In een woord: fantastisch!

Het was onze eerste ervaring wat betreft het huren van een kantoorruimte. We zijn erg vriendelijk en professioneel opgevangen en zijn blij met de ruimte die we momenteel tot onze beschikking hebben!

meedenkend, constructief, enthousiast, grote kennis van lokale markt

JB Vastgoed Advies heeft op een creatieve manier mee gedacht in het kopen van ons bedrijfspand. De samenwerking met het kantoor en de kennis en bemiddeling van Bert hebben we als plezierig ervaren. Best een prestatie in deze tijd waar toch wel sprake is van krapte.

korte lijnen en meedenken

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met JB Vastgoed. Job heeft ons enorm geholpen bij onze zoektocht naar twee nieuwe locaties. Job denkt mee en is goed bereikbaar.

Prettige samenwerking

Zeer kundig personeel. Ze schakelen snel, alles in goed overleg! Prettig om mee samen te werken!

Super netjes en snel geholpen

We zijn super snel en vriendelijk geholpen

Snel en daadkrachtig.

Op zoek naar een nieuwe kantoorruimte kwam ik uit bij JB vastgoed. Onze eerste keus was door miscommunicatie niet meer beschikbaar maar door snel schakelen was direct een nieuwe kantoorruimte gevonden in een nieuw verworven pand. Zeer tevreden met deze snelle actie.

De juiste locatie gevonden voor onze wensen

JB Vastgoedadvies heeft onze wensen voor een nieuwe locatie goed ingevuld. Zeer flexibel en meedenkend in het vinden van creatieve oplossingen.

Actief en meedenkend

Eindelijk een makelaar die pro-actief meedenkt en lekker snel opvolgt. Ook mijn huidige huurders delen deze ervaring en voelden zich van meet af aan door Job serieus genomen.

Toppers

Ik heb JB Vastgoed Advies als een plezierig en enthousiast kantoor ervaren, kennis en kunde van het vastgoed is volop aanwezig, in combinatie met hun netwerk, hebben we samen een mooi resultaat bereikt !

Duidelijke informatie

Ben vriendelijk te woord gestaan,goede informatie tijdens bezichtiging en een goede partner tijdens onderhandeling met de eigenaar van het pand.

Adequaat, correct en prettige samenwerking

Vanaf het eerste moment dat we JB vastgoed hebben benaderd heeft men hierop passend gereageerd. Het overleg en de samenwerking met Job Zwart hebben we als constructief en prettig ervaren. Gemaakte afspraken zijn nagekomen zonder overbodig contact. Men staat open voor suggesties en andersom geeft men praktische tips. Kortom: JB Vastgoed ervaren wij als een prima partij voor het adviseren en het laten bemiddelen bij zakelijk vastgoed voor verhuur.

Top geregeld

Makelaar Job komt de afspraken goed na het is een gedreven persoon die het beste met de klant.

Jonge energie en extreem deskundig!

JBVastgoed Advies is een belangrijke partner voor ons waar we graag mee samen werken.

Flexibel, goed en vriendelijk geholpen.

De flexibiliteit in het maken van afspraken en het meedenken sprak ons zeer aan alsmede de afhandeling.

Kennis en service

Ik wordt altijd deskundig, accuraat en vriendelijk geholpen.

Prettig, snel en helder.

Met JB samenwerken omschrijf ik als prettig, helder en transparant. Daarbij kwamen de benodigde contracten snel tot stand en is de afwikkeling hiervan ook als zeer goed ervaren.

Van A tot Z goed en snel geregeld

Zeer flexibel, adequaat, en betrokken

Mooie locatie gevonden !

Prima advies en mooi resultaat.

Deskundig, klantvriendelijk en snel kunnen schakelen!

Ik had met spoed een taxatierapport nodig. Op vrijdag aangemeld, maandag een bezoekje gehad en woensdag middag het rapport! Helemaal top!

Pragmatisch en resultaatgericht

Als één van de leveranciers van JB vastgoed Advies van media voor de Funda presentatie, werk ik nu al een paar jaar prettig samen met Bert Mulder en zijn team. Ik ervaar de samenwerking als pragmatisch en resultaatgericht.

Vriendelijk, deskundig en vooral behulpzaam!

We zochten een nieuw pand in de buurt van onze oude locatie. JB Vastgoedadvies heeft ons hierin uitstekend geholpen. Niet alleen in het aanbieden van de ruimte, maar ook de verdere afhandeling is soepel gegaan. Ze staan open voor ideeën en denken mee in de situatie van de klant. Ik zou JB Vastgoedadvies zeker aanraden!

Prettig contact en klantvriendelijk

Job heeft ons geholpen met het aanhuren van ons nieuwe kantoor. Prettig en makkelijk contact en klantvriendelijke benadering. Ik zou JB vastgoedadvies aanbevelen.

Job is zeer vriendelijk, professioneel en meedenkend. Dit was voor mij de eerste keer dat ik een pand ging huren en ik heb de samenwerking met Job als zeer prettig ervaren.

Geweldige makelaar

Afgelopen week de sleutels gekregen van ons derde pand dat we met bemiddeling van Bert gaan huren. Super fijne makelaar!

goeie beleving

goed en snel