele team

Respectvol

Onze ervaring van luisteren naar nabestaanden en meedenken van de mogelijkheden om een respectvol afscheid te realiseren was heel mooi. Geweldige vakmensen.

Betrokken en vol aandacht

Wij hebben met name de betrokkenheid en het ingaan op details als zeer positief ervaren rondom de uitvaart van onze moeder. De aandacht en zorg voor, tijdens en na de uitvaart was voor ons heel prettig.

goede communicatie en ontzorging

In een moeilijke situatie is het prettig om op een uiterst vriendelijke en behulpzame wijze te worden bijgestaan.

• Respect voor uw wensen

Empatisch, meedenkend, creatief, alles met veel zorg

Mees en zijn medewerkers denken met je mee en zijn zeer zorgzaam. Voelen de wensen van de familie zeer goed aan. Dank jullie wel voor de uitmuntende zorg….

Heel fijn!

Allemaal super lieve mensen, er word met duidelijke taal gecommuniceerd, zijn heel erg begripvol. Kort om niks te klagen het ging allemaal heel soepel.

Boven verwachting.

Voor ons was het de eerste keer dat wij een uitvaart moesten verzorgen, Henk de Groot heeft ons op een warme manier door dit hele proces begeleid. Respect en waardigheid naar ons en onze lieve Tante. Ik kon mijn verhaal kwijt, en voorstellen omtrent de kaart werden begrepen. Ook de communicatie omtrent de grafsteen heeft hij opgepakt, omdat wij tegen een muur liepen. Kortom Henk bedankt voor alles!!!

• Respect voor uw wensen

De begeleiding van de medewerkers van De Groot Uitvaart is erg prettig!

De uitvaartverzorgers van De Groot Uitvaart denken mee met de nabestaanden en ondersteunen waar mogelijk. De samenwerking heb ik (weer) als erg prettig ervaren.

Helemaal naar onze wens

Wij vonden een luisterend oor voor onze wensen. We hadden zelf een aantal ideeën voor de uitvaart en Henk ging daarin mee en vulde die aan met goede tips. We kregen op al onze vragen duidelijk antwoord en als wij ergens niet aan dachten, wees Henk ons daar op. De uitvaart verliep helemaal zoals wij ons hadden voorgesteld.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk, zorgvuldig, professioneel en vooral menselijk.

Bij het overlijden van een dierbare is het heel fijn om een persoon/bedrijf naast je te hebben die de zaken goed regelt. Initiatief neemt, zeer betrokken is, de emoties en situatie aanvoelt en bovendien meehelpt met het nemen van beslissingen. Het was erg fijn om zaken te doen met De Groot.

• Respect voor uw wensen

Wij zijn uitermate tevreden over jullie uitstekende dienstverlening

Wij zijn klant sinds de mooie begrafenis van mijn moeder, vandaar dat wij in het volste vertrouwen contact zochten bij de fa. de Groot toen mijn man plotseling overleed op 4 dec.'23. We werden direct herkend en er werden ons direct heel veel zaken uit handen genomen. Gelukkig maar want er komt heel wat op je af. Ook heel veel onderling overleg als gezin. Daar was Henk , een van de 4 belangrijke medewerkers steeds bij aanwezig. Deze nam zijn taak als vriendelijke ondersteuner zeer deskundig en serieus op . Het is een werkelijk uitzonderlijk mens, die in staat is om zich in te leven in het karakter en de diverse opvattingen als het ware als een normaal en objectief gezinslid, zonder zijn, misschien andere, persoonlijke mening te melden. Uiteindelijk werd het op die manier een goed programma- plan en de uitvaart van Cor Marius werd een heel bijzondere belevenis voor ons allemaal, de bezoekers waren onder de indruk.... Dank daarvoor , het was precies zoals mijn man het graag gewenst zou hebben. Daarom bovenste beste Vier medewerkers van fa. DE GROOT ga zo voort in goede gezondheid en een fijne toekomst toegewenst . mede namens mijn kinderen, kleinkinderen en mijzelf welgemeend hartelijk bedankt.

Zeer betrokken uitvaartonderneming

Mijn ervaring met Harma en Henk van De Groot uitvaart was zeer goed en hartelijk,

• Respect voor uw wensen

Goed meedenken, service, ervaren, meelevend, regelend. Alle wensen zijn gerespecteerd en naar volle tevredenheid uitgevoerd! Goede samenwerking.

• Respect voor uw wensen

Alles wat je wil verwachten krijg je.

Bij de uitvaart begint het rouwproces. Als dat goed is scheelt het een hele hoop als je mooi kan terugkijken op een waardig afscheid. Wij hebben dat gekregen. Dank daarvoor.

Heel gemoedelijk

Ellen is heel betrokken en denkt goed mee, is snel met alles regelen, en betrekt de kinderen en ( hond) er heel erg goed bij , goede begeleiding, kan niks anders zeggen dan dat het goed was. ( klein puntje van kritiek maar niet naar Ellen , maar Henk kan iets minder nors doen betreft de bloemen in de auto leggen en aanpakken van mensen , 1 van onze gaste wilde het zelf bij m’n vader leggen maar de bloemen werden uit haar handen gegrist door Henk dat hij dat doet , dat vonden we respectloos, verder was alles prima verlopen .

• Respect voor uw wensen

Prima geregeld en prettig contact

Het contact was prettig en er werd adequaat op op onze vragen gereageerd

Prettig begripvol

Zijn goed begeleid, op een prettige manier gewezen op alles wat noodzakelijk was

Het was hartverwarmend geregeld

Van het ontvangen door Ellen en alle gesprekken met haar tot en met de uitvaart was allemaal gedaan zoals we besproken hadden. Klein maar warm en dat kwam zeker door de woorden die Ellen tot mij sprak!!

alle zorgen door Ellen / De Groot Uitvaart uit handen genomen

alle zorgen door Ellen / De Groot Uitvaart uit handen genomen, goed geluisterd naar onze wensen

Top geregeld

Een zeer goede begeleiding jullie weten en aan voelen hoe de klanten zijn gewoon echt top ik en mijn zoon en schoondochter zijn heel blij dat we jullie gebeld hebben nog mals bedankt

• Respect voor uw wensen

Meedenken, meeleven en ontzorgen daar staa De Groot voor.

Al meerdere familieleden zijn bij onze "huisbegrafenisonderneming" verzorgd en uivaart door hen begeleid. Altijd tot grote tevredenheid. Nu het mijn eigen man betrof is het toch anders. Zoveel ondersteuning gehad van Ellen en Harma ook na crematie Zo liefdevol en begripvol. Ook de app en begeleiding hebben we gebruik van gemaakt. Daarom een verdiende 10 van ons.

Ontzettend tevreden.

Alleen maar lof. Mees heeft heel goed meegedacht tijdens de voorbereidingen op zondag. Goed geluisterd en empathisch. Toen hij weg was, zeiden mijn twee volwassen jongens . Die meneer kon wel familie van ons zijn. Ook de de uitvaart de locatie, alleen maar lof.

Over De Groot Uitvaart

De Groot Uitvaart in Huizen biedt ruimte om te rouwen Al drie generaties lang begeleiden de medewerkers van De Groot Uitvaart uit Huizen begrafenissen en crematieplechtigheden. Als uw dierbare is overleden, heeft u genoeg aan uw verdriet. Dan wilt u met uw gezinsleden, familie en vrienden ruimte hebben om te rouwen. Dan wilt u tijd hebben voor emoties, voor afscheid. Dan wilt u een passende uitvaart, in de geest van de overledene. Het is dan fijn om een uitvaartondernemer naast u te hebben die professioneel en ervaren is. Die weet dat een mooie uitvaart helpt bij het verwerken van uw verdriet, maar ook beseft dat het in één keer goed moet. Een uitvaartondernemer die u persoonlijk advies geeft in een emotionele tijd, maar ook aanvoelt wanneer u en uw familieleden even ruimte nodig hebben. En natuurlijk een uitvaartondernemer die alle praktische zaken voor u regelt. U hebt al zorgen genoeg. Ons uitvaartcentrum aan de Havenstraat 23-25 in Huizen beschikt over twee familiekamers. Uw dierbare kan hier worden opgebaard. U krijgt de sleutel en kunt deze ruimte met uw familie de gehele dag gebruiken om met elkaar afscheid te nemen. Wij staan open voor al uw ideeën en wensen. Bel ons gerust.

Over Uitvaartscore.nl