Zeer tevreden over de service en de hulp van Amazon Advies.

Zeer tevreden over de service en de hulp van Amazon Advies. Amazon was voor ons iets nieuws om mee te beginnen, hierdoor kwamen wij uit bij Amazon Advies. Als je nieuw bent is Amazon erg complex om mee te beginnen, hierin heeft Amazon Advies ons goed geholpen en het hele traject stap voor stap uitgelegd. Nu wij alles hebben ingericht zien we ook de eerste verkopen, dit met dank aan Amazon advies.

Wacht al 4 maanden op btw aanvraag

Wachten al 4 maanden op een btw nummer aanvraag in Duitsland terwijl dit uiterlijke 4 - 12 weken zou duren. Hele 4e kwartaal misgelopen door deze werkwijze

Goede start!

Via Amazon Advies heb ik het Brand Pakket laten uitvoeren voor ons merk. Na een positieve call met Noud adviseerde hij ons om dit pakket te nemen en vervolgens kregen we gratis een offerte op maat. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. Ons merk staat volledig gebouwd op Amazon met de juiste content en strategie. Een goede start voor een nieuw platform.

Ervaren partij

Ervaren partij met veel kennis over het verkopen op Amazon en alle legaliteiten eromheen. Goede communicatie. Zeker aan te bevelen!

Oprichting van mijn LLC in Amerika fijn en professioneel gelopen

Dank aan Sam en Noud voor het informeren en uit handen nemen van de oprichting van mijn LLC in de US. Die gewoon onder mijn BV ingedeeld is waardoor we direct aan de slag kunnen op Amazon. Ook de samenwerking met Paul voor het fiscale stuk was erg fijn.

Oprichting van mijn LLC in Amerika fijn en professioneel gelopen

Waardevol!

Ik heb een coachingsuurtje ingepland bij Amazon Advies. Ik ben erg goed geholpen. Door Amazon Advies hebben we binnen 1 uur meer vragen beantwoord gekregen en dingen binnen Amazon voor elkaar gekregen dan in 2 maanden met Amazon zelf. Zeker aan te raden als je hulp nodig hebt bij het starten met Amazon.

Verkopen op Amazon? Top partij

Met plezier samengewerkt met Noud en Sam. Professionele partij om je amazon verkopen mee aan de gang te krijgen. Kleine tip: Breid uit naar meer Marketplaces ;)

Fijne samenwerking!

De heren van Amazon Advies hebben mijn Amazon selleraccount volledig opgebouwd en zijn nog steeds actief als advies partij voor mijn Amazon business. Amazon Advies heeft veel kennis en ondanks het stroeve Amazon systeem schakelen zij snel!

Perfecte ontzorging

Fijne samenwerking met een goed resultaat!

Goed geholpen met start op Amazon

Met deze partij de start gemaakt op Amazon Duitsland met alles wat daar bij komt kijken. De communicatie verliep soepel en ze geven duidelijke uitleg. Scheelt een hoop tijd en uitzoekwerk. Zou ze zeker aanraden.

Verstand van zaken, prettig contact

Ik ben erg tevreden over de werkzaamheden die Ties en zijn team voor ons uitvoeren. Er wordt snel geschakeld, ze hebben kennis van zaken en je kunt voor een breed spectrum aan hulpvragen bij ze terecht. Ze doen een stukje Amazon uitbesteding, maar ook de aanvraag van een Duits BTW nummer en de aangifte daarvan. Zo zit alles onder een dak, en kan ik bij vragen altijd bij ze terecht. Daarnaast is dit een partij met eerlijke prijzen en geen dure agency waar direct vanaf dag 1 het vel al over je oren wordt getrokken. Aanrader, zeker voor de startende Amazon verkopers.

Geweldig geholpen, kennis van zaken.

Ik stond schaakmat om te beginnen met Amazon en zat te kloten met een Engelstalig bedrijf die het veel te ingewikkeld maakte om mij te helpen, zo kwam ik Ties tegen en we zaten direct op dezelfde golflengte! Thanks again

Gestart op Amazon US

Na het succes op Amazon in Europa (voornamelijk Duitsland) vond ik het tijd om het is in Amerika te gaan proberen. Leuk om met dit team aan de slag te gaan om daar mijn buseinss op te zetten en uit te breiden. Dit ervaren team (o.a. oprichters van het bedrijf spy-fy) hebben ervoor gezorgd dat ik nu verkoop op Amazon in amerika en dat loont. Het duurde even, maar dan heb je ook wat!

Listing issues snel opgelost

Een deel van mijn producten was plotseling niet meer actief. De reden was niet bekend. Het bleek een storing buiten mijn schuld die AmazonAdvies.nl snel heeft opgelost. Bovendien hebben ze de kwaliteit van mijn listings verbeterd waardoor ik nu veel meer verkoop. Aanrader!

Frans en Duitse btw nummers

Via deze partij mijn btw nummers aangevraagd voor Frankrijk en Duitsland. Snelle communicatie en eenvoudig proces. Frankrijk duurde wat langer, maar werd constant op de hoogte gesteld van de status.

Ervaren amazon partij

Heb de afgelopen maanden mijn amazon assortiment laten uitbouwen door de heren van amazon advies waar ook direct zorggedragen is voor onze btw aangiftes en registratie. Professionaliteit alom. Ik werd vanaf moment 1 meegenomen in het traject, duidelijke uitleg en werd constant op de hoogte gehouden waar we stonden. Absolute aanrader voor de nog wat onwetende amazon verkoper die een zetje in de rug nodig heeft!

Prettige communicatie

Mijn ervaring is zeer goed (9). Voor het optimaliseren van ons Amazon profiel heb ik contact gehad met Ties en Noud, beide zijn altijd bereikbaar en goed in hun communicatie.

Mijn ervaring was uitstekend!

Mijn contact persoon binnen het bedrijf is altijd goed bereikbaar en staat voor al mijn vragen klaar.

Absolute aanrader!

Erg prettige communicatie en een bureau dat doet wat het beloofd!

Top ervaring

Via deze site een Duits BTW Nummer aangevraagd en een verkoop account op Amazon incl. plaatsing van producten gerealiseerd. Er werd telkens creatief meegedacht bij problemen die we tegen kwamen en ook snel gezorgd voor een oplossing.

Snelle en duidelijke communicatie, alles keurig geregeld

Ties en Michelle, mijn contactpersonen bij Amazonadvies hebben alles vanaf dag 1 perfect geregeld, reageren snel op email en de service die ze hebben verleend, het aanvragen van een Duits BTW nummer is vlekkeloos verlopen. Ik verwacht in de toekomst meer zaken te gaan doen met ze.

Voor ons het btw nummer in Duitsland aangevraagd. Goed geregeld omdat je zelf niet weet hoe en wat. Kon terecht met al mijn vragen. Bedankt!

In een woord geweldig..

Kwam deze site toevallig tegen op google..super ..wat geven die mooie tekst en uitleg om een Amazon verkopers account aan te maken..stappenplan goed duidelijk gemaakt en makkelijk te volgen...ook kun je vragen stellen via een chat..super

Via deze partij een Duits btw nummer aangevraagd. Alles goed geregeld. Het nummer is inmiddels binnen

Over amazonadvies.nl

Amazonadvies.nl is het platform voor Nederlandse en Belgische e-commerce ondernemers die actief zijn op Amazon. Het platform met al haar informatie en de aangeboden diensten brengen jouw verkoop op Amazon naar een hoger level!