Een uitvaart begeleider van deze tijd.

Een uitvaart begeleider zoals het moet

Waardevol

André heeft ons echt zo waardevol geholpen. Door Andre is het afscheid van mijn vader intiem en waardevol geworden. Dank je wel voor je mooie bijdrage hierbij André

alles perfect geregeld

Het contact met andre bakker voelde meteen heel goed. Heel vriendelijk en betrokken. Meedenkend en professioneel. daardoor is het afscheid van onze moeder perfect verlopen en hebben wij er een warm gevoel aan overgehouden. Het had niet beter gekund. andre bedankt voor alle goede zorgen

Super blij met André Bakker

Vriendelijk en super zorgzaam Duidelijk en heel efficiënt

Perfecte uitvaart

Andre heeft alles perfect geregeld en denkt zeker ook om de kosten en de wensen van de familie ,ondanks dat we er niet om vroegen. De uitvaart van onze vader heeft hij volledig in de wil van vaders uitgevoerd. Mede hierdoor kunnen we het verlies een mooie plek geven .

fantastisch

werkelijk geruststellend

Geweldige man

Een fantastische vent zeer meelevend en behulpzaam

Wij kunnen terug kijken op een zeer mooi afscheid dankzij André Bakker, bedankt!!!

André Bakker laat de nabestaanden vooral praten, daardoor wordt pas echt duidelijk hoe je het afscheid wilt. Wij kunnen niet anders zeggen dat hij écht alles tot in de puntjes heeft geregeld.

Uitstekend contactpersoon

Is duidelijk in de mogelijkheden, komt zelf met ideeën o.b.v. de wensen die er zijn( denkt mee), beschikt over de juiste empathie en is gewoon een aardige vent

Een fantastische ervaring

Vanaf moment 1 was er een fijne persoonlijke klik. Dit heeft gemaakt dat de uitvaart snel geregeld was na alle wensen die had voor de uitvaart. Andre heeft hier op uitmuntende wijze vorm aan gegeven. Met zij bulp, warme persoonlijkheid ben ik ik door deze moeilijke periode heen gekomen

Prima en proffesioneel.

Heb ik al eerder gedaan in dit onderzoek.

Hij heeft ons heel erg geholpen in een moeilijke tijd.

Alles was correct en klopte

Het gesprek was duidelijk en overzichtelijk.

Fijn, duidelijk en Super begeleiding

André heeft ons zeer goed en duideljjk geholpen rondom het overlijden van ons moeder. Wij zijn super tevreden hoe André alles geregeld heeft. Bedankt hiervoor André

Empathisch en zeer hulpvaardig

Vanaf het eerste moment een goed contact gehad denkt probleem oplossend en zeker doortastend . Andre Bedankt

Heel erg bedankt mr.Bakker en dat u zich heeft verdiept in onze cultuur (hindoeïsme) en uw goede zorg echt we zijn zeer tevreden als nog “dank u”

Wij zijn echt super geholpen door andre en wij zullen hem zekker aan bevelen

Prettige en warme ervaring

De zorg volledig naar de wens van onze moeder en ons als kinderen

Alles werd geregeld maar het voelde alsof ik de regie in handen had.

In een ongewone situatie werden ongewone oplossingen gevonden die geweldig goed uitpakten: het overleg en de planning gaven mij het gevoel dat ik zelf de regie had maar het was Andre die het tot in detail wist te regelen met een directe feedback zodat ik meteen wist dat het in orde was. duidelijke heldere communicatie. Uiteindelijk was de gekozen locatie mooi, de details verzorgd en je had het gevoel dat je er niet alleen voor stond

Een super begeleider.

André heeft ons heel veel uit handen kunnen nemen. Hij paste ook perfect bij ons en onze ideeën. Het was uiteraard een vreselijke gebeurtenis maar hij heeft dit echt vergemakkelijkt voor ons!

Professionele en waardige verzorging van de uitvaart.

Wanneer je een uitvaart persoonlijk tegenkomt dan wil je alleen maar dat alles perfect verloopt en dat alle bijkomstige zorg uit handen wordt genomen. De uitvaartverzorger André en zijn team zijn hier voor 100% in geslaagd. Heel veel aandacht voor detail en alle wensen werden ingewilligd. Top.

meelevend, meedenkend, respectvol en zoals ik voor ogen had.

Zeer tevreden over de uitvaartverzorger Andre Bakker, meelevend, meedenkend, respectvol en uitgevoerd zoals ik voor ogen had. Een mooi en waardig afscheid waar ik zeer tevreden over was en Andre Bakker van Monuta zeker aanbeveel.

Enorm goede steun geweest voor ons.

Het is al weer 9 maanden geleden dat wij in contact kwamen met Andre Bakker. Hij heeft vanaf het begin en tot het einde ons goed bijgestaan.

Over Monuta Uitvaart