Respectvol en empatisch vermogen om uitvaart te regelen

We hebben waardige, ingetogen uitvaart beleefd van onze tante. Keurig verzorgd in een fantastische locatie. Kwaliteit en prijs perfect in balans. In alles werd meegedacht en elke wens die we hadden was mogelijk. Dank aan Thomas waarmee we prettig hebben samengewerkt.

Ondanks het verlies …,Geweldig

Allereerst de begroeting thuis , zó hartelijk en meelevend , alsof het je zus is die je helpt , of een superclose vriendin , de ‘zaken’ die geregeld moesten worden werden allemaal keurig achter elkaar doorgenomen en het verdriet werd ‘omarmd’ waardoor je het gevoel kreeg dat niks meer belangrijker was dan de hele rouwperiode die was ingetreden , op een zo goed mogelijke manier ‘door te komen’ , het ‘meedenken ‘de steun én de lieve woorden gaven aan hoe belangrijk het is dat het verdriet wat je had op dat moment ook écht naar voren mocht komen en niet weggestopt hoefde te worden , logisch zou je zeggen , maar ‘k heb het ook wel eens ánders meegemaakt….hier dus niet , gelukkig… Dan de uiteindelijke’dienst’ zélf , zó goed geregeld, hier kwam écht tot uiting dat het hier om een vorm van ‘passie ‘ ging ,… de betrokkenheid, het regelen van muziek eventueel begeleid met foto’s , opstelling van personen , wie wat waar en wanneer , de bloemen , eventuele sprekers ,de zelfinbreng (gedicht) , ik had het niet beter kunnen wensen dan hoe het allemaal is verlopen , dit ‘afscheid’ zal ik me nét als de overledene waar het allemaal voor was m’n leven lang herinneren, dank daarvoor….

Warme,professionele begeleiding

Mede dankzij Jacqueline hebben wij een warm en liefdevol afscheid kunnen geven. Er was gedurende de week naar het afscheid toe continu app-of telefonisch contact. Snelle reactie op vragen. De accommodatie voelde huiselijk en prettig aan. Wij hebben Jacqueline als een warme persoonlijkheid met liefde voor haar vak ervaren !

• Respect voor uw wensen

Mooie, sfeervolle , goede verzorging!

Bij binnenkomst had ik meteen een klik met Jacqueline. Ze was heel vriendelijk en liefde vol. En stelde je ook op je gemak . De uitvaart was heel goed verzorgd van het begin tot het eind . Ik zal Snijders aan iedereen aanbevelen .

• Respect voor uw wensen

Betrokken, lief, luisterend en steunende zorg

Jacqueline heb ik ervaren als een zeer professionele vrouw die haar vak verstaat. Ze is lief, ze luistert en kijkt goed wat er nodig is. Dan weet ze ook nog een menselijke touch mee te geven, alsof je even een goede vriend hebt die helderheid schept in een verdrietige tijd en alleen maar ondersteund. Heel prettig persoon. Danj jullie wel!

• Respect voor uw wensen

Warm, empathisch, meedenkend, pragmatisch en professioneel

Jacqueline, Zoals velen hadden wij niet veel ervaring met het organiseren van een afscheid. Desalniettemin hadden we al wel een begin gemaakt. Hier sloot jij naadloos op aan: Je had aan een half woord genoeg en kwam met passende suggesties en oplossingen. Niet vaak hebben wij iemand in zo’n korte tijd zo in ons hart gesloten; je bent empathisch en meedenkend, maar ook pragmatisch en professioneel. Je wist met je warme persoonlijkheid een passende en prettige sfeer te creëeren welke uitstekend paste bij onze familie. De locatie welke je ons bood was knus en prachtig; mooier hadden we niet kunnen wensen. Lieve Jacqueline, dank dat je het afscheid van onze man en vader zo bijzonder en dierbaar hebt gemaakt. Riet, Lisette en Jenny.

Prachtig geregeld

Onze ervaring is met Jacqueline, wat een betrokken, vriendelijke en meedenkende vrouw is dat toch, flexibel, want we hadden zo'n beetje iedere dag wel te wijzigen, niets was te gek of voor haar teveel moeite. Jacqueline is een vrouw die ik blind zou vertrouwen met het regelen van de uitvaart van een dierbare. Ook heeft ze gelukkig humor, zodat we op gepaste momenten tóch afscheid konden nemen met een lach en een traan. Mijn vriend en ik waren een aantal maanden uit elkaar tot het overlijden van Tineke, zelf draaiden we er constant omheen tot Jacqueline eindelijk vroeg: maar wat zijn jullie nou precies nu van elkaar?! 'jullie zijn zo verschillend maar horen bij elkaar' We hebben alles op tafel gegooid en vervolgens was Jacqueline onze medeator IPV uitvaart leidster, we hebben elkaar toen weer gevonden, waarvoor ontzettend bedankt. Jacqueline, je zit in ons hart en we zeggen nog dagelijks tegen elkaar dat je het zo goed en mooi hebt gedaan voor onze (schoon)moeder. Een uitvaart kan maar 1 keer, dit was perfectie. Bedankt, Richard en Boyd P.s bij een huwelijk hoor je zeker weten op de gastenlijst ;) ❤️

Liefdevolle dienstverlening

Bij het overlijden van mijn moeder hebben wij wederom gebruik gemaakt van de diensten van Snijders Uitvaartzorg. Vanaf het eerste moment zijn wij respectvol en vol aandacht door Jacqueline en haar lieve team begeleid. Zij was voor ons altijd bereikbaar en heeft er toe bijgedragen dat wij met een warm gevoel terug kunnen kijken op de uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Een periode met een gouden randje

Niks dan lof voor Jacqueline en al haar collega's. Ik ben diep onder de indruk van hoe netjes en respectvol ze allemaal op elk punt gehandeld hebben. Los daarvan ook de juiste informatie en vragen op het juiste moment, waardoor ook het praktische gedeelte gewoon vlekkeloos verliep. Iemand verliezen blijft nu eenmaal heel moeilijk. Maar ik ben ervan overtuigd dat hun begeleiding deze periode echt een gouden randje heeft kunnen geven. En dat wij allemaal hier ook met een goed gevoel op kunnen terugkijken.

• Respect voor uw wensen

Wat een mooie uitvaart hebben wij gehad.

"We zijn er voor je, altijd" maken zij helemaal waar. " Samen kiezen, samen uitvoeren" gaat bij Snijders Uitvaartzorg helemaal op. Zorgzaam voor de nabestaanden. Leiden de uitvaart conform de wensen van de overledene en nabestaanden. Geven tips, komen met oplossingen.

• Respect voor uw wensen

Wat een geweldig, zorgzaam, flexibel en liefdevol team.

Fantastische mensen die begrijpen waar het om gaat. Ze denken mee en komen met oplossingen. Prachtige locatie ook!

Fijne ondersteuning

Wij hebben hele fijne ondersteuning gehad na het overlijden van onze vader. Fijne en duidelijke communicatie en een goede begeleiding bij de beslissingen die genomen moesten worden

• Respect voor uw wensen

Behulpzaam, grote steun, luistert naar wat wij willen.

Zoooo ontzettend blij met onze keuze voor Snijders. Geen vraag was te gek. Jaqueline luistert en zorgt er voor dat wij de uitvaart “krijgen” zoals wij dat wilden. Kom ik er even niet uit, Jaqueline regelt het. Zo fijn! Het is gewoon erg prettig dat je je nergens druk over hoeft te maken want alles is tip top geregeld.

• Respect voor uw wensen

Fijn en respectvol afscheid van onze lieve vader

Ron heeft ons zo ontzettend fijn begeleid! Maakte af en toe moeilijke momenten en beslissingen net wat makkelijker. Ook de hele zware momenten kon Ron ook wat luchtiger maken. Alles was heel fijn en duidelijk uitgelegd/toegelicht. We hebben een prachtig afscheid gehad van onze vader, ondanks de corona maatregelen. Ron ontzettend bedankt❤

Gewoon geweldig.

Hele persoonlijke benadering.

• Respect voor uw wensen

Ik ben echt blij dat ik voor Snijders heb gekozen!

Zeer profesioneel en persoonlijk

Goede meelevende begeleiding van Thomas die gericht was op de nabestaanden en ons geweldig heeft geholpen tijdens de moeilijke periode voor en tijdens de crematie. Zeer flexibel gedurende de gehele periode. Heel persoonlijk. Zeer tevreden over de gehele afhandeling. Tevens een mooi klein kerkje waar mijn vader opgebaard lag en wij gedurende de week veel steun hebben gehad aan Thomas.

• Respect voor uw wensen

Betrokken, ongecompliceerd, een belangrijke steun

Snijders Uitvaartzorg verzorgde in maart 2020 professioneel en betrokken het afscheid van mijn moeder, en toen ik helaas in november 2021 afscheid van mijn vader moest nemen, heb ik geen moment geaarzeld wie ik bellen moest.

WAARDIG

ONTWAPENEND was de manieR waarop JACQUELINE met zachte, maar vaste leiding gaf aan de uitvaart van mijn zuster gisteren in Rumpt. Opvallend was ook haar kleding. Welke couturier is er aan Snijders Uitvaartzorg verbonden? Het kan ook niet anders dat zij uitgekozen werd door een zeer professioneel castingbureau. Voor mis is zij gisteren op slag mrs. Uitvaart 1921 geworden!!

• Respect voor uw wensen

Prettige persoonlijke begeleiding en ontzorging in een moeilijke tijd

Jacqueline voelde heel goed aan hoe wij in elkaar zaten. Ze had altijd tijd voor ons en zorgde dat zaken geregeld werden. Het was heel persoonlijk. Samen met al het andere personeel van Snijders heeft ze gezorgd voor een mooi afscheid.

• Respect voor uw wensen

Warm, menselijk en perfect uitgevoerd

Voor de tweede keer hebben we samen met Snijders een uitvaart geregeld. Terwijl wij vol zitten met intens verdriet weet Jacqueline precies het goede te zeggen en te doen, altijd op een respectvolle manier. Er werden ideeën aangedragen, waardoor de uitvaart perfecter werd dan wij ooit voor mogelijk konden houden. De warme persoonlijkheden van alle medewerkers, het respect voor de overledene en de nabestaanden, de locatie van de onderneming, onvoorstelbaar fijn en prachtig. We komen jullie liever niet tegen, maar als het dan toch moet, dan zoals het nu ging. Bedankt!

Excellent

Ik heb helle goede en fijne ervaringen, Ze zijn heel erg meelevend en meedenkend. Hele lieve mensen, waardoor je je gesteund voelt in deze moeilijke momenten. Alles was echt top verzorgd, aan alle wensen was voldaan. Echt toppie. Kan me niet beter wensen.

Uitmuntend

Zeer vriendelijke ontvangen en erg begaand met de nabestaande . Zeker een aan raden om bij deze begrafenis ondernemer de begrafenis teregelen. Klasse gedaan! bedankt voor alle goede zorg en hulp.

• Respect voor uw wensen

Ondanks het verdriet een hele mooie tijd

Mijn vader overleed, na een lang ziekbed, precies aan het begin van de zomervakantie. Mijn moeder, man, drie kinderen wisten dat het ging komen en toch viel het ons zo zwaar. Enerzijds de opluchting, anderzijds het verdriet. Toen wij Thomas en Piet ontmoetten voelde het meteen goed. Ik zag door de bomen het bos niet meer, zat vol emotie en daar was Thomas om me op begripvolle, warme wijze hier doorheen te helpen. Ze verzorgden mijn vader, hij zag er zo mooi uit. Ook heel troostend voor onze kinderen, om opa zo te zien. En dat vond ik het allermooiste, hoe de hele week een proces van ons allemaal is geweest. Thomas geeft je het gevoel alsof je de enige bent, terwijl hij ook nuchter en open is over het hele proces. Werd het me teveel, dan wist hij precies wat ik nodig had... even geruststellen of juist een grapje of even iets praktisch om de emotie wat te kanaliseren. Echt heel bijzonder dat hij dit zo kan inschatten.Ook de hulp van en het contact met Piet en Stieneke heb ik als heel warm en troostrijk ervaren. Wat ik ook als heel bijzonder heb ervaren is dat echt alles mogelijk was, een koffiefiets buiten de kapel, extra kaarsen tijdens de dienst, een uitvaartfotograaf (prachtige foto's). Geen vraag of verzoek leek te gek, Thomas heeft een groot netwerk en is zeer creatief. Zo ontwierp hij - aan de hand van onze teksten- ook de kaart, waardoor ik enkel hoefde aan te geven wat er anders moest. En wat hebben we veel complimenten gekregen over de kaart. Kortom, in deze hele moeilijke periode had ik me geen betere ondersteuners kunnen wensen. Ik ben jullie voor altijd dankbaar voor deze prachtige en waardige afsluiting.

• Respect voor uw wensen

We werden vanaf het moment dat we met Snijders contact opnamen goed geholpen. Thomas is zeer betrokken met het begeleiden van de uitvaart. Staat altijd voor je klaar in deze nare periode.

Over Snijders Uitvaartzorg

Veel komt er op je af in de dagen na het overlijden van iemand, die tot aan de dag van gisteren nog in je leven aanwezig was. Je gevoelens en emoties zijn de grootste hoofdzaak waarmee je hebt te maken, terwijl er anderzijds veel moet worden georganiseerd. Snijders Uitvaarzorg helpt je met het maken van keuzes. Wij nemen zorg uit handen door het regelen van praktische zaken. Hierdoor krijg jij alle tijd, rust en ruimte om op eigen wijze afscheid te nemen.

Over Uitvaartscore.nl