Het was weer gezellig en het werk is weer perfect gedaan.

Nieuwe band en uitlijnen

Altijd goede service!

Onze ford focus 5 jaar geleden gekocht bij jaarsma en we zijn nog altijd zeer blij met onze ford! Ze komen altijd afspraken na en vakkundig word alles goed geregeld zonder verassingen achteraf. Contact is altijd helder en prettig

Uitstekende ervaring, in alle opzichten!

De afspraak kon vrij snel gemaakt, de monteur was duidelijk, de service zeer vriendelijk...allemaal niets op aan te merken.

Fijn betrouwbaar bedrijf.

Mensen met kennis van zaken werken daar

Heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Kan altijd terecht.

Een zeer professioneel en meedenkend bedrijf

Altijd goede ervaringen hier

uitmuntend

Ik had nog gevraagd naar speciale verlichting . tot op heden nog niks van gezien of gehoord .

keurig en snel opgelost

na een telefoontje over een lege accu en de hulp van de wegenwacht om in Hartwerd te komen is het probleem zeer snel opgelost en een nieuwe accu in de auto geplaatst. Goed dat het zo kan!

Zeer te vreden

Zeer te vreden!

Goede service, keurig nette werkplaats en erg prettig contact.

Weer geweldig geholpen door Gelf.

De banden voldoen perfect, de auto ligt ook wat steviger op de weg heb ik het idee Dus ik ben weer zeer tevreden.

Super netjes en vlot

Veel verstand van pickup trucks, vlotte afhandeling en weten waar ze over praten

Topbedrijf met hele aardige mensen.

Kom er al zo'n twintig jaar over de vloer en kocht er al meerdere auto's. Meer service dan dat je kunt verwachten.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Vriendelijk en kundige medewerkers

Zoals altijd met apk goede service. We rijden er graag een stukje voor om hier onze auto voor onderhoud te brengen.

Top Bedrijf

Goed bedrijf staat altijd klaar als ik bel

Perfecte garage

Prima diagnose van de storing én afhandeling.

Snelle service

Liefde voor het juiste merk.

Niets dan lof!

APK van mijn 1972 Chevrolet Kingswood eind 2021 en vorige maand enkele reparatiewerkzaamheden, alles prima geregeld tegen billijke prijzen. Afspraken worden nagekomen, bij eventuele vertraging wordt er keurig gebeld. Vriendelijk, deskundig en alles bij elkaar uitstekende service. Top!

Goed bedrijf met ouderwetse vertrouwde service.

Handel is mooi, juist als de verkoper er goed en snel mee om kan gaan. Bedankt Harmen-Tom voor de goede en adequate service.

Top bedrijf

Top service en enorm klantvriendelijk. Prima kwaliteit van de geleverde diensten, producten en services. "net stinne mar...hinne" is mijn advies.

Al jaren naar tevredenheid

Dit bedrijf geeft mij een zeer goed gevoel

Ik heb hier een auto gekocht en heb het gevoel dat ik eerlijk en goed behandelt wordt.

Eerste bezoek, goede indruk, vaklui.

De eerste olieverversingsbeurt van mijn RAM is keurig uitgevoerd. Volgens mijn indruk vakmannen, bezig met goed Snap-on gereedschap en plezier in het werk en lekkere koffie.

Zegt genoeg als Ik vanuit Almere naar Jaarsma kom rijden.

Gemoedelijke sfeer. Nemen keurig de tijd om een auto te verkopen. Geen gladde en vlotte "verkoop praatjes". Eerlijk advies!!! Een echt familiebedrijf waar iedereen binnen de organisatie een plek heeft en geen nummer is. Ik kom er met veel plezier en ga er ook met een goed gevoel weer weg.