Informerend en liefdevol.

Dasha Elfring was heel prettig in de omgang. Zij gaf ons de tijd om beslissingen te nemen en gaf ook goede adviezen. We waren allemaal heel tevreden.

Waardig afscheid

Onze ervaring met de medewerkster was erg prettig ze was enorm betrokken bij ons gezin en heeft een goede inzet getoond. Het is een grote troost met zo een zwaar verlies, je wordt overal meegeholpen. Alles is gegaan zoals wij het graag wilden. Onze dank is groot. Mijn schoonzus heeft een mooi en waardig afscheid gehad.

Perfecte begeleiding

Perfecte begeleiding door Sasha Elfring

Hulp en aandacht is wat je nodig hebt

Uitvaartverzorger was er al snel en heeft ons heel goed geholpen met alles wat bij een uitvaart komt kijken.

Zoals hieronder vermeld!

Wij zijn op een liefdevolle en adequate wijze door dit toch verdrietige en stressvolle proces heen geloodst.

Service is top.

Alle afspraken zijn goed en op tijd nagekomen. Perfect naar de wensen van de overledene geregeld. Nogmaals Top.

respectvol naar overledenen en nabestaanden

heel fijn om Monuta een uitvaart in handen te geven, mensen met gevoel voor hun vak

Vriendelijk en adequaat

Rustig en een luisterend oor. Flexibel en open.

Goed advies

Helemaal naar wens.Kan Monuta bij ieder aanbevelen.

Professioneel

Uitstekende informatievoorziening, alsook zeer behulpzaam met tips en ideeen en vakkundige begeleiding voor, tijdens en na de uitvaart.

Prima geholpen door u medewerkers

Prima geregeld

Alles was goed geregeld

Keurig, meelevend en mee denkend qua wensen

Hele goede ervaring met Monuta, alles klopte en onze wensen werden gehoord en gehonoreerd. Een voor ons perfecte uitvaart waar onze moeder trots op zou geweest.

Heel professioneel de kennis making , met daarna onze wens voor 100% ingevuld en gerealiseerd

Als wens hadden wij om mijn vrouw weg te brengen , geheel met ons gezin samen ( dus niet individueel met volgauto’s achter de eerste auto) , dus is er een Rouwbus ingezet ,het was heel fijn om bij elkaar te blijven. , zo ook dat de rouwbus Lang’s ons bedrijf heeft gereden , zodat het personeel in Corona tijd afscheid hebben kunnen nemen van mijn vrouw , was heel ontroerend , maar ook mooi dat dit mogelijk was , na dienst zijn wij keurig netjes na huis gebracht , ook in de bus , we zijn de gehele uitvaart bij elkaar gebleven .

Absoluut aan te raden!

Vóór het betreffende overlijden hadden we een oriënterend gesprek met Mw. Esmeralda Ovaa. Het betreffende overlijden kwam sneller dan gedacht en heb ik gevraagd of zij de begrafenis voor ons kon begeleiden/regelen. Ik kan alleen maar zeggen dat er alle rust en tijd voor werd genomen, ideeën en mogelijkheden werden doorgesproken en de uiteindelijke uitvoering was echt precies zoals gewenst. Heel zorgzaam zoals ze zelf met ideeën aankwam, geholpen met een foto samenstelling en ze heeft een mooi programma gemaakt. Hetzelfde geld voor het opbaren bij Monuta. Wat een schatten van mensen werken daar! Elke stap die genomen werd, werd samen met de kinderen gedaan (volwassen zonen en een dochter) en de kinderen deden dan ook dankzij die begeleiding zoveel mogelijk zelf, wat voor hun een heel dierbaar en betrokken gevoel gaf. Een loftrompet? Zeker, maar niet zomaar....... echt welverdiend!

Hele rustgevende en fijne begeleiding na overlijden van onze moeder.

Na het plotselinge overlijden van onze moeder hebben wij direct naar Monuta gebeld. Aan de telefoon werd er op rustgevende toon gevraagd of het uitkwam of er dezelfde dag al de uitvaartverzorgster langs komn komen. Tijdens het gesprek hebben wij dankzij de fijne adviesen de uitvaart samen kunnen regelen. De volgende dag kwam zij weer langs met een duidelijk schema van de uitvaart zodat we niet later voor verrassingen zouden komen te staan. Bij het uitvaartcentrum hebben wij voor een 24 uurs kamer gekozen, zodoende konden wij in kleine groepjes afscheid nemen van onze moeder. Dit was wel fijn met alle corona regels. Ook was het fijn dat er constant contact was met uitvaartverzorgster, alser iets was belde zij ons en wij konden ook altijd bellen. De crematie was volgens onze wensen. Na de crematie was er ook nog contact over hoe wij het beleefd hadden en als er nog vragen kwamen wij altijd konden bellen. Erg fijn. Heel erg bedankt voor alle hulp.

Over Monuta Uitvaart