• Faciliteiten wachtruimte

Mijn auto is voor een eerlijke prijs gemaakt, netjes opgeleverd en goede service. Eerlijk advies zonder dubbele agende. Aanrader deze garage/ schadehersteller. Hier kun je met een gerus hart terecht. Bedankt voor het herstellen van mijn Seat leon.

Goede ervaring

Goede service aardige mensen en hulpzaam. Snel geholpen en nog beste is dat ik beetje korting gekregen! Nederland hey als korting enof gratis is , altijd leuk.... Bedankt

• Faciliteiten wachtruimte

Top service tegen normale tarieven

Wordt altijd super goed geholpen en dat tegen een fractie van de prijs van wat de dealer vraagt.

Uitstekend resultaat

Vriendelijk personeel, goede prijs, mooi resultaat. Dankuwel FAMO

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed opgelost voor een eerlijke prijs

Mijn auto had een gebrek aan vermogen. Na bij een andere garage niet serieus genomen te worden hier terecht gekomen. Ze hebben het probleem netjes verholpen en de prijs was een stuk netter dan die van de dealer die het toen niet oploste.

goede garage

famo is wel een goede garage , de prijs is prima , en je altijd binnen een paar dagen terecht

• Faciliteiten wachtruimte

Goed werk en altijd een faire prijs

Famo levert uitstekende kwaliteit, nu al de derde keer. En als er problemen zijn, komt er altijd een faire en snelle oplossing.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles prettig en vakkundig geregeld.

Contact was kort maar verliep plezierig.

Vakbekwaam, vriendelijk en flexibel

Vakbekwaam, niet simpel vervanging maar echt reparatie monteurs in de zin van het woord. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ondanks drukte toch ruimte om klant zsm van dienst te zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende schade herstel tegen goede prijs.

FAMO repareerde een beschadigd voorspatbord en grille op een lastige parelmoer lak. Je ziet er niets meer van. En dat aanzienlijk onder de prijs van andere offertes.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende schadehersteller en aardige medewerkers

Mijn auto had wat krassen en kleine deukjes rondom. Ik vroeg om een offerte en die bleek mee te vallen. Mijn auto is binnen de afgesproken tijd gerepareerd en rondom gespoten. Hij ziet er weer uit als nieuw. Rond de garage is het wat rommelig. Er is met moeite een parkeerplek te vinden. Maar de aardige mensen van de garage maken veel goed. Het is een aanrader voor mensen die schade hebben aan hun auto.

• Faciliteiten wachtruimte

ik ben al meer ge weest om schade aan mijn auto te op knapen

ik heb mijn schade laten op door hun laten op knapen dat is goed gedaan ik ben dus te veerden over .

Uitstekende kwaliteit

Mijn wagen zijn carrosserie ziet eruit alsof hij pas nieuw is, snelle service en een ongelofelijk resultaat!

• Locatie N.v.t.

klant gericht en vriendelijk ,ik weet waar ik aan toe was. cijfer 8

klant vriendelijk,goede service,keurig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en goed kwaliteit reparatie

Ik heb mijn Porsche Cayenne laten repareren. De deur was stuk en ik had aan alle kanten schade. Ook de velgen moesten hersteld worden. Alles is aangepakt en de auto is als nieuw.

Auto Reparatie

Goede reparatie uitgevoerd

• Faciliteiten wachtruimte

Super fast and helpful service!

thank you for the great service and friendly help with my car the past two days, I appreciated that you explained it all to me with patience (and in English with no issue which some places do not like!) The car is running like new now and I just wanted to share my thanks for the quick and helpful service you all provided, I hope I don’t have to visit soon haha but if I have to in the future with my car I will be happy to do so thanks to this experience, it’s nice to have a good local garage to go to. Sometimes buying a second hand car comes with risks but you all made sure the car was up to standard and got the car through APK with the fixes so thank you very much for that and the friendly service, have a nice weekend!

goede garage

is een goede garage de prijs is prima , en wat ik heel belangrijk vind is dat je daar nooit weken hoeft te wachten voordat je aan de beurt bent , als je wat aan je auto mankeert , dan hebben ze altijd binnen een paar dagen tijd voor je .

• Faciliteiten wachtruimte

Alles mooi gefixt en goede prijs :)

Er zat een flinke deuk in mijn auto en die is mooi gemaakt. Ook belde ze me om te vragen of ze een ander plekje ook mee moesten nemen. (tegen betaling uiteraard) maar fijn dat ze meedenken

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige jongens en goede prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Ik ben goed geholpen. Ook het op de hoogte houden van de voortegang van de reperatie stelde ik heel erg op prijs. Ook het proberen de kosten zo laag mogelijk te houden waardeer ik zeer.

• Faciliteiten wachtruimte

Bumper ziet er weer strak uit!

Naast de aangegeven schade ook een andere schade op de bumper meegenomen. Klasse!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Netjes en vlot geholpen

Ik kon erg snel terecht voor een APK keuring, grotebeurt en bandenwissel. Even een dagje vertraging door niet op voorraad zijnde remblokken. Tuurlijk valt de uiteindelijke rekening tegen maar ja onderhoud van een auto is gewoon belangrijk. Wel jammer dat ze niet even de bandenselectie in de computer aangepast hebben....

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer professioneel. Goed werk en goede uitleg.

Eindresultaat prima. Ze proberen oplossingen te zoeken om de reparatieduur te verkorten. Alles wordt goed uitgelegd.