Goede service, flexibel in de afspraakmogelijkheden en komt afspraken na.

Professioneel en kundig

Prima persoonlijk contact met Job, snelle opvolging en verstand van zaken!

Fijne bemiddeling

JB Vastgoed heeft voor een prettige bemiddeling tussen huurder en verhuurder gezorgd.

Netjes en snel geholpen!

Job heeft onze woning voor aankoop getaxeerd. De communicatie ging er gemakkelijk en snel na de bezichtiging hebben we het taxatierapport al ontvangen.

Super tevreden

Communicatie en afhandelingen gingen werkelijk uitstekend via deze makelaar.

Prettig en duidelijk

Vriendelijk en komt afspraken na, vragen snel beantwoord.

Vlotte afhandeling en laagdrempelig/persoonlijk contact

Een goede voorlichting en Service

Goede ervaring

Betrokken fijne samenwerking

Via Job een pand aangekocht, meedenkend en snel geregeld

Goede ervaring

Wij zijn tevreden over JB Vastgoed, we hebben de informatie ontvangen en toen een beslissing genomen en hun hebben verder alles voor ons geregeld. Het enige wat wij als "vreemd" ervaren hebben is dat we geen inspraak hadden over de datum van de overdracht bij de notaris.

goede adviezen en nemen alles uithanden. Heerlijk!

Snelle actief vwb advertenties . Goede waardwtaxatie die ruim werd geboden. Superaardige mensen.

Professioneel alles afgehandeld

Contracten goed geregeld, communicatie snel.

Vriendelijk, correct en heel vakkundig.

Alles keurig voor elkaar, snelle service en korte lijnen, chapeau!

Vriendelijk en makkelijk contact, snelle reactie en erg goed in het mee-/vooruitdenken. Vlotte overdracht en conform afspraak, kortom erg prettig allemaal.

Prettige samenwerking, denkt goed met de klant mee.

Bert heeft ons met zijn kennis en netwerk bijgestaan in meerdere vastgoed aangelegenheden, ik kan hem dan ook van harte aanbevelen.

Heldere communicatie en persoonlijke aandacht

Vanaf de eerste kennismaking tot aan de definitieve verkoop van onze woning zijn we uitstekend geholpen. Persoonlijke service en een nuchtere werkwijze. Vooral de directe lijnen in de communicatie (het nakomen van afspraken) en de persoonlijke service/adviezen die we hebben gekregen hebben er mede voor gezorgd dat we onze woning snel en onder de juiste voorwaarden hebben kunnen verkopen. Zeer tevreden!

Erg tevreden over een meer dan prettige samenwerking

JB vastgoed was voor ons dè perfecte partner om ons huis te verkopen. Je wil graag het gevoel krijgen dat iemand echt zijn best voor je doet en dat het een match is. Alle mensen die ik heb gesproken binnen JB vastgoed waren professioneel maar ook super prettig in omgang waardoor wij met een gerust hart ons huis in hun handen hebben gelegd. Een huis verkopen is altijd een spannende periode en brengt veel vragen met zich mee. JB Vastgoed was altijd bereikbaar en geen vraag was teveel. Kortom. Wij kijken terug op een prettige samenwerking en zullen JB Vastgoedadvies zeker aanbevelen.

Fijn en direct contact.

JB heeft een hoog service level en heeft wensen van beide partijen hoog in het vaandel staan.

Goed overleg en persoonlijk contact

Goed overleg en persoonlijk contact

Zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen door Job. Dacht goed mee met de wensen voor het pand.

In een woord: fantastisch!

Het was onze eerste ervaring wat betreft het huren van een kantoorruimte. We zijn erg vriendelijk en professioneel opgevangen en zijn blij met de ruimte die we momenteel tot onze beschikking hebben!

meedenkend, constructief, enthousiast, grote kennis van lokale markt

JB Vastgoed Advies heeft op een creatieve manier mee gedacht in het kopen van ons bedrijfspand. De samenwerking met het kantoor en de kennis en bemiddeling van Bert hebben we als plezierig ervaren. Best een prestatie in deze tijd waar toch wel sprake is van krapte.

korte lijnen en meedenken

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met JB Vastgoed. Job heeft ons enorm geholpen bij onze zoektocht naar twee nieuwe locaties. Job denkt mee en is goed bereikbaar.

Prettige samenwerking

Zeer kundig personeel. Ze schakelen snel, alles in goed overleg! Prettig om mee samen te werken!

Super netjes en snel geholpen

We zijn super snel en vriendelijk geholpen