Fijn

Hier mijn nieuwe Ram gekocht. In eerste instantie Jaarsma gevonden op het internet. Na wat whatsapp contact een afspraak gemaakt en op bezoek geweest voor mijn mogelijk nieuwe auto. De gewenste Ram was op voorraad. Auto qua opties en striping samengesteld naar eigen wensen. Hier kwam een eerlijke en transparante prijs uit, ik heb daarop ook direct de hand geschud en getekend. Aanbetalen vond Jaarsma niet nodig, betalen kwam wel bij aflevering, dat toonde mij dat er vertrouwen was waardoor ik ook meer vertrouwen kreeg. En terecht: In de periode tussen de koop en aflevering had ik nog wat aanpassingen in mijn wensen betreft de auto, al deze wensen zijn gemaakt en geleverd. Op de vooraf afgesproken datum was dan de aflevering van de auto, compleet volgens al mijn wensen en aanpassingen. Ik kreeg duidelijke uitleg bij aflevering van Harmen Tom, waar ik de auto ook van gekocht heb. Ik ben er zeer en zeer tevreden weggereden.

Een fijne garage om heen te gaan

Een fijne garagebedrijf om heen te gaan . Een luisterend oor is altijd aanwezig . Momenteel een storing in de auto maar er is al een onderdeel in Amerika besteld worden. Dus binnenkort even weer een afspraak maken om de auto een beurt en eventueel hwt euvel te verhelpen.

Topservice en prachtige wagens!

Vanaf mijn interesse in de auto die ik heb gekocht tot aan moment van verkoop ben ik voorzien van een goede service. Ook heb ik de auto bij aflevering nog mooier afgeleverd gekregen als deze al was en kreeg ik ook nog eens een mand vol lekkers mee. Ik beveel Automobielbedrijf Jaarsma zeker aan.

Fijne communicatie en zeer klantvriendelijk

Vrijdag mijn Chrysler 300c opgehaald. Zag er top uit en er was ongevraagd veel aan gedaan en vernieuwd. Ze hebben ruime ervaring met Amerikaanse auto's dat is te merken aan de goede service. genoeg tijd om uitleg te geven. Bovendien nog een leuk presentje gekregen.

Was even wachten maar verder prima.

Blijkbaar net voor de koffiepauze ingepland.

Altijd goed geregeld.

Vriendelijk en flexibel en het zijn vakmannen!

Het is eigenlijk altijd dik in orde…ik merk dat ik steeds dezelfde monteur heb ! Super !

Zie hierboven…geen opmerkingen verder. Dik tevreden.

Altijd topservice

Gewoon doen is gek genoeg en Harmen Tom met zijn team regelen alles altijd tot in de puntjes. Afspraken worden nagekomen en niets is ze teveel. Daarom zijn wij al jarenlang klant.

Denk dat het beter is omdat nu niet in te vullen.

Weten jullie hopelijk wel.

Contacten: helder - duidelijk - correct.

Ben erg content met deze garage. Bedankt voor de service.

Kennis van zaken

Mijn Mustang Shelby GT350 eerst in onderhoudt gehad bij een Ford dealer maar die hebben gewoon niet de expertise in huis om een dergelijke bijzondere auto de aandacht te geven die hij verdiend. Mijn Shelby rijdt na onderhoudt nu beter dan ooit en hij komt niet meer in een andere garage!

Topservice bij Automobielbedrijf Jaarsma

Een prachtige auto gekocht. Erg goed geholpen door Harmen-Tom!

Top mensen

Goeie aandacht, kwalitatief super!

Afspraak plannen ging vlot, contact is plezierig, ik kan veilig weer de weg op.

Goeie service

Klantvriendelijk je wordt altijd netjes behandeld Top garagebedrijf

VRIENDELIJK EN HULPVAARDIG

als boven vermeld

Superervaring rijker bij Jaarsma prima service , prima mensen

Zaterdag mijn nieuwe Dodge Ram classic night opgehaald bij Jaarsma in Friesland daar aangekomen met mijn inruilbus de Ford Transit MS RT uitvoering , werd meteen geholpen , bakkie koffie en uitleg over de nieuwe Ram ,de poetsers stonden nog om de auto om die te laten blinken , super geholpen daar nog foto gemaakt en weer terug naar Tessel met de Dikke Dodge Ram. Goeie snelle service met prima personeel.

Fijn adres waar men nog de tijd voor je neemt.

5 jaar geleden mijn eerste pick up gekocht bij Jaarsma, altijd fijn geholpen en van goed advies en informatie voorzien. Daardoor besloten weer terug te komen bij de aanschaf van mijn volgende pick up, er was tijd genoeg voor uitleg, ik mocht in alle auto's rijden waar ik tussen twijfelde om zo uiteindelijk een weloverwogen keuze te kunnen maken.

Vakkundig en een prettig persoonlijk contact

Sinds een paar jaar mijn Ford Mustang in onderhoud bij Jaarsma. Echt een specialist. Ze kennen de auto en verlenen een prima service. Het zijn ook liefhebbers en dat is prettig. Zeker een aanrader, ook al is het een stukje rijden.

Prima vakkundig bedrijf

Alles in goed overleg volgens afspraak,

Geweldig, alles precies gedaan zoals gewenst!

Er moesten een aantal dingen aan mijn auto gebeuren, en ze hebben alles precies en perfect uitgevoerd!

Een top bedrijf die nakomt wat ze beloven .

Elke keer als ik bij Autobedrijf Jaarsma kom , Dan word je vriendelijk ontvangen en er is altijd een kop koffie te verkrijgen . Een leenauto als dat nodig is word ter beschikking gesteld . terwijl ze de auto een onderhoudsbeurt geven . Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen bij eventuele toekomstige klanten.

Zeer solide bedrijf.

Geweldige service,zeer snelle levering!!

Fijn bedrijf, betrokken en kundig

Bij Automobielbedrijf Jaarsma denkt men niet in problemen, maar in oplossingen!

Jaarsma levert in alle opzichten een uitstekende service

Goede ontvangst, monteurs die met aandacht de auto's servicen. Eerlijke en open benadering van de klant!

Ridderdijk 11 b

8741KE Hartwerd