Alles is netjes afgerond en duidelijk besproken. Van alles word je netjes op de hoogte gehouden gedurende het proces. Hele vriendelijke en meelevende man die het beste met iedereen voor heeft. In een tijd van deze beslissing vond ik het belangrijk iemand tegenover me te hebben die zich wel een beetje kan inleven in de situatie en dat doet hij zeker. Ik zou Richard zeker aanbevelen.

Fijne, maar kordate aanpak

Richard heeft zich van het begin tot het eind correct en met aandacht voor beide partijen opgesteld. Het traject verliep met horten en stoten, maar dat was hem zeer zeker niet aan te rekenen. De opgestelde documenten waren prima in orde en ik kan Richard zeer zeker aanbevelen voor iedereen die een uitstekende mediator zoekt.

Geweldige mediator

Richard is iemand die op zeer prettige en menselijke wijze met belang voor beide partijen en betrokken kinderen de zaken deskundig oppakt. Hij denkt in oplossingen en mogelijkheden. Richard heeft belangeloos meer tijd in onze bemiddeling gestoken dan vooraf afgesproken. Ik zou een ieder wie voor de vervelende taak van een echtscheiding staat Richard aanraden.

• Betrokkenheid

Door de professionele begeleiding verliep het hele proces erg soepel!

Richard is zeer professional en behulpzaam, mede dankzij deze eigenschappen verliep het proces erg Soepel. Ik kan Richard echt aanraden hierom en ook de communicatie verliepen efficient en vloeiend.

Prettig geholpen

Prettig geholpen

• Betrokkenheid

Een fijne bemiddelaar om tot goede afspraken te komen.

Ik ben zeer tevreden. Vakkundig en snel zijn de woorden die als eerste in mij opkomen. Zeer goed bereikbaar en je kunt met al je vragen terecht. We hebben niet lang hoeven wachten op informatie of antwoorden op vragen. Vaak kregen we binnen een dag al antwoord.

• Betrokkenheid

Wij hebben Richard ervaren als een betrokken persoon.

Richard is rustig, vriendelijk, belangstellend, deskundig. Hij weet veel en als hij niet direct antwoord kan geven, zoekt hij het voor je uit. Richard is de deskundige mediator, maar laat zich ook als persoon zien.

Persoonlijk en kundig

Vanaf het eerste contact met Richard bij mijn ex thuis voelde de mediation persoonlijk en vertrouwd. Richard verstaat zijn vak en zorgt voor een snelle afhandeling als ex partners het er samen over eens kunnen worden. Alle mogelijkheden worden besproken en het convenant zit goed in elkaar. Binnen 3 maanden was alles rond. Ik raad hem zeker aan als mediator

Super service!

Super vakkundig en ook top service een aanrader

• Betrokkenheid

Zeer deskundig in zijn vakgebied, zeer goede communicatie en bereikbaarheid en vlotte afhandeling!

Dhr Richard Gregoire verstaat zijn vak en is heel goed benaderbaar. De gevraagde opdrachten zijn zeer accuraat en vlot behandeld en afgehandeld. Ik heb al vaker gebruik gemaakt van de diensten van dhr. Richard Gregoire en alle keren naar volle tevredenheid.

• Betrokkenheid

Structuur en duidelijkheid in roerige tijden

Richard schept structuur en duidelijkheid met zijn nauwkeurige en voortvarende optreden. Zodoende konden wij goede afspraken maken over zaken die geregeld moesten worden. Daarnaast een prettig en toegankelijk persoon.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.