Deskundig en betrokken.

Jan is een prettig persoon om mee te praten. Hij is deskundig en brengt goed de balans aan tussen de beide partijen.

• Betrokkenheid

komt goed professioneel en onafhankelijk over.

Vervelend nieuws horen van partner is heel lastig te accepteren, als je dit hoort van een derde die onafhankelijk is, werkt dit een stuk beter.

Prettige rustige man

Ik heb Jan Snijders leren kennen als een rustige prettige man met kennis van zaken. Hij ons heel goed begeleid.

• Betrokkenheid

Een kundige, meedenkende, aimabele, meelevend persoon.

Geduldig is het traject geschetst. Alle vervolgstappen, mogelijkheden en ook gevolgen werden benoemd. Wij kregen veel goed advies. De scheiding werd van beide (financiële) kanten belicht. Er werd goed rekening mee gehouden dat wij het samen en in harmonie wilden regelen.

• Betrokkenheid

Zeer nette sociale aardige man

Aardige sociale man

• Betrokkenheid

Duidelijke uitleg van wat er allemaal moet gebeuren om

Had hulp nodig bij een scheiding en in no-time was alles geregeld. Duidelijke uitleg en ik weet precies wat me te wachten staat in de toekomst

• Betrokkenheid

Prima, rustige man die met beide meedenkt.

Jan was flexibel kwa tijd, alles was snel geregeld, Een rustige man met de nodige ervaring.

Duidelijk, vertrouwens persoon.

Duidelijk in uitleg wat er te wachten staat, welke procedures te volgen en de mogelijkheden worden uitgelegd. Klein minpuntje; zaken die besproken zijn in het overleg duidelijk omschrijven zodat deze achteraf alsnog genoteerd moeten worden.

• Betrokkenheid

Duidelijkheid, netjes op tijd,goede begeleiding

Duidelijk, to the point.

• Betrokkenheid

Jan is onafhankelijk en zeer professioneel in zijn vak

De gesprekken met Jan heb ik als zeer prettig ervaren. Jan bekijkt de casus vanuit een neutraal oogpunt. Je kunt merken dat Jan de nodige ervaring heeft. Erg fijn om in een huiselijke omgeving de gesprekken te voeren.

• Betrokkenheid

Jan staat altijd voor je klaar

Jan is een persoon die betrouwbaar is en hij staat altijd voor je klaar. Hij doet wat hij zegt. Hij heeft de echtscheiding convenant en het ouderschapsplan naar wens netjes geregeld. Top en dank u wel Jan.

gewoon goed

op zich goed alleen paar dingen was niet bekend zoals 10 jaar almentatie ipv 5 jaar

• Betrokkenheid

Ik vond de contacten bij jullie thuis erg constructief en prettig. We konden toewerken naar een goede oplossing voor jullie allebei. Hierbij bleek inderdaad dat de alimentatieplicht volgens de nieuwe regels voor jou niet 5 jaar maar 10 jaar was.

Deskundig en prettig geholpen. Er komt veel op je af bij een scheiding. Jan heeft goed geholpen met de te nemen stappen.

Een goede mediator

De heer Snijders komt op mij over als een man, die weet waar hij over praat, gezien zijn manier van benaderen van mij en mijn ex vrouw. Hij weet op een goede manier om te gaan met een erg gevoelig liggende kwestie, zoals een echtscheiding kan zijn. Verder heb ik respect voor de deskundigheid, waarmee hij zijn werk doet. Hij komt bij mij erg vriendelijk en gastvrij over.

Netjes en correct

Voldoende geinformeerd.Draai niet om de feiten heen.

Snelle communicatie, snel afgehandeld

Ik vond het erg fijn dat de communicatie snel was!

• Betrokkenheid

Jan denkt mee en geeft goed advies.

Ervaring met Mediator Jan Snijders was erg goed. Hij legde in het eerste gesprek uitgebreid uit wat ik van hem als mediator kan verwachten. Ook gaf hij veel advies over de mogelijkheden van co-ouderschap.

• Betrokkenheid

Vriendelijke, correct, zorgt ervoor dat jouw vragen geen vragen meer zijn

Jan is een vriendelijke en correcte man, probeert op een ontspannen wijze je zo goed mogelijk door dit proces heen te helpen. Staat direct klaar voor je vragen en zoekt dingen uit als hij het zelf niet weet. Antwoord ook snel. Ik kan hem zeker aanbevelen. Hoop hem zelf niet meer nodig te hebben. Haha.

Zeer deskundig en duidelijk.

De scheiding was een moeilijke periode voor mijn partner en voor mij. In beslissingen die genomen moesten worden stonden soms ook onze emoties op de voorgrond naast de zakelijke. Door de mediaton van Jan zijn we er uitgekomen. Zijn gedegen financiële kennis is een groot voordeel voor ons geweest in de zakelijke afwikkeling van de scheiding en zijn rust hielp ons goed om te gaan met onze emoties. Waarvoor onze dank. We kijken terug op een zeer geslaagde mediaton.

Prima en correct

Een snelle en correcte afhandeling.

Jan is helder in zijn communicatie en verwerkt aangeleverde documenten snel. Hij neemt je stap voor stap mee door het proces. In ons geval de scheiding met twee kinderen, de verdeling en een duidelijk financieel overzicht ten tijde van de echtscheiding en de situatie daarna. Het contact verliep prettig en hij was altijd beschikbaar als er nog vragen waren.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.