
Met spijt constateer ik dat u onze dienstverlening als onder de maat hebt ervaren. Graag ga ik met u in constructief gesprek, om uw zorgen weg te nemen en te kijken wat ik hierin voor u kan betekenen. Overigens verbaast mij uw negatieve beoordeling wel, omdat de mediation al in september 2020 was afgerond en toen alles goed leek en u nu, 10 maanden later, met uw klacht komt. Ik had er graag eerder met u over kunnen spreken, dat had u wellicht heel wat frustratie kunnen besparen. Van de MfN heb ik begrepen dat u uw klacht over mijn dienstverlening daar hebt neergelegd. Dat betekent dat ik verdere communicatie tussen ons zal laten begeleiden door de klachtbehandelaar. Het feit dat ik u inhoudelijk eerst even niet mail, heeft dus niets te maken met dat ik uw klacht niet serieus neem, maar met dat ik het zorgvuldig voor u en mijzelf wil doen onder begeleiding van de klachtbehandelaar. Rekenend op uw begrip, met vriendelijke groet, Hans Verbruggen
Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd