Boven verwachting verrast

De cursus Grafisch ontwerpen verrast mij qua inhoud en opzet. Didactisch goed opgebouwd, heldere uitleg, mooie korte bondige filmpjes, inspirerende opdrachten die binnen een duidelijk kader je stimuleren alle mogelijkheden te onderzoeken. Ik word blij als ik de cursus volg, er gaat een wereld voor me open en soms daagt even het treurige besef dat dit werkveld goed bij me had gepast, maar dat de leeftijd een volledige omslag belemmert. De reden waarom ik de cursus volg: ik wil mijn kennis over vormgeving en effect vergroten t.b.v. het e-leaning lesmateriaal dat ik al enkele jaren ontwikkel. Geen softwarecursus, maar kennis aan de basis vergroten over kleur, vorm, opmaak, letters, kijken, uitwerking en daar creatiever mee omgaan. De cursus sluit volledig aan bij mijn behoefte. Niet dat alles nieuw is, maar het krijgt wel een verdieping die ik in cursussen over e-learning ontwikkelen niet heb aangetroffen (logisch). In het begin moest ik even wennen aan de spreeksnelheid, ik had persoonlijk iets meer behoefte aan ‘indalen’ op het moment zelf, maar toen ik daar eenmaal aan gewend was kon ik geen kritiekpunt vinden. Hooguit een tip: één filmpje wijden aan de hulpmiddelen voor deze cursus: creative cloud en welke open source alternatieven er zijn voor de opdrachten. Juist ook omdat wellicht meer mensen deze cursus volgen ter verbreding en verdieping van hun perspectief en niet om daadwerkelijk grafisch ontwerper te worden en (alvast) een duur abonnement op creative cloud willen nemen. Bernice Wessel, adviseur leren & ontwikkelen & ict

Prima service!

Na het aangeven van mijn probleem met inloggen, ontzettend snel en klantvriendelijk geholpen. Heel netjes!

Geweldig platform voor online cursussen

Ik maak reeds verschillende jaren gebruik van Soofos. Je kunt kiezen uit vele online cursussen in verschillende vakgebieden. Zo is er o.a. een ruime keuze in grafische vormgeving cursussen, maar ook in online marketing zijn er vele mogelijkheden. De cursussen zijn duidelijk opgesteld en voor een zeer mooie prijs kun je een jaar lang gebruikmaken van alle cursussen.

Gewoon gemakkelijk

Dit is gewoon er makkelijk je kan in je eigen tempo de cursus volgen en eventueel een certificaat halen

Zeer leerzaam, goede uitleg, en niet te duur top.

Super snelle oplossing van mijn probleem

Door onbekende oorzaak heb ik een verkeerd product ontvangen. Dit is meteen na bewijs van aankoop opgelost. Super snel en zonder moeite.

vriendelijk en behulpzaam

zeer vriendelijk en een goede woord keuze het lijkt me een leuke collega om mee samen te werken.

goede cursus

Korte en goede begeleiding heb ik de cursus goed kunnen volgen

Overzichtelijk en duidelijk

De website is overzichtelijk, alles is goed te vinden. Het is geen puzzeltocht om de cursus te vinden die ik zoek. De cursus zelf is duidelijk vormgegeven, goed te verstaan en te volgen. Ik heb mijn kennis weer kunnen updaten, en nieuwe dingen geleerd. Fijne website!

goede service

had een probleem maar wordt binnen 15 minuten geholpen, top

goede begrijpelijke structuur!

ik ben niet erg handig met de techniek. ik kan gewoonweg de ontwikkelingen niet meer bijhouden. ik heb een cursus gevolgd op soofos en ik heb geen moment moeten zoeken naar knoppen of links. gewoon duidelijk en overzichtelijk.

Groot aanbod, goede service

Heel leuk om nu ook in Nederland online cursussen te kunnen volgen in je eigen tempo. Het aanbod is groot en het is een leuke manier om je vanalles te leren, of het nu om hobby's gaat of om je werk. Tot dusver volgde ik mijn cursussen op buitenlandse sites, maar toen ik Soofos ontdekte, was dat natuurlijk veel leuker. En minstens even goed.

Zeer goede ervaring

Al heel wat online cursussen gedaan. Maar hier staan hele waardevolle cursussen bij. Kan natuurlijk niet of dit voor iedereen geld, is wel specifiek en welke cursusmaker en of leraar. Maar mijn ervaring met bv Martijn van Weeghel en zijn PhotoShop 2021 is top. Ook de support van Soofos is snel. Al met al 5 Sterren.

Een zeer leuke manier om iets nieuws te leren.

Soofos is een overzichtelijke platform met een ruim aanbod aan leuke en interessante cursussen. De lessen zijn gestructureerd en in hapklare stukken ingedeeld en vind het persoonlijk erg fijn om deze stof via video’s tot mij te nemen. Hierdoor zijn de cursussen makkelijk te volgen ook als je maar af en toe een uurtje hebt. Nu twee gedaan en zeker snel weer iets nieuws zoeken.

NIET GOED

AL TWEE WEKEN DE LES NIET KAN VOLGEN.

Hi Omar, Wat vervelend dat het niet lukte om lessen te volgen! Als het goed is heeft onze klantenservice contact met je opgenomen om het probleem op te lossen. Hopelijk lukt het met de tips die je van hen hebt gekregen nu wel weer om lessen te kunnen volgen op Soofos. Zo niet, zou je dan contact willen opnemen via support@soofos.nl? We helpen je graag! Groetjes, Team Soofos

Snelle reactie als er iets is

Soofos heeft een goed aanbod met cursussen! En wanneer er al eens iets is antwoorden ze snel!

heel duidelijke en leerzame cursus

Deze cursus Photoshop wordt op een heel begrijpelijke en duidelijke manier gegeven. de afzonderlijke hoofdstukken zijn niet langer dan nodig is en daardoor makkelijk te volgen fijne cursus.

De service op het product achteraf is heel goed.

Ik ben heel goed geholpen en dus heel tevreden.

Oefeningen ontbreken

De cursus was zeer theoretisch. Als je geïnteresseerd bent in psychologie, vind ik dat de grootste meerwaarde. Maar de oefeningen waarover gesproken wordt ontbreken en daarmee ook de brug naar de praktijk. De presentatie op zich (PowerPoint met voice-over) doet wat amateuristisch aan.

Hi Pauline, Jammer dat deze specifieke cursus niet beviel. We zullen contact opnemen met de instructeur om te kijken waar de cursus verbeterd kan worden. Mocht je in de tussentijd een andere cursus willen uitproberen, neem dan gerust contact op via onze klantenservice. We hopen natuurlijk dat onze andere cursussen wel goed bevallen. Groetjes, Soofos

vriendelijk goed snel

Ik voelde mij gezien dat is fijn

Fantastisch

De lesmethode past precies hoe ik leer en praktisch toe te passen. De heldere uitleg alsof je het zelf al onder de knie hebt. Geweldig!

leuk en leerzaam

Op verschillende gebieden zijn er leuke cursussen. Zelf volg ik yin yoga en soepele schouders en losse nek, duidelijk uitgelegd, professioneel, je kunt makkelijk vragen stellen, je krijgt snel antwoord. Ook op creatief gebied zoals leren aquarelleren heb ik goede ervaringen. Eenvoudig en meteen toepasbaar om leuke kaarten te maken.

Soofos biedt een top ondersteuning (ook tijdens de feestdagen)

Ik had afgelopen weekend wat problemen met inloggen in mijn Soofos account. Ik was het wachtwoord vergeten en kon dus niet inloggen. Daarna een mail gestuurd en op tweede paasdag werd ik super netjes geholpen door Lonne van Soofos. Had uiteraard nog een paar andere vragen/aanpassingen en dat is keurig door Lonne opgelost. Kortkom naast een handige een betaalbare tool voor het volgen van cursussen is de support ook een aanbeveling. Top

Fijne cursussen

Cursussen worden goed en duidelijk uitgelegd. En even geen tijd dan kun je altijd later weer verder gaan of weer opnieuw beginnen.

Helder en prettig uitgelegd door Martijn

Het is goed te volgen en fijn om evt weer terug te kunnen kijken.

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.