Geweldig goede begeleiding

De begeleiding van Chris is me zeer goed bevallen omdat: - er veel tijd genomen wordt om zaken uit te leggen - Chris flexibel is - er rekening gehouden wordt met beider belangen - duidelijkheid geboden wordt tijdens de sessies

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.