Heerlijk liggen op een schaapvacht

Nu twee maanden op geslapen. Medium matras en soft kussen. Goede warmte verdeling door de schapenvacht

Goed geleverd

We werden goed geholpen en ons zoontje slaap er lekker onder.hopen dat dit zo blijft

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Heel fijn en goed geholpen

Voor onze logeerkamer, bij onze instelling, hadden we een bed nodig. We werden fijn geholpen bij wat we wilde en er werd meegedacht wat voor onze cliënten nodig is. Ook wat prijs betreft zijn we goed geholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Een heerlijke matras plus wol topper!!

We zijn heel tevreden over onze aankoop. Capas had een overtuigend en eerlijk advies.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Vanaf de eerste dag lagen wij heerlijk op ons nieuwe Capas bed

Wij zijn dik tevreden over dit bedrijf ,Goede uitleg over de materialen van het bed en bedbodem ,en een perfecte bezorging ! De bezorger heeft het bed perfect in elkaar gezet en geplaatst , en ruimt alles echt keurig netjes op .Zelfs stofzuigen is een must! Geweldig .Het hoofdkussen lag in eerste instantie toch niet zo heel lekker ,het was geen enkel probleem om het kussen om te ruilen. Ook brak er al snel een latje van de lattenbodem ,het latje werd keurig vervangen . wij hadden allebei rugklachten ,maar daar hebben we nu geen last meer van .Echt een aanrader om een Capas bed aan te schaffen . Wij raden het dus echt iedereen aan die een nieuw bed wil aanschaffen : Echt ,ga naar Capas bed ,je zult er absoluut GEEN spijt van krijgen

Heerlijk bed

Goed verhaal en uitstekende service En dan ligt het bed ook nog eens subliem

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Capas voldoet exact aan onze wensen

Alles klopte bij Capas. Goede begeleiding en service. Is een fantastisch bed om op te slapen.

Betrouwbaar en overtuigend

Persoonlijke ontmoeting en uitleg kwam heel overtuigend over. Bepaalde dingen hebben gewoon uitleg nodig.Meenden eerst nog dat oude bodems goed voldeden. Dat bleek dus niet waar te zijn. Direct besloten bodems en matrassen beide te vervangen. Voor ons een heel goede keus geweest. Ligt heel goed en geeft veel steun. Heel belangrijk om na enige tijd de bodems na te stellen

Geweldige aankoop

Wij kregen heel goed advies, zijn erg tevreden over de service. Albert is nog x bij ons geweest om lattenbodem bij te stellen. Was geen enkel probleem. Inmiddels hebben wij al nieuwe klant doorgestuurd. Kortom vol lof over Capasbed .

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Na 6 maanden zijn wij nog steeds ontzettend blij met ons bed! We kwamen de laatste jaren steeds met rug- en nekpijn uit bed. Maar dat is echt verleden tijd! Ook de materialen voelen zo fijn aan! Ik zeg tegen iedereen dat ik lig als een koningin in m’n heerlijke bed en kan het iedereen aanbevelen!

Uitstekende service!

Heel fijn en goed geholpen bij Capas. Eerste afspraak was vrijblijvend en je bent vrij om te kiezen wat jij wilt. Je krijgt goed en eerlijk advies. Aan iedereen aan te raden! Na jaren niet lekker slapen en gebroken uit bed, vrijwel geen last meer van en slapen op een Capasbed is een feestje!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

wij slapen heel goed ook de kussens zijn perfect

wij geven het Cijfer 10

Superfijn en comfortabel bed

Sinds een aantal maanden slapen wij op een Capasbed. En daar zijn we heel erg tevreden over. Sinds het slapen op een Capasbed, heb ik geen rugpijn en stijve spieren meer bij het wakker worden. Hier had ik echt al jaren last van. Ook gebruik ik de verstelbare bodem van het bed vrijwel elke dag. Om even te relaxen. Maar één advies: twijfel niet over een Capasbed. Doe het!!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Een heel goede aankoop voor een goede nachtrust.

Na wat zoeken en vergelijken viel onze keuze op een capasbed . Een afspraak gemaakt in Ochten, hier zijn we goed ontvangen en hebben we een duidelijke uitleg van het bed gekregen. We hebben het bedsysteem aangeschaft en hebben er nog geen moment spijt van. Vriendelijke groet, Hendrik en Aaltje

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Wij zijn bijzonder tevreden met ons bed van CAPAS

In onze zoektocht naar een nieuw bed zijn we uiteindelijk bij CAPAS uitgekomen. De persoonlijke benadering en de deskundige uitleg waren voor ons doorslaggevend om de uiteindelijke bestelling te doen voor de aanbevolen bedden met alle toebehoren. Wij hebben ons gerealiseerd dat aan kwaliteit een prijskaartje vastzit, maar hebben geen cent spijt dat wij deze uitgave hebben gedaan. Over de ligkwaliteit van de matrassen, de elektrisch verstelbare lattenbodems, de wollentopper, kussens en wollen dekbedden zijn wij zeer tevreden. Komt daar nog bij de prachtige uitstraling van de bed-ombouw, die ook verrijdbaar is. Kortom, wij zijn zeer content met onze aankoop bij CAPAS!

Fantastisch geholpen

Was echt heel gezellig met Albert visser. Je kunt echt merken dat hij er verstand van heeft. En we zijn heel blij met het resultaat. Hg

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Prachtig bed met een uitstekende service

Allereerst hebben wij een uitstekend advies gekregen. Na de opdracht geplaatst te hebben konden wij in alle rust een goede kleur uitzoeken. Ze kwamen zelfs stalen brengen. Toen het bed geleverd werd bleek het de verkeerde kleur te zijn, dit werd binnen een paar weken zonder problemen opgelost. Al met al, super service. En het slaapt nog lekker ook ;-)

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

We hebben een goede keuze gemaakt.

Geen bijzonderheden, de matrassen liggen goed.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Heerlijk bed voor een goede nachtrust

Inmiddels een aantal maanden in bezit van dit bed, waarbij we alle producten op elkaar afgestemd hebben om het maximale eruit te halen. Tot nu toe hebben we heerlijk geslapen en is met name het kussen en een constante temperatuur tussen de schapenwol heerlijk. Kortom, tegenwoordig draaien we ons nog een keer extra om, welterusten!

Eerlijke verkoopverhaal en Heerlijk slapen

Het hele plaatje klopt, natuurlijke materialen en verstand van het menselijke lichaam. Hierdoor een bed wat bij ons eigen lichaam past, goede ondersteuning en vervolgens uitgerust wakker worden.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Slaapt goed goede kwaliteit, eerlijk advies!

Persoonlijk advies Persoonlijke aandacht Ook de levering verliep goed en netjes. Vriendelijk personeel Kortom geen spijt!

Advies op maat

Super fijne hulp gehad met het uitzoeken van ons bed. De juiste matrassen die bij ons passen en een omtrek naar onze smaak. Het bed werd voor ons in elkaar gezet! Erg blij met het resultaat en het ligt heerlijk!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Het matras voldoet goed aan de verwachtingen

Het matras bevalt heel goed.De ondersteuning van het lichaam is prima en ook het wentelen gaat goed..Soms wordt ik zwetend wakker,wat vermoedelijk met het ventileren te maken heeft. Voorheen heb ik vershillend merken uitgeprobeerd.

Helemaal super.

Iedereen aan te bevelen

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Elke avond weer een genot om in zo'n voortreffelijk bed te mogen stappen!

Beste Albert, Wij hebben ons Capas bed nu een half jaartje en ik had juist tegen mijn man gezegd "wat zou ik nog graag eens tegen Albert willen vertellen hoe blij we zijn met ons bed". Elke avond stappen wij met veel genoegen in ons overheerlijke bed. Voorheen had ik heel vaak zere heupen en een pijnlijke nek en zag ik er regelmatig tegenop om naar bed te gaan. Wij zijn geen uitslapers maar nu is s' morgens ons bed nog wel erg lekker. Mijn man had eerst wat moeite met het kussen en moest wennen aan de instelling van de lattenbodem maar Albert kwam langs met een lager kussen en stelde de bodem iets anders in en het is nu ook prima. Het andere kussen is opgehaald en direct kwamen de na bestelde hoeslakens mee. Die kregen we tot onze verrassing gratis omdat we er wel een paar weken op hebben moeten wachten. Wij zijn ook heel tevreden over het wollen dekbed en de wollen matrasdekens. Kortom wij zijn enorm blij dat we hebben gekozen voor Capas!

Industrieweg 29 4051 BW Ochten

Over Capasbed

Capasbed biedt een gezonde en goede nachtrust. Daarvoor leveren wij een uniek bedsysteem op uw lichaam afgestemd en vervaardigd uit natuurlijke materialen. Onze klanten kunnen op ons rekenen! Zo krijgt u 90 dagen de tijd om te wennen aan het matras en geven wij 10 jaar garantie op onze producten. Kunt u er maar niet aan wennen? Dan lossen wij dat samen op. Wij gaan net zo lang door totdat u een gezonde en goede nachtrust ervaart op een echt Capasbed.