Uitstekend verzorgde uitvaart

Zowel na het overlijden en de dagen rond de begrafenis uitstekende communicatie en begeleiding door uitvaartcentrum De Groot, waarbij de wensen van de overledene en mevr, Kos gerespecteerd en uitgevoerd zijn

• Respect voor uw wensen

in alle opzichten zeer goed geregeld.

Zeer tevreden over de manier van communiceren met elkaar. Gehele uitvaart in alle oipzichten goed geregeld.

• Respect voor uw wensen

Van begin tot het einde heeft Ellen/De Groot ons fantastisch bijgestaan!

Ellen/De Groot heeft heel goed met ons meegedacht, voelde heel goed aan wat de wensen waren voor het afscheid van mama. Dat heeft Ellen op zeer professionele wijze gedaan, maar ook met een heel warm gevoel en begrip en inlevingsgevoel voor ons verdriet. Geweldig!

bijzonder goed

Zeer aandachtig en zorgzaam !!

Mooie respectvolle uitvaart

Was erg blij zoals alles werd geregeld door De Groot met uitvaartbegleider Mees. Heel erg betrokken en respectvol in de voor ons zo moeilijke tijd.

De perfecte uitvaart

Ontzettend vriendelijke ondernemers, ze luisteren, denken mee en zijn erg betrokken.

zeer goed

Goed bereikbaar voor vragen, naar tevredenheid alles geregeld.

• Respect voor uw wensen

Geweldige begeleiding en ontzorging maar vooral zeer menselijk

Ellen heeft ons in de meest verdrietige tijd zo fijn geholpen en vooral meegedacht. Het was een prachtige persoonlijke uitvaart Heel dankbaar voor.

Adequaat en respectvol

Het regelen van verschillende zaken direct na het overlijden van mijn moeder werd snel en adequaat opgepakt. Ook de dagen erna was de communicatie en follow up prima geregeld. Dag van de uitvaart ook goed en respectvol..

Heel erg tevreden

Het contact met alle medewerkers bij de Groot uitvaart hebben wij als heel fijn en positief ervaren. Mees de Groot heeft met mijn moeder (mevrouw A. Vreedeveld-van Vliet) voor haar overlijden al haar wensen rustig en goed door genomen zodat tijdens de uitvaart alles naar wens is verlopen. Ook de nazorg is goed gegaan. Met andere woorden, mijn (bonus)vader, broer en ondergetekende zijn zeer tevreden. Met vriendelijke groet, Rian Bordes

• Respect voor uw wensen

De adviezen van Mees werden erg gewaardeerd.

De samenwerking voor- en tijdens de uitvaart is goed en waardig verlopen.

• Respect voor uw wensen

Alles is goed geregeld, ook de nazorg.

Verzorgd geregeld.

• Respect voor uw wensen

Professioneel met een persoonlijke aandacht

Een gebeurtenis als deze is nooit leuk om mee te maken. Wat is het dan ontzettend fijn dat er een team klaar staat met erg veel ervaringen, meedenkend en zeer veel medeleven toont. Het was ondanks het verdriet een mooie liefdevolle plechtigheid.

Prima begeleiding

goede invulling en inleving van de wensen en altijd zeer snel te bereiken.

Volledig verzorgd

Goed geregeld

• Respect voor uw wensen

Wij hebben het als heel prettig en zorgzaam naar ons toe ervaren dank daarvoor

Goed afgehandeld ook gedurende de periode van/na het overlijden van onze broer hebben wij als prettig ervaren. Waren dankbaar voor alle hulp de we nodig hadden.

• Respect voor uw wensen

De medewerkers zijn zeer berokken en staan met raad en daad voor je klaar.

De eerste gesprekken voor de uitvaart waren zeer betrokken en gaven meteen een goed gevoel. De gegeven adviezen werden ook punctueel en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Over het geheel kunnen wij absoluut geen enkele negatieve ervaring benoemen.

• Respect voor uw wensen

Mensen die met je mee dachten

Hele betrokken mensen, dachten echt met je mee

Zeer betrokken mensen!!

Wat een ongelofelijke lieve, meedenkende en betrokken mensen werken daar. Niks is te gek. In het bijzonder Mees, die heeft het meeste betekend in die tijd. De bezoekers vroegen mij zelfs of hij mijn vader al kende omdat hij zo betrokken overkwam. Door dit alles heb ik een ontzettend goed gevoel overgehouden aan een vervelende periode.

• Respect voor uw wensen

Wij hebben het als heel prettig en professionele ervaren.

Goed meedenken, flexibel, heel professioneel en goed aanvoelen hoe wij de uitvaart in gedachten hadden. Veel ontzorgen en op de achtergrond continu aanwezig. ook alle afspraken zijn nagekomen. kortom heel tevreden dus.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke en zakelijke begeleiding allebei heel goed

De Groot uitvaart stond altijd klaar voor ons en hebben aandacht gehad voor al onze wensen. Alles werd punctueel geregeld.

Dank jullie wel

Betrokken, vriendelijk en professioneel Fijne ondersteuning Dank je wel, Mees en het gehele team

Respectvol

Onze ervaring van luisteren naar nabestaanden en meedenken van de mogelijkheden om een respectvol afscheid te realiseren was heel mooi. Geweldige vakmensen.

Betrokken en vol aandacht

Wij hebben met name de betrokkenheid en het ingaan op details als zeer positief ervaren rondom de uitvaart van onze moeder. De aandacht en zorg voor, tijdens en na de uitvaart was voor ons heel prettig.

goede communicatie en ontzorging

In een moeilijke situatie is het prettig om op een uiterst vriendelijke en behulpzame wijze te worden bijgestaan.

Havenstraat 23 25

1271AB Huizen

035 – 525 43 65

Over De Groot Uitvaart

De Groot Uitvaart in Huizen biedt ruimte om te rouwen Al drie generaties lang begeleiden de medewerkers van De Groot Uitvaart uit Huizen begrafenissen en crematieplechtigheden. Als uw dierbare is overleden, heeft u genoeg aan uw verdriet. Dan wilt u met uw gezinsleden, familie en vrienden ruimte hebben om te rouwen. Dan wilt u tijd hebben voor emoties, voor afscheid. Dan wilt u een passende uitvaart, in de geest van de overledene. Het is dan fijn om een uitvaartondernemer naast u te hebben die professioneel en ervaren is. Die weet dat een mooie uitvaart helpt bij het verwerken van uw verdriet, maar ook beseft dat het in één keer goed moet. Een uitvaartondernemer die u persoonlijk advies geeft in een emotionele tijd, maar ook aanvoelt wanneer u en uw familieleden even ruimte nodig hebben. En natuurlijk een uitvaartondernemer die alle praktische zaken voor u regelt. U hebt al zorgen genoeg. Ons uitvaartcentrum aan de Havenstraat 23-25 in Huizen beschikt over twee familiekamers. Uw dierbare kan hier worden opgebaard. U krijgt de sleutel en kunt deze ruimte met uw familie de gehele dag gebruiken om met elkaar afscheid te nemen. Wij staan open voor al uw ideeën en wensen. Bel ons gerust.

Over Uitvaartscore.nl