Ontzettend vertrouwd gevoel bij aankoop!

Ben eind vorig jaar bij verschillende autohandelaren gaan kijken voor een Porsche 911. Een droom die ik al lang koesterde! Helaas had ik bij iedere handelaar wel een onderbuik gevoel. Mijn beleving moet zijn "YES"....maar heb dit eigenlijk niet ervaren totdat ik bij Elfer binnenliep. Het telefonisch contact met Victor Mulder sprak mij erg aan! Ben op een zaterdag ( eigenlijk gesloten) naar zevenaar gereden en had een zeer prettig gesprek met Victor. Die man leeft voor Porsche. Zeer goede informatie gekregen en een proefrit gemaakt. Ik was verkocht. Inmiddels staat de "ELFER"bij mij in de garage sinds enkele weken. Ik ben zeer tevreden en zal ook zeker het onderhoud bij Victor laten doen. Victor belde mij een dag na aankoop en was benieuwd hoe mijn rit terug naar Brabant bevallen was. Erg attent. Echt een aanrader voor iedere Porsche liefhebber.....VAKMENSEN ! Victor dank je wel!!

Elfer is super!

Met veel vertrouwen heb ik bij Victor mijn eerste Porsche gekocht. Je merkt dat hij gepassioneerd is en de kennis heeft. Hij verkoopt eerlijke auto's die technisch in goede staat zijn. De auto is keurig volgens de afspraken geleverd. Bij het ophalen stond de auto klaar met een volle tank, dus ik kon gelijk op pad. De telefonische nazorg was ook super!

Vertrouwen

Uitstekende ervaring met Victor en zijn personeel. Kundige mensen met passie voor hun vak en merk. Mede hierdoor heb ik mijn besluit genomen om een Porsche bij Elfer Porsche Classics te kopen en te laten onderhouden.

amazing customer support, assessment and help for a classic 911 T purchase

I contacted Elfer for a pre-purchase inspection for a classic 911T (1971 - targa) The team put me quickly in contact with Victor , who has helped me a lot during the assessment and purchase of the car. Without Victor and Elfer help, I doubt I would have dared to buy that unit. In my case my contact is Victor, and he is (daily) attending me even in his holidays. Amazing customer support overall.

Na vele overwegingen heb ik vol vertrouwen bij Elfer Porsche mijn 1e Porsche gekocht. De gemaakte afspraken werden nagekomen en alles goed uitgelegd. Inmiddels rij ik een week en het is echt Top! Dankjewel Victor!!

Aanrader!!

Ik kocht vandaag mijn eerste Porsche bij Victor. Hij en zijn team straalde gelijk vanaf het begin hun passie en vakkundigheid voor Porsche uit. De prettige nuchtere benadering en het eerlijke advies geeft een vertrouwd gevoel. Dit vertrouwen werd dan ook bevestigd bij de oplevering De gemaakte afspraken zijn goed nagekomen en de auto werd in een prima conditie afgeleverd. Een aanrader!! Chapeau voor Victor en zijn team!

Deskundig en eerlijk advies met perfecte service

Heb eind vorig jaar mijn Porsche SC uit 1983 bij Victor gekocht. Was aangename kennismaking waarbij je direct aanvoelt dat je hier met een echte Porsche kenner en fanaat te maken hebt. Eerlijk en correct ingelicht over de wagen, welke thuis werd afgeleverd. Na korte tijd ook weer thuis opgehaald voor nog enkele kleinere herstellingen, allen vakkundig uitgevoerd zonder extra kost. Aanrader voor wie op zoek is naar een betrouwbare tweedehands Porsche !

Laagdrempelig, deskundig, liefhebbers en persoonlijk

Heel fijn dat mijn 996 wordt opgehaald. Vooral omdat er dan voorafgaand aan het onderhoud een objectieve proefrit wordt gemaakt met een daar uit voortvloeiend onderhoudsadvies. Bij de vorige onderhoudsbeurt zijn de draagarmen en schokdempers vervangen op advies van Elfer. Een kostbare reparatie maar het rijplezier is er zoveel beter van geworden! Victor zelf staat met beide benen op de vloer (letterlijk & figuurlijk) is deskundig en Porsche liefhebber pur sang. Zijn persoonlijke benadering maakt het voor mij prima adres om mijn Porsche daar te laten onderhouden. Top bedrijf!

Excellent quality & great service! Highly recommended!

Professional crew with a heart for Porsche! Victor and his team have been taking care of my two classic Porsches for many years. Good advice and assistance when buying. Followed by great technical service that keeps both cars reliable year after year! Well done. Many thanks!

Professionele dealer met een mooie selektie

Onlangs mn eerste Porsche aangeschaft bij Victor. Erg goed bevallen en een fijne afwikkeling, aanrader

Stuk voor stuk vakmensen

Victor en zijn team zijn vakmannen. Elfer is wat mij betreft een verborgen parel in Porsche land. Mijn vader heeft hier al diverse Porsches gekocht (zowel klassieke als moderne) en allen in uitstekende staat. Een aanrader!

super gespecialiseerd Porsche bedrijf...vakkundig, eerlijk en snel

Loop al jarenlang bij Elfer dat geleid wordt door Victor Mulder. Diverse Porsche gekocht en reparaties en restauraties laten uitvoeren. Zeer vakkundig werk, bekwaam personeel met duidelijke communicatie en met hart voor Porsche en klant. Prachtige showroom en dito werkplaats in Zevenaar.

Deskundig en klantvriendelijk

Heb deze week een Porsche 911 S geleverd gekregen door Elfer. Mensen die er werken zijn deskundig en behulpzaam. De firma staat voor kwaliteit en straalt dit ook uit. De sfeer is gemoedelijk en de medewerkers zijn erg klantgericht.

Prettig en deskundig

Gisteren mijn Porsche bij Victor gekocht. Na een tijdje gezocht te hebben kwam ik uiteindelijk bij Elfer terecht. Prachtige showroom met schitterende Porsches. Victor weet waar die over praat en is een echte Porsche specialist. Vriendelijk en deskundig...de deal was daardoor ook snel gesloten. Ik ga genieten van mijn 997 en laat mijn onderhoud uitvoeren bij Elfer! Bedankt Victor!

Prima club, aanrader!

Elfer is een prima club met een uitgebreid aanbod. Ik heb voor een goede prijs een gebruikte 997 met weinig kilometers gekocht, waar ik veel plezier van heb. In de garage werken normale, vriendelijke jongens die weten waar ze het over hebben. Issues worden op een prettige manier opgelost, daarvoor rij ik graag een uur op en neer vanuit Amsterdam.

Eerlijk, kundig, geïnteresseerd en fijne service!

Kom sinds 8 jaar bij Victor en zijn mannen over de vloer. Eerst in Arnhem, nu in Zevenaar. Ga er altijd met plezier heen, altijd genoeg te zien en alle tijd voor een goeie kop koffie en een praatje. Inmiddels heeft Victor al 3x een luchtgekoelde Porsche aan mij geleverd. Van klassieker tot youngtimer. Één ervan heeft hij voor mij in de USA gevonden en het hele traject verzorgd. Van onderhandeling/ aankoop, transport, Europees klaarmaken en RDW tot technisch finetunen en aflevering. Deze auto’s zijn nog steeds in mijn bezit en bij Victor, Thomas & Werner in onderhoud. Heb in de tussentijd een leuke band met Elfer opgebouwd. Het voelt vertrouwt en ze zijn betrouwbaar. Tarieven zijn fair en werkwijze is transparant. Stond adgelopen jaar op 31 december (oudjaarsdag dus) om 16.30u ‘s middags met m’n haperende 964 langs de kant in de polder bij Zalbommel. Belde Victor voor raad. Hij was aan het afronden en stond op het punt de lichten uit te doen om thuis oud & nieuw te vieren. Hij bedacht zich echter geen moment, vroeg mij mijn locatie door te appen, stapte in zijn trailer en pikte mij en mijn 964 op en bracht me thuis. Victor was vervolgens zelf rond 20u thuis. Wat n service!!

Erg goede service en kwaliteit!

Na lang zoeken en 3 verschillende Porsches nav aankoopkeuring niet gekocht eindelijk afggelopen vrijdag mijn 1e Porsche Cayman op mogen halen bij Victor. Erg goed geholpen en uitstekende service & kwaliteit. De Cayman met APK & groot onderhoud afgeleverd terwijl klein onderhoud was afgesproken. De Cayman gaat ook bij Victor in onderhoud, eerlijk en betrouwbaar adres.

ondanks Corona prima levering, op tijd en volgens afspraak

Recent mijn 965 via Elfer aangekocht en van de eerste service voorzien. Met Victor afgestemd wat wel en wat niet, duidelijk advies ontvangen en de auto ondanks alle drukke toestanden en hindernissen met Corona volgens afspraak geleverd. al enkele heerlijke ritten gemaakt. Victor bedankt, top service!

Top bedrijf met veel ervaring en passie voor Porsche

Een aanrader voor iedereen die een Porsche wil gaan aankopen, of voor onderhoud. Mooie showroom met een een diversiteit van modellen, lucht en water gekoeld. Een heerlijk eerlijk en direct advies kan je van Victor verwachten, je weet meteen waar je aan toe bent.

Eerste kennismaking + aankoop is prima

Hier mijn 997 tiptronic gekocht. Waarom de auto hier gekocht want er zijn veel dealers / specialisten? Een auto kopen van 14 jaar oud blijft natuurlijk ook altijd een beetje 'onderbuik' gevoel. Echter, de eigenaar Victor heeft volgens mij a kennis en b geeft de indruk dat een goede auto verkopen voor hem belangrijk is. Tevens is er een eigen werkplaats met eigen monteurs. Heb ik wat meer mee dan handelaren die alleen in en verkopen. De auto was netjes gepoetst en vol getankt toen ik hem kwam ophalen (en dat laatste was niet vooraf afgesproken). Oftewel, het is maar een kleinigheidje maar het zijn wel de details waar ik waarde aan hecht (net als de mooie sleutelhanger die ik erbij kreeg). Mijn eerste keer dat ik hier een auto gekocht heb en zowel over het aankoopproces als aflevering, ben ik tevreden. Oftewel, het begin is goed. Mijn auto gaat hier ook in onderhoud en ik ga ervan uit dat dit het begin is van een langdurige samenwerking. gr Niels

Al irritatie bij openen site

Bij bezoek aan de site krijg ik hinderlijk het beoordelen in beeld. Mag ik misschien eerst even een kijkje nemen?

Prettig in omgang en bovenal kundig met passie!!

Mijn Porsche Cayenne moest voor extra onderhoud en apk naar de garage, ze zijn hem komen ophalen, reparaties zoals afgesproken uitgevoerd en hem de dag daarna weer keurig gebracht. Prima service! Heel blij mee.

Goede afspraak, en uitstekend werk door vriendelijke mensen.

We hadden een goede afspraak gemaakt, en ondanks dat er toch meer werk aan de auto. Toch netjes en volgens prijsafspraak gedaan. Klasse en leuke mensen om mee om te gaan. Een gevarieerd aanbod, en lekkere koffie en je voelt je welkom. Ga zo door, en tot de volgende keer. Groetjes Ben.

kennis van zaken, liefde voor porsche en fijne medewerkers

Einde jaar heb ik mijn porsche 993 gekocht bij Elfer. De manier van omgang vond ik erg prettig en de aandacht en liefde voor porsche was duidelijk zichtbaar. Ook in afronding van een aantal punten en extra wensen van mijn kant werd goed meegedacht. De medewerkers hebben verstand van zaken en Victor als eigenaar ook. Wat ik zoek is een band met de garage op het moment dat ik een hobbyauto als deze koop en geen zorgen heb of die in goede handen is voor onderhoud. Dat heb ik gevonden bij Elfer. Absolute aanrader dus om een mooie, fijne porsche te kopen!

eerlijk, deskundig en prettig geholpen!

Mijn ervaring met Elfer (Victor) was erg gemoedelijk, Hij heeft mijn Porsche snel verkocht, voor een eerlijke prijs. Prima overleg en tussentijds contact gehad.