Wederom goede service

Auto voor beurt en apk aangeboden. Vooraf al een goede indicatie gekregen. In de ochtend van de reparatie nog een offerte met de aanvullende punten (ook al mondeling besproken). Auto is na reparatie netjes weer terug gebracht.

goed en correct

goed afspraken en service ik kan er niet meer van maken...

Uitermate tevreden

Makkelijk om afspraak te regelen, prima ont vangst. Juiste informatie met een offerte. Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Helemaal top dus.

Goede service en kwaliteit

Zoals altijd zeer hartelijk ontvangen door Sander toen ik afspraak kwam maken om de airco te laten vullen, op de afgesproken datum de auto gebracht waarna deze is door Sander netjes in orde is gebracht en waarna ik netjes telefonisch op de hoogte werd gebracht dat de auto klaar was. Klantvriendelijk en goed vakmanschap heeft voor mij de doorslag gegeven om hier voortaan terug te gaan voor onderhoud en reparatie. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en Klantvriendelijk staat in een hoog vaandel bij Autobedrijf Anders On net als het eerlijke advies en deskundig wat je krijgt. Bedankt Sander

Goede garage, prettige communicatie, prijs is netjes

Sander is pro-actief en denkt mee, leenauto kreeg ik gratis , priis is keurig en goede kwaliteit reparaties.

Prima, goed overleg en klantvriendelijk

APK & periodieke onderhoud. Na controle de APK punten en herstel opties en kosten besproken. Prima bedrijf !!!

Betere service is niet te vinden.

Geweldige service, zonder meerkosten werd de auto thuis opgehaald en na reparatie weer thuis gebracht. Een nieuwe distributieriem, grote beurt en APK werd tegen een zeer schappelijke prijs uitgevoerd. Een echte aanrader.

deskundig en vertrouwd

deskundig en vertrouwd adres voor onderhoudsbeurten, reparaties en storingen

Goede service. Eerste keer banden wissel.

Bandenwissel eerste ervaring. Prima.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Geheel naar wens

Klein bedrijf, professioneel, werkt schoon en overlegt alles voor hij begint na diagnose. Zeer correct. Aan te bevelen !

Vriendelijk, kundig betrouwbaar

Betrouwbaar en prijs/kwaliteit prima!

Erg goed

A.P.K. voor Titra Twintop

De auto dinsdagmiddag gebracht voor de a.p.k. die voor woensdag op de planning stond, maar werd dinsdagmiddag binnen 2 uur door middel van Whatsapp op de hoogte gebracht dat de auto a.p.k. gekeurd was. We konden diezelfde dag de auto weer ophalen ,ik ben sinds vorig jaar klant geworden en ben zeer tevreden over de service en de vakmanschap van Sander ik breng m,n auto met een gerust hart naar hem toe en weet dat ik netjes en eerlijk geholpen word. Nogmaals bedankt Sander.

Goede service!

Snel een afspraak kunnen maken, goede service en de auto loopt weer als nieuw!

Goed geholpen, zoals gewoonlijk

Kleine reparatie/onderhoud, goed uitgevoerd

Goede service!

Nette garage, houden zich netjes aan de afspraken. Je ontvangt een offerte vooraf.

Snel en vakkundig geholpen

Goede service en prettige communicatie

Afspraak werd in eerste instantie geannuleerd ivm mogelijke coronabesmetting. De APK verviel bijna dus ik had wel wat haast, gelukkig kon ik een paar dagen later alsnog terecht. De garage ziet er netjes uit en Sander is kundig en vriendelijk. Van tevoren een duidelijke offerte ontvangen dus geen onaangename verrassingen achteraf.

Goed en kundig

Prettig en deskundig. Snelle reparatie van storing verlichting

Deskundig en klantgericht

De planning van het onderhoud verliep soepel, de werkzaamheden weren goed uitgevoerd. Wat bijzonder positief opvalt is de goede communicatie over de uit te voeren reparaties en de kosten die daarmee gemoeid zijn.

uitstekend

mijn vw-camperbusje heeft Sander onderzocht op een 'rammeltje', tussen de bedrijven door, zodat ik snel wist of ik nog veilig kon rijden ermee. Hij bood een leenauto aan, waarvan ik alleen benzinekosten hoefde te betalen. en hij was dezelfde dag klaar! Uitstekende service.

top service

f

Prima!

I had had bad experiences from my apk every year but that changed this year with my visit to Autobedrijf Anders On. Communication and service are perfect! The price is very good. The place is clean and tidy, impressive for a garage. I recommend it to everybody!!!

Een garage die transparant is in zijn de uitgevoerde werkzaamheden

Een verademing ten opzichte van andere garages. Waarbij andere garages zonder inzicht te geven aan de klant allerlei vervangingen voorstellen, werkt Autobedrijf Anders On 'anders'. De garage geeft duidelijk aan door middel van foto's waar de problematiek van je auto ligt. Oftewel de garage is transparant in zijn reparaties wat erg fijn is. Je ontvangt hierbij een keurige gespecificeerde offerte, waarop je akkoord kan geven. Ik kan niks anders zeggen, dan dat ik erg tevreden ben.

Over Autobedrijf Anders On

Bent u ook zo nieuwsgierig wie er binnen Autobedrijf Anders On in Bunnik uw geliefde wagen verzorgt en de telefoon beantwoordt? Groot gelijk, dat zou ik ook zijn. Sander Onwezen is de naam, uw Auto Monteur in hart en nieren. Als kleine jongen liep ik al bij mijn opa in het bedrijf, daar keutelde ik wat, mocht ik vegen, auto’s wassen en meekijken hoe hij het werk allemaal deed. Naarmate ik ouder werd, mocht ik meer. Zo liep ik de vakanties en de weekenden hele dagen mee. Vanuit daar ben ik mijn opleidingen gaan volgen en binnen het familiebedrijf komen te werken. Dit heb ik 18 jaar gedaan, met mijn voorliefde en passie voor FORD. Zo verliefd, dat ik me erin heb gespecialiseerd. En natuurlijk krijgt ieder ander merk van mij net zoveel liefde en aandacht. Mijn droom was mijn eigen plek, waar ik mijn ideeën werkelijkheid kon laten worden. “Kwalitatief goed werk verrichten, en de klant het gevoel geven dat hij thuis komt bij….ons!” Dat is wat ik wil overbrengen; dat u als klant zich thuis voelt bij ons. Wij zullen naar u eerlijk, open en oprecht zijn en zullen u geen nonsens verkopen. Samen kijken naar de mogelijkheden en oplossingen om zo tot een goed en gewenst resultaat te komen. Dit geweldige avontuur ga ik niet alleen aan, mijn partner in crime Mariëlle Kroon, staat naast mij. Ons familiebedrijf dat klaar staat voor uw familie! We zien u graag, de koffie staat klaar….(ook de limo). Sander & Mariëlle

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.