Vriendelijk , rustig en vakbekwaam

Zeer fijn persoon om je scheiding te regelen en alles goed te begeleiden.

Ik werd snel geholpen

Ik vond het erg fijn dat er zo snel gehandeld werd en dat je zelf ook mee dacht want ik had er zelf niet heel veel verstand van hoe het nu in zijn werk ging. Ook vond ik het fijn dat je zo betrokken was naar ons verhaal.

• Betrokkenheid

Ik ben tevreden met wat zij allemaal heeft gedaan voor mij.

Ze was erg betrokken en reageerde snel. Ze heeft mij goed begeleid gedurende de hele periode.

• Betrokkenheid

Ik heb mevrouw gebeld en was zo geregeld

Lief en begrip vol

• Betrokkenheid

ervaren, betrokken en persoonlijke begeleiding bij het proces van de scheiding

Ik heb de begeleiding als prettig ervaren. er was een veilig klimaat. voldoende ruimte en eerlijk overleg naar beide partijen. Onze mediation hebben wij gelukkig halverwege stop kunnen zetten, om samen door te gaan.

Fantastisch

Goede communicatie, duidelijke zinsvorming, onderneemt gelijk actie mochten er foutjes instaan

Prettig schakelen

Dé ScheidingsMediator Afra Koning heeft mij geholpen met de mediation. Je kunt online scheiden voor een goedkoop bedrag, maar ik vind het schakelen met een persoon toch prettiger dan online. Je kunt net wat gerichtere vragen stellen en Afra legt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Wij hebben binnen 1 afspraak en wat mail contact de scheiding geregeld.

Zo fijn geholpen en vooral heel snel en secuur!

Erg spontane dame die mee dacht en waar nodig aanvulde en de kijk op situaties verbeterde!

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.