Keurige werkwijze

Blij met de keuze om met een mediator de scheiding te regelen. Alles is duidelijk op papier gezet en alles is op een nette wijze gegaan.

• Betrokkenheid

Respectvol, deskundig en zeer prettig in de afwikkeling!

Ik heb Esther van Diepen als een zeer fijne mediator ervaren. Ze heeft ons uitstekend geholpen, omdat mijn ex-vrouw en ik op bijna alle punten op 1 lijn zaten is het proces soepel verlopen. Esther heeft ons hierbij zeer professioneel geholpen. Behalve dat ze deskundig is, heeft ze ook een een fijne persoonlijkheid. Ik kan haar van harte aanbevelen! Esther bedankt!

Prettig en Soepel

Esther is heel rustig, professioneel en neutraal. Maar heel leuk in de omgang.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Esther als mijn mediator heb ik als heel fijn ervaren.

Esther stond altijd klaar voor mij waar neer ik haar nodig had. Ze maakt haar beloftes waar zodat er een vertrouwensband kon worden opgebouwd. Esther is open, spontaan, direct en toont compassie en begrip. Ze wist mij goed uit te leggen over bepaalde zaken en daar ook eerlijk in te zijn zodat je weet waar je aan toe bent. Esther maakt een deskundige en betrokken indruk zodat je het gevoel hebt dat je in goede handen bent. Zonder haar was het scheidingsproces voor mij nog lastiger en moeilijker geweest. Bedankt Esther voor alles! Groetjes Ellen

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.