Ervaren amazon partij

Heb de afgelopen maanden mijn amazon assortiment laten uitbouwen door de heren van amazon advies waar ook direct zorggedragen is voor onze btw aangiftes en registratie. Professionaliteit alom. Ik werd vanaf moment 1 meegenomen in het traject, duidelijke uitleg en werd constant op de hoogte gehouden waar we stonden. Absolute aanrader voor de nog wat onwetende amazon verkoper die een zetje in de rug nodig heeft!

Prettige communicatie

Mijn ervaring is zeer goed (9). Voor het optimaliseren van ons Amazon profiel heb ik contact gehad met Ties en Noud, beide zijn altijd bereikbaar en goed in hun communicatie.

Mijn ervaring was uitstekend!

Mijn contact persoon binnen het bedrijf is altijd goed bereikbaar en staat voor al mijn vragen klaar.

Absolute aanrader!

Erg prettige communicatie en een bureau dat doet wat het beloofd!

Top ervaring

Via deze site een Duits BTW Nummer aangevraagd en een verkoop account op Amazon incl. plaatsing van producten gerealiseerd. Er werd telkens creatief meegedacht bij problemen die we tegen kwamen en ook snel gezorgd voor een oplossing.

Snelle en duidelijke communicatie, alles keurig geregeld

Ties en Michelle, mijn contactpersonen bij Amazonadvies hebben alles vanaf dag 1 perfect geregeld, reageren snel op email en de service die ze hebben verleend, het aanvragen van een Duits BTW nummer is vlekkeloos verlopen. Ik verwacht in de toekomst meer zaken te gaan doen met ze.

Goed geholpen

Voor ons het btw nummer in Duitsland aangevraagd. Goed geregeld omdat je zelf niet weet hoe en wat. Kon terecht met al mijn vragen. Bedankt!

In een woord geweldig..

Kwam deze site toevallig tegen op google..super ..wat geven die mooie tekst en uitleg om een Amazon verkopers account aan te maken..stappenplan goed duidelijk gemaakt en makkelijk te volgen...ook kun je vragen stellen via een chat..super

Goed geholpen

Via deze partij een Duits btw nummer aangevraagd. Alles goed geregeld. Het nummer is inmiddels binnen

Amazon accoutn geblokkeerd, snel opgelost

Mijn Amazon account was geblokkeerd omdat ik geen Duits btw nummer had. Snel geregeld en inmiddels weer aan het verkopen. Top

Goede service ! Je kan je vragen altijd bij de mannen kwijt!

Goede service ! Begonnen met 1 product maar er komen er nog vele bij! Bedankt!

Amazon ervaring!

Deze jongens weten waar ze het over hebben. Goed geholpen op het gebied van (Duitse) belastingen en FBA verkoop op het Amazon platform. Aanrader!

Aanrader voor iedere ondernemer die zich op Amazon wil storten!

Heel fijn platform voor iedereen die nog niet echt bekend is met verkopen via Amazon of voor iedereen die gewoon meer wil weten over de ontwikkelingen binnen de wereld van Amazon. Hulp vanuit het team ook echt top, met duidelijk veel kennis van zaken. Een aanrader voor iedere ondernemer die zich op Amazon wil storten!

Super geholpen

Voor mij is dit bedrijf heel fijn om mee samen te werken. Vooraf persoonlijk contact omdat ik wat vragen had over de werking van de aanvraag van het belastingnummer. Alles keurig beantwoord en ook na de tijd persoonlijk contact en heel veel informatie om zelf zoveel mogelijk te kunnen doen.

Bedankt voor je positieve feedback, Jorn.

Ben goed geholpen

Bedankt Ties, voor je info en je werk. Ben voorzichtig begonnen, maar wil zeker in het vervolg weer bij jou aankloppen. Topper

Bedankt voor de feedback, Mehmed! Gr Ties

Amazon is moeilijk

Ik kwam er zelf totaal niet uit, snapte niks van heel dat Amazon. Uiteindelijk deze partij ingeschakeld en ben goed geholpen alles op te zetten. Goed geholpen door Ties!

Goed te horen! Gr Ties

Veel vragen maar wel resultaten

+ persoonlijk contact + kundigheid / vakmensen - linkje in de bevestigingsmail mag duidelijker. Deze heb ik nu over het hoofd gezien waardoor het te lang duurde.

Bedankt voor je beoordeling! Dit is feedback waar wij zeker iets mee gaan doen, en goed te horen dat de algehele ervaring alsnog goed is!

Aan de slag

Eindelijk aan de gang met Amazon. Merci voor de hulp Michelle!

Bedankt voor de tijd en moeite feedback achter te laten! Merci!

Snel en makkelijk

Top service, Duits btw-nummer was dezelfde dag aangevraagd

Bedankt voor (de goede) review!

Snelle en goede service

Snel mijn Duitse BTW nummer binnen! Met vragen kon ik ook altijd terecht. Top service voor een goede prijs.

Bedankt voor (de goede) review!

Soepel

Snel bestelproces en snel persoonlijk contact.

Bedankt voor de (goede) review!

Over amazonadvies.nl

Amazonadvies.nl is het platform voor Nederlandse en Belgische e-commerce ondernemers die actief zijn op Amazon. Het platform met al haar informatie en de aangeboden diensten brengen jouw verkoop op Amazon naar een hoger level!