Deskundig, klantvriendelijk en snel kunnen schakelen!

Ik had met spoed een taxatierapport nodig. Op vrijdag aangemeld, maandag een bezoekje gehad en woensdag middag het rapport! Helemaal top!

Pragmatisch en resultaatgericht

Als één van de leveranciers van JB vastgoed Advies van media voor de Funda presentatie, werk ik nu al een paar jaar prettig samen met Bert Mulder en zijn team. Ik ervaar de samenwerking als pragmatisch en resultaatgericht.

Vriendelijk, deskundig en vooral behulpzaam!

We zochten een nieuw pand in de buurt van onze oude locatie. JB Vastgoedadvies heeft ons hierin uitstekend geholpen. Niet alleen in het aanbieden van de ruimte, maar ook de verdere afhandeling is soepel gegaan. Ze staan open voor ideeën en denken mee in de situatie van de klant. Ik zou JB Vastgoedadvies zeker aanraden!

Prettig contact en klantvriendelijk

Job heeft ons geholpen met het aanhuren van ons nieuwe kantoor. Prettig en makkelijk contact en klantvriendelijke benadering. Ik zou JB vastgoedadvies aanbevelen.

Job is zeer vriendelijk, professioneel en meedenkend. Dit was voor mij de eerste keer dat ik een pand ging huren en ik heb de samenwerking met Job als zeer prettig ervaren.

Geweldige makelaar

Afgelopen week de sleutels gekregen van ons derde pand dat we met bemiddeling van Bert gaan huren. Super fijne makelaar!

goeie beleving

goed en snel

correct en netjes zakendoen. Betrokken en flexibel

Geen opgeblazen makelaars gedoe. Open en duidelijke manier van werken. Transparante benadering. Binnen een half jaar is het pand verkocht in de stille verkoop via de netwerken. Ik ben nogal kritisch en daar zijn ze goed mee omgegaan.

Duidelijke communicatie

Heb de afgelopen maanden meerdere taxatierapporten nodig gehad. Alles is correct, duidelijk en snel afgerond.

Snelheid van handelen & transparant

Kortgeleden een opdracht verstrekt, tijdens het traject snel geschakeld en openheid van zaken gegeven. Denken goed mee en geven ook heldere informatie en adviezen. Per saldo zeker een aanrader om zaken mee te doen. No-nonsense mentaliteit!

Doelgericht

Prettige en professionele organisatie die haar afspraken prima nakomt!

Taxatie van ons huis is uitgevoerd door JB Vastgoedadvies. Een soepel proces met een degelijke en professionele analyse. Helaas bleek de informatie afkomstig van de gemeente niet helemaal juist, maar ook dit werd vakkundig en snel opgelost.

Snelle communicatie, doet wat zie zeggen

Goede ervaring met Job van JB Vastgoedadvies. Snelle communicatie en doen wat ze zeggen. Bedankt voor de service en wellicht tot ziens.

Behulpzaam en vriendelijk

Ik ben erg goed geholpen. Er is goed meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Ook een leuk welkomstcadeau gekregen in het nieuwe kantoor!

goede en snelle service

goed en snel contact. prettige mensen om mee te werken.

Fijn bedrijf, doen wat ze beloven

We hebben een fijne nieuwe huurder, Job heeft ons prima geholpen.

Meedenkend en welwillend! Snel schakelen en het beste willen voor betrokken partijen. Fantastisch geholpen! Hierdoor kunnen wij doorgaan met wat we het liefst doen!

Goede snelle service!

Bert reageert altijd snel en kundig.

Betrouwbaar, doen wat ze beloven

Deskundig Verstand van vastgoed Goede kennis van de regio maar ook landelijk bekend

Betrouwbaar en kennis van zaken

Betrouwbaar, betrokken en kennis.

Denken in kansen

JB vastgoed denkt mee in de kansen en mogelijkheden die de markt bied, hier zijn we al enkele malen positief door verrast.

Een fijn en correct kantoor.

Het kantoor weet wat het zeggen wil goed te zijn voor de klant. Men staat open voor de gedachten van de klant. Geven aan wat wel of niet kan. Respecteren de denkwijze van de opdrachtgever en willen daar zo goed mogelijk ion meedenken. Aan elk compliment zit ook een soort van advies. Wat misschien nog een puntje is om mee te nemen zou kunnen zijn het eigen netwerk te verbinden met de netwerken van opdrachtgevers. Hierdoor zal er nog sneller de klant gevonden worden die nodig om tot zaken te komen. Mvg

Top! Korte lijnen, snelle reactie, al jaren een prettige samenwerking!

Top! Korte lijnen, snelle reactie, al jaren een prettige samenwerking! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Enthousiast en no nonsense

Mijn ervaring met Bert is positief, altijd enthousiast en weet partijen bij elkaar te brengen!

Betrouwbaar en zeer slagvaardig.

Als projectontwikkelaar en eigenaar van vastgoed, doen wij maar zaken met 1 makelaar en dat is Bert. Al 15 jaar zijn we aan elkaar verbonden en tot heden met een 100% succesratio! Of het nu ging om grote deals met bijv. beursgenoteerde ondernemingen (3.000m2) of kleine(re) deals, het contracterende vermogen én marktkennis is onovertroffen. Geen groot kantoor met massa aanbod, nee een sterk klein team die 'op maat' elke klus klaart. Zelfs nu in corona-tijd werken we samen aan onze grootste deal ooit, laat Bert en team maar hun werk doen, dan vinden ze gegarandeerd de passende koper-huurder-belegger.