Beter in slaap vallen, minder piekeren

Helpt goed bij slapen en stress.soms wat hoofdpijn ‘s morgens. Maar weegt niet op tegen een normale nachtrust.

• Welk product heb je gebruikt? Cbn
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 10 verspreid over dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Beter doorslapen

Anders mens

Ik ervaar de 6%cbd als zeer positief. Geeft mij een betere stemming en vlakt mijn negatieve gedachten flink af. Daar ik in een moeilijke fase zit geeft mij dit een extra steun in de rug

• Welk product heb je gebruikt? Cbd olie 6%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 6 per dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Zeer goed

Merk wel verbetering

Na een paar dagen ging het werken, Heb wel de druppels verhoogd na een week

• Welk product heb je gebruikt? Better breath
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 2 x 3
  • Hoe heeft het je geholpen? Minder benauwd

snelle levering top producten

binnen een dag in huis en snel van mijn onstekkingen af

• Welk product heb je gebruikt? balance body
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 9
  • Hoe heeft het je geholpen? uitstekend

Goed product

Ik ben zeer tevreden over Happy HHC. Ik gebruikte eerst wietolie, maar dit weerkt ook prima. .

• Welk product heb je gebruikt? Hhc
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 6
  • Hoe heeft het je geholpen? Goed

In een woord “geweldig”!

Ik slaap weer veel rustiger en overdag ben ik ook weer zen! Ik had gehoopt dat de pijn in mijn artroseknie ook minder zou zijn, maar dat is tot op heden nog niet minder geworden.

• Welk product heb je gebruikt? HHC
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 4 druppels per dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Ik slaap weer veel beter en daardoor ben ik overdag ook weer veel rustiger

2 nieuwe benen

Ik gebruik het cbd nu 3 weken eerst 1 nu 2 en vanaf vrijdag 3 druppels per dag.. Ik loop 10 min. Op de loopband, fiets 1/2 uur per dag..zonder pijn.. Slaap probleem nog niet helemaal opgelost maar ik begin ook nog maar net… mijn dank is er alllll

• Welk product heb je gebruikt? Cbd olie Body 6%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? Nu 3x daags 1
  • Hoe heeft het je geholpen? Zie mijn revieuw

Met hhc slaap ik eindelijk weer goed

Ik gebruik HHC om te slapen. Eindelijk een product gevonden waardoor ik weer goed kan slapen! Cbn gebruik ik tegen de hielspoor ontsteking. Ik voel een kleine verbetering.

• Welk product heb je gebruikt? Hhc en cbn
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? Hhc 4 druppels voor het slapen. CBN 2 X daags 7 druppels
  • Hoe heeft het je geholpen? HHC Heel goed, CBN nog niet voldoende. Wel veel meer ontspannen en minder hoofdpijn. Nog weinig verlichting bij de hielspoor ontsteking

Goede informatie en begeleiding

Goede informatie op de website. Fijne begeleiding per mail. Goed product voor mijn chronische rugpijn en reumatische klachten.

• Welk product heb je gebruikt? HHC
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 9 druppels (3 x 3)
  • Hoe heeft het je geholpen? Minder pijn in de onderrug

top spul

Ben binnen 2 flesjes balanced body bijna van 2 zware ontstekingen af. Mijn moeder is blij met de bether breath gebruikt ze voor copd en heb meer lucht.

• Welk product heb je gebruikt? N.v.t.
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? N.v.t.
  • Hoe heeft het je geholpen? N.v.t.

hele goede ervaring bij hond

Gebruikt bij mijn hond (reu) om tijdens de puberteit het piekende testosteron op een natuurlijke manier te balanceren Ik merkte dat de testosteron pieken die hij af en toe had daardoor veel relaxter voor hem waren en zelfs verdwenen

• Welk product heb je gebruikt? CBD hond 4%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 2 a 3
  • Hoe heeft het je geholpen? Heel goed

Prima!

Duidelijke uitleg, verschillende producten. En jullie blijven in ontwikkeling. Ik ben voorstander van natuurlijke leef en geneeswijzen, Cannabis is een zeer veelzijdige plant. Onderzoek naar de mogelijkheden hiervan juich ik toe. Dus, ga zo door!

• Welk product heb je gebruikt? HHC CBG CBN
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? begonnen met 1 en opgebouwd
  • Hoe heeft het je geholpen? ja

Fijn bedrijf

Ik heb CBD olie aangeschaft en het was snel binnen en ziet er leuk uit. Ook in de mail achteraf wordt veel informatie gegeven, erg fijn.

• Welk product heb je gebruikt? Mind 12%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 2 maal daags 3 druppels
  • Hoe heeft het je geholpen? Het helpt mij goed wat rustiger te worden.

Goedemiddag Albert, Erg vervelend dat je het gevoel hebt bedrogen te worden. Inmiddels hebben wij per mail contact gehad en hebben wij een nieuw flesje CBN opgestuurd. Helaas hebben wij daarna geen reactie met terugkoppeling mogen ontvangen. Hopelijk bevalt het nieuw toegestuurde flesje CBN. Have a Happy Day! Team Happy CBD

goede service

Top producten

Super goed

Nette snelle levering

Rustiger

De cbd mind zorgt dat ik rustiger in mijn hoofd ben. Ik ben er erg blij mee en ga opnieuw bestellen.

Goed product voor mijn vrouw

Het is een goed product en het kan geen kwaad. Ik heb al verschillende flesjes toegediend aan mijn vrouw en ik heb de indruk dat zij meer lacht.

Snel & goed

Goede communicatie over de levering en snel in huis. De CBD-druppels werken fantastisch bij mijn senior Schapendoes!

Top,

Goede service had een leeg fkesje ontvangen een appje en de volgende dag een nieuwe met lief briefje erbij Beantwoorden direct je vragen geven advies handig het boekje er bij Eventueel bereid om voor onze viervoeter n andere dosering te maken Blij met deze service

Verbeterde beweging

Het lijkt er op dat mijn kat van 17.5 jr zich wat beter gaat voelen nu na 3w gebruik, ondanks dat het wel in het eten verstopt moet worden…kieskeurig typetje. Dus we gaan voorlopig door met de CBD druppels.

Goeie kwaliteit, snelle service

Ik gebruik de cbd olie nu een week en ben er tevreden over. Het is van goeie kwaliteit en daar ben ik blij om. Daarnaast was het super snel geleverd. Top service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ik ben net een week aan het smeren met de sportcreme en cbd druppels , die ervaring kan ik nog niet beoordelen . Maar Happy CBD is een zeer betrouwbaar en correct bedrijf . Je kan met ze appen en ze geven je goed advies. Ook de service is fantastisch en het toesturen van je producten.

Snelle levering en veel na informatie

Snelle levering en netjes verpakt. Goede communicatie vooraf en achteraf. Gebruik nu 2 weken en nog geen effecten merkbaar, maar dat duurt vlg de informatie ook langer.

Tevreden

Ik gebruik hhc olie nu voor het eerst en ik ben zeer tevreden. Vooral merk ik dat het mij ontspant en daarom slaap ik beter.

Over Happy CBD

Onze naam zegt het al: bij Happy CBD staan ‘Happy’ en vooral ‘Happy customers’ centraal. We geloven in de kracht van een goed product en zeker ook in uitblinkende service. We begeleiden je dan ook graag in iedere fase van je ‘CBD-ontdekkingsreis’. Naast een topproduct, ontvang je van ons persoonlijke tips en tricks om het optimale uit je leven met CBD-olie te halen. Dankzij ons handige logboek vind jij nóg sneller je juiste dosering. Happy zijn met een product dat bij je past, daar gaat het om. We werken uitsluitend met hoogwaardige full spectrum CBD-olie. Deze olie bevat een volledig profiel van alle cannabinoïden. Onze CBD-olie wordt verrijkt met extra terpenen. Terpenen zijn organische, aromatische stofjes die van nature in duizenden plantensoorten voorkomen. De onderlinge werking ervan versterkt elkaar, waardoor je optimaal van de werkzame stoffen in de CBD druppels profiteert. Ook na je bestelling staan we te popelen om je te ondersteunen op een manier die voor jou goed voelt. We denken met je mee en geven je proactieve tips om het maximale uit je CBD-olie te halen. Wij leveren altijd snel en checken zorgvuldig al onze batches. Met je bestelling bij Happy CBD maak je trouwens niet alleen jezelf happy. Voor elke bestelling die we binnenkrijgen, steunen wij een goed doel. Echt geluk is geluk dat je kunt delen! Life is good, be happy!