Fijne mediation die redelijk snel was afgehandeld

Het regelen van onze scheiding bij De ScheidingsMediator is goed gegaan. Er werd ons beloofd dat alles binnen 3 afspraken geregeld zijn zou zijn. Dit hebben wij niet gehaald, omdat er vanuit de mediator en vanuit ons nog extra zaken moesten worden geregeld of uitgezocht. Ook al duurde alles langer dan verwacht, ik ben erg tevreden met hoe alles uit eindelijk op papier is gekomen en daar gaat het natuurlijk om. Mede door een goed convenant, is het contact met mijn ex-partner nu beter dan in het begin van het scheidingsproces.

zeer proffesioneel .

Wij de hulp bij onze scheiding als zeer goed ervaren . Als je ergens vragen over had , werd het rustig uitgelegd . Ook Hans hebben we als zeer sympathiek en begaan met ons ervaren . Wat ons betreft , raden wij hem aan voor hulp bij een scheiding .

• Betrokkenheid

Aandacht voor de situatie en proffessioneel

Met een grote beslissing in ons leven hebben we dankzij Hans Verbruggen een goede samenwerking gehad in onze scheiding. En is alles goed afgesloten voor beide partijen. We, ik en mijn Ex zijn zijn erg positief over de samenwerking met Hans. En raden hem zeker aan voor andere mensen.

• Betrokkenheid

Ik zou deze mediator van harte aanbevelen. Professioneel, vriendelijk en accuraat.

Ik ben blij dat wij Hans tegen zijn gekomen. Hij is de juiste persoon op de juiste plek. Hij denkt mee, beoordeeld niet, luistert en komt met de juiste oplossingen. De scheiding ging ontzettend snel. Het kantoor zou ik aan iedereen aanbevelen, het zijn mensen die je begrijpen en werken hard zodat je snel verder kan gaan. Ze hebben de scheiding draaglijk gemaakt. Nog eens bedankt hiervoor.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.