Dienstverlenend, snel en succesvol

Kim is een fijne gesprekspartner. Ze communiceert met empathie en is tegelijkertijd direct en realistisch. Kim werkte voor mij betrouwbaar en snel; ze doet wat ze zegt.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Fijne ervaring (zie hieronder)

Deskundig, Slagvaardig, Hulpvaardig en een goede balans tussen Formele aanpak en Menselijk vlak. Ook goede nazorg ivm info wat betreft het verdere verloop na de zaak.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Ontzettend snel en goed geholpen.

Door een conflict op mijn werk terecht gekomen bij Kim van Zanten (Trust advocaten). Kim heeft mij uitstekend bijgestaan en geadviseerd. Wat voor mij zeer aangenaam was, is dat alles zeer laagdrempelig voelde en me bij het eerste telefoongesprek met Kim al vertrouwd voelde. Samenvattend zou ik in mijn geval, Kim van Zanten (Trust advocaten) zeer aanbevelen. Tijd nog moeite werden gespaard, zelfs tijdens de vakantie van Kim heeft ze voor mij nog een aantal zaken geregeld. Bij deze nogmaals bedankt voor alle hulp en de goede afloop van de zaak.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Betrouwbaar, kennis van zaken, professioneel, prettig.

Hele fijne en open communicatie. Goed en snel bereikbaar en oprechte betrokkenheid. Daarnaast duidelijk kennis van zaken en ruime ervaring in het vakgebied. Het advies en de samenwerking heeft mijn verwachtingen overtroffen. Bedankt!

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Ontzettend dankbaar dat deze mensen goed zijn in wat ze moeten doen

Wanneer je in een nare situatie terechtkomt, gaan een heleboel emoties met je vrije loop nemen. Dit is een logisch gevolg maar daardoor zie je zaken niet in het juiste perspectief. Voor mij was Judith er om met me mee te denken, de feiten te beschrijven en de schuldeisers achter de vodden aan te zitten. En ja, het is niet altijd eerlijk in het leven maar doordat Judith zakelijk was en realistisch, kon ik beslissingen maken. Ik ben ontzettend dankbaar hiervoor omdat ik nu weer de regie in handen heb van mijn eigen leven. Ik heb mijn emoties en gevoel hierbij een plek kunnen geven en Judith heeft de zakelijke kant geregeld Als ik Trustadvocaten eerder wist te vinden, had ik dat zeker gedaan maar het is nooit te laat!

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

Zeer kordaat, zeer deskundig, bijzonder prettig.

Niets toe te voegen aan bovenstaande antwoord.

• Geholpen door: Mandy van Brunschot – van der Sanden

Aanrader voor een ieder die een arbeidsconflict heeft !

Mr. Van Zanten (Kim) is een zeer deskundige dame op het gebied van arbeidsrecht. Heeft mij persoonlijk goed, netjes, direct, kundig en snel te woord gestaan tijdens mijn arbeidsconflict met mijn werkgever. Het mooie van alles ze gaf vooraf al aan; als de zaak haalbaar was of niet. Uiteindelijk het arbeidsconflict winnend afsluiten is het mooie.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Daar waar mijn vorige advocatenkantoor het in 2,5 jaar tijd niet voor elkaar kreeg een schulhulpregeling tot stand te brengen met mijn schuldeisers, daar heeft Trust advocaten dat in ruim 4 maanden wel voor mij kunnen regelen en ook nog eens tegen veel betere voorwaarden. Klasse! En dat komt vooral door een combinatie van deskundigheid, ervaring, vastberadenheid, doortastendheid en doeltreffendheid! In mijn geval gaat mijn dank in het bijzonder uit naar Judith Kuijlaars en Ilse Willems.

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

Jonge maar kundige en ervaren advocaat!

Op de eerste dag, toen ik zag dat mijn advocaat een heel jonge vrouw was, had ik niet veel hoop dat ze mijn probleem zou oplossen en me uit de handen van de Bewindvoerder zou krijgen. Ik ben erg blij dat mijn probleem is opgelost door een goede advocaat. Ik hoop dat mevrouw Judith Kuijlaars, mijn advocaat, in de toekomst zal blijven.

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

Zeer goed geholpen en alles in goed overleg.

Trust advocaten en met name Kim van Zanten. Zij heeft mij, met haar kennis en ervaring op het gebied van arbeidsrecht, ontzettend goed geholpen.

goed geholpen

betrokken en goede voorlichting en advies gehad met positief resultaat

Top!!!!

Kim van Zanten krijgt van mij een dikke pluim, voor hoe ze me vanaf het begin van toen ik contact zocht met mijn case, tot het slotstuk, geholpen en bijgestaan heeft met advies en opvolging. Altijd kon ik bij haar terecht en altijd maakte ze tijd voor me vrij om me rustig te houden en advies te geven. Dat heeft me uiteindelijk in een hele moeilijke tijd, vaak op de been gehouden. Dus het kantoor mag zeer blij zijn, met haar aanwezigheid. Nogmaals dank Kim, groet Patrick

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Goed bereikbaar, eerlijk en duidelijk

Na een mail sturen, kreeg ik vrijwel meteen antwoord. Aardig personeel, er werd goed meegedacht en ik ben top geholpen.

• Geholpen door: Judith Kuijlaars

mijn ervaring was zeer goed

twijfelde om de stap naar advocaat te maken. Ben zeer blij dat ik het gedaan heb . het arbeidsconflict was achteraf gezien toch niet goed gekomen. heb zeer veel hulp van kim gehad om de juiste beslissing te maken. Ook fijn dat ik met kim een persoonlijk gespreken hep gehad.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Voortvarende, betrokken en bevlogen aanpak!

Een voortijdige straf beëindiging van 'mijn' WSNP heeft mr. Mandy van Brunschot weten om te keren tot een voortijdige beëindiging met 'schone lei'. Dit alles in een zeer kort tijdbestek, doelgerichte communicatie, terdege voorbereiding en goed beargumenteerde pleitnota. Niet alleen een schone lei, maar nu ook eindelijk weer de kans mijn leven vorm te geven.

• Geholpen door: Mandy van Brunschot – van der Sanden

Heel tevreden: accuraat en kundig!

Ik ben heel goed geholpen door Kim van Zanten. Ze schakelt snel, overziet het geheel en heeft oog voor details. Daarnaast is ze betrokken en kundig: heel fijn dat ze me in een lastig proces heeft bijgestaan en ontzorgd heeft op juridisch gebied. Mede door haar advies ben ik op korte termijn tot overeenstemming kunnen komen met mijn werkgever.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Gewoon heel gedegen en dus erg goed

Mandy heeft me ondersteunt tijdens een lastig juridische situatie waarin ik met mijn bedrijf en buiten onze invloedssfeer in terecht ben gekomen. Mandy heeft er mede voor gezorgd dat ik van een potentiele gedupeerde een "profiterende" werd van die situatie. Mandy is ter zake kundig, zeer scherp en creatief in het vinden van de juridische juiste oplossingen.

Zeer goed geholpen. Top!

Duidelijke, eerlijke gesprekken. Super goed geholpen. Ik ben zeer tevreden.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Keurig geholpen correcte en zeer persoonlijke afhandeling.

Gedurende enige tijd waren we in conflict met de belastingdienst. Trust heeft gedurende die hele periode geen moment verstek laten gaan. We konden steeds weer met onze zorgen en problemen bij hun terecht. Onze dankbaarheid jegens Trust is bijzonder groot.

Uitstekend geholpen

Zowel door Mandy als Judith.

Uitstekende hulp, persoonlijke aanpak

Ik ben uitstekend geholpen door mr. Kim van Zanten. Op het werk zat ik in een nare situatie en ik zocht hulp bij het opstellen van een goede VSO. Ik werd snel, goed en op een erg prettige manier geholpen. We hebben de zaak goed af kunnen sluiten. Kan haar aan iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Ondersteuning en advies op afstand

Nadat ik een verzoekschrift had ingediend om mijn bewind te beëindigen kreeg ik het verweer van mijn bewindvoerder onder ogen. Hierop besloot ik toch op zoek te gaan naar een advocaat. Helaas word hier regelmatig geen toevoeging voor gegeven. Mandy van Trust Advocaten heeft mijn zaak gelezen en tips gegeven waar ik op moet letten tijdens de zitting. Daarnaast heeft ze mij moed gegeven en dat gaf ook heel veel zelfvertrouwen. De zaak heb ik gewonnen en inmiddels heb ik alles weer helemaal in eigen beheer. Ondanks dat Trust Advocaten mij niet op basis van toevoeging kon bijstaan hebben ze mij wel geholpen om zelf goed voorbereid te zijn voor de zitting. Dan heb je een gouden hart voor het beroep waar je voor gestudeerd hebt.

• Geholpen door: Mandy van Brunschot – van der Sanden

Fantastische professionele en persoonlijke hulp

Trust Advocaten en met name Kim van Zanten heeft mij zorgvuldig en professioneel geholpen bij mijn zaak. Daarnaast was het contact met Kim van Zanten informeel wat ik zeer waardeerde.

Zeer goed geholpen !

Na 1 telefoontje is alles in gang gezet. Zeer correct en direct behandelt en gehandeld. Door deze werkwijze een positief resultaat behaald.

• Geholpen door: Kim van Zanten – van Breugel

Accurate advocate die snel handeld

Mijn hulpvraag ondersteuning bij ontslag en die is volledig naar tevredenheid afgewikkeld.

Over Advocaatscore.nl