Positief en fijne werkwijze

Ik heb in bedrijfsrooster fijn kunnen werken, het is overzichtelijk en duidelijk. ook bij vragen wordt er gelijk naar gekeken en gehandeld. De uitleg en de stappen die je moet doen worden duidelijk beschreven.

• Gebruiksgemak van Bedrijfsrooster
  • Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster N.v.t.

Geweldig systeem

Werkt handig en makkelijk om je persoon in te roosteren. de klantenservice helpt je vriendelijk.

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Makkelijk, overzichtelijk en goede ondersteuning

Bedrijfsrooster is makkelijk in omgang, overzichtelijk en wanneer je hulp nodig hebt zijn de antwoorden kort, krachtig en goed te begrijpen. Daarnaast worden artikelen en handleidingen toegevoegd die makkelijk te volgen en uitvoerbaar zijn.

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Alles zit erin wat wij nodig hebben, wordt uitstekend geholpen door de medewerkers.

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Vanaf het eerste moment, professionele en persoonlijke ondersteuning

Skillz United is zeer tevreden over Bedrijfsrooster. De tips die wij ontvangen, gecombineerd met de goede service, zorgt ervoor dat wij op een hele prettige manier kunnen werken.

Veel mogelijkheden!

Het is even inkomen en wennen door de vele mogelijkheden die er zijn, maar dan werkt het echt heel prettig. Erg goede hulp gekregen (en nog steeds) bij de opstart.

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

ten alle tijde mijn rooster overzichtelijk in kunnen zien is helemaal te gek!

Enorm goed geholpen door het team om wegwijs te worden in bedrijfsrooster

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

perfect aansluiting voor me bedrijf

Duidelijkheid goede begeleiding top kwaliteit en vriendelijke mensen goede bereikbaarheid zal ze zeker aanbevelen

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Fantastische service en een gebruiksvriendelijke layout

Wij zochten voor ons Installatiebedrijf Wolters Techniek een planningstool die overzichtelijk is en gemakkelijk is gebruik. Ook zijn we op zoek gegaan naar iets wat echt past bij onze noden. Toen we bij Bedrijfsrooster uitkwamen, merkten we dat de service en informatie die toegekend wordt d.m.v. demo's of telefonisch, erg hulpzaam is in het opstartproces. Hoewel het voor ons nog steeds handig zijn als er een wijziging zou kunnen gebeuren, hebben we wel een goede ervaring gehad dat het technisch wel geprobeerd en overwogen werd. Zeker een aanrader!

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Reageren altijd erg snel!

Ik ben altijd dik tevreden! Als ik een mail stuur met een vraag dan wordt er erg snel op gereageerd. Erg fijn! Bedankt daarvoor.

Prima, maar kan beter

Bedrijfsrooster werkt prima en overzichtelijk. Alleen in de details loopt het wat mis. Zo klopt de declaratiemodule voor geen meter. Kilometers e.d. worden niet weergegeven in de maandelijkse verloningsexport. Foto's / bestanden die bij declaraties worden geupload en wettelijk gezien nodig zijn voor de boekhouding kunnen alleen worden gedownload door de desbetreffende dienst in te duiken, niet erg handig op moment dat het om 500 tot 1000 diensten per maand gaat. Zou fijn zijn als dit verholpen kan worden. 1. de export kloppend maken, 2. een locatie of knop waarmee je alle bestanden van de maand kunt zien & downloaden.

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Beste Daan, Bedankt voor jouw review. We gaan dit opnemen in de development. Zodra we hier verder mee zijn laten we het weten. Bedankt! Met vriendelijke groet, Bedrijfsrooster

Het is onvoorstelbaar wat bedrijfsrooster teweeg heeft gebracht in onze organisatie

Door de flexibiliteit en aanpassingsmogelijkheden hebben we nu een compleet, bedrijfsbreed rooster samengesteld waardoor we elke medewerker zo effectief mogelijk kunnen inzetten. Hartelijk dank voor dit geweldig doordachte programma!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn fantastisch geholpen met de opstart van het systeem, het was voor ons wel even wennen om met het systeem te werken doordat het zo compleet is maar dat gaat nu prima! Er wordt bijzonder goed geholpen in deze twee tijd met Corona.

voldoende, een redelijke ervaring

nvt

• Aantal mogelijkheden van Bedrijfsrooster

Wij zijn heel tevreden over bedrijfsroosters

Enkele toevoeging die wij nog graag zouden zien terugkomen is het noteren van een verzuimreden, dit zal onze verzuimadministratie vereenvoudigen.

De opstart ging erg goed

Ik miste alleen de doorpak vanuit Bedrijfsrooster. Toen ik hierover een e-mail had gestuurd, werd dit gelukkig direct opgepakt.

Wij zijn hier onlangs mee gaan werken

Hierdoor was alles nog niet helemaal duidelijk. We worden hier goed bij geholpen door jullie.

Wat andere apps missen aan functionaliteit, heeft Bedrijfsrooster wel

Er zijn zoveel opties, dat je wel even goed moet checken of alles juist is ingesteld. Daar helpen ze goed bij. Na lang zoeken, eindelijk een app gevonden waar we iets meer kunnen!

We hebben er nog niet echt volledig mee gewerkt, maar tot nu toe tevreden met jullie systeem

Daarnaast zou ik het nog wel zeer wenselijk vinden, als het personeel zelf het rooster aanpast. Dat je dat direct ziet in het actuele rooster. Zo heb ik nog wel een aantal ideeen waar volgens meer mensen blij van worden :-) App, heb ik verder nog niet getest vandaar nvt.

Ontzettend goed geholpen met het opstarten van Bedrijfsrooster door de helpdesk

Er zijn super veel mogelijkheden en zelfs als je iets wilt dat er nog niet is, denkt Bedrijfsrooster graag met je mee en in oplossingen. Ik ben dan ook super tevreden met deze persoonlijke service en de mooie HR app die we uitgerold hebben voor bij ons team’

Op een punt na super tevreden.

Het enige probleem dat weleens voorkomt is dat als ik de uren voor bv overmorgen aanpas, het personeel dat niet altijd ziet, ook niet na refreshen

Alleen nog even projecten toevoegen en helemaal top

Top pakket

Erg tevreden