Prima online geholpen!

Op verzoek van mij( ik had een nieuwe goede matras nodig) is door mijn schoondochter een matras besteld bij Capas, wij zijn niet in de winkel geweest het is allemaal telefonisch afgehandeld, maar het is goed gegaan en de service is prima

• Hoe waardeert u onze service? N.v.t.
  • Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop? N.v.t.
  • Hoe slaapt u op uw Capasbed? Heel goed

uitgerust wakker worden.

na een paar weken even wennen aan het matras ,kunnen wij niet anders zeggen dat het heerlijk ligt en goed uitgerust wakker worden.

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? heel goed
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Goed matras met mooi bedombouw

In de eerste instantie was het bed/matras erg hard. Nadat de lattenbodem wat versteld was ging het beter en nu slaapt het perfect.

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? Meestal goed
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Prima, goed advies, goede service.

Leuk bedrijf, nemen de tijd voor een goed advies. Keurig gemonteerd en een goede service als er iets is.

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? Heerlijk
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

CAPAS maakt zijn belofte waar

Een goed matras waar je een heerlijke nachtrust op hebt.

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? goed
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Top perfect product en levering prima.

Tijdens demonstratieavond goede uitleg en product omschrijving en demonstratie er van. Bestelling (Lattenbodem en matrassen) volgens afspraak keurig op tijd geleverd. Het bevalt ons zeer goed

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? Perfect
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Het was erg leuk want wij hadden een bed gewonnen! We zijn hierbij goed geholpen met het uitzoeken van de onderdelen voor het bed! Zeker aan te bevelen!

• Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
  • Hoe waardeert u onze producten? N.v.t.
  • Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop?
  • Hoe slaapt u op uw Capasbed? N.v.t.
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? N.v.t.

Zeer klantvriendelijk, neem de tijd voor wensen behoeftes!

Kennis gemaakt met Capas bedden afgelopen najaar op een beurs. Vrijblijvende informatie opgevraagd bij medewerkers. Vervolg afspraak gemaakt in showroom. Erg flexibel, mochten in de avond uren langs komen wanneer het ons uit kwam. Werden hartelijk ontvangen.Heel vriendelijk, goede uitleg zonder opdringerig te zijn, al onze vragen werden beantwoord. Nam de tijd en gaf goede adviezen. Matras en lattenbodem op ‘maat’ uitgezocht. Bed ombouw kwamen we niet uit, maar dat was geen probleem bij Capas; mochten zelf opzoek naar een passend bed ombouw. Levering konden we op ons verzoek 3x aanpassen; allemaal geen probleem, capas denkt met de klant mee. Levering was op tijd, vriendelijke nette chauffeur en tevens zeer kundig in passend maken van het bed. Hadden een eigen bedombouw gekocht die toch niet bleekt te passen. Capas heeft het passend gemaakt; medewerker is 2,5 uur bezig geweest om het allemaal naar wens te maken. Al met al een uitstekende ervaring en zeker een aanrader ! Fijn !

• Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop?
  • Hoe slaapt u op uw Capasbed? Liggend ;) Fijn om een eigen lattenbodem te hebben, toplaag is erg fijn. Fijn dat de lattenbodems instelbaar zijn.
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

super bed waar in dromerige mensen, uitgerust wakker worden.

we genieten van het bed als het licht is en als het donker is.

• Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop?
  • Hoe slaapt u op uw Capasbed? veel te kort omdat de wekker afloopt

Een goede ervaring

Een fijne informatie avond gehad. Veel informatie over het bed gekregen. Na een aantal weken goed gewend, we slapen heerlijk!

• Hoe slaapt u op uw Capasbed? Goed
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Goede producten, doen wat ze beloven

Via Wilma hebben we kennis gemaakt met Capas. We waren niet bekend met wol, en de andere producten. We ervaren nu echt de gemakken, het comfort van de matrassen maar ook van de topper, kussens en dekens! Geen transpireren, zacht slapen, erg fijn!

• Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop?
  • Hoe slaapt u op uw Capasbed? Heerlijk!

Industrieweg 29 4051 BW Ochten

Over Capasbed

Capasbed biedt een gezonde en goede nachtrust. Daarvoor leveren wij een uniek bedsysteem op uw lichaam afgestemd en vervaardigd uit natuurlijke materialen. Onze klanten kunnen op ons rekenen! Zo krijgt u 90 dagen de tijd om te wennen aan het matras en geven wij 10 jaar garantie op onze producten. Kunt u er maar niet aan wennen? Dan lossen wij dat samen op. Wij gaan net zo lang door totdat u een gezonde en goede nachtrust ervaart op een echt Capasbed.