Het helpt!

Beetje sceptisch eraan begonnen. Balanced body ivm rugklachten na hernia en Happy breath ivm astma. Maar ze helpen echt! Twijfel je nog om ermee te starten? Niet doen, gewoon bestellen!

• Welk product heb je gebruikt? Happy Balanced Happy breath
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 2x 2 druppels, dus 2x4 in totaal
  • Hoe heeft het je geholpen? Ja

Goede start om weer een fijn mens te zijn voor mijn omgeving

Ik vond bij jullie een duidelijke omschrijving met de bijhorende kanttekeningen om CBD verantwoord te kunnen proberen. Dar draagt zeker bij aan de positieve ervaring die ik nu heb; dank.

• Welk product heb je gebruikt? Balanced Body 6%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3x 3 druppels
  • Hoe heeft het je geholpen? Ja, als eerste rustiger naar omgeving

Heeft de hond goed geholpen

Onze hond had last van een nekhernia, wat een ellende. Volgestopt met pijnstillers natuurlijk en we wisten niet wat te doen Toen kregen we de tip om cbd te gebruiken dus dat gedaan. (Speciaal voor de hond 4%) Het kan natuurlijk toeval zijn maar hij knapte zienderogen op. De eerste weken deden we 3x daags 3 druppels en na verloop van tijd naar 1x 3 gegaan. Gaat nog steeds goed (1,5 jaar later nu) en we horen sinds die tijd ook regelmatig dat z'n vacht zo mooi glimt.

• Welk product heb je gebruikt? Hond cbd4%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? Nu 3 pd
  • Hoe heeft het je geholpen? Zie tekst

Krijg meer lucht

Slaap beter en heb meer lucht

• Welk product heb je gebruikt? breath
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 2x 3
  • Hoe heeft het je geholpen? meer lucht

Goede service en de CBD druppels werken rustgevend op min hond.

Min hond heeft een naar eerste half jaar van haar leven gehad. Is bij vlagen angstig en nerveus. De CBD druppels maken haar minder angstig en rustiger waardoor ze een prettiger leven heeft en zich langzaam maar zeker kan ontwikkelen tot een rustig en stabiel dier.

• Welk product heb je gebruikt? CBD olie 4% voor honden
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3 x daags 3 druppels.
  • Hoe heeft het je geholpen? Maakt mijn hond rustiger en meer ontspannen

Ben rustiger en ontspannen en dat al na een paar dagen. Fantastisch

• Welk product heb je gebruikt? HHC CBD
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? Gemiddeld 9 per dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Rustiger en ontspannen, van pijn vermindering nog niet veel gemerkt. Maar pas de eerste week.

Het werkt goed voor mijn kat

Mijn kat is duidelijk een stuk meer relaxt.

• Welk product heb je gebruikt? Kat
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 1 druppel per dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Goed

goede cbd en snel geleverd

Ben heel blij met happy

• Welk product heb je gebruikt? N.v.t.
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? N.v.t.
  • Hoe heeft het je geholpen? N.v.t.

Al jaren klant. Ik geloof in hun producten. Veel CBD olie merken geprobeerd, maar deze is het beste. Hun verhaal is eerlijk en goede service!

• Welk product heb je gebruikt? CBD olie, anti age crème
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? Wisselend afhankelijk van pijn
  • Hoe heeft het je geholpen? Als je eenmaal ingesteld ben, goed.

Mijn bond mag omwille zwakke nieren en lever geen o ontstekingsremmers nemen maar dankzij happy cbd heeft ze dit niet nodig in begin dosis iets hoger omwille de pijn na operatie maar nu 14 dagen geopereerd en ik heb contineu een happy dog .zelfs dierenarts snapt het niet

• Welk product heb je gebruikt? Cbd honden en cbd life
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3 en 5 hond weegt 40 kg
  • Hoe heeft het je geholpen? Tegen pijn ontsteking en antibacterieê

Het werkt

Ik heb al heel lang problemen met doorslapen. Sinds ik de HHC druppels inneem vòòr het slapen gaan, kan ik weer doorslapen.

• Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3
  • Hoe heeft het je geholpen? Weer doorslapen

Heel tevreden

Geen zware medicijnen meer nodig voor mijn hond. Dit jaar hoefde ik geen Sileo te geven (best zwaar medicijn voor vuurwerkangst). Het was voldoende met CBD voor honden. Een heerlijk rustig avond voor mijn hond.

• Welk product heb je gebruikt? CBD voor honden 4%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 1 druppel 3× per dag alleen bij onweer of vuurwerk
  • Hoe heeft het je geholpen? Uitstekend

Geweldige reis en begeleiding

Ik heb even moeten zoeken naar de juiste olie en dosering. Maar Happy cbd heeft me daar uitstekend bij geholpen. Ik kreeg samples toegestuurd en elke keer als ik mailde met een vraag kreeg ik snel antwoord. Ze hebben mij echt goed geholpen. Wat een top bedrijf met een top service. Ik ben een Happy klant!

• Welk product heb je gebruikt? Cbd 12% en cbn 5%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3 om 1
  • Hoe heeft het je geholpen? Ik voel me wat relaxter en slaap lekker in

Weggegooid geld

Totaal geen enkele verbetering, zonde van het geld

• Welk product heb je gebruikt? Druppels en sportcreme
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 9 p/d
  • Hoe heeft het je geholpen? Niet

Hi Mary, Wat jammer dat de cbd druppels en creme je niet voldoende hebben geholpen! Ons doel is om, zo mogelijk, iedereen te helpen en willen je daarom graag een sample opsturen van de sterkere variant. Het begin is even een zoektocht naar de juiste dosering en de juiste olie maar eenmaal gevonden kan men er een hoop baat bij hebben. Hopelijk heb je baat bij onze opgestuurde sample. Hava a Happy day!

Ik slaap veel beter

Sinds ik CBD neem slaap ik veel beter en ben ik overdag veel rustiger bij bepaalde uitdagingen.

• Welk product heb je gebruikt? Marvellous mind
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3 per dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Betere slaap, rustigere mood

goed product

Ik kan beter slapen dan vroeger

• Welk product heb je gebruikt? HHC
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? N.v.t.
  • Hoe heeft het je geholpen? N.v.t.

Hhc werkt

Sinds ik hhc gebruik slaap ik beter rustiger

• Welk product heb je gebruikt? Hhc
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 4 a 5
  • Hoe heeft het je geholpen? Betere slaapkwaliteit

ik slaap als een roosje

Door mijn rugpijn (artrose) sliep ik heel slecht en onrustig. Nu in de HHC olie gebruik slaap ik ontzettend goed en rustig. Ik ben heel blij met deze olie

• Welk product heb je gebruikt? HHC olie
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 1 a 2
  • Hoe heeft het je geholpen? slaap nu goed

Beste Happy ;) HHC is een super product voor mijn chronische klachten en ik ben nu ook gestopt met blowen!

• Hoeveel druppels heb je gebruikt? 4 per dag
  • Hoe heeft het je geholpen? Yes!!

Tevreden na 2 weken

Ik gebruik Balenced Body 12% nu 2 weken (1 druppel), heb geen klachten/ verschijnselen. Wat ik wel heb gemerkt dat ik minder Paracetamol gebruik voor mijn pijnklachten. Ik slikte Paracetamol elke 5 á 6 uur, nu krijg ik weer pijn elke 7 á 8 uur. Dus dat is een verbetering die ik al merk na 2 weken. Het is natuurlijk nooit zeker of dat door de BCD kuur komt, maar het lijkt mij wel. Ik ben van plan om geregeld een review te schrijven na wat langer gebruik, Jan

• Welk product heb je gebruikt? Balanced Body 12%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 1
  • Hoe heeft het je geholpen? minder pijn

Was heel erg moe omdat ik geopereerd met worden en het werdt echt beter ben veel minder moe en voel me over het algemeen beter. Ook heb ik chronische onstekingen in mijn lichaam die ervoor zorgen dat ik altijd pijn heb, ik merk echt verlichting.

• Welk product heb je gebruikt? Cbd body balans
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3x2 druppels
  • Hoe heeft het je geholpen? Goed

Prima product.

Ik gebruik de hhc olie voor mijn neurologische klachten en het helpt mij goed.

• Welk product heb je gebruikt? HHC 10 en 5%
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? Overdag 2x 2 druppels van 5% en voor de nacht 4 druppels van 10%
  • Hoe heeft het je geholpen? Ik heb veel last van neurologische klacgten in mijn benen en de druppels geven zeker verlichting en ik slaap veel beter.

Top producten en service!

Het is even zoeken naar de juiste dosering voor mij van de cbd en cbg druppels maar ik merk zeker al effect. En ik krijg goede begeleiding via de mail. Snel reactie ook. En producten snel thuis geleverd en goede kwaliteit. Ze smaken ook lekker!

• Welk product heb je gebruikt? Cbd en cbg
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3 om 2
  • Hoe heeft het je geholpen? Ik voel me moe dus ook wat relaxter daardoor

voel meer lucht

na een week of 2 merkte ik verschil

• Welk product heb je gebruikt? luchtwegen
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 3 x 2
  • Hoe heeft het je geholpen? meer energie

Snelle en goede service maar had meer verwacht

De service is super vriendelijk , snelle service, goede voorlichting. Onze hond gebruikt het nu 6 maanden maar de verandering is valt mij een beetje tegen maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

• Welk product heb je gebruikt? CBD 2% hond
  • Hoeveel druppels heb je gebruikt? 2 x daags 2
  • Hoe heeft het je geholpen? Hij is in huis iets relaxter buiten nog steeds drama

Jupiter 71

2684LV Poeldijk

Over Happy CBD

Onze naam zegt het al: bij Happy CBD staan ‘Happy’ en vooral ‘Happy customers’ centraal. We geloven in de kracht van een goed product en zeker ook in uitblinkende service. We begeleiden je dan ook graag in iedere fase van je ‘CBD-ontdekkingsreis’. Naast een topproduct, ontvang je van ons persoonlijke tips en tricks om het optimale uit je leven met CBD-olie te halen. Dankzij ons handige logboek vind jij nóg sneller je juiste dosering. Happy zijn met een product dat bij je past, daar gaat het om. We werken uitsluitend met hoogwaardige full spectrum CBD-olie. Deze olie bevat een volledig profiel van alle cannabinoïden. Onze CBD-olie wordt verrijkt met extra terpenen. Terpenen zijn organische, aromatische stofjes die van nature in duizenden plantensoorten voorkomen. De onderlinge werking ervan versterkt elkaar, waardoor je optimaal van de werkzame stoffen in de CBD druppels profiteert. Ook na je bestelling staan we te popelen om je te ondersteunen op een manier die voor jou goed voelt. We denken met je mee en geven je proactieve tips om het maximale uit je CBD-olie te halen. Wij leveren altijd snel en checken zorgvuldig al onze batches. Met je bestelling bij Happy CBD maak je trouwens niet alleen jezelf happy. Voor elke bestelling die we binnenkrijgen, steunen wij een goed doel. Echt geluk is geluk dat je kunt delen! Life is good, be happy!