Ivette heeft een hele warme persoonlijke benadering

Ik heb Ivette als heel professioneel ervaren met kennis van zaken en toch ook de persoonlijke interesse bij ieder gesprek over de voortgang van alles. Zaken die geregeld moesten worden. De belangstelling m.b.t. het vinden van een woning voor mijzelf vond ik erg fijn. Ik ben blij dat wij voor Ivette hebben gekozen.

Prima geholpen

Prettig en rustig.

Zeer prettige mediation bij Ivette in Emmen

Ondanks dat mediation niet een leuk iets is, heb ik het als zeer prettig ervaren. Een Warm en 'lekker normaal' ontvangst. Ze is duidelijk en onpartijdig. Ze stelt je goed op je gemak. We hebben snelle stappen gezet samen met Ivette. Ik beveel haar zeer zeker aan. Nogmaals Bedankt!

• Betrokkenheid

Alle informatie gehad die nodig was Wat ik fijn vond Dat er heel veel rekening gehouden werd met het emotioneel aspect wat een scheiding met zich meebrengt Yvette stelde je echt op gemak en was heel betrokken

Goed gedaan

Goed gedaan. Rustig. Luistert goed. Duidelijk. Too

Zeer prettig en vlot

Fijne gesprekken. Duidelijke aanpak. Oor voor beide partijen en begrip voor sentimentele en moeilijke momenten. Top

professioneel

goede ervaring en zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Hele fijne begeleiding in een emotionele tijd.

Ivette is een warme persoonlijkheid. Ze is eerlijk, betrokken en onpartijdig. Ook vindt ze het erg belangrijk dat het voor de kinderen goed geregeld wordt. Fijne gesprekken gehad, waardoor er goede beslissingen genomen konden worden.

• Betrokkenheid

grote mate van betrokkenheid.

Betrokken,deskundig,eerlijk, kiest geen partij en een warme persoonlijkheid.

• Betrokkenheid

Snel en deskundig oordeel zonder gedoe.

Fijn in omgang. Begripvol en luisteren naar beide partijen.

Begripvol en sociaal

Voor de tweede keer een soepel mediationtraject doorlopen

Fijne, nuchtere mediator

Wij zijn begeleid door Ivette en zijn erg tevreden over de uitkomst hiervan. Ivette is nuchter, meelevend, onpartijdig en deskundig. Er was ruimte voor emotie, maar er werden ook knopen doorgehakt. Erg fijn om op deze manier begeleidt te worden in een proces wat voor beide een zwart vlak was.

• Betrokkenheid

Heerlijke nuchtere en bovenal eerlijke mediation!

In een roerige tijd waarin je leven overhoop ligt is niets fijner om iemand te treffen die nuchter en doortastend een helpende hand biedt. Ondanks dat we zaken vooraf al behoorlijk helder hadden wist Ivette ons nog net de laatste details scherper te laten stellen. Haar eerlijke en ervaren mening bood ons een stukje houvast. Ivette nogmaals bedankt voor je snelle handelen en je fijne begeleiding.

Super echt super

ze is echt een topvrouw en zorgt dat alles goed loopt.. we hebben het allemaal goed ervaren.. we zouden iederern haar aan raden

Heel fijn en persoonlijk

De ontmoetingen waren warm en persoonlijk. Fijne gesprekken met rust en ruimte voor emoties, vragen en uitleg.

Professionele en snelle afhandeling

De hulp die we hebben gekregen is gedaan door een professioneel persoon. Ze had goed oog voor de wensen van ons. Bij verschillende meningen van mijn vrouw en mij kwam Ivette met een passende oplossing. Het was zeer prettig om met haar te werken, ze was duidelijk, meelevend, begripvol en kon het gesprek goed op gang houden. Liepen de emoties even te hoog op bij een iets pijnlijker onderwerp, kon Ivette door middel van een verandering van het gespreksonderwerp het gesprek weer in goede banen leiden, later werd er weer teruggekomen op een wat pijnlijker onderwerp. Er werd duidelijk aangegeven door haar dat als het emotioneel teveel werd, dat we dat moesten aangegeven en dat we het gesprek een vervolg gaven op een ander tijdstip deden. Ik ben zeer tevreden over het verloop van het mediationproces.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.