Slaapt bijzonder goed

Na 35 jaar waterbed zagen we er wel tegenop om weer naar een gewoon matras. Het was wel wennen omdat we het de eerste minuten met ons lichaam moeten opwarmen. Maar verder prima.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Een goed bedrijf om zaken mee te doen

We werden van A t/m Z goed geholpen. Ze komen afspraken na. Bezorging erg goed, en degene die afleverd is klantvriendelijk. Bed slaapt zeer goed! Alleen het wol werkt, waardoor de hoeslaken er elke x afgaat. En we misten lusjes aan de dekens.

Fantastische dienstverlening & begeleiding

Capas is een speciaalzaak welke uitermate geschikt is voor mensen met rugproblemen. Ze werken met de beste materialen en stellen het bed precies op maat af. Het is een investering, maar als je door omstandigheden veel op bed ligt, dan is het must. De verlichting en ondersteuning die je krijgt door dit bed is onbetaalbaar. De begeleiding van Albert is fantastisch, maar we willen de bezorger/monteur niet vergeten. Kortom, blij met de aankoop en vooral waar we de aankoop gedaan hebben.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Perfect maatwerk zoals wij dat voor ogen hadden!

Met een ontwerp van onze nieuwe slaapkamer stapten we bij Capas naar binnen. ‘Zo willen we het hebben, kunnen jullie dit?’ en met een overtuigende stem was het antwoord: ‘Natuurlijk! En jullie willen vast ook een comfortabele nachtrust de komende jaren?’ Capas toonde zich een deskundig gesprekspartner voor ons. We waren meteen overtuigd dat een kwaliteitsmatras ondersteunt door een instelbare lattenbodem ons jaren lang het juiste comfort zou gaan geven. Nu we een paar maanden op het nieuwe bed slapen blijkt alles te zijn zoals beloofd. Grote klasse Capas!

Alle verwachtingen vervuld

In eerste instantie was ik erg sceptisch, en dacht weer zo'n bedrijf dat meent het wiel uitgevonden te hebben. Maar na de prettige kennismaking en duidelijke uitleg dacht ik oké we geven het een kans. Na het zien dat het bed en de lattenbodem volledig je ruggengraat recht legt wist ik dit verhaal klopt. De eerste nacht miste ik mijn bekende holletje uit mijn oude matras, maar de rust in mijn rug na de eerste nacht was een verademing. Na twee weken wennen lag ik super lekker en sta ik op zonder rugklachten waar voorheen altijd sprake van was. Kan niet anders zeggen dan een top bed, slapen is een feest geworden en het wakker worden net zo.

Eindelijk een goed bed

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Onze ervarinig met capasbed is echt zeer goed

We hebben zeer positive ervaring met capas zo wel bij het bezoek in de showroom daar de verkoper Albert die op zijn vrije middag toch naar de zaak kwam en om zijn deskundige uitleg over de verschilende soorten matrassen nu we er een aantal maanden op slapen zijn we zeer tevreden en helemaal uitgerust als we opstaan .en kunnen we iedereen deze bedden echt aanbevelen .

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Wij hebben het bed wat we wilden maar nog niet te koop was!

We genieten van een bed wat precies past bij ons door kundig advies van Capas en er ook nog eens prachtig uit ziet!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Wij zijn heel blij met ons nieuwe bed, het slaapt heerlijk. Echt een aanrader!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Een goede keuze om dit matras aan te schaffen!

Het is een prima matras! Mijn rugpijn is ermee weggegaan en ik sta fris en monter elke dag naast mijn bed. Ben blij dat we deze beslissing hebben genomen. Mede ook door het goede aankoopadvies van Albert en Bart.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

eindelijk de perfecte matras.

Op afspraak bij Albert Visser kwamen we er snel achter dat we nu eindelijk met een matrassen specialist te maken hadden, er waren gerichte vragen die we allebei konden plaatsen. Bij het uitproberen van diverse matrassen en kussens werd voor ons de ideale matras/ bedbodem samengesteld en werd de juiste hoogte bepaald. Nu na enkele maanden kunnen we zeggen het slaapgenot van zeer hoog niveau is. Voorheen altijd wakker worden met pijn in de schouders en onderrug is voorbij, liggen niet meer te draaien en onder het bamboe dekbed is het niet warm en niet koud maar aangenaam. Adviseer dan ook een ieder toch maar eens bij CAPAS langs te gaan indien er overwogen wordt een nieuwe matras/ bed aan te schaffen.

Heerlijk bed.

Blij met onze nieuwe bodem en matras. Lekker stevig, inmiddels minder rugklachten. Fijne uitleg, zeker een aanrader!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Fantastisch bed, goede service!

Tijdens het eerste gesprek goede uitleg gekregen over de visie van Capas. We zijn blij dat we de keuze hebben gemaakt voor een bed wat ons lichaam ondersteunt. Sindsdien veel minder rug- en heupklachten!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Fantastisch geholpen en heerlijk slapen

We werden uitstekend geholpen door Albert, door het juiste matras en hoofdkussen en niet te vergeten de juiste instellingen van de lattenbodem slapen wij nu heerlijk!! Het is zelfs zo erg dat we ‘s morgens niet uit bed willen….

Goed tevreden!

Fijn bed en slaapt heerlijk.

• Hoe waardeert u onze service?
  • Hoe waardeert u het advies voorafgaand aan uw aankoop? N.v.t.
  • Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Goed advies gehad van Albert. Bed op maat laten maken volgens zelf aangeleverde tekening, ivm kopschot hoogte. Elektra erin weggewerkt en hout op kleur laten maken. Netjes thuis afgeleverd en gemonteerd en we zijn er zeer tevreden over. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Harry en Heleen Provoost uit Middelburg.

Fantastisch product!

Ik kocht een Capasbed voor mijn broer die in een instelling woont. Hij had veel last van zijn rug en we dachten dat dit mogelijk aan zijn bed kon liggen. Sinds zijn nieuwe bed wordt hij ‘s morgens niet meer wakker met rugpijn! De wolproducten zijn fantastisch! Hij heeft het niet meer koud ‘s nachts. Service was uitstekend ook nadat er miscommunicatie was over fakturen, alles zorgvuldig en naar tevredenheid opgelost!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

We zijn een zeer tevreden klant en we genieten van onze nachtrust in dit heerlijk mooie bed.

Zoals hierboven is vermeld. We zijn alleen benieuwd naar ons vorige matras of er daadwerkelijk iets niet goed was. Graag horen we daar nog iets over.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

met ons nieuwe matras worden we uitgerust wakker.

we liggen heerlijk op ons nieuwe matras

Prettige en persoonlijk advies

Professioneel advies en er werd veel tijd besteed aan uitleg. Inmiddels slapen wij heerlijk op een Capas bed.

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Geweldig bed en top service !

Professionele uitleg met betrekking tot de eigenschappen van het Capas bed. Goede service. Uiteindelijk slapen we heerlijk !

Fantastisch!

Albert heeft ons heel goed geadviseerd, vooral op afspraak is echt heel fijn! In alle rust wordt alles uitgelegd over het matras/slaaphouding enz. De eerste 2 weken moesten we echt wennen, nu inmiddels bijna 3 maanden verder willen wij nooit meer anders!! Echt in één woord fantastisch!!

Comfortabel

Het Capas bed ervaren we als zeer comfortabel en we slapen heerlijk!

• Voldoen onze producten aan de verwachtingen? Ja

Uitstekende voorlichting en een prima product.

Op zoek naar een nieuw bed hebben we de showroom 2 keer bezocht. De bezoeken kenmerkte zich door deskundige voorlichting waarbij alle aspecten van de verschillende producten uitvoerig besproken zijn. Wij vonden het, gezien de reisafstand, fijn dat we bij Capasbed een reservering konden doen voor een afspraak zodat wij in alle rust het gewenste product konden uitkiezen. Ook de aflevering was zeer deskundig! Wij zijn inmiddels twee maanden in het bezit van een Capasbed en slapen heerlijk.

Buitengewoon

Over Capasbed

Capasbed biedt een gezonde en goede nachtrust. Daarvoor leveren wij een uniek bedsysteem op uw lichaam afgestemd en vervaardigd uit natuurlijke materialen. Onze klanten kunnen op ons rekenen! Zo krijgt u 90 dagen de tijd om te wennen aan het matras en geven wij 10 jaar garantie op onze producten. Kunt u er maar niet aan wennen? Dan lossen wij dat samen op. Wij gaan net zo lang door totdat u een gezonde en goede nachtrust ervaart op een echt Capasbed.