vriendelijk goed snel

Ik voelde mij gezien dat is fijn

Fantastisch

De lesmethode past precies hoe ik leer en praktisch toe te passen. De heldere uitleg alsof je het zelf al onder de knie hebt. Geweldig!

leuk en leerzaam

Op verschillende gebieden zijn er leuke cursussen. Zelf volg ik yin yoga en soepele schouders en losse nek, duidelijk uitgelegd, professioneel, je kunt makkelijk vragen stellen, je krijgt snel antwoord. Ook op creatief gebied zoals leren aquarelleren heb ik goede ervaringen. Eenvoudig en meteen toepasbaar om leuke kaarten te maken.

Soofos biedt een top ondersteuning (ook tijdens de feestdagen)

Ik had afgelopen weekend wat problemen met inloggen in mijn Soofos account. Ik was het wachtwoord vergeten en kon dus niet inloggen. Daarna een mail gestuurd en op tweede paasdag werd ik super netjes geholpen door Lonne van Soofos. Had uiteraard nog een paar andere vragen/aanpassingen en dat is keurig door Lonne opgelost. Kortkom naast een handige een betaalbare tool voor het volgen van cursussen is de support ook een aanbeveling. Top

Fijne cursussen

Cursussen worden goed en duidelijk uitgelegd. En even geen tijd dan kun je altijd later weer verder gaan of weer opnieuw beginnen.

Helder en prettig uitgelegd door Martijn

Het is goed te volgen en fijn om evt weer terug te kunnen kijken.

Weet nu wat Photoshop is.

Ik heb al een langere tijd het orogramma Photoshop maar mij ontbrak de kennis om er goed gebruik van te maken. Nu al tijdens het volgen van de cursus Photoshop Element weet ik pas hoe hiermee te werken en de meest fantastische resultaten te behalen. Zonder cursus kan je nog geen 50 % van het programma toepassen. Ik ben erg enthousiast.

toppie!!

Alles heel duidelijk uitgelegt. Zeker een aanrader om deze cursus te gaan volgen.

Laagdrempelig, volledig en handig

Goede betaalbare Excelcursus voor elk niveau.

Heel tevreden over de duidelijke uitleg!

Gewoon geweldig!

Uitstekende service bedankt

Dank voor de flexibiliteit Londen. Heel fijn datik mijn cursussen uit kan stellen nu mijn gezondheid studeren even niet toelaat

Super handig in gebruik en goed aanbod aan cursussen!

Tot nu toe zeer tevreden !

Ik zit momenteel in mijn gratis week en ik ben begonnen met de cursus Photoshop CC 2020 met als instructeur de heer Martijn van Weeghel en ik moet zeggen, de videoclips zijn net lang genoeg om elke keer een duidelijke en deskundige uitleg te geven over het betreffende item. Het is ook een basiscursus dus niet alle details worden al belicht, maar niet getreurd, er is ook een cursus voor gevorderden en daar ga ik zeker ook op springen nadat ik deze basiscursus heb afgerond. Mensen, iedereen die grafisch ontwerpen wil leren, bijvoorbeeld Photoshop, die moet terecht bij Soofos.nl. Tot genoegen, een tot nu toe tevreden cursist, Marc Dierickx

Een ongelofelijke ontdekking, prijs, kwaliteit en eenvoudig een 10 op 10

Waarom maken jullie niet meer reclame in Vlaanderen, ik was al lang op zoek naar zo'n online cursussen en heb het toevallig ontdekt. Ik ben begonnen met totaal verschillende lessenreeksen en het is aangenaam om iets nieuws te leren. Leeftijd speelt zeker geen rol want ik ben 73 jaar en ben er alle dagen mee bezig.

Goede inhoud en duidelijk

Ik heb MailChimp en WordPress gevolgd en vond de cursussen heel prettig. Goed opgezet, duidelijk en snel te te passen in je eigen werk. Stimuleerde om mij nog meer in tools te verdiepen.

zeer goed

tot nu toe al een hoop geleerd,super handig en echt een aanrader

snel geholpen, fijn

's avonds een vraag gesteld en de volgende middag al voor me opgelost. Super, dank je wel

Op deze manier kan iedereen eenvoudig leren

Meestal heb ik niet zo'n zin om te luisteren naar uitleg over programma's of het lezen van handleidingen. Het photoshop programma CS5 is echter vrijwel onmogelijk autodidactisch onder de knie te krijgen. Ik volg nu via Soofos de cursus photoshop Cs5/Cs6 van Martijn van Weeghel. Op duidelijke, begrijpende manier wordt me stap- voor stap alles uitgelegd. Een groot voordeel voor iemand die gelijk aan de slag wil. Ik werk gelijkertijd op een 2e scherm mee zodat ik het geleerde gelijk kan uitvoeren. Prima modus!!

Ik heb mijn twijfels

Serieuze partij, maar ik heb mijn twijfels over de kwaliteit van sommige cursussen.

Hi Martine, Bedankt voor je review! We vinden het jammer dat je (nog) geen andere cursussen hebt gevolgd bij ons. Want als je dat had gedaan, had je waarschijnlijk wel een ander gevoel over de kwaliteit van de cursussen. Je bent nog steeds welkom om Soofos als geheel te ervaren en onze andere cursussen uit te proberen. Dus mocht je dit willen, dan weet je ons te vinden. Groetjes, team Soofos!

zeer duidelijk

vind het ideale cursus lekker in eigen tempo met duidelijke video,s en uitleg en zeer veel cursussen te volgen zocht zoiets al jaren gewoon top

Mooie en goed uitgelegd de cursussen

Deze cursussen zijn mooi en goed uitgelegd het filmt materiaal is ook zeer duidelijk

Vind het uitstekend hoe goed de lessen worden gegeven

Vind het uitstekend hoe goed de lessen worden gegeven

Super leuk en leerzaam

Al een tijdje op zoek naar een plek waar ik makkelijk iets nieuws kan leren. Elke keer is er wel weer iets nieuws te vinden. Ongelofelijk hoeveel dingen je online kan leren. Nog lang niet uitgeleerd :).

Een goede uitgebreide cursus die ik gewoon thuis kan volgen!

Wij zitten met een klein clupje samen om deze cursus te doen. De hulp van iemand erbij met ervaring is helemaal fijn!! Daardoor kunnen we thuis weer verder. Het is echt fijn en stimulerend om het samen te doen...

Yogabreak Beweeg /Ontspan

Ik geef mindfulness aan kinderen. Deze keer heb ik een bewegelijke groep kinderen. Ik zocht yoga wat ze kan gronden. De energie kanaliseren. Soofos had gratis 5 yoga lessen Ik leer ze uit mijn hoofd en geef ze: de kinderen deden heel goed mee en...T werkt. 7 minuten achter elkaar yoga! Ik heb 25 lessen gekocht. Heel betaalbaar. Je kunt de les ook aanzetten en samen met de kinderen doen. Groet Mirjam van www.dansendleren.nl

Over Soofos

Met Soofos maken we van leren een ervaring: wij geloven dat je leert door te doen. Met honderden praktische, Nederlandstalige online cursussen leer je snel nieuwe vaardigheden.