Een top bedrijf die nakomt wat ze beloven .

Elke keer als ik bij Autobedrijf Jaarsma kom , Dan word je vriendelijk ontvangen en er is altijd een kop koffie te verkrijgen . Een leenauto als dat nodig is word ter beschikking gesteld . terwijl ze de auto een onderhoudsbeurt geven . Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen bij eventuele toekomstige klanten.

Zeer solide bedrijf.

Geweldige service,zeer snelle levering!!

Fijn bedrijf, betrokken en kundig

Bij Automobielbedrijf Jaarsma denkt men niet in problemen, maar in oplossingen!

Jaarsma levert in alle opzichten een uitstekende service

Goede ontvangst, monteurs die met aandacht de auto's servicen. Eerlijke en open benadering van de klant!

Geweldig geholpen en een nette auto geleverd zoals omschreven. En scherp geprijsd.

Onze auto gekocht zonder deze fysiek gezien/geprobeerd te hebben omdat de afstand 240 km is, en ook zo een auto ingeruild. Het vertrouwen is zeker terecht geweest, auto is zoals deze omschreven is afgeleverd. De professionele interieur poetsbeurt krijgt echter wel maar een 7, dit kon duidelijk beter. Mocht ik in de toekomst weer opzoek gaan naar een auto, zal ik zeker ook kijken naar wat fa. Jaarsma op voorraad heeft.

klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

vriendelijk personeel goeie service en vlotte afhandeling

Goede communicatie en goed geholpen door de monteurs. Aan te bevelen deze garage

uitermate klantvriendelijk en verstand van USA cars

Het was al geruime tijd mijn droom om een Ford F150 te rijden, bij voorkeur de RAPTOR. Helaas nog niet in mijn budget verkrijgbaar totdat ik de mooi F150 Special Edition tegenkwam bij Jaarsma. Volgende dag direct een afspraak met Harmen Tom. Hij was zelfs in de avond beschikbaar. Zeer nette auto (kwam ook bij hun vandaan 1e eigenaar), leuk gesprek, top auto, erg blij.

Uitstekend betrouwbaar bedrijf!!

Een echte specialist vwb USA Pick up trucks

zeer goede garage met veel kennis

zeer goede garage met de kennis van amerikaanse auto`s

Uitstekende ervaring

Occasion gekocht. Vlot en goed zaken gedaan. Duidelijke afspraken kunnen maken. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Goede service zeker een aanrader

Snel en correct geholpen. Vriendelijk personeel.

Super service

Mijn auto daar gekocht, naderhand bleek er een storing in te zitten. Deze is netjes verholpen, zelfs de lekker band werd gemaakt. (wel jammer dat de melding van de lekker band dag erna weer was, maar kan gebeuren.) Communicatie is goed en service ook, echt een aanrader!

Goede ontvangst, goede hulp met zeer goede communicatie over de reparaties naar mij toe.

Zie bovenstaande, maar mijn/ons gevoel over autobedrijf Jaarsma is sowieso goed. Zó gewoon, de omgang metelkaar, even een praatje en de monteurs weten van aanpakken. Het is gewoon goed zo.

Geweldige service en super vlot!

Aan te bevelen bedrijf. Een warm welkom gehad en alles was snel geregeld met de koop van mijn auto die ik op het oog had. Zeker aan te raden!

super

een goede ervaring

In één woord geweldig

Ik kom al meer dan 20 jaar bij Jaarsma in Hartwerd en altijd tevreden. Super service en personeel.

Super service

Al 8 jaar top service voor mijn auto.

Super gasten !

Mijn 2e ram gekocht bij Jaarsma . Super tevreden. Eerlijke prijs ,kennis van zaken

Vakkundig personeel en goede communicatie

Ben al jaren tevreden klant.

Garage met verstand van zaken.

Monteur Sjoerd werkt efficiënt en pakt een onbekend technisch probleem direct aan en lost het op. Dit is nog een echte garage waar de monteurs nog vuile handen krijgen.

TOP!

Laatst had ik onderweg een lekke band en had ik nog een werkafspraak die ik niet mocht missen. Gauw de garage gebeld en er stond een leenauto voor mij gereed om naar de afspraak te gaan. In de tussentijd werd mijn band gerepareerd. TOP!

Uitstekend en klantvriendelijk

Altijd bijzonder vriendelijke en kundige assistentie bij vragen/problemen en uitstekende monteurs, vervangend vervoer altijd beschikbaar. Bij onvoorziene problemen/kosten wordt er direct contact opgenomen voor overleg en kundig advies.

Topservice

Zoals altijd alles prima in orde !

Zeer klantvriendelijk!!!!

De omgang met klanten is heel erg goed. Men probeert je zo goed mogelijk te adviseren en denkt met de klant mee. Als serves voor de klant kun je bovendien gratis een aanhangwagen lenen, waar vind je dat elders!!!