Goed advies en vakkundige uitvoering.

Zoals gezegd de adviezen en de uitvoering waren perfect. Ook heb ik als bijzonder prettig ervaren, dat de uitvoering van de klus op de eerste plaats kwam en niet het einde van de werkdag, hetgeen betekende dat er soms tot 19.00 uur doorgewerkt werd om op een goede manier dat gedeelte van de klus af te sluiten.

TOP!

Peter en Patrick zijn hardwerkende mannen die hoogstaande kwaliteit leveren. Tevens zijn ze makkelijk in de omgang en humorvol. Bij ons hebben ze gewerkt op regiebasis en dat is erg goed bevallen. Voor de de volgende klus worden zij zeker weer uitgenodigd.

Wel even moeten wachten voor er tijd was voor de badkamer renovatie. Maar dan heb je ook wat. Goede afspraken en een prachtig resultaat. Goed meegedacht en praktische oplossingen voor een mooi geheel.

Fijne vakman met kennis van zaken

Peter weet wat ie doet, wat wel en niet mooi is. Werkt netjes en secuur en is gewoon een gezellige gast.

Vakkundig, meedenkend, oog voor detail en altijd vriendelijke tegelzetter!

Peter is een op en top vakman en heeft bij ons een prachtige badkamer opgeleverd. Continu overleg over hoe wij het wilde hebben en daarbij raadgevend vanuit zijn eigen ervaring. Ruimt altijd de rotzooi op na een dag hard werken. Is aanwezig zoals afgesproken, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Wij hebben ook gebruik kunnen maken van de heerlijke douche-mobiel. Genoeg ruimte om te douchen en altijd perfect warm water. Kortom een perfect alternatief i.p.v. douchen bij ouders of je buren. Wat hebben wij een mooie tijd met Peter gehad!

Flexibele, met klant meedenkende tegelzetter

Peter is een uitstekende tegelzetter die vakwerk heeft geleverd. Wij zijn zeer tevreden over zijn werk en zijn meedenken voor de klant. Klant staat altijd voorop. Daarnaast is Peter zeer prettig in de omgang. Ook zorgt hij ervoor dat zijn werkafval elke dag keurig opgeruimd wordt.

Vakman op en top

Peter en zijn team heeft de badkamer perfect gemaakt. Hij is verantwoordelijk en heeft oog voor detail. Denkt mee en komt met goede tips. Wij zijn super tevreden met het resultaat en dat is waar het allemaal om gaat. Een echte aanrader!

Een vakman en denkt met je mee!

Peter levert goed werk. Ook denkt hij goed mee met praktische oplossingen voor het tegelwerk. Daarnaast brengt hij nog eens gezelligheid met zich mee. Peter is laagdrempelig in communicatie. Wij zijn nog elke dag blij met onze badkamer en toilet.

Een echte vakman

Een vakman die met plezier een keurige badkamer heeft afgeleverd Alles is vlot en secuur gedaan met oog voor detail. Ook zeer netjes met ons interieur omgegaan. Kortom een aanrader.

Alles is prima verlopen met als eind resultaat een top badkamer.

Vakkundig en betrouwbaar

Peter denkt mee in oplossingen. Hij en zijn mannen zijn zeer vakkundig en nauwkeurig.

Betrouwbaar en vakkundig

Wij hebben onze nieuwe badkamer laten aanleggen door Peter. Hij heeft ondanks de tegenslagen in planning door onder andere het uitvallen van de beoogde installateur door corona een prachtige badkamer afgeleverd

Renovatie WC

Peter heeft onze toilet gemaakt. Dat was hard nodig. Alles is ging er uit gesloopt en opnieuw opgebouwd. Dat heeft hij samen met zijn team fantastisch gedaan. Het sloopwerk heb ik zelf kunnen doen, vervolgens zijn de leidingen verlegd en het wc frame gemonteerd. Daarna heeft Peter zelf zijn vakmanschap kunnen tonen. Met veel gevoel voor precisie heeft hij de tegels geplaatst. Elke tegel is geweldig op maat gemaakt en de voegen zijn gewoon een lust om naar te kijken. Gewoon recht, strak en gelijk. Een stukadoor heeft het plafond glad getrokken. Het resultaat na de laatste montage is gewoon geweldig! Dus mensen als je een vakman wilt hebben die mooi werk levert en bovendien goed communiceert, dan even Peter Berendsen bellen.

Zeer professioneel, hoogstaand vakwerk.

Ik heb het uiterst prettig ervaren vanaf dag 1. Ze zijn prettig in omgang, flexibel en zeer vakkundig. De vloertegels waren van groot formaat en liggen er prachtig en strak in. Kortom, zoek je een echt vakman, maak dan een afspraak met Berendsen.

Van begin tot einde geweldig gelopen, Vakwerk, Service en fijn contact.

We hebben gekozen voor een grote tegelformaat. 100 x 100 Dat was nogal een uitdaging. Berendsen Tegelwerken heeft het perfect gedaan. Erg plezierig contact waarbij hij ons meeneemt in zijn ideeën. Berendsen is een week bij ons over de vloer geweest. Met veel plezier samengewerkt. bedankt voor het geweldige resultaat

Superstrak werk geleverd, geweldig!

Mooi en strak werk geleverd, afspraken werden nagekomen, duidelijke communicatie en aardige mensen! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Echt zeer tevreden!

Een vakman met oog voor detail!

Peter is een hardwerkende vakman, heeft kennis van zaken, komt afspraken na en is prettig in de omgang.

Nauwkeurig en volgens afspraak gewerkt.

Peter heeft samen met een paar mensen die hij inhuurt bij ons uitstekend werk verricht. We krijgen van diverse kanten complimenten over hoe netjes onze tegelvloeren en -wanden zijn gelegd. Een tweetal foutjes werd zonder problemen hersteld, ook nadat de rekeningen al betaald waren. Wij zouden Peter voor een volgende klus zo weer inhuren.

Peter is een vakman pur sang.

Peter en zijn collega’s zijn betrokken en gaan voor het beste resultaat. Erg prettig om mee samen te werken. Niet onbelangrijk, hij heeft wat ons betreft leuke humor.

Een echte vakman!

Peter is een echte vakman. Hij heeft goed werk geleverd. Ik wilde strak tegelwerk op de muur en dat heeft hij waar gemaakt. Het is een gezellige, harde werker en kijkt niet op een uurtje.

Hij is een vakman, denkt met je mee

Hij werkt netjes, goede afwerking, denkt in oplossingen.

vakkundig, klantvriendelijk, mooi werk

zie beoordeling en aanbeveling

Duidelijke offerte, geen open eindjes. Veel deskundig advies en tips waar we direct dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Kortom een vakman!

Maakt vakwerk

Diverse vloeren en badkamer laten maken door Peter Berendsen, dik tevreden en veel complimenten gekregen van familie ,vrienden en kennisen.

Topwerk!

Peter Berendsen heeft bij ons de woonkamer, keuken en hal betegeld. Peter is een prettige man om mee te werken en het werk wat hij levert is erg goed. Hij werkt precies en met aandacht voor kwaliteit. Zaagwerk rondom de kozijnen en de trap is zorgvuldig gedaan zodat het eindresultaat precies is wat we gehoopt hadden. Ook werkt Peter netjes, zaag/slijpmachines zijn aangesloten op een stofzuiger zodat er geen stof vrijkomt, de werkplek voor het aanmaken van lijm en voor het snijwerk wordt keurig voorzien van een stuk vloerbedekking om de ondergrond te beschermen. Het is ook erg prettig (en voor ons resultaat erg belangrijk geweest) dat Peter meedenkt en openstaat voor input van onszelf in verband met de verschillende patronen in de tegels. Ik kan iedereen aanraden om Peter Berendsen te vragen om het tegelwerk te laten doen.