Prima service met goede kwaliteit

Auto voor beurt en apk gebracht, snel een offerte wat er moet gebeuren. Er wordt mee gedacht wat wel en niet nodig is. Uitgevoerd door een vakman. Normale prijzen en zeer betrouwbaar.

snel en goed werk

professioneel advies op maat voor het onderhoud op mijn auto. ook de prijs is waar voor je geld.

Sander stuurt je een offerte zodat je weet waar je aan toe bent. Werkzaamheden worden zeer uitgevoerd.

Startmotor defect

Zelfs tijdens zijn vakantie was hij bereid te helpen

Goed en vriendelijk

Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen. Vooraf een offerte en op tijd het werk gedaan.

Onderhoudsbeurt en APK, volgens afspraak goed uitgevoerd, van te voren offerte ontvangen en overleg. Dat is duidelijk en geen verrassing achteraf. Vriendelijke en duidelijke behandeling.

Top garage

Prima service. Deskundig en duidelijkheid vooraf over de kosten.

Heldere dienstverlening

Je weet waar je aan toe door een duidelijke communicatie: offertevoorstel, op de hoogte gehouden van de voortgang, vriendelijk.

Klein maar fijn

Relatief kleine garage met een goede uitrusting en technische middelen. Sander heeft veel kennis van zaken en levert service. Afspraak is afspraak. Mogelijkheid voor onderhoudscontract en schadehulpservice via Autovakmeester.

Prima bandenwissel

Conform afspraak nieuwe winterbanden gemonteerd, goed gebalanceerd en tegen redelijke prijs.

Gewoon zoals het hoort en kennis van zaken hebben

Alles keurig verzorgd en schoon goed bereikbaar en de koffie is heerlijk. Ik zeh ga zo door.

Transparant, eerlijk en zeer vakkundig.

Wij zijn heel blij, dat we deze jonge kerel, Sander Onwezen, hebben leren kennen. Onze auto is er ook blij mee, om het zo maar eens te zeggen. Op z'n Hollands gezegd: geen "vel over je neus halen"'. Zeer betrouwbaar. Wij gunnen deze oprechte, vriendelijke garagehouder een geweldige toekomst. Zijn opa (helaas al overleden), liet Sander na met een schat aan kennis en dat heeft opa heel goed gedaan! Sander alweer bedankt voor het onderhouden van onze auto.

Toegankelijk, vakbekwaam en flexibel

Het persoonlijk welkom als je komt, de ruimte die Sander geeft voor de klant en de mogelijkheden voor een oplossing, sieren hem in flexibiliteit, klantgerichtheid en vakbekwaamheid. Zijn service zal eenzelfde inhoud kennen. Een toegankelijk relatief klein maar vakbekwaam bedrijf.

Prettig en no-nonsense!

Sander communiceert prettig, komt afspraken na en doet geen dingen die niet nodig zijn.

Wederom zeer tevreden

APK en onderhoudsbeurt; netjes eerst een offerte met wat er moet gebeuren en wat er aan zit te komen. Ook nog op verzoek op een bepaalde tijd klaar. Echt super service!

Vriendelijk en snel geholpen

Fijne service en betrouwbaar!

Klantvriendelijk

Fijn contact met Sander, denkt mee wat mogelijk is

Klein maar fijn

Het is een kleine, nieuwe garage maar van alle markten thuis. Alle technische kennis en ondersteunde apparatuur is aanwezig. Onderhoud van alle merken en mijn Ford is m.b.v. de richtlijnen van Ford NL onderhouden. Bij bijzonderheden wordt men gebeld of geappt over de verdere stappen. Duidelijke en volledige rekening. Eigenaar Sander is vriendelijk en behulpzaam maar ook recht door zee.

Lekker snel gecheckt!

Fijne plek, snel geholpen en goede communicatie :)

Halen en brengen. Goed meedenken. Uitstekende service

Fijn klein bedrijfje

Een vakman die zijn afspraken nakomt

Sander heeft me prima telefonisch vooruit geholpen, door de hulpdiensten in te schakelen, toen ik elders met een scheur in mijn band stil kwam te staan. Mijn onderhoudsbeurt heb ik gecombineerd met een APK keuring en vernieuwing van twee banden. Keurig vooraf een offerte gekregen en de auto was conform afspraak en prijs gereed.

Perfecte vakkundige service

Een goed geoutilleerde, schone werkplaats en vakkundig personeel. Tegelijkertijd ook een coulante, beleefde en geduldige afhandeling van een door anderen veroorzaakt probleem gedurende de montage van extra's aan mijn wagen.

Mijn ervaringen met Anders On tot nu toe zijn erg positief.

Sander heeft een prettige, communicatieve en no-nonsense aanpak.

Erg goed

Fijn contact, komt afspraak na om even offerte te sturen alvorens te gaan repareren. Goede communicatie en eerlijke prijs.

Erg klantvriendelijk

Helaas was het onderdeel niet op tijd binnen, dus de afspraak moest verzet worden. Eenmaal binnen kon ik snel terecht voor een nieuwe afspraak. De communicatie verliep op een prettige en vriendelijke wijze.

Over Autobedrijf Anders On

Bent u ook zo nieuwsgierig wie er binnen Autobedrijf Anders On in Bunnik uw geliefde wagen verzorgt en de telefoon beantwoordt? Groot gelijk, dat zou ik ook zijn. Sander Onwezen is de naam, uw Auto Monteur in hart en nieren. Als kleine jongen liep ik al bij mijn opa in het bedrijf, daar keutelde ik wat, mocht ik vegen, auto’s wassen en meekijken hoe hij het werk allemaal deed. Naarmate ik ouder werd, mocht ik meer. Zo liep ik de vakanties en de weekenden hele dagen mee. Vanuit daar ben ik mijn opleidingen gaan volgen en binnen het familiebedrijf komen te werken. Dit heb ik 18 jaar gedaan, met mijn voorliefde en passie voor FORD. Zo verliefd, dat ik me erin heb gespecialiseerd. En natuurlijk krijgt ieder ander merk van mij net zoveel liefde en aandacht. Mijn droom was mijn eigen plek, waar ik mijn ideeën werkelijkheid kon laten worden. “Kwalitatief goed werk verrichten, en de klant het gevoel geven dat hij thuis komt bij….ons!” Dat is wat ik wil overbrengen; dat u als klant zich thuis voelt bij ons. Wij zullen naar u eerlijk, open en oprecht zijn en zullen u geen nonsens verkopen. Samen kijken naar de mogelijkheden en oplossingen om zo tot een goed en gewenst resultaat te komen. Dit geweldige avontuur ga ik niet alleen aan, mijn partner in crime Mariëlle Kroon, staat naast mij. Ons familiebedrijf dat klaar staat voor uw familie! We zien u graag, de koffie staat klaar….(ook de limo). Sander & Mariëlle

Over Autovakmeester