Een professionele, neutrale en tevens empatische mediator. Ze wil het echt goed voor je regelen. Ze werkt snel. En ze heeft ons ook geholpen met de hypotheek. Ik ben Esther enorm dankbaar!

• Betrokkenheid

Esther heeft ons ontzettend goed geholpen. Wij zijn samen met Esther tot een bemiddeling gekomen qua ouderschapsplan en alimentatie. Esther werkt snel en denkt echt aan beiden partijen. Ze luistert echt naar de wensen en behoeftes van beiden kanten wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ik/wij raden Esther zeker aan.

• Betrokkenheid

Zeer deskundige, warme zakelijk begeleiding

Esther heeft ons goed meegenomen in de verschillende mogelijkheden die wij hadden. Ze gaf ons beiden ruimte voor ons eigen verhaal, zonder daarover een mening te hebben. Zij probeerde met onze input op een zakelijke manier tot afspraken te komen.

Goede begeleiding

Esther heeft ons de juiste begeleiding gegeven om onze zaken te behartigen. Als zeer prettig ervaren, omdat Esther ook vraagt naar de persoonlijke situatie.

• Betrokkenheid

hele goede begeleiding in een moeilijke tijd.

Wij hadden niet echt een mediator nodig. Maar ben zo blij dat we dit gedaan hebben. Ze is er voor alle 2 en dat is echt heel goed.

• Betrokkenheid

Empathisch, vakkundig, betrokken, handelend in het belang van beide partijen.

Heb tijdens de mediation betrokkenheid gevoeld gedurende het gehele echtscheidingsproces Esther van Diepen heeft het vermogen om emoties te vertalen, door vragen te stellen vanuit empathie. Luisterend, analyserend en het geheel goed kunnen inschatten en vervolgens daarop anticiperen, en ernaar kunnen handelen in het belang van beide partijen. Daarbij is zij ook zeer vakkundig op fiscaal en financieel gebied. Zij heeft niet alleen ontzorgd, maar ook gezorgd voor acceptatie in het proces, waarbij alle partijen naar ieders tevredenheid tot een eindoplossing zijn gekomen.

Keurige werkwijze

Blij met de keuze om met een mediator de scheiding te regelen. Alles is duidelijk op papier gezet en alles is op een nette wijze gegaan.

• Betrokkenheid

Respectvol, deskundig en zeer prettig in de afwikkeling!

Ik heb Esther van Diepen als een zeer fijne mediator ervaren. Ze heeft ons uitstekend geholpen, omdat mijn ex-vrouw en ik op bijna alle punten op 1 lijn zaten is het proces soepel verlopen. Esther heeft ons hierbij zeer professioneel geholpen. Behalve dat ze deskundig is, heeft ze ook een een fijne persoonlijkheid. Ik kan haar van harte aanbevelen! Esther bedankt!

Prettig en Soepel

Esther is heel rustig, professioneel en neutraal. Maar heel leuk in de omgang.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Esther als mijn mediator heb ik als heel fijn ervaren.

Esther stond altijd klaar voor mij waar neer ik haar nodig had. Ze maakt haar beloftes waar zodat er een vertrouwensband kon worden opgebouwd. Esther is open, spontaan, direct en toont compassie en begrip. Ze wist mij goed uit te leggen over bepaalde zaken en daar ook eerlijk in te zijn zodat je weet waar je aan toe bent. Esther maakt een deskundige en betrokken indruk zodat je het gevoel hebt dat je in goede handen bent. Zonder haar was het scheidingsproces voor mij nog lastiger en moeilijker geweest. Bedankt Esther voor alles! Groetjes Ellen

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.