Geweldig leuk en leerzaam

Leuke cursus waar je leert een reisblog/verhaal te maken door zaken in je op te nemen, te ordenen en later op papier te zetten.

Al een leuke/interessante, duidelijk uitgelegd cursus gevolgd. Daarna problemen met het behaalde certificaat; na een mailtje aan de klantenservice van Soofos is dit keurig voor me opgelost. Inmiddels met mijn tweede cursus begonnen.

Super fijn platform om je cursus te maken en te verkopen

Soofos is voor mij een perfect platform om mijn cursussen op aan te bieden. Het is heel gebruiksvriendelijk en het team staat altijd voor je klaar voor eventuele vragen. Met een gerust hart kan ik er mijn cursussen laten draaien. Echt een aanrader voor als je ook jouw cursus wilt delen met veel mensen!

Handige en toegankelijke site om je online cursus aan te bieden

Soofos is een handige site om je online cursus aan te bieden. Er is ook veel ondersteuning bij het maken van je cursus en vragen over bijv. techniek worden snel beantwoord. Ik vind het een prettige manier om mensen in aanraking te laten komen met mijn cursus.

Perfect platform voor iedereen die een cursus wil verkopen

Ik was op zoek naar een platform waar ik gemakkelijk mijn cursus kon onderbrengen. Soofos maakt het super simpel om alles te beheren en regelt ook de betalingen voor je. Dat laatste was voor mij hetgeen wat me overhaalde om voor Soofos te kiezen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes, maar die worden goed opgepakt door het team.

Laaiend enthousiast als student en instructeur

Ik ben laaiend enthousiast over Soofos en kan het iedereen aanraden die een cursus wil aanbieden of die iets nieuws wil leren. Het platform is ontzettend gebruiksvriendelijk en de service en ondersteuning die ik van het Soofos team heb gekregen tijdens het opzetten van mijn cursus is ongelooflijk. Met name dank aan Anton en Lonne voor de altijd snelle reactie en oplossingsgerichte mindset!

Ingewikkeld maar met goede hulp

Het is elke keer moeilijk je gekochte cursus terug te vinden. Gelukkig helpt de customer service (Lonne) heel snel en goed. Gr,

Hi Annemiek, Dank voor je reactie, en vervelend om te horen dat het lastig voor je is om de cursus terug te vinden. We hebben wat veranderingen doorgevoerd, die het mogelijk makkelijker voor je maken! Gelukkig staat Lonne altijd klaar om je te helpen bij verdere vragen :),

leerzaam en dat in mijn eigen tempo

Soofos is een mooi platform met veel keuzemogelijkheden. Ik heb gekozen voor het traject Allround DTP en ben nu op driekwartvan de studie. Geweldig! De wijze waarop alles wordt uitgelegd en voorgedaan in de videos is rustig, begrijpelijk en helder. Dit alles aangevuld met de livesessies die ook nog eens terug te kijken zijn maakt mij een tevreden student.

Klantvriendelijk

Bij VVV Texel volgen we met 4 collega's een mooi online SEO training bij Soofos. Bij aanvang van de cursus bleek dat we 2 verschillende SEO cursussen hadden besteld. De support afdeling van Soofos heeft dit razendsnel en zonder kosten recht gezet. Nu kunnen we elkaar overhoren!

beetje meh.

ten eerste wordt ik op een of andere manier Joris genoemd door jullie automated messages. ten tweede is de content van de cursus een beetje van middelmatig niveau. ten derde is het heel naar navigeren door de cursus omdat dat in groupen/cursus en dan weer in een sidebar staat. ook wordt ik meerdere keren uit de cursus gezet terwijl ik wel ingelogd ben.

Hoi Jeroen, Dankjewel voor je feedback! We hebben de automatische berichtjes gelijk aangepast, dus als het goed is heb je je eigen naam weer terug. Om je te kunnen helpen bij je andere feedback, hebben we iets meer informatie van je nodig. Zo horen we heel graag welke cursus je momenteel aan het volgen bent, en komen we heel graag met je in contact over welke problemen je precies ondervindt met navigeren door de cursus. Zo is het uit de cursus gezet worden een probleem dat we nog niet eerder hebben gehoord en graag verder willen uitzoeken. Zou je ons misschien willen mailen op support@soofos.nl?

Geweldig leerplatform voor cursisten én instructeurs

Ik ben al enkele jaren met veel plezier instructeur op Soofos. In die tijd heeft het platform een mooie ontwikkeling doorgemaakt. Soofos is steeds overzichtelijker en beter geworden. En het aanbod aan cursussen wordt ook steeds uitgebreider en beter. Verder is de support ook top: als instructeur krijg je alle hulp die je nodig hebt bij het maken van een cursus. En als je vragen hebt, krijg je snel antwoord. Kortom, Soofos is een geweldig leerplatform voor cursisten én instructeurs!

Goed, professioneel aanbod

Ik heb Soofos gebruikt om enkele cursussen te volgen om meer skills te leren op het gebied van webdesign. Ik heb hier zeker veel van geleerd! De cursussen zijn goed opgebouwd, de interface ziet er mooi uit en de docenten waren prettig. Aanrader!

Ben nu al een tijdje lid van Soofos en ben echt super tevreden. Ze hebben een breed aanbod, de kwaliteit van de cursussen is goed en regelmatig komen er nieuwe cursussen online.

Met veel plezier klant geweest!

Recent heb ik mijn abonnement bij Soofos opgezegd. Maar dat was omdat ik zelf door werk en studie te weinig tijd voor Soofos vrij kon maken. Maar ik kan Soofos iedereen aanraden als je het leuk vindt om je kennis op allerlei gebied te verbreden. Het cursus aanbod is heel divers. Maar daarnaast is Soofos als organisatie altijd goed bereikbaar, vriendelijk en servicegericht.

Helemaal Top!

Geweldig hoe Soofos mij geholpen heeft, ondanks het feit dat ik twee verkeerde cursussen via Surfspot heb aangeschaft waardoor Soofos dus minder inkomsten krijgt, heeft Soofos die verkeerde cursussen omgeruild en mij toegang gegeven tot de juiste cursus After Effects die niet via Surfspot te koop is. Omdat het, zo geeft Soofos aan, het voor mij "natuurlijk veel leuker als je er ook daadwerkelijk iets aan hebt ", goed hè?!

Perfect om mijn team bij te spijkeren

Veel verschillende cursussen beschikbaar. Handig voor teams die wat willen bijleren. Zeker aanbevolen!

Snelle reactie op vraag. Probleem opgelost.

Zie boven

site is sloom, video's regelmatig erg onduidelijk/slecht, cursussen zijn erg duur

De site laad heel sloom in, dit merk je met het plaatsen van reacties, openen van de site enzovoort. Verder vindt ik dat video's vaak onduidelijk zijn en/of saai om naar te kijken, hierbij speelt ook nog eens mee dat sommige cursussen verouderd zijn waardoor de video's dus niet meer overeenkomen met het daadwerkelijke programma/site/doel. tot slot wil ik toevoegen dat de cursussen erg duur zijn, dit is natuurlijk iets wat je zelf in de hand hebt als klant maar dan nog. als alles prima werkt dan een cursus het misschien nog waard zijn om te kopen. om voor veel geld een onduidelijke cursus in combinatie met een ontzettend slome/slecht site is het de cursus absoluut niet waard geweest

Beste Steef, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Om je verbeterpunten goed op te kunnen pakken, hebben we een paar aanvullende vragen. Ik zal hierover even via de mail contact met je opnemen. Vriendelijke groet, Lonne - Team Soofos

Positief verrast

Ik was een aantal cursussen kwijt en heb ze dankzij de inzet van de service desk weer terug

Duidelijke instructievideo's en een prima klantenservice

Ik had de verkeerde cursus gekocht en na een mailtje van mij naar de klantenservice werd dit binnen enkele dagen rechtgezet. Goede service dus.

Super fijn. En geweldige site.

Het is een hele fijne site on lid van te zijn. Daarnaast is de service super en wat ik heel erg waardeer is dat ze ook netjes op tijd aangeven wanneer je abonnement verloopt en niet stiekem in ene geld af schrijven. Klantenservice is erg vriendelijk. Ik wou dat alle sites zo zijn.

Ideaal om snel thuis te raken

Veelzijdig aanbod, ideaal om snel thuis te raken in een onderwerp waarover je snel wat meer wil weten. Daarna kun je zelf gericht op zoek naar verdieping. Niet elke cursus is even sterk, maar dat kun je ook niet verwachten. Gemiddeld voldoet Soofos uitstekend.

Altijd voor iedere cursus en lessen mooie uitleg en voorbeelden

Leuk om te doen en om te leren. Jammer dat de instructeurs geen NL versie van Photoshop gebruiken. Echt om aan te raden

snelle service

Inmiddels vier muziekcursussen aangeschaft. Deze zijn onderling verschillend, maar zitten allen goed in elkaar. Er zit een duidelijke opbouw in iedere cursus. Neem er de tijd voor om rustig te oefenen! Het is niet voor niets een cursus… Oefening baart kunst. De helpdesk is top! Een dikke 10. Een snelle en duidelijke respons.

Ontzettend breed aanbod!

Het leukste aan Soofos vind ik dat er zo veel verschillende cursussen te volgen zijn. Tof om te zien dat ieder zijn eigen expertise heeft en die kennis wil delen. En heel fijn dat het op je eigen tempo kan natuurlijk! Het jaarabonnement is zeker het geld waard.

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.