Duidelijke offerte, goede prijs/kwaliteit, vriendelijk

Ik kom bij Anders On vanwege mijn eerste ervaring met deze garage. Deze garage wordt mijn vaste garage. Er wordt vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd, goed werk geleverd en afspraken zijn makkelijk gemaakt en goed nagekomen.

Snelle APK, binnen 3 uur de auto weer terug

Snelle APK, service gericht, goed in contact

Service gericht

Service gericht

Professioneel

Keurige montage voor scherpe prijs, komt afspraken na.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Verstand van zaken

Goed prijs voor goede kwaliteit

Prima garage!

Prima garage! Voor aanvang van de werkzaam heden ontvang je een offerte. Werkzaamheden worden uitstekend uitgevoerd tegeneen een redelijke prijs.

Vertrouwen !

Helder, eerlijk en duidelijk !

Prima eerste ervaring met Anders On

Bandenwissel met verzoek om de kruiskoppelingen na te kijken vanwege een "geluidje" bij het 's ochtends van de parkeerplek wegrijden. Sander is duidelijk en geeft goed advies en dat alles voor een schappelijke prijs.

uitstekend!

Kennis service en klantvriendelijkheid staan heel hoog bij Anders On.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Positief meedenken voor een goede oplossing van mijn probleem.

Goede benadering, keurige afhandeling, meedenken voor de beste oplossing tegen een eerlijke prijs. Prima leen auto tegen een gunstige prijs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Maakt tijd en regelt het!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fijne garage

Sander is een kundige automonteur en erg servicegericht en klantvriendelijk. Na inspectie van de auto stuurt hij eerst een prijsopgave zodat je weet wat je kunt verwachten.

Goede service.

Zonder afspraak met problemen langs gekomen er was tijd en heeft het verholpen.

Fijn bedrijf prima service

Sander is een kundig monteur die weet waar die mee bezig is en mee denkt wanneer nodig. Van klein onderhoud tot grote revisie kon ik altijd zo bij hem terecht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, rustig en duidelijk plus goede prijs

Een APK plus klein onderhoud. Uitgevoerd en gemeld welje zaken aandacht nodig hebben plus advies over wanneer. Goede prijs. Fiets meegekregen. Was goede eerste ervaring.

Deskundig, vriendelijk en snelle service

Prima advies en snel weer op weg

• Reden bezoek Andere reden

Ik kreeg meteen het gevoel dat mijn auto in goede handen was

Sander communiceerde heel prettig en direct. De leenfiets reed heerlijk. Dik tevreden klant hier

Prima geholpen

Over Autobedrijf Anders On

Bent u ook zo nieuwsgierig wie er binnen Autobedrijf Anders On in Bunnik uw geliefde wagen verzorgt en de telefoon beantwoordt? Groot gelijk, dat zou ik ook zijn. Sander Onwezen is de naam, uw Auto Monteur in hart en nieren. Als kleine jongen liep ik al bij mijn opa in het bedrijf, daar keutelde ik wat, mocht ik vegen, auto’s wassen en meekijken hoe hij het werk allemaal deed. Naarmate ik ouder werd, mocht ik meer. Zo liep ik de vakanties en de weekenden hele dagen mee. Vanuit daar ben ik mijn opleidingen gaan volgen en binnen het familiebedrijf komen te werken. Dit heb ik 18 jaar gedaan, met mijn voorliefde en passie voor FORD. Zo verliefd, dat ik me erin heb gespecialiseerd. En natuurlijk krijgt ieder ander merk van mij net zoveel liefde en aandacht. Mijn droom was mijn eigen plek, waar ik mijn ideeën werkelijkheid kon laten worden. “Kwalitatief goed werk verrichten, en de klant het gevoel geven dat hij thuis komt bij….ons!” Dat is wat ik wil overbrengen; dat u als klant zich thuis voelt bij ons. Wij zullen naar u eerlijk, open en oprecht zijn en zullen u geen nonsens verkopen. Samen kijken naar de mogelijkheden en oplossingen om zo tot een goed en gewenst resultaat te komen. Dit geweldige avontuur ga ik niet alleen aan, mijn partner in crime Mariëlle Kroon, staat naast mij. Ons familiebedrijf dat klaar staat voor uw familie! We zien u graag, de koffie staat klaar….(ook de limo). Sander & Mariëlle

Over Autovakmeester