Menno = heerlijke gozer

Keurig, menselijk, hulpzaam

Thank You for Your help, Menno

Thank You for understanting, fast responding and help. I received help in few minute without hanging a Phone for long Time! WhatsApp it's perfect solution for introvertic people like me!

Duidelijk, snel en meedenken

Mijn vragen waren snel beantwoord en goed meegedacht met waar nou echt mij vraag lag.

Prima te woord gestaan.

Netjes, duidelijk en snel.

Goed, snel en duidelijk

Goed, snel en duidelijk

I'm really Happy with Help *****

Snelle reactie

Ik kreeg supersnel reactie op mijn vraag. Antwoord was helder

Supper

Ik ging het gesprek in met 1 vraag en uit eindelijk alle 3 mijn vragen die ik toch nog had waren suppper goed beantwoord en ben nou weer helemaal blij dikke pluim voor Jelmer en als je dit leest onwijs bedankt voor de goede hulp

Erg snel geholpen!

De werknemer heeft mij goed geholpen, de vraag die ik had was erg snel verholpen.

Clear and helpful customer service

I spoke with Jelmer via the chat function and they were able to help me with my questions! I can only highly recommend asking questions with this very helpful customer service.

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk persoon die me hielp met mijn vraag

Bien

Me gustó

very helpful

Quick to respond

• Would you recommend us? Yes

Goede kwaliteit en nette prijs

Een verkoper die het vanuit het klantperspectief benadert. Een hele mooie offerte (waren uit 4 partijen het goedkoopst met goede kwaliteit panelen). Werken snel en netjes (ruimen de boel na afloop netjes op). Denken mee met de beste aansluiting naar de meterkast en leveren dat keurig af. Aardige en beleefde montageploeg.

Hi Ronald, Hartelijk dank voor de positieve review! Ik denk wel dat deze mooie review bedoeld is voor de mensen die je hielpen met het plaatsen van zonnepanelen en niet voor de zorgverzekering. Wij sturen niet zo snel monteurs ;) Misschien goed om dat bedrijf nog even te laten weten dat je blij met ze was, kunnen ze vast waarderen:) Mooie dag en goed weekend. Groet, Jelmer

Snel en goed

Gaf geen enkel probleem voor mijn zaken

Snel

Snelle reactie

Prima geholpeN

Prima geholpen en blij met de overstap.

Quick and precise

Quick and accurate responses via WhatsApp. Smooth and helpful experience.

• Would you recommend us? Yes

Goede service ontvangen via de telefoon

Een goede ervaring, service en een geduldige dame aan de telefoon die mij bruikbare tips gaf.

top

Ik heb net mijn zorg verzekering over gezet naar Zie Zo en ben super geholpen met een vriendelijk dame aan de telefoon en ze nam alle tijd voor mij

fijn en snel geholpen

Ik wist niet welk pakket het best bij mij pasten. Had gebeld er werd snel geholpen en mijn vragen waren snel beantwoord. Spontane vrouw aan de telefoon

Snel en duidelijk, een zeker gevoel

Fijne, vriendelijk en geduldige medewerkers bij de klantenservice. Heel fijn.

fijn gesprek

kan alleen nog mijn aanmelding beoordelen. Maar wat een fijne lieve dame heb ik aan de telefoon gehad. Rustig en geduldig heeft ze alle vragen voor mij beantwoord. daarna nog een gewoon persoonlijk gesprek. Echt fijn.

Geen hulp in chat

Ik heb een uur gewacht op reactie. Er stond dat de wachttijd 1 minuut was. Nu is het 5 uur en zijn ze gesloten hierdoor is mijn probleem niet opgelost!

Hoi Amber, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten! Vreemd dat de chat niet doorkwam want dit zou nooit langer dan een paar minuten moeten duren. We zijn in de chat ook tot 20:00 bereikbaar. Waarschijnlijk technisch iets niet goed gegaan met het doorzetten naar een medewerker. Excuses voor het ongemak. Heel knullig. Zoek snel opnieuw even contact dan kunnen we je probleem oplossen! Via https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/contact vind je alle contactmogelijkheden. Chat en appchat (via de app) kan tot 20:00. Telefonisch zijn we tot 17:00 bereikbaar. Ook kun je whatsappen, de reactie op een whatsapp kan wel maximaal 2 uur. We horen graag van je, zodat we je vragen en verzoeken kunnen beantwoorden! Voor nu een mooie dag! Hartelijke groet, Jelmer Zandvliet

Goed en leuk contact gehad met een medewerker van deze verzekering! Ga nu zeker overstappen