Verademing in de strijd

Door de rustige, geduldige en vakkundige aanpak konden moeilijk beslissingen mogelijk worden gemaakt die voor alle partijen de juiste zijn gebleken.

• Betrokkenheid

Professionele ondersteuning in een precair proces

Geboden hulp in een gemoedelijke setting waardoor spanning geminimaliseerd is.

• Betrokkenheid

Blij dat ik hiervoor gekozen heb!

De mediation heb ik als zeer positief ervaren. Mede door de mediation is het contact met mijn ex-man na afhandeling nog altijd vriendschappelijk.

Zeer slecht

De mediator is erg partijdig en qua kennis niet vakbekwaam. Veel zaken zelf moeten uitpluizen en er zijn grote fouten gemaakt.

• Betrokkenheid

Met spijt constateer ik dat u onze dienstverlening als onder de maat hebt ervaren. Graag ga ik met u in constructief gesprek, om uw zorgen weg te nemen en te kijken wat ik hierin voor u kan betekenen. Overigens verbaast mij uw negatieve beoordeling wel, omdat de mediation al in september 2020 was afgerond en toen alles goed leek en u nu, 10 maanden later, met uw klacht komt. Ik had er graag eerder met u over kunnen spreken, dat had u wellicht heel wat frustratie kunnen besparen. Van de MfN heb ik begrepen dat u uw klacht over mijn dienstverlening daar hebt neergelegd. Dat betekent dat ik verdere communicatie tussen ons zal laten begeleiden door de klachtbehandelaar. Het feit dat ik u inhoudelijk eerst even niet mail, heeft dus niets te maken met dat ik uw klacht niet serieus neem, maar met dat ik het zorgvuldig voor u en mijzelf wil doen onder begeleiding van de klachtbehandelaar. Rekenend op uw begrip, met vriendelijke groet, Hans Verbruggen

Prima begeleiding

Zeer prettig in de omgang, ter zake kundig en bereid dingen uit te zoeken die hem niet helemaal bekend zijn.

• Betrokkenheid

Fijne mediation die redelijk snel was afgehandeld

Het regelen van onze scheiding bij De ScheidingsMediator is goed gegaan. Er werd ons beloofd dat alles binnen 3 afspraken geregeld zijn zou zijn. Dit hebben wij niet gehaald, omdat er vanuit de mediator en vanuit ons nog extra zaken moesten worden geregeld of uitgezocht. Ook al duurde alles langer dan verwacht, ik ben erg tevreden met hoe alles uit eindelijk op papier is gekomen en daar gaat het natuurlijk om. Mede door een goed convenant, is het contact met mijn ex-partner nu beter dan in het begin van het scheidingsproces.

zeer proffesioneel .

Wij de hulp bij onze scheiding als zeer goed ervaren . Als je ergens vragen over had , werd het rustig uitgelegd . Ook Hans hebben we als zeer sympathiek en begaan met ons ervaren . Wat ons betreft , raden wij hem aan voor hulp bij een scheiding .

• Betrokkenheid

Aandacht voor de situatie en proffessioneel

Met een grote beslissing in ons leven hebben we dankzij Hans Verbruggen een goede samenwerking gehad in onze scheiding. En is alles goed afgesloten voor beide partijen. We, ik en mijn Ex zijn zijn erg positief over de samenwerking met Hans. En raden hem zeker aan voor andere mensen.

• Betrokkenheid

Ik zou deze mediator van harte aanbevelen. Professioneel, vriendelijk en accuraat.

Ik ben blij dat wij Hans tegen zijn gekomen. Hij is de juiste persoon op de juiste plek. Hij denkt mee, beoordeeld niet, luistert en komt met de juiste oplossingen. De scheiding ging ontzettend snel. Het kantoor zou ik aan iedereen aanbevelen, het zijn mensen die je begrijpen en werken hard zodat je snel verder kan gaan. Ze hebben de scheiding draaglijk gemaakt. Nog eens bedankt hiervoor.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.