fijn gesprek

kan alleen nog mijn aanmelding beoordelen. Maar wat een fijne lieve dame heb ik aan de telefoon gehad. Rustig en geduldig heeft ze alle vragen voor mij beantwoord. daarna nog een gewoon persoonlijk gesprek. Echt fijn.

Geen hulp in chat

Ik heb een uur gewacht op reactie. Er stond dat de wachttijd 1 minuut was. Nu is het 5 uur en zijn ze gesloten hierdoor is mijn probleem niet opgelost!

Hoi Amber, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten! Vreemd dat de chat niet doorkwam want dit zou nooit langer dan een paar minuten moeten duren. We zijn in de chat ook tot 20:00 bereikbaar. Waarschijnlijk technisch iets niet goed gegaan met het doorzetten naar een medewerker. Excuses voor het ongemak. Heel knullig. Zoek snel opnieuw even contact dan kunnen we je probleem oplossen! Via https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/contact vind je alle contactmogelijkheden. Chat en appchat (via de app) kan tot 20:00. Telefonisch zijn we tot 17:00 bereikbaar. Ook kun je whatsappen, de reactie op een whatsapp kan wel maximaal 2 uur. We horen graag van je, zodat we je vragen en verzoeken kunnen beantwoorden! Voor nu een mooie dag! Hartelijke groet, Jelmer Zandvliet

Heel goed

Goed en leuk contact gehad met een medewerker van deze verzekering! Ga nu zeker overstappen

Zeer snel geholpen via de app.

De vragen over mijn zorgverzekering zijn snel beantwoord en zijn duidelijk en goed opgelost.

I have been helped to ease my financial situation

Your WhatsApp assistant has provided me with phone number to financial department available on Saturday. Customer representatives from that department has helped me to to combine fuel monthly payments and arrange monthly installments that I can afford to pay

• Would you recommend us? Yes

Alles werd duidelijk uitgelegd.

Ik had een vraag die uit meerdere delen bestond, en de werknemer Mariska heeft me perfect en netjes beantwoord op al mijn vragen.

Goed en duidelijk

Contact opgenomen via Whatsapp. Duidelijk en goed antwoord gekregen

Medewerker Menno

Net op de chat gesproken met medewerker Menno van het Zilveren Kruis. Een dikke tien, dit is nu juist het antwoord dat een medewerker meedenkt en gericht antwoord geeft op de vraag!

Snel geholpen via chat

Vandaag goed geholpen door Jelmer!

Very good for direct questions

Very good for direct questions

App werkt fijn

Fijne interactie via app.

Duidelijk en snel

Via WhatsApp super snelle reactie met een oplossing.

Snelle en duidelijk hulp

De reactie tijd was erg snel en de informatie was niet te lang en duidelijk. Voor mijn vragen moest ik doorgestuurd en dit was binnen enkele seconden al geregeld. Tijdens de chat werd met de informatie ook links toegevoegd die het makkelijker maakte om informatie te achterhalen.

klantvriendelijk en zeer behulpzaam

zeer goed

snelle en duidelijke reactie!

snelle en duidelijke reactie!

Snel en duidelijk antwoord

Binnen een paar minuten een duidelijk antwoord met verwijzing naar de site waar de informatie uitgebreider te vinden is.

Straightforward

Fast reply, answers direct to the point.

Vriendelijk en behulpzaam.

Fijne klantenservice via chat

Snel en prettig te woord gestaan. Een medewerkster getroffen die fijn meedenkt!

Super fijn

Ik had een vraag wat altijd voor mij lastig is om te vragen, of ik een factuur in 2 delen kon betalen. De medewerkster was heel aardig en was een heel fijn gesprek.

Sharda was enorm behulpzaam

De kennis die Sharda heeft over de verschillende mogelijkheden binnen Zilveren Kruis Achmea zijn echt verbazingwekkend goed. De snelle hulp op een normale vrijdagavond is echt uitmuntend. Ik weet zeker dat ik nogmaals met Sharda contact zal opnemen wanneer ik een vraag heb met betrekking tot mijn zorgpakket.

Super tevreden!

Magriet hielp mij zelf door na 20:00 om mijn vraag te beantwoorden. Dit was een enorme aangename verrassing! Echt een top service die heel erg gewaardeerd word! Mvg Samuel Schipper

Super snelle reactie

Fijne snelle reactie

Snel antwoord

Mijn vraag werd snel beantwoord en er werd goede inzet getoond om de vraag te kunnen beantwoorden

Zeer goede en duidelijk support.

Had vragen omtrent bewijsstukken voor de verzekering als Belg. Via de chat snel en duidelijk geholpen.