Superervaring rijker bij Jaarsma prima service , prima mensen

Zaterdag mijn nieuwe Dodge Ram classic night opgehaald bij Jaarsma in Friesland daar aangekomen met mijn inruilbus de Ford Transit MS RT uitvoering , werd meteen geholpen , bakkie koffie en uitleg over de nieuwe Ram ,de poetsers stonden nog om de auto om die te laten blinken , super geholpen daar nog foto gemaakt en weer terug naar Tessel met de Dikke Dodge Ram. Goeie snelle service met prima personeel.

Fijn adres waar men nog de tijd voor je neemt.

5 jaar geleden mijn eerste pick up gekocht bij Jaarsma, altijd fijn geholpen en van goed advies en informatie voorzien. Daardoor besloten weer terug te komen bij de aanschaf van mijn volgende pick up, er was tijd genoeg voor uitleg, ik mocht in alle auto's rijden waar ik tussen twijfelde om zo uiteindelijk een weloverwogen keuze te kunnen maken.

Vakkundig en een prettig persoonlijk contact

Sinds een paar jaar mijn Ford Mustang in onderhoud bij Jaarsma. Echt een specialist. Ze kennen de auto en verlenen een prima service. Het zijn ook liefhebbers en dat is prettig. Zeker een aanrader, ook al is het een stukje rijden.

Prima vakkundig bedrijf

Alles in goed overleg volgens afspraak,

Geweldig, alles precies gedaan zoals gewenst!

Er moesten een aantal dingen aan mijn auto gebeuren, en ze hebben alles precies en perfect uitgevoerd!

Een top bedrijf die nakomt wat ze beloven .

Elke keer als ik bij Autobedrijf Jaarsma kom , Dan word je vriendelijk ontvangen en er is altijd een kop koffie te verkrijgen . Een leenauto als dat nodig is word ter beschikking gesteld . terwijl ze de auto een onderhoudsbeurt geven . Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen bij eventuele toekomstige klanten.

Zeer solide bedrijf.

Geweldige service,zeer snelle levering!!

Fijn bedrijf, betrokken en kundig

Bij Automobielbedrijf Jaarsma denkt men niet in problemen, maar in oplossingen!

Jaarsma levert in alle opzichten een uitstekende service

Goede ontvangst, monteurs die met aandacht de auto's servicen. Eerlijke en open benadering van de klant!

Geweldig geholpen en een nette auto geleverd zoals omschreven. En scherp geprijsd.

Onze auto gekocht zonder deze fysiek gezien/geprobeerd te hebben omdat de afstand 240 km is, en ook zo een auto ingeruild. Het vertrouwen is zeker terecht geweest, auto is zoals deze omschreven is afgeleverd. De professionele interieur poetsbeurt krijgt echter wel maar een 7, dit kon duidelijk beter. Mocht ik in de toekomst weer opzoek gaan naar een auto, zal ik zeker ook kijken naar wat fa. Jaarsma op voorraad heeft.

klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

vriendelijk personeel goeie service en vlotte afhandeling

Goede communicatie en goed geholpen door de monteurs. Aan te bevelen deze garage

uitermate klantvriendelijk en verstand van USA cars

Het was al geruime tijd mijn droom om een Ford F150 te rijden, bij voorkeur de RAPTOR. Helaas nog niet in mijn budget verkrijgbaar totdat ik de mooi F150 Special Edition tegenkwam bij Jaarsma. Volgende dag direct een afspraak met Harmen Tom. Hij was zelfs in de avond beschikbaar. Zeer nette auto (kwam ook bij hun vandaan 1e eigenaar), leuk gesprek, top auto, erg blij.

Uitstekend betrouwbaar bedrijf!!

Een echte specialist vwb USA Pick up trucks

zeer goede garage met veel kennis

zeer goede garage met de kennis van amerikaanse auto`s

Uitstekende ervaring

Occasion gekocht. Vlot en goed zaken gedaan. Duidelijke afspraken kunnen maken. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Goede service zeker een aanrader

Snel en correct geholpen. Vriendelijk personeel.

Super service

Mijn auto daar gekocht, naderhand bleek er een storing in te zitten. Deze is netjes verholpen, zelfs de lekker band werd gemaakt. (wel jammer dat de melding van de lekker band dag erna weer was, maar kan gebeuren.) Communicatie is goed en service ook, echt een aanrader!

Goede ontvangst, goede hulp met zeer goede communicatie over de reparaties naar mij toe.

Zie bovenstaande, maar mijn/ons gevoel over autobedrijf Jaarsma is sowieso goed. Zó gewoon, de omgang metelkaar, even een praatje en de monteurs weten van aanpakken. Het is gewoon goed zo.

Geweldige service en super vlot!

Aan te bevelen bedrijf. Een warm welkom gehad en alles was snel geregeld met de koop van mijn auto die ik op het oog had. Zeker aan te raden!

super

een goede ervaring

In één woord geweldig

Ik kom al meer dan 20 jaar bij Jaarsma in Hartwerd en altijd tevreden. Super service en personeel.

Super service

Al 8 jaar top service voor mijn auto.

Super gasten !

Mijn 2e ram gekocht bij Jaarsma . Super tevreden. Eerlijke prijs ,kennis van zaken

Vakkundig personeel en goede communicatie

Ben al jaren tevreden klant.

Bedrijfsgegevens

Ridderdijk 11 b

8741KE Hartwerd

0515-569811

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.